F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #76
    Boullier oduševljen novim izazovima za McLaren


    Trkački šef McLarena smatra da je veliki podstrek dolazak Alonsa u tim


    Eric Boullier očekuje da se njegov tim u novoj sezoni suoči sa dosta izazova,jer su očekivanja velika nakon potpisivanja Fernanda Alonsa.Ipak,smatra da su svi ti izazovi pozitivne prirode.
    Alonso se pridružuje McLarenu nakon pet sezona u Ferrariju,gde nije osvojio titulu,i to je jedan od razloga zašto je napustio italijanski tim.Uspio je demantovati glasine da je jako nezahvalan za saradnju,a nakon što je McLaren napustio u rasulu 2007.godine,sada se vraća uz fanfare.
    Trkački direktor Boullier tvrdi da je već vidio Fernandovu takmičarsku želju za pobjedom,i da misli da će to biti velika pokretačka snaga za Hondu i njegov tim:
    "Znam da će to biti izazov,ali morate ga uzeti kao pozitivnu stvar.To je vrsta predanosti i posvećenosti onome što želite.Dobili smo najboljeg vozača na svetu trenutno,i to što smo uspeli ubediti Fernanda da prekine svoje dve preostale godine ugovora sa Ferrarijem,za mene mnogo znači.
    To znači da i on veruje u ono što gradimo.Evidentno je da nam je svaki novi dan i novi izazov,i da budem iskren sa vama,Alonso je za mene neka vrsta testa.On je zaista izazov,i na kraju, jedna vrsta pozitivnog pogona koji smo dugo tražili za naš tim..."reči su Erica Boulliera.







    Preuzeto sa f1-forum.eu
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #77
      Gutierrez novi test vozač Ferrarija


      Mladi Meksikanac iduće sezone pridružiće se timu iz Maranela.



      Bivši vozač Saubera Esteban Gutierrez pridružiće se ekipi Ferrarija kao test i rezervni vozač za iduću sezonu.

      On je ostao bez mjesta u Sauberu i to radi Marcusa Ericssona i Felipe Nasra, pre svega zbog finansijskih sredstava koja su ova dva vozača donijela sa sobom. Gutierrez priznaje da jedva čeka da krenu testiranja i da sjedne u bolid svog novog tima:

      "Čast je postati dio porodice Ferrari, tima sa tako velikom istorijom. To je za mene jedan novi početak i daću sve od sebe da postignem maksimum u ispunjavanju ciljeva koje pred mene postavi Scuderia,u budućnosti,"veli Esteban.
      Novi Ferrarijev timski šef Maurizio Arrivabene je uvjeren da su uradili pravi potez u angažovanju mladog Meksikanca:
      "Drago nam je da mu možemo ponuditi šansu. Dobrodošlica Estebanu takođe znači dobrodošlicu vozačima iz Meksika, zemlje u kojoj Ferrari sigurno još ima jako mnogo navijača."







      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #78
        Hamilton još najmanje sedam godina u F1


        Svetski prvak oduševljen osvajanjem nove titule šampiona.



        Lewis Hamilton, aktuelni i nedavno ustoličeni svetski prvak, tvrdi da će ostati u F1 takmičenju još najmanje sedam narednih godina:

        "Osećam se kao da sam dobio još sedam godina u F1. Prošli naslov sam osvojio 2008. i bilo je dugo čekati sve do ove sezone. To je bio cilj. Sad sam dobio drugi naslov i samo je nebo granica u ovom trenutku."kaže ushićeni Lewis.

        Biće interesantno vidjeti da li ćemo i za sedam godina gledati Britanca u F1, jer tada bi on trebao imati 36. godina. Trenutno najstariji u takmičenju je Kimi Raikkonen sa 35.godina starosti. To bi mu trebala biti 16. sezona u takmicenju, ako se bude takmičio te 2021.godine.
        Lewis je 2014. nazvao najboljom u svom dosadašnjem životu.


        "Prošla je neverovatna sezona. To je bilo sigurno najbolje razdoblje mog života. I mogu reći, posle ove fantastične godine i mog drugog naslova, sve od sada pa nadalje je čisti životni bonus za mene."smatra Lewis Hamilton, aktuelni svjetski prvak u F1.






