F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #91
    Smedley uveren u sustizanje Mercedesa


    Britanski inženjer smatra da ništa ne traje večno.



    Williamsov šef za performanse Rob Smedley, vjeruje da će ostatak grida na kraju uhvatiti korak sa Mercedesom i da ništa ne traje večno. Kao objašnjenje svojih reči pokušao je da navede razlog zbog kojih ima takvo mišljenje.

    Ovaj tim je sezonu završio kao treći u poretku konstruktora i bilo je očigledno podizanje forme i performansi bolida kroz samu sezonu. Smedley veruje da će iduće sezone nastaviti da smanjuju prednost nemačkog tima, koja je ipak ove sezone bila prevelika:

    "Kad je jedna ekipa nadmoćna i kad imaju veliku prednost nad ostalim, to ne traje zauvek,"kaže Rob. "Ako pogledate razmak između nas i Mercedesa sa početka sezone, nakon trke u Australiji i posle trke u Abu Dhabiju jasno vam je da smo makar malo smanjili razliku između nas. Kako sezona odmiče, ljudi u timu bolje razumeju kako razviti svoj bolid, kako napraviti bolju šasiju, kako objediniti šasiju i motor u jednu skladnu celinu. Na taj način se i dominacija smanjuje."

    "Na kraju, samo je do nas kao i do samih drugih timova, da li ćemo odraditi posao kako treba i da li će on biti bolji od drugih." izjavio je za kraj razgovora ovaj britanski inzinjer.








    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #92
      Kvyat se ne boji Ricciarda


      Mladi Rus tvrdi da nema briga uoči predstojeće sezone.



      Daniil Kvyat kaze da nema straha radi predstojećeg duela sa timskim kolegom Daniel Ricciardom. Nakon samo jedne sezone u timu Toro Rossa, on je dobio poziv od Red Bulla da im se pridruži u idućoj sezoni.

      Sa druge strane, Ricciardo je bio otkrovenje 2014.godine, nadmašivši u poretku favorizovanog Vettela. Kvyat tvrdi da zbog te forme nimalo nije zabrinut:
      "Ne, nema brige,"rekao je on. "Radiću posao koji znam da mogu uraditi, pa ćemo videti gde smo. U ovom trenutku, da kazem bilo šta, to bi bilo nagađanje i zato pričekajmo Australiju da vidimo gde smo."

      "Ipak, Daniel je možda i razlog zašto sam ovde. On je pokazao veliku efikasnost u protekloj sezoni i to predstavlja izazov. Sa druge strane, ja stvarno volim izazov."kaze Daniil. Kvyat smatra da će vrlo važno biti da se integriše sa ekipom u toku zime:

      "Promena tima je sama po sebi veoma velika i jako je bitno da ostvarite najbolju moguću komunikaciju što je pre moguće. To će biti od velike pomoći za mene."






      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #93
        Caterham sve bliži opstanku u Formuli 1


        Budućnost ovog tima mogli bi da bude odlučena u ponedeljak.



        Caterham i Marussija su posle VN Rausije dobili dozvolu od FOM-a da se zbog finansijskih problema ne pojave na trkama u SAD i Brazilu, ali je tim iz Lifilda uspeo da se zahvaljujući donacijama ode na Jas Marini.

        Sa druge strane Marussija je u sve težoj situaciji, jer kako navodi Christian Sylt, novinar koji se bavi ekonomskom stranom u Formuli 1 da je ovaj tim prodao skoro 1000 predmeta na aukciji kako bi vratili novac investitorima. Ipak, Bernie Ecclestone je kazao da će on dati novac timu, odnosno novom vlasniku, koje su zaslužili osvajanjem devetog mesta u šampionatu konstruktora.

        Prvi čovek Formule 1 dodao je da je bivši vlasnik Marussije Andrey Cheglakov veoma dobar čovek, ali da je bio loše savetovan i da je zbog toga ceo ovaj projekat propao.

        Sylt još navodi da će stečajni upravnik Caterhama u ponedeljak imati jedan veoma važan stastanak, gde bi pojedini ne plaćeni investitori bili upitani da prodaju svoj deo.






        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #94
          F1 ide ka novoj promeni pravila motora u 2016.


