Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120 KS - kakva su vasa isustva ?
^^ Daleko od toga da se ne slažem s tobom, naravno da si u pravu. Kao što rekoh, nikako nije preporučljivo voziti sporo visokim stepenom prenosa i ubrzavati, ali nije nikakav problem održavati konstantnu brzinu, to za motor nije veliko opterećenje. VI brzinom ne može da se vozi 30, jer pri 1000 obrtaja, brzina automobila je 55 km/h. Pričam o Laguni II 1.9dCi sa 88KW motorom.
Što se tiče pitanja kada motor lepše radi, veruj mi da se uopšte ni ne čuje pri 70 km/h u VI, niti se na bilo koji način oseća da mu je to problem. Jedino što bi realno moglo da bude problematično je loše podmazivanje zbog nižeg pritiska ulja i upravo zbog toga i jeste vrlo loše ubrzavati u ovakvom režimu.
Kao što rekoh, vozio sam lagunu III GT sa 2.0 dci motorom. Ona na instrument tabli ima 2 male strelice kojima sugeriše vozaču promenu stepena prenosa. Veruj mi da sam bio iznenađen na koliko niskim obrtajima sugeriše promenu u sledeći stepen (prošlo je već dosta vremena pa se ne sećam tačno, ali dosta ispod 2000 obrtaja), a kada se vozi ovako kako sam rekao (oko 70 u VI) ne pali se strelica koja bi preporučila prebacivanje u nižu brzinu. Ako pri ovoj brzini dodaš gas, onda se ta strelica pali.
^^ Daleko od toga da se ne slažem s tobom, naravno da si u pravu. Kao što rekoh, nikako nije preporučljivo voziti sporo visokim stepenom prenosa i ubrzavati, ali nije nikakav problem održavati konstantnu brzinu, to za motor nije veliko opterećenje. VI brzinom ne može da se vozi 30, jer pri 1000 obrtaja, brzina automobila je 55 km/h. Pričam o Laguni II 1.9dCi sa 88KW motorom.
Što se tiče pitanja kada motor lepše radi, veruj mi da se uopšte ni ne čuje pri 70 km/h u VI, niti se na bilo koji način oseća da mu je to problem. Jedino što bi realno moglo da bude problematično je loše podmazivanje zbog nižeg pritiska ulja i upravo zbog toga i jeste vrlo loše ubrzavati u ovakvom režimu.
Kao što rekoh, vozio sam lagunu III GT sa 2.0 dci motorom. Ona na instrument tabli ima 2 male strelice kojima sugeriše vozaču promenu stepena prenosa. Veruj mi da sam bio iznenađen na koliko niskim obrtajima sugeriše promenu u sledeći stepen (prošlo je već dosta vremena pa se ne sećam tačno, ali dosta ispod 2000 obrtaja), a kada se vozi ovako kako sam rekao (oko 70 u VI) ne pali se strelica koja bi preporučila prebacivanje u nižu brzinu. Ako pri ovoj brzini dodaš gas, onda se ta strelica pali.
Comment