Hm...
1. Kod onih parametara sam uzeo PROSECNU potrosnju gde je kod voznje kroz grad potrosnja kod benzinca prilicno uvecana.
Medjutim ako pricamo o poslovnim automobilima, koji se mahom voze po auto putu, razlika u potrosnji je dosta manja...pa onda dolazimo do jos vece cifre (kilometraze) posle koje diesel posta isplatljiviji.
Ja sam uzeo dve 2-litarske masine.Razlika kod dva dva pandama od recimo 1.3L-1.4L je toliko velika da je smesno i pomisljati o ispaltivosti diesela.
2. Zasto se sada okreces firmama koje kojima trebaju automobili za rad\prevoz.
Gledamo individualce>koliko ti predjes godisnje.Mozes da pogledas anketyu ovde sa foruma koliko ljudi prelaze godisnje pa izracunaj koliko godiuna treba da vozis drndav auto..auto koji se trese, koji je sporiji, koji kad palis treba da sacekas da se zagreje, da placas servise skuplje.. itd itd...da bi poceo da se isplacuje.
Da...kod one racunice isplativosti u benzinu nisam racunao skuplje troskove servisiranja.
Dodaj i to
1. Kod onih parametara sam uzeo PROSECNU potrosnju gde je kod voznje kroz grad potrosnja kod benzinca prilicno uvecana.
Medjutim ako pricamo o poslovnim automobilima, koji se mahom voze po auto putu, razlika u potrosnji je dosta manja...pa onda dolazimo do jos vece cifre (kilometraze) posle koje diesel posta isplatljiviji.
Ja sam uzeo dve 2-litarske masine.Razlika kod dva dva pandama od recimo 1.3L-1.4L je toliko velika da je smesno i pomisljati o ispaltivosti diesela.
2. Zasto se sada okreces firmama koje kojima trebaju automobili za rad\prevoz.
Gledamo individualce>koliko ti predjes godisnje.Mozes da pogledas anketyu ovde sa foruma koliko ljudi prelaze godisnje pa izracunaj koliko godiuna treba da vozis drndav auto..auto koji se trese, koji je sporiji, koji kad palis treba da sacekas da se zagreje, da placas servise skuplje.. itd itd...da bi poceo da se isplacuje.
Da...kod one racunice isplativosti u benzinu nisam racunao skuplje troskove servisiranja.
Dodaj i to

Comment