RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke [ARHIVA]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

    Originally posted by cirikan
    modesti hvala na odgovoru

    EGR sam vec cistio, video sam da negde ljudi daju to kao moguci uzrok, ali nije dalo rezultata
    kazu, mozda je gorivo, menjao sam sve pumpe po Srbiji, tocio u Makedoniji na putu za Grcku ali nema promene

    auto sam kupio u januaru od poznanika koji preprodaje i odrzava automobile, presao je valjda oko 250.000km (nasao sam neke papire sa servisa u jan2009 na 220.000km), uvezen je iz Holandije sa crknutom turbinom, zatim je ista bila u Uzicu...ne znam da oni nesto nisu zeznuli - neko pominje da krilca mogu ostati u nekom polozaju za odredjene obrtaje...). Uradio sam veliki servis, pa jos jedan mali, presao 20.000km, vozio 2.500km do Grcke i nazad, bez problema, jedino me nervira ovo trzanje.

    cudno je da se uvek javi na istim obrtajima bez obzira na stepen prenosa...oseti se mnogo jace na uzbrdicama (voznja do Venca je igra za moje nerve), auto izgubi snagu na pola sekunde... u Grckoj sam imao duge uspone gde sam video da ako je gas konstantan trzanje se javlja u ravnomernim razmacima na recimo 2-3 sekunde (u 4.-5. brzini), sta bi se moglo ponavljati pri paljenju, brizganju...sa tako velikim intervalom
    ne razumem se mnogo u vozila, autu je izvadjen katalizator, dimi dosta na jacim obrtajima...mozda trebam videti dizne

    ako mislite da bi trebalo da svratim kod vidim cuvenog Slobe, ok videh neki mob, nadam se da ga mogu iskoristiti
    ionako imam sledecim mali servis vrlo brzo
    Ja sam isto pisao da imam situaciju da mi auto stucne na odredjenom broju obrtaja, a najvise u 1. i 2. brzini. Desava se negde od 1800-2000rpm., ne znam tacno, a stucanje nije jako, kao da ima neku knedlu tu i to je to. Na tom broju obrtaja se valjda pali turbina, ja sam svoju remontovao. EGR nikada nisam cistio, kao ni dizne. Ako saznas sta je bio uzrok javi.
    ionako imam sledecim mali servis vrlo brzo

    Comment

    • ludda
      CBC Član
      • 08.08.2010
      • 19
      • Novi Sad, Vojvodina
      • Laguna II 1.8 16V

      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

      Mislim da je neko ljubomoran što nema Lagunu...... Sad kad popasem ban....

      Comment

      • megan ns
        CBC Početnik
        • 14.10.2010
        • 1
        • novi sad

        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

        Pozdrav svima, zaista dobar forum

        Comment

        • savke
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 575
          • Novi Sad, Temerin
          • Laguna 2 ph2, Golf 3

          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

          Originally posted by Guru
          elem, pre nekog vremena ( npr 8. meseci) sam se pojavio kod majstora problemom "zveckanja" ispod haube pri naglom gasu. Naravno rekose mi da zamenim gornji nosac motora, s tim da imam originalni za 11500 RSD ili neki koji su oni usavrsili za 3500RSD....
          Kako misle usavrsili? Oni ga prave ili su od onih u ponudi nasli neki koji je pristojan?

          @markofpi, @cirikan
          E pa to mi lici da je upravo to. Turbina se na tim obrtajima otvara. E sad ne znam sta se tacno desava u momenut pokretanja turbine, ali ako sa turbinom nesto nije u redu ona ne krene odmah, nego koj delic sekunde kasnije i deluje mi da se desava upravo to.

          Ne znam koliko si raspolozen da se bakces sa mehanikom, ali relativno je lako skinuti ono veliko debelo crevo koje ide od turbine do interkulera i tada mozes rukom da probas da li imas lufta na osovini turbine. Ako ima lufta on moze biti uzrok usporenom pokretanju turbine. Ne mora se skidati celo crevo, vec samo skines selnu i svuces ga sa turbine. Malo je nepristupacno, ali mislim da nije problem probati to. Ako ipak neces da se bakces, odes kod nekog majstora da ti on to proba.
          Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

          Comment

          • CDanijel76
            CBC Veteran
            • 11.01.2010
            • 144
            • Novi Sad

