Evo malo se radilo
prva slika je digitalnim, ovo ostalo je nazalost mobilnim slikano
Utisci:
- auto definitvno bolje dise
- lakse povlaci sa nizih, a i u visokim obrtajima
- prelep zvuk kad se poklopi gas
to je to za sada.
danas je saxo dobio nov akumulator, stari me je izdao jutros, a i pre neki dan, bio je slab oko 39A mali, sada sam uzeo Topla istih dimenzija samo jaci valjda 52ampera po preporuci bas dosta ljudi garancija 30 meseci.
e da i kompletirao sam mu plastike, samo sam se zeznuo pa sam plastiku zalepio seletejpom dok ne uhvati lepak, pa je sve ostao onaj lepak od selotejpa na plastici, moram da ga skidam, cuo sam da je benzin ili alhohol dobar za to?
e jbg moram da pisem poruku za por al nema veze e vako odustao sam od vts-kita prodao sam ga drugaru i lonac zadnji, ,saho se sprema za farbanje , rascerupan je potpuno ,dok se to radi ,ubaceni su podizaci ,centralna brava i alarm ,sredjena je muzika kolko tolko ,sad jurim sedista i tockove , a i bice jedna retka sitnica unutra plazma cajgeri slikao sam sve al mi je devojka debil zakacila sapom bluetooth i polomila ga pa cu ovih dana da uzmem nov pa stavljam slike e da jel zna neko valjaju li ista oni devil eyes farovi ?s obzirom da su 250e ,i jel dolaze sa sijalicama il kako sta ?i da ispascu glup al jel mogu da se stave bixenon sijalice na xenon balaste ?
Poštovani ljubitelji VTS-a. Od pre nekoliko nedelja sam i ja vlasnik jednog 1.6 16v. Zamolio bih vas da mi na pp pošaljete preporuku za nekog dobrog majstora iz BG-a, jer je auto generalno u dobrom stanju, ali ima "sitnica" koje bih voleo da sredim. Ne znam nikog ko dobro poznaje VTS, ima volje da se malo pozabavi popravkama, a da istovremeno ima i nešto delova koji su mu potrebnu za zamenu.
E, super, hvala na brzom odgovoru. Pa, znaš kako, zadovoljan sam donekle. Zadovoljan sam kako auto ide, ubrzanje je fascinantno. Ja sam do sad vozio Saxa 1.1 i u jednom trenutku sam odlučio da kupim 1.6 16v (kratak je život da se vozi 1.1) Međutim, auto je definitivno lupan sa svih strana, dosta je izraubovan i rastrešen... možda tako i mora. Utisci mehaničara i limara koji se ne bave konkretno VTS-om su zadovoljavajući. Kažu motor dobar, limarija dobra...
Tako da ću nazvati majstora kog si preporučio da čujem pravo, stručno mišljenje. Stavljam još slika ovih dana.
E, super što se interesujete...aj da napišem onda i neke konkretne probleme koji me muče i neke detalje oko auta, iako sam prešao sa njim nešto manje od 500 km od kupovine.
Auto je manje više u fabričkoj opremi, osim sledećeg, što je meni bilo odmah uočljivo:
1. Remus, ceo zadnji lonac, ima super dubok zvuk u leru, kad se vozi normalno ne čuje se previše, tek kad se patosira ima opet dubok zvuk.
2. KN filter (koji izgleda kao da ga je Dunav izbacio...crn, smežuran..)
3.Alu felne sa malim logom citroen, ne mogu da utvrdim sa kog auta su, inače 195/45/15 sa alu distancerima od 2 cm (malo kače potkrila kad se smota pun, ali odlično izgledaju)
4.Bi-xenon
Problemi su sledeći: Oseća se gorivo u autu kad se stiska, ručica menjača je razglavljena, ali ulazi u brzine dobro, zadnji desni točak je "jedva na oko primetno u konusu", mislim da je jedna spona kriva napred i krcka svašta po kolima (pretpostavljam zadnja daska) i auto je tvrd ko daska, samo skakuće.
To je to za sada, ići ću kod masjtora da pogleda detaljno, pa ću se javiti sa informacijama i okačiću još slika.
Gorivo - pogledaj da li ti lepo naleže poklopac pumpe za gorivo koji je ispod zadnjeg sedišta.
Ručica menjača - najverovatnije ti je birač pojeden, kazaće ti već majstor. To je jeftino i sigurno će biti bolje ako ga zameniš i ako nije on uzrok.
Zadnji točak kriv - verovatno trap, podigni auto na dizalicu pa drmaj taj točak, ako se mrda trap je i spremi 200-300 evra
Krckanje plastike - ignoriši
Vidim da vecina siri optimizam, pa necu da preterujem. Goran je lepo rekao, dovoljno si se ubrzao, sad gledaj da to bude bezbedno. Za pocetak, ja sam prvu zimu proveo na tim letnjim gumama i presao dosta km po snegu, ali to definitivno nije pametno. Zatim, jesi li proverio kocnice u kakvom su stanju?
Treba mnogo novca da bi taj automobil bio u stanju kada mozes samouvereno da ga przis. Siguran sam da ulaznica nije bila preskupa i da ces tu istu cifru vrlo brzo da potrosis samo na osnovno odrzavanje i gorivo.
Ima ovde ljudi koji imaju dobre izduve i ksenone i auto im je u odlicnom stanju, ali mene ti detalji nekako odmah asociraju na ljude koji preskacu ozbiljno odrzavanje.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment