.
Rezultat: jedan auto u jarku, par km nize (10ak km pre Ljiga) sleper sa Pepsijem proklizao i zveknuo prikolicom u stenu- palete, gajbe i staklo od flasa bili svuda po putu
Na sleperu sam video "standardne" gume, zar ne bi trebalo i oni da voze gume sa zimskom sarom? Ovako su potencijalne ubice iz nehata, narocito na ovakvim putevima gde ne mozes da ih izbegnes
Ja sam na slep sluzbi vozio nov auto u Cacak kada se taj kamion izvrnuo.Kilometarska kolona,ja popalio rotacije i sve obisao pa stigao na celo kolone a tamo me docekalo OSL pa za malo i batine da dobijem
Ala veje, velje ...
Bar ovde na istoku. Doduše tek 1 col snega na putu koji se topi i ne ledi. Za nedelju kažu pravi sneg ali se neće zadržati kako stvari stoje.
Oprez u vožnji zima još nije prošla.
U februaru će sigurno bar jedan talas od par dana (kao ovo sad ili malo gore) da nas snađe. Nema opuštanja jer jesu procvale visibabe, ali laste i rode se još nisu pojavile.
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Mislim da ce sada postati gadno jer ceo dan pada i topi se a sad temperatura ide u minus tako da ce se sce to zalediti.Kada se na to dodaju nove kolicine snega koji ne prestaje da pada,eto belaja.Oprezno i bez zurbe i naglih poteza.
Naročito ujutru. Biće kritično sledećih nekoliko dana jer je sneg mokar, danju +1 ili +2 a noću toliko u minusu. Jedan od najgorih scenarija za jutarnji (vikend) odlazak na pijacu (ili posao). Daleko je Uskrs (da se tucaju jajca).
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Sad si me ptsetio.Naime,danas mi sef nagovesti kako sutra trbam da prevezem dva nova auta u Sombor.Nebi to bio problem,medjutim,to znaci da 1 auto ide na slep a 1 na prikolicu koja ima naletnu kocnicu.Ubio sam se objasnjavajuci mu kako ne mogu da vucem tu prikolicu po ovakvom vremenu jer ako prilikom kocenja kamion prokliza,prikolica nece imati u sta da "udari" kako bi ostvarila silu potrebnu za kocenje te ce,samim tim,nastaviti kretanje i gurati kamion pri cemu cu imati znatno duzi zaustavni put a moze doci i do zanosenja kamiona i dalje do sletanja sa puta,prevrtanja ili naletanja na drugo vozilo.Njegov odgovor je bio:"pa ti vozi polako i nece da ti treba naglo kocenje".
Kako meni,vozacu E kategorije,moze da bude sef covek koji ima B kategoriju a da pritom nema ni svoj auto?
Znaci,teraju te na zlo.
Srbijo zemljo među šljivama a jadne one.
Malo sam se odmorio od pomenute pojave (bilo samo gazdino protiv moga pa naravno njegovo a nije iz struke, znači i bez B kategorije, pa mi lakše padalo). Ovo je alfa i omega naše propasti. Šef je uvek onaj koji manje zna (a često i ništa ne zna).
Na zapadu može i manje da zna, ali ne baš toliko (imao bi bar C kategoriju i svoj auto), a odličan je organizator a ponekad (često) i više zna.
Kao u vicu, prvi papagaj košta 100$ jer zna da priča, drugi 200$ jer zna i strani jezik i prevodi a treći košta 500$.
Zašto toliko? Šta taj zna?
Ma ne zna ništa ... ali je šef prvoj dvojici.
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Ja, pa ja. Šta da radim kada ste neaktivni.
Evo jednog od retkih primera kada se na snegu polazi pod većim gasom.
Moja (već čuvena) uzbrdica od 10%. Kec ne može ni leti da pođe drugom.
Sneg je vodenjikav, na putu ga je 15-tak santima (dubok ali ne previše). Sneg je onaj što kad zahvatite lopatom stižete i do podloge (betona, asfalta, pločica, šta je već). Dakle točak može da dođe i do asfalta ali više do leda koji i sam pravi. Kada se ide nizbrdo i koči sneg pravi i mali klin.
Dakle od polaska sa malim gasom nema ništa. Ne treba ni nabijati do daske ali neki srednji gas je nekako najbolji pa tražiti idealan. Polazi ali proklizava, smanjite gas i ne odustajte. Vodite računa da pri jačem gasu hoće i da proklizava ali 'tražite' gas i volanom bolju podlogu i nema problema. Sa jačim motorima ovo ide još lakše. Sa novim zimskim gumama još lakše (moje su od prošle godine mada solidne). Pođite sa zakrivljenim volanom da smanjite ugao (uspon) ako ste na većoj uzbrdici. Točkovi moraju malo i da proklize ali to je prava uživancija!
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Ljudi, da li ima neko bolje resenje za sneg i led, od soli i rizle. Mislim, ova rizla me razbi, to prsti na sve strane, a i sare na gumama pune rizli. Da ne stavljaju ovi komunalci previse toga...
Ja ne znam sta se desava ljudima u glavama, ali siguran sam da veliki broj vosi na srecu, na "otprilike" i na "ma teraj, bice to u redu, prolazimo 100%" iako ni samo ne veruju u to - ja drugo objasnjenje nemam. Znate kad imate osecaj da se blizite granici trakcije, skoro ste sigurni da ako ubrzate, na primer, necete uspeti da prodjete ili cete sleteti s puta i znate dakle da ne bi trebali da ubrzavate - i onda prebacite neki prekidac u glavi i IPAK to uradite. E, tako ljudi voze zimi - uf, kliza, seta, ne bi trebali brze...ma jok, gas!
Novosadski autoput, neociscen, jedna traka mestimicno kobajagi nema snega u traci, druga traka pod 5 cm snega. Ja vozim 100-110 tom ciscom trakom, 4x4 auto i sve 4 zimske, i poprilicno iskustvo u voznji - i onda me neociscenom trakom sa 140 obidje neki magarac u Mercedesu koji nije 4matic, i koji je mozak ostavio kod kuce jer vozi IZA granice trakcije i samo MISLI da ima potpunu kontrolu nad onim kuda i kako se auto krece. I ondaa se izvrne u kakvom jarku, i pita se zasto, neverovatno.
The difference between men and boys is the price of their toys
Ako das jak i nov 4x4 auto sa zimskim gumama nekome ko misli da je tako neunistiv,dobijes ubicu na putu.Na Niskom auto putu vozim desnom,ociscenom,trakom nov Peugeot Boxer sa 1.5t tereta i 4 nove zimske GY UG cargo brzinom od 80 km/h i onda levom,neociscenom,trakom me preleti BMW X5 sa cca 140 km/h i posle 2km ga vidim na krovu u njivi sa sve ogradom koju je povukao za sobom.
Comment