Zashto dizeli ubijaju benzince

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    Da te ne znam rekao bi da si pristrasan... Ali nazalost cinjenice opovrgavaju tvoju teoriju. Ako se secas i ja sam seo u taj KW, zvuk jeste prigusen, vise od dizela, ali se cuje.... Nema sanse da se tako lako priguse te vibracije...

    E sada, najpriguseniji u automobilima te neke srednje klase su npr Pezoi, ali je problem sto ti tihi francuski konjici vuku tek kada se motor i zalaufa, a to gubi svaku draz...

    Od benzinaca priznajem samo turbo i osecaj je fantastican. Sve ostalo, gde se akceleracija postize olaksavanjem vozila ili podizanjem gornje granice broja obrtaja je pomalo neprakticno, bar za amatere i opustenu voznju!!!!
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • LazaNS
      CBC Član
      • 24.12.2006
      • 93
      • NS

      Najtisi dizel u kom sam se vozio je Pezo 307 1.4HDI, on je mrtav skroz ali se ne cuje uopste i ne da se ni zakljuciti da je dizel. Od novijih dizela najmanje mi se svideo fiatov 1.9JTD sa 110ks, jako se cuje, drnda ko stari dizel a i ne povlaci ko sto bi se ocekivalo od dizela. To sto se kaze da je bezveze jer na dizelima mora vec na 4000 da se menja brzani, pa svaki cas treba da je menjas nije bas tako jer je i menjac znatno drugacijeg odnosa nego kod benzinca pa ubrzanje od 2000-4000 traje isto i ostvaruju se iste brzine kao kod benzinca od 3000-6000, zalepite na tablu obrtomer od benzinca i uzivajete Recimo obrtomer kod lagune mi kvari feeling u voznji jer oni stavljkaju iste obrtomere i u benzince i u dizele i na njemu je ugravirano 7000 i onda je bezveze kad tek na nesto vise od pola opsega moram da menjam brzinu, kod forda je i dizelov obrtomer lepo rasporedjen po celom krugu pa opet izgleda super kad kazaljka krece prema crvenom i pravi vise od 2/3 kruga brzo brisucu povrsinu. Posto se ovde cesto pisalo kako se dizeli najbolje voze od 1500-2000RPM moram da kazem da je neke od njih(bez promenjive geometrije turbine) skoro nemoguce voziti ispod 1800 a ni ovi drugi nisu bas srecni ako rade na 1500 jer jednostavno turbina tu ne funkcionise, mozda je situacija malo bolja kod ovih malih renoa i sl.
      Nisam do sada rekao, sto se tice malih gradskih autica tipa punto clio... ja sam tu pristalica benzinaca, mislim da u mala kola ne treba stavljati dizel.

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        Sto se tice malih kola, u njima je diesel bas pogodak, pogotovo ako se godisnje prelazi interesantan broj kilometara.
        Da ilustrujem:
        Imamo Corsu C diesel (pise u potpisu) i znam dobro kakav je to auto.
        Prosle godine krenem na neki sluzbeni put i firma kaze rentiraj auto, ali neki jeftiniji. Ja rek'o 'aj' Corsu, znam je u dusu i ide kako treba. Daju mi 1.2 benzinku. Ne da sam se razocarao.... To ne ide nikako, ni snage ni obr. momenta, a trosi kao veliki auto. Na auto putu ide do 120 dere se, nema ubrzanje, uzas blagi... Razlika u motoru mnogo znaci. U gradu se jos nekako i ponasa, mozde da prodje, ali i tu je dizelka bolja. Em, manje trosi (zbog prirode motora i rada na leru, da ne pojasnjavam sad) em ima vise snage bez obzira sto je benzinka na papiru jaca. Potegne kad obrtaji odu u crveno, ali tako ne volim da vozim a i bucna je u tom stadijumu. Vise mi buka smeta nego visoki obrtaji.
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          Pa osim iskustava, stara boljka je "proglasavanje". Masa korisnika vozila jede kupus a gleda meso. I naravno, diskusija je o "mesu".

          Koriscenje dizel vozila, ili benzinca, je stvar ukusa, stecenih navika. Obe vrste se prodaju, bolje receno sve i svasta se prodaje.

          Tako da nema smisla preuvelicavati "prednosti", a jos gore dodavati nepostojece podatke.