        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #79
          Ricciardo: Nema dodatnog pritiska zbog Daniila


          Australijski vozač kaže da je svestan svoje odgovornosti u narednoj sezoni ali da se ne boji takvog izazova.



          Daniel Ricciardo kaže da je preuzeo odgovornost prvog vozača tima i da mnogi misle da je sada na njemu dodatni pritisak radi toga, jer se na drugoj strani garaže nalazi kolega ruki Daniil Kvyat.

          Nakon relativno komforne protekle sezone sa Sebastianom Vettelom, Daniel nije dodatno uznemiren radi novog suvozača, atraktivnog i potencijalno brzog, mladog Rusa Kvyata:
          "Pritisak je ono što dobijete od njega. Mislim da sam i pre bio u situacijama visokog pritiska i da ih više ne mogu zamisliti. Očigledno je da je ovo sa Danyem novi izazov i da sam ja već malo u Sebastianovom položaju, ali to me baš i ne iritira. Ljudi će sigurno očekivati da budem brži od Danyla ali je na meni da to dokažem u svakom slučaju."veli Ricciardo.
          "Naravno da osećam više odgovornosti ove sezone u timu. Međutim, prirodno je da se evolucija dešava na takav način,i ja ću sigurno biti veoma zauzet tokom zime. Ne samo radi obaveza prema timu, nego i radi obaveza prema meni samom. Jednostavno u idućoj sezoni zelim najbrži mogući automobil koji ću voziti."rekao je on za kraj razgovora.





          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #80
            Fry i Tombazis napustili Ferrari


            Italijanski tim nastavlja sa preuređivanjem svog tehničkog odeljenja.



            Šef svh inženjera Pat Fry i glavni dizajner Nicolas Tombazis danas su i zvanično napustili Ferarri kao deo reorganizacije koje sprovodi novi šef Maurizio Arrivabane. Zbog toga, sada je tehnički direktor James Allisom preuzeo komandu nad tehničkim odeljenjem tima.

            Fry se 2011. pridružio Ferrariju dok je Tombazis još od 1997. godine postao deo italijanske porodice kada je prešao iz redove McLarena.
            Sa druge strane u Maranelo su danas stigli i novi sponzori. Naime, radi se o meksičkom kompanijom Movil, koja je vodeća na polju telekomunikacija. To znači da će se u narednoj godini na bolidima ovog tima naći logotipi Telmex, Telcel i Claro.






            Preuzeto sa f1-serbia.com
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #81
              Hamashima napušta a Clear dolazi u Ferrari


              Nastavlja se rekonstrukcija u timu iz Maranela.



              Hirohide Hamashima je sledeći u nizu koji je napustio Ferrari. Ovaj ekspert za gume, koji je od 1977. do 2010. radio za Bridgestone je danas zvaničio raskinuo ugovor sa italijanskim timom koji je u eri Michaela Schumachera veoma blizu sarađivao sa Nemcem.

              Sa druge strane pominje se da bi u suprotnom smeru mogao Jock Clear, koji već dugo radi u timu koji sada nosi ime Mercedes a prošle godine izvršavao je funkciju Hamiltonovog inženjera za performanse.






              Preuzeto sa f1-serbia.com

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #82
                Dennis: Očekujem našu dominaciju


                Ron kaže da će njegov tim u bliskoj budućnosti biti konkurent za sam vrh poretka.


                McLarenov šef Ron Dennis misli da ne forsira svoj tim, ako kaže da očekuje njihovu dominaciju,i to već iduće sezone. McLaren je u periodu restruktuiranja i pošto su zamenili dobavljača motora, sada vrše i zamenu dela tehničkog vođstva tima i određenog dela osoblja.

                Između 1988.godine i 1991. godine britanski tim je sa Hondom osvojio četiri konstruktorske titule i Dennis misli da se isti uspeh može ponoviti i ovaj put:
                "Ono što smo postigli tada a naš rival Mercedes ove godine, je stvar koju mi želimo za budućnost a zove se dominacija. Sećam se da sam uoči početka sezone 2014. rekao da je naš cilj pobediti u trci. Mi to nismo radili ove sezone i možda zato što smo željni pobede. Zato ja sada koristim drugu reč: dominacija. To je pobeda u većini trka sezone."