          Nakon sastanka strateške grupe u Ženevi u četvrtak, čini se da je Formula 1 sve bliža novoj promeni pravila vezanih za pogonske jedinice.



          Bernie Ecclestone je ponovo predložio da se trenutne pogonske jedinice odbace, a nemački list Auto Motor und Sport navodi da su promene skoro sasvim sigurne i pored toga što se još uvek nije došlo do definitivnog rešenja.

          Motori bi trebali da budu bučniji i snažniji. Cilj je navodno 1000 ks i cena od 10 miliona evra po timu. Grupa eksperata bi trebala da podnese prvi izvestaj krajem januara.

          Sada je prekasno da se bilo šta menja za 2015. ali će nakon sastanka u Ženevi biti dozvoljene određene promene za sledeću sezonu.






          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #95
            Force India postavila ciljeve za iduću sezonu


            India i naredne sezone želi nastaviti uspon u poretku konstruktora



            Force India je otkrila svoje prioritete za narednu sezonu,a to je prvenstveno sustizanje Williamsa u poretku konstruktora.Tehnički direktor Andrew Green uveren je da tim moze sustići konkurenta ako bude sledio tehnološke promene za narednu sezonu,samim tim i ostvariti napredak:
            "Voleo bih da smo u prošloj sezoni mogli napraviti još jedan korak u zatvaranju kruga.To bi nam možda sada omogućilo otklanjanje deficita koji trenutno imamo sa karakteristikama koje se tiču upravljivosti samog bolida.Sad bismo već imali značajan napredak u samim vremenima krugovima,"rekao je Green.
            Nade Indie su potaknute i ugovorom o korištenju Toyota vazdušnog tunela u Kelnu:
            "Voleo bih da možemo napraviti taj korak napred,i makar se upustiti u jurnjavu sa Williamsom.To je mesto gde bi trebali biti,i mislim da bi nam vazdusni tunel trebao dati ono što nam fali za narednu sezonu."







            Preuzeto sa f1-forum.eu
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #96
              Ferrari i Renault će razvijati svoje motore tokom sezone


              Ova dva proizvožača su pronašla rupu u pravilima koja im omogućava razvoj i tokom sezone.



              Mercedes se već duže vreme protivio razvoju motora tokom sezone uz obrazloženje da bi to moglo da dovede do povećanja troškova. Veruje se da je 28. februar bio krajnji rok za razvoj motora između 2014. i 2015.

              Međutim, Ferrari i Renault su navodno pronašli rupu u pravilima prema kojoj mogu da započnu novu sezonu sa motorima iz 2014., a onda tokom sezone donesu novi unapređeni agregat.
              Mediji takođe prenose da ukoliko proizvođači do 28. februara ne stignu da unaprede sve delove motora koje je dozvoljeno modifikovati, razvoj ostalih komponenti će moći da bude nastavljen i nakon toga.
              Situacija se nakon sastanka u Ženevi znatno zakomplikovala, a Mercedes i Honda su navodno zapretili istupanjem iz Formule 1.





              Preuzeto sa f1-serbia.com
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #97
                Buemi potpisao novi ugovor sa Red Bullom


                Švajcarac tvrdi da je zadovoljan uslovima u austrijskom timu



                Sebastien Buemi,je otkrio da je potpisao novi,dvogodišnji ugovor sa ekipom Red Bulla o nastavku rada na poziciji službenog test i rezervnog vozača za naredne dve sezone.
                Buemi je sa ovom ekipom kao timski treći vozač još od 2012. godine.Pre toga,tri sezone je proveo u ekipi Toro Rosso:
                "Volim ovaj posao,i volim raditi u simulatoru.To je izuzetno zabavno za mene,i zato sam obnovio saradnju sa timom,"izjavio je Buemi za švajcarske novine Blick,koje izlaze na nemačkom jeziku.
                Produženje ugovora dolazi nakon fantastične sezone u WEC šampionatu,u kojoj su on i njegov timski kolega iz redova Toyota tima Anthony Davidson zaposeli prvo mesto u poretku vozača.
                Sebastien Buemi se takođe takmiči i u Formula E šampionatu,gde je osvojio poslednji događaj u Punta Del Este u Urugvaju.