          Kupovina novije generacije, bilo dizel bilo.., samo se kupuje ulaznica, skupa, za dalji tretman "odrzavanja", upisa u kompjuter, resetovanja kojekakvih brojaca, dolazaka u "bazu" i ostavljanje novca..

          Po meni, licni ukus je presudan, sve manje ljudi vole voznju, da uzivaju u istoj, sve vise im vozilo sluzi za suvi transport. Lagani gas, solidna brzina, i jos ubedjenje o "stednji"..
          U tom "sukobu" mentaliteta, ne treba "potezati" tehniku.

          Svaka diskusija, van zone ukusa, ili potreba, je slabo odrziva. Tehnicka resenja su prastara, znaci opstepoznata, ceo vek.

          Poz.

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            ALO BRE KOJI VAM JE VISE QURAC???

            POREDITE TURBO DIESEL VARIJANTE MOTORA....

            PA SA 2.0 TDI STAVITE 2.0 TFSI MOTOR PA ONDA POREDITE PERFORMANSE I MOC I SVE SHTA JA ZNAM...

            KOJI VAM JE QURAC DA POREDITE OVERLOAD MASHINE SA ATMO MASHINAMA???

            TOLIKO JE SMESHNO DA JE VEC ZALOSNO!!!

            Ko god hoce evo...
            SAAB CSE 2.0 T- 110 kW
            Pa da se provozamo... i moze sa bilo kojim Turbo DISEL-OM do 3.0
            Da se potrkamo...
            moze i gradska voznja...

            Evo moze sigurno i KW se javlja da se potrka i da testira sa NA Dieselom...

            Poredite BABE I ZABE!!!
            Mislio sam da su neki ljudi ovde Ozbiljniji i da znaju da povuku paralele...
            Kad ono...

            TRUBAAAA!!!

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              Originally posted by TAZZZBOY
              ALO BRE KOJI VAM JE VISE QURAC???

              POREDITE TURBO DIESEL VARIJANTE MOTORA....

              PA SA 2.0 TDI STAVITE 2.0 TFSI MOTOR PA ONDA POREDITE PERFORMANSE I MOC I SVE SHTA JA ZNAM...

              KOJI VAM JE QURAC DA POREDITE OVERLOAD MASHINE SA ATMO MASHINAMA???

              TOLIKO JE SMESHNO DA JE VEC ZALOSNO!!!

              Ko god hoce evo...
              SAAB CSE 2.0 T- 110 kW
              Pa da se provozamo... i moze sa bilo kojim Turbo DISEL-OM do 3.0
              Da se potrkamo...
              moze i gradska voznja...

              Evo moze sigurno i KW se javlja da se potrka i da testira sa NA Dieselom...

              Poredite BABE I ZABE!!!
              Mislio sam da su neki ljudi ovde Ozbiljniji i da znaju da povuku paralele...
              Kad ono...

              TRUBAAAA!!!
              Prosto - zato sto su TD masine ceste kao i atmo benzinci a benzinci sa nadpunjenjem su (za sada) teska egzotika - svaki proizvodjac (sem Saab-a) ima SAMO JEDAN, eventualno DVA benzinzka motora sa nadpunjenjem (dva se odnosi na VW koji ima 2.0 i 1.4).

              A poredjenje je jednostavno - sedi u benzinca od 100ks pa u TD varijantu od 100ks pa mi reci koji ide bolje. A benzinci sa turbom se tu ne racunaju jer retko ko ih i kupuje a uglavnom su za sada rezervisani za "sportske" masine.

              A sto se tice tog Saab 2.0T od 110Kw, garantujem ti da bi ga 330d pokidao kao 1 i 1 - toliko o tome da je mocniji od svake TD masine do 3000 kubika.

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                Ne pije vodu TONCA...

                OVER VS OVER i NA VS NA...

                DIESEL VS BENZIN
                TuRbo Diesel VS TuRbo Benzin
                Pa da vidimo cija majka crnu vunu prede...

                TD je bolje od Benzina...
                PA ja imam TDI Mashinu sa 55k KM...
                Da li ona ide bolje od TuRbo SAAB-a...

                NE i nikad nece a SAAB ima priblizno oko 180.000 km...
                MISLITE O TOME...
                Ne serpe i poklopce!!!

                Ljudi sad je ovde kao na VG ili negde drugde...
                Ovo je Edukativna zajednica... Think about that!
                Over & Out

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  ToNcA

                  Taj stari SAAB iz 80-ih lupa zvecke BMW 750i tek da znas , u svakom segmentu!!!