                "Ali, naravno da ona ne dolazi u kratkom vremenskom roku. Za nju treba vremena, ali je ona ono što vas izdvaja od ljudi koji žele samo pobedu. Pobeda u trci jeste izazov, ali je dominacija u svim trkama dosta izazovnija. Ona nam je cilj," kaže Ron.
                Za završni deo razgovora Dennis kaže:
                "Moja poseta Sakuri nakon japanskog GP je bila fascinantna. To je nešto sto pleni um. Predanost,fokus i apsolutna želja za uspehom je prisutna u svim objektima Honde i zato sam siguran u napredak u narednoj sezoni i u realno ostvarenje naših zacrtanih ciljeva."







                Preuzeto sa f1-serbia.com
                Last edited by Pro FX-Sniper; 19.12.2014, 13:14.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #83
                  Montezemolo: Žao mi je Alonsa ali Vettel je pravi izbor


                  Bivši predsednik Ferrarija kazao je da je pravi potez to što je Ferrari umesto Fernanda Alonsa doveo Sebastiana Vettela.



                  Pred kraj ove sezone višegodišnji predsednik Ferrarija je smenjen sa ove funkcije a na njegovo mesto došao je prvi čovek FIAT Chrysler grupe Sergio Marchionne.

                  "Ja sam i dalje najveći fan Ferrarija, čak iako se moja era u Ferrariju završila. Sada su se otvorila nova vrata, nadam se neka koje su bolje finansijske prirode." kazao je Luca di Montezemolo.

                  On je ovom prilikom prokomenatrisao prelazak Fernanda Alonsa u McLaren i dao razloge za napuštanje Ferrarija.
                  "Ja sam imao još dve godine ugovora, ali pošto naš projekat nije imao perspektivu probali smo da nađemo alternativu. Hvala im na razumevanju ali mogli su da me pitaju da ostanem. Sa druge strane žao mi je Fernanda Alonsa, ali je Vettel pravi izbor. On i Ferrari imaju istu želju za osvetom. Nadam se da Ferrari može brzo da se vrati na pobedničke staze, bitno je da oni imaju želju za pobedom." dodao je bivši predsednik tima iz Maranela.






                  Preuzeto sa f1-serbia.com

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #84
                    Newey ipak glavni u dizajnu novog bolida Red Bulla


                    Horner kaže da su mnogi očekivali povlačenje čuvenog dizajnera i projektanta ali da će on i iduće sezone biti perjanica Red Bulla.



                    Christian Horner je upozorio sve suparnike da je Adrian Newey još uvek "jako uključen" u dizajn bolida za sezonu 2015.Ranije ove godine austrijski tim je najavio povlačenje ovog dizajnera iz F1, kako bi radio na drugim projektima, uključujući i rad sa Ben Ainsliem na projektu Americas Cup u jedrenju.

                    Međutim, Horner je jutros izjavio da će Neweyevo prisustvo u projektu F1 i dalje biti veoma aktivno, te da će prisustvovati na većini predsezonskih testova i na nekim trkama iduće sezone:
                    "Adrian je preduzeo mali korak unazad, ali on je još uvek jako uključen,"kaže Horner. "On je nadgledao dizajn ovosezonskog automobila i sigurno će prisustvovati testovima i nekim trkama."

                    Jednostavno, on će podeliti svoje raspoloživo vreme između dva projekta, Red Bull F1 i Red Bull Advanced Technologies.

                    "Nedavno smo najavili projekt Ben Ainslie Racing i ulazak u British Americas Cup, koji je usmeren na matematičke proračune i modeliranje. Sjajno je sa druge strane da imamo Adriena i dalje u timu kao mentora za Dan Fallowsa, Rob Marshalla, Pierre Wachea i Paul Monaghana. Imamo strašan seniorski tehnički tim."kaže Horner.

                    Šef Red Bulla dodaje da je cilj njegovog tima u idućoj sezoni ulazak u istu liniju sa timom Mercedesa:
                    "Iz regulacijske tačke, ništa se ne menja. I dalje pokušavamo stići Mercedes i sad imamo puno posla sa Renaultom da pokušamo smanjiti razliku. Sigurno ni oni neće stajati na mestu gde su bili prošle sezone."





                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #85
                      Grosjean tvrdi da će 2015. biti dosta bolja za njegov tim


                      Francuski vozač misli da se ne može ponoviti tako slaba sezona kao što je bila prošla.