            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

            @hope
            pridzujem se pozivu na toleranciju amdinistratora i da ovaj put malo progleda kroz prste jer je i sam doprineo problemu
            i ja takodje delim tvoje misljenje i MOLIM nadzorni organ da nam vrate drugare ...
            --->>> nikad ne reci nikad !!! <<<---

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

              Sad opet upozoravam da svako nastavljanje na ovu temu povlači stalni ban, ova dva su bila na mesec dana. Rekli ste šta ste imali i to je ok.
              Ovo smo mi napravili da bi vama bilo lepo i korisno, ovo mi plaćamo da bi vama bilo lepo i korisno. Mi smo zato odredili neka pravila koja pišu u nekom pravilniku ali ga niko ne čita.
              Shodno tome ja nisam ništa doprineo nego sam upozorio na šta imam pravo i obavezu. Vaše je da li ćete shvatiti ili ne i kako će se ko ponašati. Osnovno elementarno kućno vaspitanje, tastatura mafija ne prolazi.

              Ja u ovu temu ne dolazim jer me ne zanima, kao i mnoge druge, u takve teme dodjem kad me neko upozori na nešto, svadju, reklamiranje, lupetanje itd...

              Prekršaj preko pune linije, čika pandur nije hteo da primi crvenu i napisao je zapisnik za prekršajnu prijavu, sudija je odredio mesec dana oduzimanje dozvole bez gubitka bodova. Odluka se neće promeniti. Insistiranje može biti samo na štetu svih.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                Originally posted by Dora
                Vi pratite ono što želite ja pratim sve jer moram, vi znate šta znate a ja znam šta ja znam.
                Ima tu mnogo toga i ne bih da objašnjavam
                Momci koji prate ovu temu. Ovo vam je kljucna recenica. Kada gledate samo ovu temu vama je malo nejasno i prestrogo. Ima i drugih tema i ova moze biti samo ona poslednja kap u casi vode u vezi nekih od clanova.
                Dakle molili bi da odustanete od dalje rasprave jer niste upuceni u celokupnu situaciju. Hvala!
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • voja1981
                  CBC Početnik
                  • 14.10.2010
                  • 2
                  • Smederevo

                  Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                  Pozdrav ljudi,

                  E ovako, pre jedno 20-ak dana kupio sam Renaul Lagunu 2003 god 1.9 dci 108KS 156000km, u startu je radila perfektno, kada sam krenuo kuci iz slovenije (posto sam tamo kupio auto) cim sam presao hrvatsku granicu i stao da odmorim auto posle toga nije hteo da upali.

                  Majstori u krapini su mi rekli da je verovatno otisao ventil za visoki pritisak, jer auto moze da se upali na start sprej, i posle radi perfektno.
                  Pali on i bez start spreja ponekad a ponekad nece da upali ni za zivu glavu. Da li je neko imao slican problem i da li zna mozda sta moze da bude? Hvala

                  Comment

                  • savke
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 575
                    • Novi Sad, Temerin
                    • Laguna 2 ph2, Golf 3

                    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                    Prvo da ti pozelim dobrodoslicu.

                    Prvo sto bi trebalo da uradis je da odes negde na dijagnostiku da se provere greske i postoji mogucnost da ce odmah da ti izbaci sta je problem. Primetio sam da ima majstora koji ako ne prijavljuje gresku ne zna sta dalje da radi na dijagnostici. Renaultova dijagnostika je poprilicno obimna i nije dovoljno samo pregedati greske, vec treba pregledati i parametre. Jednom prilikom sam otisao kod kolege majstora uzeo od njega dijagnostiku i proveo oko 3 sata pregledajuci sta sve moze da se vidi na mojoj laguni i sta sve moze da se uradi.

                    Cini mi se da je vec neko imao slican problem pa probaj malo da pretrazis po forumu. Da li on uvek zagrejan tesko pali ili samo ponekad?
                    Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                    Comment

                    • voja1981
                      CBC Početnik
                      • 14.10.2010
                      • 2
                      • Smederevo

                      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                      nema nikakve veze da li je zagrejan ili ne pali kada hoce, ako da nema dobar pritisak i da nemoze da upali!