                  Malo znas o SAABu , netreba da se uzbudjujes zbog toga
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • jevrem
                    CBC Senator XXL
                    • 04.11.2006
                    • 948
                    • Smederevska Palanka
                    • A4 2.0TDI quattro

                    Jedini dizel koji sam imao je TAMic kombi koji je sluzio za transport robe. A sto se tice auta jedino su obzir dolazili benzinski motori. A napokon sam i osetio pravo uzivanje sa turbo benzicem. Mislim da je poredjenje turbo benzinca i turbo dizela ne moguca, jer svima je jasno da tu TD nema sta da trazi. U jednom od prethodnih postova sam dao primer kako je jedna mecka 320cdi pokusavala da me prestigne uz bubanj potok, i sve je ostalo na pokusaju. I ako je imala 1000 kubika vise. A covek se bas bio zainatio da me prestigne ali...

                    Jos da dodam da je u kolima bilo nas cetvoro a on je bio sam u mercedesu.
                    TAko da nista od poredjenja TD i turbo benzinca.
                    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      E onda se gadno z.......i onih 5x% novopecenih vlasnika vozila u Evropi sa dizel agregatom pod haubom!!!!

                      Pa zbog ovih prepirki i postoje klubovi ljubitelja ovih i onih kola, a po pravilu (ne uvek) su to vlasnici malo zastupljenih marki koje trziste ne evaluira kako treba....

                      Naslov je rekao sve dizeli ubijaju benzince, ali po broju prodatih primeraka, sve vise i vise... Samo pogledajte rast prodaje dizela vozila i benzin vozila u poslednjih 15 godina. I sta ima da se vidi?!

                      Tu se svaka rasprava zavrsava!!!!

                      I opet auto flote svih velikih kompanija se sastoje pretezno od dizel vozila. A zasto? Zato sto te kompanije nemaju pojma? Pa opet greska. Nesto nisam primetio da su zastupljeni turbo benzinci. Eventualno ih vozi sam vrh menadzmenta. Turbo dizel se spustio medju raju, a turbo benzinac ce tek za koju godinu!!!!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        I onda se dolazi do ekonomicnosti opet. Poredimo turbo benzin i turbo dizel TDI i TFSI. Da li ce TFSI biti jeftiniji u eksploataciji, nikako!!! A cene, tu su negde! I tu je opet kraj. Turbo benzin ce i dalje biti manje zastupljen od turbo dizela.

                        Ja kada sam birao vozilo, cilj mi je bila ekonomicnost, a nikada mi nije padalo na pamet da se izivljavam sa njim! Za to je potrebno mnoooogo konja i pomogucstvu pogonjenih benzinom, a ne gasom i uz pomoc turba!!!

                        I da, najveci klub je ipak ARCS. Razmislite zasto!!!!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          Zato što pašu delovi s Yugo Floride ?

                          Comment

                          • ToNcA
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2006
                            • 868
                            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                            • Mazda 6 2.0d

                            Evo u NBS imaju par dizela koji su ostali od ko zna kada. A sada su u floti benzinci i turbo benzinci.

                            Ipak sto se sluzbenog automobila tice shvatanje je da je tu benzin vrh mada se ja ne slazem - voznja dizelom je sa mnogo manje cimanja i mnogo udobnija (bar nikada motor ne ide u visoke obrtaje jer ne moze).

                            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              SAAB prodaje 8% diesela a 92% benzinaca. Sve su TuRbo motori. Doduse imaju jedan model benzina bez turba ali je zastupljen sa 0,9% .
                              To je sveukupna prodaja. Na Svedskom trzistu prodaje 1,4% diesela i cifra je u padu od introdukcije kad je bila 3,7%.

                              Toliko o tome kako ekonomija ima efekta na izbor. i gde.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Ovo je cannon...zato mi volimo uzivo da pobijemo nagadjanja i teorije.

                                KW ce da stane sa 2.2DTI i da vidimo ko ce biti brzi. Nemoj samo da neko kaze da ima 20KS vise kada je to ne bitno...vazan je moment a DTI ga ima 50% vise...pa eto...bezanija je tu pa ko voli nek izvoli.

                                Jbg ja bi dao juga na test....ko ima novu masinu te CDI,DTCI DTDTTTDCI i ostalo 1.5, 1.6 neka dodje da stane...sa sve 100NM vise da vidimo ko je brzi...ako je tezi ok..seda neko kod mene u auto
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X