                      Roman Grosjean, vozač Lotusa, kaže da sigurno zna i iskreno veruje u činjenicu da će njegov tim iduće sezone biti dosta konkurentniji nego što je to bio slučaj 2014. Lotus je završio sezonu sa samo 10 bodova u poretku konstruktora, sa jako lošom aerodinamikom bolida i sa manjkom snage motora.

                      Sledeće sezone tim će zameniti indolentni Renault pogonske jedinice za dosta naprednije Mercedesove i Roman misli da će i šasija bolida biti mnogo naprednija u odnosu na ovogodišnju:

                      "Postoji nekoliko stvari. Ja sam rekao pre dosta vremena, čak i pre nego sam znao da ću ostati ovdje i naredne sezone, da će auto iduće godine biti dosta konkurentniji. Sad sigurno znam tu činjenicu, jer sam video motor koji ima dosta više snage i novi bolid u vazdušnom tunelu koji već ima bolje karakteristike."kaže Francuz.

                      Na pitanje kako auto izgleda,Roman je odgovorio:
                      "Jako je lep. Takođe,više nema viljuškasti nos."

                      Grosjean smatra da će iduce godine tim biti jači, pošto je ovu sezonu proveo pokušavajući da se prilagodi svom nemirnom bolidu:
                      "Verovatno sam popravio neke stvari ove godine, a iduće ću sigurno biti još bolji. Postoji vreme kada morate odmoriti i materijal i sebe. Moja vožnja se menja sa bolidom ,a to je ono što mi se inače ne sviđa. Znači pokušavam da prilagodim sebe novim uslovima i da odradim posao kako treba."





                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #86
                        Ecclestone sa Montezemolom se vratio u sam vrh Formule 1


                        CVC Capital Partners koja kontroliše Formulu 1 saopštila je imena novih članova upravnog odbora.



                        Ova kompanije je ponovo izabrala Bernie Ecclestone za svog prvog čoveka, koji će ovog puta blisko sarađivati sa bivšim perdedsnikom Ferrarija Lucom di Montezemolom i Paulom Walshom koji je postao novi član upravnog odbora.

                        Sa druge strane zbog zdravstvenih problema Peter Brabeck-Letmathe je morao na napusti mesto izvršnog direktora ali će on idalje ostati ne čelu ove organizacije. Di Montezemolo je u spetembru napustio Ferrari ali je i dalje nastavio da prati svoj tim.






                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #87
                          Nilsen prešao u Vilijams


                          Steve Nilsen se pridružio Vilijamsu na mestu sportskog menadžera, samo dan kasnije pošto je Toro Roso objavio njegov odlazak.


                          Nilsen je u dosadašnjoj karijeri radio za Lotus, Beneton/Reno, Hondu, a timu iz Faence pridružio se prelaskom iz Kejtrema 2013. godine, ali je Toro Rosso pre par dana izdao saopštenje da je Nilsen otišao iz tima, ne navodeći razlog.

                          Ipak, Wiliams je objavio da je Nilsen sada u timu iz Grouva.

                          "Steve donosi veliko iskustvo iz sporta i nadam se da će nam pomoći u daljem penjanju ka vrhu Formule 1. U prošlosti je bio u timovima koji su bili šampioni i zna šta je potrebno da bude urađeno u Wiliamsu kako bi ponovili isto. Imamo talentovan tim koji se i dalje unapređuje, a sa Steveom u našim redovima na dobrom smo putu da napravimo nove pomake već od sledeće sezone", rekao je Pete Simonds, tehnički šef Wiliamsa.

                          "Oduševljen sam što sam se pridružio Wiliamsu, tim sa istorijom i statusom u kome je poslednja sezona bila veoma uzbudjiva. U ovoj ulozi biću u mogućnosti da pomognem da osiguramo da operacije na stazi dostignu najviše standarde i da smo makimalizovali naše performanse na stazi iz sportske perspektive. Wiliams ima veoma talentovan tim ljudi i unapred se radujem radu sa njiima", rekao je Steve Nilsen, novi sprtski direktor Wiliamsa.







                          Preuzeto sa f1-forum.eu
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #88
                            Illien u saradnji sa Renaultom


                            Christian Horner je potvrdio da će dostavljač agregata Renault, otpočeti saradnju sa lIlienom.


