A poredjenje je jednostavno - sedi u benzinca od 100ks pa u TD varijantu od 100ks pa mi reci koji ide bolje. A benzinci sa turbom se tu ne racunaju jer retko ko ih i kupuje a uglavnom su za sada rezervisani za "sportske" masine.
Alo... Sedi u TD mashinu 2.0 i u TuRbo Benzin mashinu 2.0
Pa da Vidimo...
Da ali sa ogranicenjem na Svedsko trziste i na marku Saab koja pokriva manje od 1% ukupnog trzista automobila. A ni na Evropskom tesko da su nesto bolji od toga!
To je kao kada bi za "reprezentativni uzorak" uzeo stratum koji cine Aston Marton, Jaguar, Lamborgini i Maserati i utvrdimo da se dieseli cank ni ne prodaju!
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
To je kao kada bi za "reprezentativni uzorak" uzeo stratum koji cine Aston Marton, Jaguar, Lamborgini i Maserati i utvrdimo da se dieseli cank ni ne prodaju!
Super stigli smo do kraja teme
Evo to si lepo rekao...dizeli se ni ne prodaju....a zasto kada imaju bolje performanse i mnogo veci moment a oni u lamba, enca i McLarena i ostale sportase idioti stavili benzince NA umesto TD novije generacije.
Pitam se zasto ALI ZASTO kada je danas TD iste kubikaze jaci i bolji od benzinca NA
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ja samo molim ljude da Saab ne uzimaju za reprezentativnu marku jer on proizvede mizeran broj automobila i to su automobili totalno posebne kategorije (koji ja licno u zivotu nebih kupio). Reprezentativne marke su one "za siroke narodne mase" i tu dizeli stvarno tuku benzince.
A sto se tice supersportskih automobila - samo cekam kada ce se pojavitiu Lambo V10 TDI a za Audijevu vupersportsku naftaricu ne treba dugo cekati.
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
Odnosi se na Swe trziste i SAAB kao proizvodjaca, oba faktora minorna u odnosu na ceo svet ili da ne budem bas strog, onda sa daleko daleko manje uticaja na pokazatelje u odnosu na Evropu.
@Tonca
Naravno da je tako kada u toj floti vozila ne zaradjuju novac. Pogledaj malo vozila distributera po svetu koji imaju ogroman br km po vozilu to jest komercijalisti. U vecini slucajeva su dizel masine, a u manjem broju slucajeva najslabiji benzinci u gami. Turbo benzince voze country manager-i, pa navise!!!!
Pa dobro M-power, sta ima vise konja 1,8T ili 1,9TDI, kada je "snazniji", ili ti samo mislis na obrtni moment, iste kubikaze, na recimo 1500 obrtaja...
Prosto pitanje za vas...posto vidim da konstantno gurate taj performance kad se prica o dieselima.
Ja sam jel te...******\manijak\udaren..nazovi me kako hoces, za performancama.I to ne performancama... nego EXTREME PERFORMANCE.Pravi sportksi auto za mene pocinje od 800+ hp.
Sta sad vi meni predlazete...da uzmem nekog diesel-a da ga tuniram...ili da uzmem ove jadne inferiorne benzince
Sad nastaje EVOLUCIJA ili REVOLUCIJA turbo benzinaca...
kuckamo se na istu temu 2008 ili 2009...
TonCA...
Pazi..
Nadji 330 D pa da se i potrkamo... 330D, 2001-2005
MOTOR
aantal cilinders 6, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2926 cm3
boring x slag 84,0 x 88,0 mm
compressieverh. 18,0:1
max. vermogen 135 kW (184 pk)
4000tpm
max. koppel 390 Nm 1750tpm
brandstofsysteem common rail
klepbediening dohc
turbo ja, met intercooler
katalysator nee
Comment