                Preuzeto sa f1-forum.eu
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #98
                  I Ferrari prošao crash test


                  Nakon dva tima i Ferrari je postao treći koji je uspešno zavrsio ovaj test.



                  Susret sa novinarima danas u Maranellu doneo je važnu vest.

                  Naime, novi šef Ferrarija Maurizio Arrivabene saopštio je predstavnicima medija koji su bili na konferenciji da je njihov test model za 2015. godinu, poznatiji i kao Cavallino, uspesno prošao crash test, koji je naravno bio pod patronatom FIA. Novi bolid nosi kodni naziv 666 i jos nije dobio zvanično službeno ime.

                  Pridošlica u Ferrariju, Maurizio Arrivabene izjavio je još da u 2015. ne treba očekivati čuda i da on nije mađioničar koji u novoj sezoni može izvesti jedan trik i tim dovesti na vrh grida.
                  Rekao je da želi timski rad, da vozači budu i radnici, a ne super zvezde kojim ih je šou napravio i da samo zajedničkim radom svih Ferrari može napredovati u narednoj sezoni. Za kraj razgovora Arrivabene je objasnio da rad na novom bolidu od samog početka kasni i da nije zadovoljan dinamikom napretka u samom razvoju.

                  Po njemu, veliki problem doneo je rad tehničara tima na prošlogodisnjem bolidu i tu je to učinjeno kašnjenje.






                  Preuzeto sa f1-serbia.com


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #99
                    Ferrari priznao da će ovogodišnje greške uticati na novi bolid


                    Italijanski tim priznao je da je u nov šampionat krenuo na levoj nozi.



                    Ferrari je loše započeo prethodnu godinu koja je donela mnogo promena u šampionatu, pre svega prelaskom na V6 turbo hibridne motore. Tim nije uspeo da zabeleži niti jednu pobedu što je rezultovalo velikim kadrovskim promenama, pa kao i odlazak legendarnog predsednika Luce di Montezemola.

                    Novi šef tima Maurizio Arrivabene i novi predsednik Sergio Marchionne priznali su da će tim preneti određene probleme u ovoj godini.
                    "Imamo ogromno poštovanje prema ljudima koji su do sada radili ovde, pre svega zbog učinka na komercijalnom planu. Još uvek procenjujemo situaciju u timu, ali promene nisu mogle da čekaju." kazao je Marchionne.

                    Sa druge strane ovom prilikom potvrđeno je da će se timu pridružiti Jock Clear koji je prošle sezone radio sa Lewisom Hamiltonom u Mercedesu. Pritom Arrivabene je porekao informaciju da bi Bob Bell, Adrian Newey ili Ross Brawn mogli da dođu u Maranelo.
                    "Mi imamo tim. Neće biti nekih novih većih objava, pa zato moramo da verujemo u ljude koje imamo." kazao je Arrivabene.
                    Vodeći ljudi Ferrarija su kazali da se već kasni sa razvojem novog bolida, ali da je novi bolid prošao carsh test.
                    "Nažalost, Bog nam ne pravi automobile." kazao je Marchionne. "Prethdona uprava tima napravila je neke strateške odluke sa kojima se ja nisam složio. To se odnosilo na bolid iz 2014. a prenelo se i na dizjan automobila za novu sezonu. Po meni uzimajući u obzir gde smo završili i kako smo potrošili novac, onda je sve to bila velika greška. 2015. biće teška za naš tim. Ako budemo imali dve pobede to će biti uspeh a četiri bićemo u raju."







                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Haas kupio fabriku Marussije


                      Ovaj američki tim saopštio je da je posle aukcije postao vlasnik objekta u Banburiju.



                      Odavno se zna da Gene Haas želi da pored svoje baze u Severnoj Karolini želi da svom novoformiranom timu obezbedi bazu i u Evropi. Izgleda da mu se sada ukazala prilika jer je tim Marussije doživeo finansijski kolaps pa su njena oprema i zgrade morale da idu na aukciju.

                      Magazin Racecar Engineering navodi da je ova stvar završena i da su pored zgrade Haasu pripali i Marussijini podaci iz predhodnih sezona.






