RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke [ARHIVA]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djops
    CBC Član
    • 02.03.2010
    • 14
    • krusevac

    Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

    Kod mene je prosek na bordu od 6,9 do 7,1 l, i tako je vec godinama. oko 60% je lokal. Priznajem da je malo veca potrosnja od prethodnog auta ( A4 1.9 TDI), ali je i motor dosta jaci.

    Comment

    • lancia_k
      CBC Član
      • 09.01.2010
      • 78
      • Sombor

      Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

      @ thomas
      I gril sam ofarbao i svidelo mi se kako je ispalo
      Niti je ko auto od gasa satrao, niti zenu od k**** ubio

      Comment

      • NesaZa
        CBC Početnik
        • 28.02.2010
        • 6
        • Zajecar

        Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

        Postovani lagunasi,
        Nisam se skoro ukljucivao zbog prevelike zauzetosti,ali sam pratio Vase nastupe.Napokon sam nasao majstora koji odrzava Francuska vozila i koji ce mi odraditi veliki servis Cene delova su otprilike iste kao sto ste i Vi placali a za ruke cemo vec videti.Nesto me interesuje.mada je ta tema vec bila dotaknuta,radi se o ciscenju EGR ventila!!!U toku voznje auto jednostavno ne prima gas /ogranicava me sa brojem obrtaja motora/,svitne zuta sijalicka i onda nastavi normalno.To mi se desavalo vise puta i ja sta cu na dijagnostiku,kad tamo odmah izbaci da je racunar prijavio gresku EGR ventila.Majstor mi predlaze da ga zamenimo novim ,koji kosta 11 000 din.Mozda ce ovo moje iskustvo posluziti nekome,ali meni sine ,da sam na forumu citao o ciscenju istog.Procitao sam dosta o tome pocevsi od ciscenja krpom,potapanju u benzin....Zato zamoljavam Vas da me neko uputi na to kako se radi da me ne foliraju .Cini mi se da na tom ventilu ima i elektronike koja se menja i gde se to moze obezbediti.Hvalaaaaaaa!!!!!!!!!!!

        Comment

        • savidsi
          CBC Član
          • 12.01.2010
          • 90
          • km

          Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

          Koliko ja znam nije problem ocistiti EGR vec je problem skinuti ga. Desava se da toliko zapekne da mora cela usisna grana da se skida da bi ga prosto receno iscukali. Ja sam menjao EGR. Bez većih problema su uspeli da ga izvuku, ali i ostetili jer ne ide sve glatko. Na kraju se ispostavilo da je zapekao u jednom polozaju tako da smo postavili nov. I verujem da je ovo jeftinija varijanta jer se sada moze lako skinuti zbog ciscenja. Posle zamene auto mnogo bolje vuce u svakom stepenu prenosa.
          Majstor je napomenuo da smo imali srece jer je EGR skinut bez skidanja usisne grane i da sigurno nikada nije ciscen niti menjan. Rekao je isto da ce auto nekoliko dana malo dimiti crno dok ne izbaci nakupljenu garez zbog neispravnosti starog EGR-a, tako je i bilo. Sada se pojavi malo crnog dima jedino kada ga izvucem prvom i drugom brzinom.
          Pozdrav

          Comment

          • NesaZa
            CBC Početnik
            • 28.02.2010
            • 6
            • Zajecar

            Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

            Sto se tice izduvnih gasova kod mene je na auspuhu sve kako treba,znaci da nema crnog dima,pa razmisljam da nije otisla elektronika na EGR ventilu!!!!!!!!!!
            Nadam se da ce ciscenje uspeti u protvnom negine mi nov ventil.

            Comment

            • Laguna 2002
              CBC Senator
              • 13.12.2009
              • 297
              • Bačka Palanka

              Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

              Originally posted by modesti
              Da se ukljucim u pricu oko potrosnje...po gradu Novom Sadu ispod 9 l nema sanse da se spusti, moglo kada bi gas stiskao tek tek a menjao brzine na 1500 obrtaja, a auto put je vec nesto drugo...na 120-130 km/h izmedju 5,5-6 l u sectoj brzini.
              To je to. I ja sam u početku imao potrošnju po gradu i preko 10 litara ( kao kolega iz Banja Luke ) sa dosta kilavom vožnjom, nisam imao iskustva sa dizelima i mislio sam da će potrošnja biti manja ako šaltam pre 1800 dok se turbina ne upali i sl. Onda sam poslušao bratov savet koji već duže vreme vozi dizela ( i pratio je potrošnju na bordu u zavisnosti od stila vožnje ) da ga ne štedim po gasu i da gledam da što pre dostignem željenu brzinu, a onda samo da je održavam i to je dalo rezultate. Sada krećem malo žustrije i do 60- 65 km/h ( po gradu ) gledam da ga u svakoj brzini ne šaltam ispod 2200 - 2500 obrtaja i onda na održavanje te konstantne brzine trenutna potrošnja ne prelazi 5,5 litara, ona veća potrošnja pri " navlačenju " od 10 - 17 litara traje veoma kratko . Pri kilavoj vožnji ubrzanje auta traje večno a trenutna potrošnja i pri minimalnom pritisku na pedalu gasa raste preko 11 pa do 14 litara. Sa ovim načinom vožnje spustio sam potrošnjju po gradu ( kreni-stani ) na ispod 9 litara ( 8,5 - 9,2 po najvećoj hladnoći ).
              Još jedna dobra stvar je ta što sam pre pola sata kupio 120 litara euro-dizela za 80 eura ( inače je od 75 - 80 centi / litar ). Kolega kamiondžija pa mu se žurilo za pare a ostalo mu " viška ". Sipam već par puta kod njega ( do sada više od 200 litara ) i mogu reći da je bolji nego naš sa pumpe. Vozi novi Volvo ( euro 5 motor ) inače u drugoj situaciji se baš i nebi usudio.

              Comment

              • gogi11
                CBC Senator XXL
                • 26.10.2009
                • 790
                • Sever Srbije - Novi Sad

                Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                Ihhh blago tebi vozis se jeftinije , eh jos kada bi i plin bio na crno Inace videh neku sliku i to mislim kod nas na forumu kako se toci plin na crno, neki kamioncic sa cisternom i prekriven ceradom, pise cena i udri toci i ne pitaj delovalo je smesno ali ipak nije , no Srbija je to zemlja cuda.

                Comment

                • firearms
                  CBC Član
                  • 08.06.2009
                  • 32
                  • Beograd

                  Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                  zna li neko kako se skida aj egr ventil? mogu li sam ili moram kod majstora? i kojeg bi mi mahstora preporucili u bg?
                  ko se stidi majcinjega mleka taj ce biti rdja dovijeka

                  Comment

                  • SerbianHero
                    CBC Senator
                    • 10.10.2009
                    • 259
                    • Beograd

                    Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                    Razlog prestanka grejanja, je napuklo crevo, poravka(krpljenje) 1000 din + iscureli antifriz.

                    Comment

                    • djops
                      CBC Član
                      • 02.03.2010
                      • 14
                      • krusevac

                      Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                      I konacno je danas dosao red na novi acu, od ovog starog sam izvukao i poslednji atom snage. Topla 75 Ah 720A bez odrzavanja 6 900 din. Mislim da je to sasvim ok cena, jer sam skoro za 206 1,4 hdi kupio Bosch i platio ga 8000 din.

                      Comment

                      • soviet
                        CBC Član
                        • 27.02.2010
                        • 31
                        • Beograd

                        Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                        Na koliko pređenih kilometara bi trebalo menjati ulje?
                        Nakon velikog servisa su mi rekli da dođem posle 15000km ali mi to deluje nešto mnogo.

                        Primetio sam i to da mi se kratko čuje neki kaiš kada ujutru tek upalim a niske su temperature, dok se to ne čuje kad je toplije.
                        Ne uvek, ali recimo upalim auto, uključim klimu i krenem da skidam sneg i u jednom trenutku samo čujem c-c-c i onda ništa... sve normalno...
                        Šta bi to moglo da bude i da li tu treba neko dotezanje?

                        Da li neko zna koliko ima nosača motora kod lagune II i koje su njihove cene okvirno?
                        Kada sam radio veliki servis zamenili su mi jedan (jul 2009.) i da li je moguće da tako brzo crkne. Loši putevi, 17" felne, ali opet...

                        Comment

                        • gogi11
                          CBC Senator XXL
                          • 26.10.2009
                          • 790
                          • Sever Srbije - Novi Sad

                          Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                          Sasavim je ok interval na 15.000 km za menjanje ulja naravna ako je u pitanju SINTETIKA. Tako da nemas potrebe da ides ranije , naravno ako ti nije problem da placas od 6-8 hiljada din (koliko mislim da je i za tvoju lagunu servis) ti menjaj i ranije ali nema potrebe to je cisto bacanje para. Ja recimo menjam na 15.000 ne manje ali moze 1 ili 2 hiljade vise sipam Renoovu sintetiku, redovno proveravam ulje sto i tebi preporucujem jer je tvoja dizel mashina pa mozda moze da se desi da malo trosi ulja ako je losija turbina ali koliko vidim niko se nije zalio da mu laguna nesto trosi ulje osim ako je los motor ili turbina.

