Na koji način auto može da ugasi turbinu?
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
Imam sličan problem kao i Minge. I meni je u četvrtak počeo da pali lampicu za servis i natpis CHECK INJECTION, u početku na po 1-2 sekunde a onda je uključio i naderna 2 km (do posla) nije je isključivao, pri čemu je auto osetno slabije vukao.
To mi se prvi put desilo prošle godine kada sam promenio pumpu i sipao po prvi put na ELP pumpi naftu. Tada sam primetio da se lampica za servis i natpis gase pri većem gasu, te sam auto garao 170 niz auto put dok nisam potrošio tih 10 litara a potom sipao ponovo na NIS-u(i od tada samo na Nisu) i više se to nije dešavalo.
Pre nedeelju dana sam sipao 35 litara na Art petrolu jer sam se polakomio na jeftinije gorivo (129,90 din) i evo ga isti problem. Zbog pređašnjeg iskustva, odmah sam u petak sipao 40 litara na Nisu i još dodao Winsov aditiv za dizelaše za čišćenje sistema ubrizgavanja i vozio do Smedereva. Čitav auto put su lampa za servis i natpis svetleli, a auto se vukao po putu- jedva sam ga zalaufao do 130, a uz Begaljičko brdo sam izašao sa 80 i to u 4 stepenu prenosa. Većeras pri povratku za Beograd nije bilo problema sve do Bubanj potoka kada se ponovo upalilo i auto postao izrazito lenj.
Comment
-
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
Propustio si, da kažeš nešto o vozilu, kao: koji motor, godište i da li si servisirao (opravke i kada). U ovakvim slučajevima, često, pored sređivanja dizni i otklanjanja postojećih, DEF grešaka, neizbežno je i čišćenje rezervoara goriva. Vremenom, se nataloži prilično nečistoća, koje izazivaju smetnje u sistemu napajanja gorivom, od pumpe, pa do dizni.
Istina, to je poslednja radnja, kad se prođe kompletna dijagnosti sistema, jer tu, nazovimo grešku, neće pokazati nijedna dijagnostika. Znači, CPU, senzori, motor gasa, potenciometar pedale gasa, EGR i sve ostalo u vezi sa petrol injection. Kad se dešava, kao u navedenim slučajevima, može da se radi o nekom kontaktu, koji se usled trešenja gubi, ili je loš, pa povećava otpor u nekom kolu, pa CPU prima krivu sliku stanja u nekom delu sistema.
Comment
-
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
Sa losijim gorivom sam imao problema samo u vidu povecane potrosnje i pojavljivanja vise dima na auspuhu. Vidis ja sam imao problema kada sam sipao na NIS-ovim pumpama a problemi su prestali kada sam presao da sipam iskljucivo na EKO pumpama. Letos sam par puta zbog zurbe sipao na NIS-u i opet se posle nekog vremena pojavio crni dim. Ponovni prelazak na EKO i posle jednog potrosenog rezervoara problemi su opet prestali. Definitivno sam se uverio da je dizel na EKO pumpama OK pa sada i kada mi nije usput spam samo tamo.
Vozim moju lagunu vec oko 20 meseci i nikada nisam imao gresku CHECK INJECTION, pa cak ni kada sam u pocetku kupovao gorivo na "crno" u kantama....samo pojavu odvratnog dima na auspuhu.Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Comment
-
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
U prethodnoj verziji foruma je stajao podatak o vozilu svakog člana, pa sam mislio da je i sada tako.
Vozim lagunu 1.9 dci iz 2006. sa 130 KS, karavan. Od opreme nema kožu,ESP,šiber i ksenone, a najkorisnija stvar je bluetooth. Vozim ga oko 20 meseci,prešao sam oko 43000 km i do sada nije bilo gotovo nikakvih problema.Prvi servis sam uradio u renoovom servisu a potom na svakih 10000 km servis uz menjanje svih filtera. Veliki servis sam uradio pre 30 000 km. Kada sam pronašao ovaj forum pre godinu ki više dana, čitajući sve vaše probleme mislio sam da je nemoguće da je sve to istina o kvarovima kod lagune jer je moja radila besprekorno, ali eto i ona poče da svetli kao božićna jelka sa svim tim upozorenjima. Ako tako nastavi, ne gine joj udaja !!!