                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Marchionne: Vettel je i naša velika kocka


                        U Ferrariju su ubeđeni da je nemački vozač doneo dovoljno energije u tim i da su spremni za najveće domete.



                        Predsednik Ferrarija Segio Marchionne rekao je da se Sebastian Vettel strašno kockao ove godine, kad je odlučio da pređe u italijanski tim. Vettel dolazi u Ferrari gde sedam godina ne znaju za titulu, ali Marchionne je bio spreman da pohvali Sebovu odlučnost da se ovo napokon okonča:

                        "Ne mislim da je naivan, on zna naš nivo performansi. I ustvari to je moć Ferrarija da privuče ljude samo na temelju potencijala." kaže Sergio.

                        "Naš posao za 2015. je obezbediti mu taj potencijal. Vettel je i naša velika kocka, kao i rekonstrukcija tima. Ipak, rad koji smo otpočeli sa Mauriziom na čelu daje nam garantuju o budućnosti."

                        Novi šef,Maurizio Arrivabene insistira na tome da vozači budu zaposleni, a ne nešto više. Uzeo je za primer Alonsa, koji je čitavo vreme u Ferrariju upotrebljavao svu svoju moć da bi promenio neke stvari:

                        "Sebastian donosi sa sobom iskustvo četiri titule. Ipak, nakon što je rekao da, on postaje zaposleni u ovoj firmi. Možda će imati neke povlastice, ali on ipak mora sarađivati sa ostalim u ekipi i raditi za ekipu."
                        "Mislim i da je sjajno što su on i Kimi dobri prijatelji i to svemu daje dimenziju više. Ipak,na stazi sigurno neće biti toliko dobri, štaviše ubeđen sam u to jer je pravilo da je timski suvozač najveći rival na stazi."rekao je Arrivabene za kraj svog intervjua.







                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Ferrari i Renault pobedili u borbi za razvoj motora tokom sezone


                          Proizvođači F1 agregata Renault i Ferrari, izgleda da su odneli pobedu nad Mercedesom u borbi oko zamrzavanja razvoja.


                          Rivali Mercedesa žestoko su se borili kako bi promenili trenutna pravila homologacije, po kojim su promene tokom sezone koje se tiču performansi prilično ograničene.

                          Sledeći datum za "zamrzavanje" razvoja je 28. februar, kada svi proizvođači za sezonu 2015 - Ferrari, Renault, Mercedes i Honda, moraju prezentovati njihove agregate koje homologizuje FIA.

                          Ipak, Ferrari i Renault su se složili da postoji rupa u postojećim pravilima, po kojima oni mogu započeti sezonu sa prošlogodišnjim motorom, a potom predstaviti novi agregat kasnije tokom sezone.

                          BBC izveštava da se o ovom pitanju diskutovalo na sastanku prošle sedmice u Genevi i "izgleda da će verovatno svi proizvođači moći da dorade svoje agregate nakon početka, kao i pre starta sezone".

                          Auto Motor und Sport izveštava slično, tvrdeći da bilo koji proizvođač koji ne iskoristi sve 32 tačke za razvoj komponenti do 28. februara, može da nastavi da dorađuje motor tokom sezone.

                          Švajcarski Blik izveštava da je stvar prilično delikatna i da su Mercedes i Honda zapretili izlaskom iz F1 ako se takve mogućnosti otvore.
                          Šampion iz 1997,
                          Jacques Villeneuve mišljenja je da pravila ne treba menjati i ne želi da "kupi" priču Christiana Hornera, šefa Red Bulla, da sva pravila po pitanju agregata moraju biti promenjena.

                          "On (Horner) izjavljuje to jer nema Mercedesov agregat. U suprotnom on ne bi tražio promenu pravila. On ne misli o dobru za Formulu 1, već samo o svom timu", rekao je
                          Villeneuve.
                          Mercedes je predlagao dostavu pojedinih komponenata hibridnog dela agregata svim timovima, kako bi se smanjila razlika u performansama, nešto nalik McLarenu koji isporučuje ECU, ali za sada taj predlog nije usvojen.

                          Sigurno je samo da će o svemu još biti dosta polemike i pregovora.