                            Nakon prilično lošeg starta u novoj turbo eri, švajcarski stručnjak za motore, vlasnik kompanije Ilmor, Mario Illien, pritekao je u pomoć Renaultu. Primećen je u garaži Red Bulla u Abu Dabiju.

                            "Odlično je što Renault sada sarađuje sa Ilmorom", izjavio je šef Red Bulla, Horner.

                            "Proizvođač se suočio sa sličnim problemima u Indikar seriji. Iskusni Illien je pritekao u pomoć i svojom ekspertizmom i rešavanjem problema sa drugačijim pristupom, pripomogao u otklanjanju nedostataka".

                            Horner je takođe istakao da i Red Bull pomaže sa svoje strane Renaultu u poteri za dominantnim Mercedesom.

                            "Govorim o modelovanju, simulacijama, optimizaciji protoka vazduha i sličnim stvarima, oblastima gde mi imamo iskustva i gde možemo pomoći".
                            Mercedesovi rivali će jednostavno morati više da se potrude za sledeću sezonu jer pravila u oblasti agregata ostaju nepromenjena.
                            Još jedan udarac za Renault je odlazak Lotusa pod okrilje Mercedesa, a sve na insistiranje Red Bulla, koji ne želi rivala u odnosima sa dobavljačem agregata. Ipak, inženjeri Lotusa su izgleda jedva dočekali raskid partnerstva i otkrili da Mercedesovi agregati daju i do 85KS više i lakši su za 18 kilograma.

                            Da li će Renaultu pomoći ekspertiza Ilmora, videćemo naredne sezone, a da li će Ecclestone uspeti da promeni pravila za sezonu 2016, saznaćemo takođe uskoro. Vlasniku F1 želja je da se vrate V10 agragati, odnosno prekine sa upotrebom V6 turbo motora, čemu se najviše protivi Mercedes, naravno.







                            Preuzeto sa f1srbija.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #89
                              Vergne novi test vozač Ferrarija


                              Francuz je sada četvrti vozač koji će u italijanskom timu raditi kao tester.



                              Jean Eric Vergne će iduce godine raditi u timu Ferrarija kao test vozač, koji mu je pružio ruku spasa nakon otkaza u ekipi Toro Rossa.

                              On će na ovaj način zameniti Pedra De La Rosu, koji iz tima odlazi nedugo nakon što je njegov veliki prijatelj Fernando Alonso otišao put McLarena:
                              "Osećam se počastvovano što pristupam timu sa najvećom tradicijom u F1. Cilj je jednoglasno jedan, a to je pomoći Ferrariju u nastojanju da se vrati na mesto broj jedan u svetskom šampionatu. Mislim da imam kvalifikacije i iskustvo za takvo nešto i dve godine rada na simulatoru u više ekipa F1 i tri sezone vožnje u Toro Rosso, daju mi za puno pravo da izjavim takvo nešto."rekao je Vergne.
                              Francuz će raditi u tandemu sa novim trećim vozačem, Esteban Gutierrezom, dok će u timu ostati još dva test vozača, a to su Marc Gene i Davide Rigon. Šef Tima Maurizio Arrivabene izjavio je da će izmedu još nekih obaveza, Jean-Eric najviše biti posvećen radu u simulatoru.







                              Preuzeto sa f1-serbia.com
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #90
                                Sauberova šasija prosla crash test


                                Sauber je najnoviji tim koji je potvrdio da je njihov bolid za 2015. dobio zeleno svetlo.



                                Ekipa sa bazom u Hinwill-u jutros je potvrdila da je šasija za njihov novi bolid C34, dobila i zvaničnu FIA homologaciju, nakon niza obavljenih probnih crash testova.

                                Uz to na Tviteru su još dodali da ce kraš test zadnjeg dela bolida uslediti u januaru kao i obično. Sauber se vraća nakon teške sezone, u kojoj Adrian Sutil i Esteban Gutierrez nisu uspeli osvojiti niti jedan bod. Tim se takode grčevito borio sa materijalne strane.

                                Kako je već objavljeno, Sauber u 2015. kreće sa novim vozačima i za iduću sezonu su tu Marcus Ericsson i Felipe Nasr. Da napomenemo da je prvi tim koji je izvrsio ovosezonski crash test bio McLaren i to prošle nedelje.






                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X