Comment
-
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
Originally posted by SDSd View PostImam sličan problem kao i Minge. I meni je u četvrtak počeo da pali lampicu za servis i natpis CHECK INJECTION, u početku na po 1-2 sekunde a onda je uključio i naderna 2 km (do posla) nije je isključivao, pri čemu je auto osetno slabije vukao.
To mi se prvi put desilo prošle godine kada sam promenio pumpu i sipao po prvi put na ELP pumpi naftu. Tada sam primetio da se lampica za servis i natpis gase pri većem gasu, te sam auto garao 170 niz auto put dok nisam potrošio tih 10 litara a potom sipao ponovo na NIS-u(i od tada samo na Nisu) i više se to nije dešavalo.
Pre nedeelju dana sam sipao 35 litara na Art petrolu jer sam se polakomio na jeftinije gorivo (129,90 din) i evo ga isti problem. Zbog pređašnjeg iskustva, odmah sam u petak sipao 40 litara na Nisu i još dodao Winsov aditiv za dizelaše za čišćenje sistema ubrizgavanja i vozio do Smedereva. Čitav auto put su lampa za servis i natpis svetleli, a auto se vukao po putu- jedva sam ga zalaufao do 130, a uz Begaljičko brdo sam izašao sa 80 i to u 4 stepenu prenosa. Većeras pri povratku za Beograd nije bilo problema sve do Bubanj potoka kada se ponovo upalilo i auto postao izrazito lenj.
imamo isti motor i mogu ti reci da se meni pre 20-25 dana desilo da mi nije palio turbinu i tako reci nije uopste hteo da vuce ,ali meni nije palio nikakvu lampicu ,stim sto se meni to desavalo desetak dana ali ne svaki dan jer po nekada je palio turbinu i radio normalno nekada ne .
posto sam zakasnio na zakazani termin kod majstora,kada sam stigao on nije mogao da primi auto ali pogledao po haubu i stiskao neki relej sa crevima koji se nalazi izmedju poklopca motora i osiguraca i rekao da je moguce da on pravi problem tj da on ukljucuje turbinu ali da moram doci ujutru da on prikaci dijagnostiku i ocitava parametre dok vozim posto nije prijavio nikakvu gresku,opet sledeci dan nisam otisao na zakazao zbog obaveza ali posle toga mi se to nije desavalo ,tako da nisam ni bio posle tog "stiskanja" tog releja, uglavnom od tada radi sve kako treba.
Comment
-
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
Pozdrav svima, imam lagunu II 2007.g 1.9dci 110ks, za nekih 300km moram na servis na 180 000km, u knjižici sam našao da filter goriva ide svakih 60 000km pa bi ga sad promjenio, zvao sam trgovinu auto-dijelova pa kažu da imaju dvije vrste filtera, neki sa senzorom i bez. Kako ću znati koji ide kod mene? inače uzeo sam je sa 150 000km prošle godine i do sad sam zadovoljan, bez problema jedino kvar na podizaču vozačevog prozora...
Comment
-
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
Najsigurnije ti je da odes kod majstora i da ti popise sta sve da kupis. U pitanju je senzor za vodu u gorivu. Kod nekih modela se menja samo ulozak (slucaj kod mene) a kod nekih se menja komplet filer koji je uliven u plasticnom kucistu zajedno sa senzorom.
Nazalost dok se ne pogleda koji je ne moze da se zna. Ukoliko na sredini filtera imas veliki torx sraf onda bi trebalo da je samo ulozak u pitanju, ali nemoj me drzati za rec, vec svrati do majstora, ili mozda da ti u radnji gde kupujes pogledaju koji je.Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Comment
-
-
Odg: RENAULT LAGUNA II - iskustva - EP II
Ako ne pomaže, zaviriš u motorski prostor i vidiš, o kojem tipu filtera se radi. Menja se kompletno kućište, jer je grejač zatvoren. Ne može se menjati samo filter! Oba tipa imaju sa donje strane za ispuštanje vode, koja se vremenom nataloži.
Evo, kako izgledaju:
Da bi bolje videli, nakon levog klika, možete na View -> Zoom In. Po potrebi ponovo View -> Zoom In. Ili prostije Ctrl++Last edited by Franjo; 01.12.2011, 16:11.
Comment
-
-
Comment
-
Comment