Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Ljudi ostavio sam podizac u Boban sajle oni ce sve da zavrse ali treba mi pomoc.
Posto nisam imao dodirnih tacaka sa renom recite mi gde da nadjem polovan amortizer tj znate li neke otpade na podruciju BG da bi mogli to da imaju
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Kupi lepo dva nova i resio si problem. Prvo amortizeri se kupuju u paru tj. menjaju u paru. Drugo sa polovnim ti je macka u dzaku, a novi nisu bog zna koliko skupi.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Sve zavisi koji su amorti... Zadnji su po defaultu skuplji i ne bi trebalo da je par skuplji od nekih 110-120 eura... Mislim da je malo glupo po otpadima ganjati amorte
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Verujte da znam da se amortizer ne menja samo jedan nego obavezno oba.
Hocu da vidim jel to uzrok problema sa polovnim koji nije savijen pa ako bude to onda kupujem oba nova.
Velika sansa na mi je amortizer blago kriv od udarca ali se ne vidi golim okom.
Oba amortizera 110 eura???
ako je tako, to je zaista jeftino
Nasao sam neki za 30 evrica ispravan polovnjak pa cu da vidim jel problem amortizer.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Pretprošle godine ( u pitanju je bio drugi auto ), crkne mi prednji desni amortizer. Čuo sam razne opcije ( punjenje, kupovina polovnog na otpad i sl. )jer su novi dosta skupi. Na kraju, posle provere cena, " pala " oba nova. Za polovni su mi tražili 20e, za punjenje postojećih 1700 dinara, a nove sam kupio za 2300 dinara komad sa dve godine garancije ( i to kod uvoznika ). Da sam promenio sva četiri, četvrti bi bio gratis, ali su proveravani na nekom uređaju i rečeno je da su zadnji dobri. Ugradnja je bila gratis. Znači polovno nekad može i odmah u startu da bude skuplje nego u radnji, a da ne pričam ako ponovo crkne posle dva meseca pa kupovina ponovo. Polovnu stvar kupujem samo ako je jeftinija više od 60 -70 % od nove.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Originally posted by ludda
Isti slučaj, samo nisam siguran da li tako treba ili ne. Mnogi su mi rekli da im nešto slično smeta kod ranijih modela Renaulta (novih)... Pa sad ne znam ni sam...
Normalno je ovo s volanom i sve je jače što su gume veće. Na 225 se baš oseća, ali tako je i na svim novijim automobilima, posebno na onim sa elektičnim servom.
Dakle, nema mesta za brigu.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
e ljudi hvala vam... ja imam 225 i bas se oseca... iskreno nervira jer gde god nije ravan put moram teram kontru a u bgu nigde i nije ravan..:-) hvala..
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@savke@ "BiXenon je kada u jednoj sijalici imas i krtatka i duga svetla (npr. H4). Kod mene su H7 oborena, H1 diga i H11 maglenge. Oborena sam imao fabricka, a ugradio sam i duga i maglenke"
Savke to je OK s tim da su meni svetla fabricka sva obicna H7, a nameravao sam da sam odradim montiranje BiXenona.
Comment