                          To sto se cuje neki kais je uglavnom ili najcesce zbog vlage a pri trenju tj zagrevanju to cvilenje (predpostavljam) i prestaje, dakle nije nista strasno samo opusteno, nema tu stezanja zatezaja i sl.

                          Mislim da dizel laguna ima 3 nosaca i da je najskuplji onaj "gornji" ali ipak nisam siguran za ovo , neko ce ti vec izdetaljisati ko je vec menjao i sl....

                          Comment

                          • SerbianHero
                            CBC Senator
                            • 10.10.2009
                            • 259
                            • Beograd

                            Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                            Sto se tice ulja, je ga menjam na za mene standardnih 10000km, do danas sam sipao elf EXCELLIUM did 5w-40 sin, medjutim, bas mi Nesa kaze da, RENAULT preporucije za u dizele sa preko 150000 predjenih km, ulje vece gustine 10w-40, tako da i ako nisam na 150000 vec nedge blizu(barem po cajgeru), presao na ovo, konkretno ELF Turbo Diesel 10W-40, motor prede, kao i obicno.

                            Jos nesto, pitao sam coveka da mi proveri interkuler, jel je auto 2002 god, on rece, da se ta deformacija(naduvavanje) desava kad je turbina neispravna i salje pritisak u interkuler tj, da je to naznaka ,da je turbina blizu remonta, kod mene hvala bogu interkuler a i turbina izgledaju kako treba. :-)

                            Sto se tice nosaca motora, ja sam promenio 2, veliki gornji 110 e i mali donji je 60 e.

                            Comment

                            • cale
                              CBC Senator
                              • 22.03.2009
                              • 297
                              • Backa Topola

                              Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                              Isti slucaj i meni je majstor kazao za tih 150000 , i ja sam stavio ELF Turbo Diesel 10W-40, ali menjanje na 10000. Sipao na nekih 152000, a sad ima oko 161 700, tako da cu uskoro na zamenu. Mislim da tako pise i u uputstvu za rukovanje ako se sipa 10W-40 servis na 10000, ako nadjem okacicu da se vidi .Sto se tice drzaca motora, na srecu jos ih nisam menjao.
                              NE KITI SE TUDJIM PERJEM

                              Comment

                              • dragann
                                CBC Član
                                • 24.02.2010
                                • 18
                                • Banja Luka

                                Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi-iskustva i kvarovi

                                Sto se tice ulja ja promjenu radim na 10000 km, prije su mi sipali ELF EXCILIUM 5W40 ali zadnji put kad sam bio u servisu nije bilo pa su nasuli EXCILIUM 5W50, dosta rijetko, i osjetim da mi trosi jer mi je slaba izgleda turbina (odnosno kako mi rece jedan majstor otisao je nekakav semering na turbini vjerovatno ali se to nemoze promijeniti vec se remontuje turbina) tako da cu sledeci put traziti da mi sipaju taj ELF Turbo Diesel 10W-40!
                                Inace kada sam je kupio na satu je bilo 170000 a sada je 185000 mada je je to veoma diskutabilno i vrlo lako je moguce da je sat vracen nekih cca 100000 km! Mjenjao sam kugle, uporne spone i spone volana i kugle su bile prva ugradnja (znaci bile su zanitovane) pa sta vi mislite dali se po ovome moze sta zakljuciti.
                                Sto se nosaca motora tice ja kada sam kupio auto bio je otisao taj gornji nosac i platio sam ga kao i kolega "Serbian Hero" oko 115 e. Takodje i ja mislim da ima tri nosaca i da su ova dva jeftinija jer je ovaj gornji bas nekakav "zajeban" .

                                Da vas pitam drugari jeli neko imao slican problem... naime desava mi se da mi auto ponekada radi na povisenim obrtajima, negdje oko 850 do 950 obrtaja i ne postize mi radnu temperaturu bas kako treba, tj retko je postigne i onda opet spadne.
                                BRATE SESTRO, CALE SI KEVE MI!

                                Comment

                                Working...
                                X