U određenom broju okretaja dieseli čak i bolje povuku od benzinaca sa istom zapreminom..problem je što taj potisak ne uspjevaju zadržati kroz cijeli raspon okretaja.Ima usporedba Ibize Cupre TDI 150 ks koja u svim segmentima šije Ibizu 1.8T.Kad tdi ima 6 brzina nije ga problem održavati u području najveće raspoložive snage i može dati papra mnogim turbo benzincima(iste snage i zapremine).U svakom slučaju ja se sa 335d se ne bi uplašio mnogih turbobenzinera pa čak ni 335i
Današnji dieseli predobro idu i razvijaju se i dalje ali što bolje idu to su osjetljiviji i mislim da je teško govoriti danas o isplativosti diesela zbog popriličnog cijenovnog odmaka u odnosu na benzice a ni troškovi održavanja im ne idu u prilog(u slučaju kvara je svaki popravak skuplji od istovjetnog na benzincu).Večina ljudi koji su kupili diesela ga prodaju prije nego što im auto počne vračati razliku uloženo-dobiveno.
Zashto dizeli ubijaju benzince
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
benzinci su bolji samo kao high performance masine ali za every day use smatram da su dizeli mnogo bolji izbor. pogotovu sto veca klasa tu je diizel bolji izbor. jer recimo cena za a6 ili bmw 5 nov za dizel ili benzin od recimo 3 litra je veoma slicna ali sve ostalo ukljucujuci i performanse su na strani dizela
audi a6 3.0tdi quattro
Maks. snaga kW (ks) pri 1/min
171 (233)/4000
Maks. obrtni moment Nm pri 1/min
450/1400�3250
Maks. brzina km/h
247
Ubrzanje 0-100 km/h u s
6,9
Vrsta goriva
Dizel, najmanje 51 CZ
Potrošnja: u gradu l
11,3
Potrošnja: na otvorenom l
6,1
Prose?na potrošnja l
8,0
cena pocinje od 49,864 evra.
audi a6 3.2 fsi quattro
Maks. snaga kW (ks) pri 1/min
188 (255)/6500
Maks. obrtni moment Nm pri 1/min
330/3250
Maks. brzina km/h
250
Ubrzanje 0-100 km/h u s
6,8
Vrsta goriva
Bezolovni super 95 ROZ
Potrošnja: u gradu l
15,5
Potrošnja: na otvorenom l
7,9
Prose?na potrošnja l
10,7
CO2-emisija g/km
255
cena pocinje od 48,127 evra
pa uporedite ove performanse i cenu pa vidite da za obicnog coveka se i ne isplati kupovati benzinca. sa 22ks vise samo 0.1 desetinka brze do 100. a cena o jeftinijem odrzavanju i to takodje pada u vodu. registracija za benzinca je cak skuplja od dizela. kasnija preprodaja takodje na strani dizela.
p.s. jos uvek ne postoji efikasan plinski sistem za fsi motore.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
Ne, ni u kojem broju okretaja dizeli ne povuku bolje, ako mislis na turbodizele uporedi ih sa turbobenzincima sa istom zapreminom, ostalo je bespredmetnoOriginally posted by RendjoU određenom broju okretaja dieseli čak i bolje povuku od benzinaca sa istom zapreminom..
Comment
-
-
Dok fsi izadju iz garancije, pojavice se i LPG sistem za njih.
Imam i benzinca i diesela. Preciznije atmo benzinca i turbo diesela.
Moj glas za naftase zbog lakoce voznje, vise snage, "kvalitetnijeg" medjuubrzanja, viska znage u svakom rezimu i, naravno, ekonomije.
Taj mali auto jednako ide po ravnom, uzbrdo i nizbrdo. Uz Bubanj Potok rasteram sve benzinjare Alfe i BMW-e ispred sebe, tek me nizbrdo stignu, ali sve se nizbrdo kotrlja....
Benzinci su dobri zbog jeftinije kupovine i odrzavanja, mogu da se voze na LPG (ekonomija, ekologija..) i, generalno su brzi na autoputevima i sl. Tu pobedjuju, na visokim brzinama, preko 150 recimo, jer dieseli, ma koliko moderni bili ne vole da se vrte preko 4000 rpm.