                      Comment

                      • thomas
                        CBC Član
                        • 04.10.2009
                        • 97
                        • Subotica

                        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                        @ Voja @ Pozdrav na forum, bilo je reci u forumu da nece da pali, vergla a nepali, pa je predlozeno (Cale) da se pogleda senzor polozaja radilice. Pogledaj nemoze da skodi

                        Comment

                        • mupe
                          CBC Senator XXL
                          • 05.10.2006
                          • 822
                          • bg
                          • Laguna 3 GT 2.0T 205

                          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                          Originally posted by savke
                          Napokon sam uhvatio malo vremena da razjasnim one oznake na desnom stubu, pa reko da objedinim sve na jednom mestu:
                          Sxxxxxx - Identifikacioni broj vozila, sadrzi i datum proizvodnje, ali nije mi bas najjasnije kako sem sto je izgleda poslednja cifra godine proizvodnje.
                          Zapravo je mnogo jednostavnije.

                          S = Sandouville, fabrika u kojoj je auto napravljen.

                          Cifre iza su samo redni broj napravljenog automobila u toj fabrici, pri čemu se lagune prave isključivo u fabrici S.

                          Comment

                          • Guru
                            CBC Član
                            • 15.01.2010
                            • 57
                            • NIS

                            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                            VOJA
                            znas pored ove radilice takodje postoji mogucnost i da je pumpa visokog pritiska, jer se ona zapravo sastoji od malog elektromotora a takodje ima izbacen kolektor sa cetkicama. kada se pojede kolektor i spoje se polja koja stvaraju provodljivost struje onda sve zavisi od polozaja u kom se nadje kolektor kada zaustavis motor, tj. ako je na manje ostecenom delu on zavrti i sve je OK.
                            Pravilan rad ove pumpe se prepoznaje po vrlo tihom ali ostrom zvuku kada stavis karticu, ali sa obzirom da si vlasnik od skora onda ti jos nisi prepoznao taj zvuk. U svakom slucaju proveri u servisu. Ako je to onda je to 14000RSD u ovlascenom servisu.

                            Comment

                            • Guru
                              CBC Član
                              • 15.01.2010
                              • 57
                              • NIS

                              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                              Savke - Kako misle usavrsili? Oni ga prave ili su od onih u ponudi nasli neki koji je pristojan?
                              znas postoji jedna gumena biksna, koja izmedju dva deblja sloja gume ima gusto sace od gume, a kroz sredinu metalnu biksnu kroz koju ide fiksator na motor. Sve ovo se ubacuje u metalni trapezni "nosac" koji se jos srafi valjda na tri mesta( za ovo nisam siguran) na sasiju. Oni su sa nekim izradjivacem proizvoda od gume napravili niz rksperimenata i niz testova kako bi dosli do ovog resenja. Kazu u pocetku treslo kao traktor... U svakom slucaju proces ide ovako tebi uzmu ovaj los u komletu a tebi daju vec pripremljen. Tako da onaj los mogu da ubace onu gumenu biksnu.
                              U svakom slucaju to je mali opis. Molim vas ipak pokusate da mi pomognete na postavljena pitanja
                              Hvala Savke sto se zainteresovao

                              Comment

                              • savke
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 575
                                • Novi Sad, Temerin
                                • Laguna 2 ph2, Golf 3

                                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                                Originally posted by Guru
                                VOJA
                                znas pored ove radilice takodje postoji mogucnost i da je pumpa visokog pritiska, jer se ona zapravo sastoji od malog elektromotora a takodje ima izbacen kolektor sa cetkicama. kada se pojede kolektor i spoje se polja koja stvaraju provodljivost struje onda sve zavisi od polozaja u kom se nadje kolektor kada zaustavis motor, tj. ako je na manje ostecenom delu on zavrti i sve je OK.
                                Pravilan rad ove pumpe se prepoznaje po vrlo tihom ali ostrom zvuku kada stavis karticu, ali sa obzirom da si vlasnik od skora onda ti jos nisi prepoznao taj zvuk. U svakom slucaju proveri u servisu. Ako je to onda je to 14000RSD u ovlascenom servisu.
                                To je ustvari pumpa niskog pritiska ili predpumpa. Moja laguna je recimo nema. Pumpa visogog pritiska je comon rail pumpa i tera je zupcasti kais.

                                Sve u svemu, moguce je da ga zeza ta elektro pumpa, posto ako kaze da uspe da upali sa start sprejem, moguce je da kada motor upali prodrma je i pocne normalno da radi. Takodje moguce je da je zaprljan i senzor gornje mrtve tacke. Desava se i to ali mislim da bi onda bilo problema i u samoj voznji.
                                Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                                Comment

                                Working...
                                X