                          Preuzeto sa f1srbija.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Sutila razocarala kupovina mesta u F1


                            Nemacki vozac sokiran je trenutnom situacijom u malim timovima u Formuli 1


                            Adrian Sutil je cvrstog ubedjenja da je placanje vozaca za mesto u timovima otislo van svake kontrole.
                            Nemac nece biti na gridu iduce sezone,posto je izgubio mesto u timu Saubera, zbog dva vozaca koji su doneli, po njegovim recima, "tonu novca u tim," i to kroz sponzorstva.
                            Iako Sutil priznaje da je ovakav nacin placanja vozaca vec dugo prisutan u F1,kaže da ovakva situacija ipak ostavlja gorak ukus u ustima:
                            "Budzeti koje neki placaju za godinu dana su izvan kontrole,"kaze on."To je uvek bio problem, medjutim,to je uvek bilo tako,na neki nacin,ali u dosta manjem obimu."
                            "Pre dvadeset, ili trideset godina, imali ste neke manje timove u kojim se moglo kupiti mesto. Sada je to situacija u gotovo svim timovima na gridu.To je nesto sto se nikad vise nece promeniti u F1,ali se moze malo vise uravnoteziti."
                            Za kraj ,ogorceni Sutil je rekao:
                            "Bilo bi dobro da se moze vratiti situacija kad su na gridu bili Minardi i Arows.Tad je bilo jos i isplativo biti njihov vozac.Na gridu ste imali par vozaca koji su imali sponzore, i to je bilo to. Tad se ovo i moglo nazvati sportom.Danas,ja ne znam kako ovo nazvati..."







                            Preuzeto sa f1-forum.eu
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Montezemolo uzvratio Marchionneu


                              Počela su i javna prepucavanja između bivšeg i novog direktora Ferrarija


                              Luca di Montezemolo je javno uzvratio Sergio Marchionneu nakon što je ovaj na konferenciji za novinare izneo stav da je tim u sezoni 2014. pod upravom Montezemola napravio niz pogrešnih poteza.
                              U godini prevrata u Maranellu,Montezemolo je pripremio teren za dolazak Marchionnea i napustio Ferrari nakon više od 40.godina provedenih u firmi.
                              Govoreći na Ferrarijevoj Bozičnoj večeri za medije, Marchionne je rekao da je tim napravio "previše grešaka"u 2014.i da bi 2015. godina trebala biti "godina rekonstitucije i oporavka" za tim iz Maranella.
                              Međutim,Montezemolo,pod čijom je upravom F1 Ferrari tim doživio najveće uspjehe u svojoj istoriji kaže da njegov rad,ako ništa drugo,zasluzuje svačiji respekt :
                              "Dragi Marchionne,ja ne nameravam uzvratiti na provokaciju,ali moram reći da ono što sam uradio sa Ferrarijem u F1, i na tržistu automobila zaslužuje svako poštovanje."
                              Ovu izjavu Montezemolo je dao agenciji ANSA.



                              P.S. Montezemolo je ziva legenda i za sve protekle godine je mnogo ucinio za Ferrari. A sto se tice Marchionnea i nove uprave, mislim da su vec poceli da kupuju alibi. Vatreni sam navijac Ferrarija, ali mislim da 2015. nece nista novo doneti...naravno za Ferrari. Daj Boze da gresim.




                              Last edited by Pro FX-Sniper; 25.12.2014, 11:41.
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                VN Italije je opet dovedena u pitanje?


                                Prema navodima italijanske štampe trka na Nacionalnom Autodromu Monca još nije sigurna.



                                Bernie Ecclestone je još ranije izjavio da je ugovor o VN Italije ima veoma lošu komercijalnu ponudu i da se po tim uslovima on neće produžiti posle 2016. godine. Zbog toga su organizatori trke zatražili pomoć Vlade, gde im je obećana dodatna novčana sredstva, koja je sada po navodima italijanskim medija već dovedena u pitanje.
                                Pojedini izveštaju kažu da je odbačen predlog od 20 miliona evra koju su zatražili zvaničnici VN Italije kako bi spasli trku u ovom hramu autosporta.







                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X