Sve ima svoje prednosti, to se ne moze poreci. Da je jedno toliko bolje od drugog, ono drugo bi zamrlo i ne bi ni postojalo.
No, neuporedivi su atmo benzinci i turbo dieseli, to su razlicite kategorije.
Opet bih za sebe uzeo benzinjaru + LPG, a za gospodju turbo diesel.
Sve ima svoj razlog i svoju namenu.
No, misljenja su tu da se menjaju. I ja bih dizelku od 150 KS, ali nemam para, sa benzinom se to lakse postize... + LPG
Comment
-
-
Audi A6pa uporedite ove performanse i cenu pa vidite da za obicnog coveka se i ne isplati kupovati benzinca.
Korektno, auto u ovoj klasi i nije za obicnog choveka.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by prolupatorUz Bubanj Potok rasteram sve benzinjare Alfe i BMW-e ispred sebe, tek me nizbrdo stignu, ali sve se nizbrdo kotrlja....
:
Pa zato je mene uz bubanj potok Mercedes e 320 cdi nije mogao da pretekne iako se svojski trudio.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
LPG za FSI, tj GDI se odavno pojavio ali...
nije ni priblizno ekonomican jer mora da radi dual fuel principu (na isti nacin kao i dizel) sto produzava vreme povrata investicije na 200.000 + km.
pri tome se ne dobija nista posebno po pitanju ekonomije voznje, mozda 20tak % manja cena po km.
dual fuel, ubrizgavaju se oba goriva, benzin pri svakom ili svakom trecem ciklusu paljenja zavisno od robusnosti benzinskih brizgaljki.
uglavnom, benzin mora da se ubrizgava jer sluzi kao rashladna tecnost za brizgaljke kod FSI.
kada se porede atmo i turbo motori, uvek je u prednosti turbo motor.
pa je tako i sa Turbo dizelom.
treba porediti turbo dizel vc turbo benzinac, pa se ocas posla rasprse argumenti da je dizel jaci, bolje ubrzava, lakse ide uz brdo, lagodniej se vozi i ubrzava itd.
ostaje jedina prednost dizela- niza potrosnja goriva.
konacno su i igraci u mas produkciji skapirali da postoje i turbo benzin motori pa pocinju o to da uvode u osnvonu ponudu (Opel, VW, Reno, Fiat...)
bice interesantnih malih turbo motora narednih godina, mislim na benzince.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
-
Da, znam da je turbo dizel, i kad god sam u bilo kom postu rekao dizel uvek sam mislio turbo dizel, i koliko sam ja shvatio rasprava u ovoj temi bi otprilike i trebala biti turbo dizel VS obican benzin, iz prostog razloga sto su maltene svi novi dizeli turbo a benzinci su 99% bez turba. Turbo benzinac nikako ne spada u domen obicnog, prosecnog auta kog svakodnevno srecete na ulicama. Dakle ja poredim ono sto se realno vozi a ne sta bi moglo biti, ko moze vise da izvuce...
Comment
-
-
Hehe, opet ti da je 99% benzinaca bez TuRba
Pa na Cannonu je ods bolji od 90%.
Posto Cannon ima chlanova van NSa, ja kazem da je cifra netacna.
A ako gledam moje fizicko okruzenje, od svih auta je 21% diesela, sa turbom je 40% istih. Od preostalih benzinaca je 38% sa TuRbo motorima.
I da, TuRbo motora je sve vishe, bili dieseli ili benzinci. Voziti bez TuRba je patnja, ko jos oce u ovom razmazenom svetu da se pati
PS: Da napomenem da 60% penzionera vozi overloaded BENZIN motore
u SWE
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa super, ja apsolutno priznajem da je turbo benzinac bolji, to nikako ne sporim, ali kad ovde mnogi vicu kako je obican benzinac daleko bolji od savremenog turbo dizela, to jednostavno nikako nije tacno.
Ne sumnjam da bih i ja vozio turbo benzinca da zivim u svedskoj. Mislim da je odlicno sto konacno pocinju da prave komercijalne turbo benzince.
Prema tome izgleda da je najveca zabuna u ovom postu oko toga sta ko poredi.
poz.
Comment
-

Comment