Zashto dizeli ubijaju benzince

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Samo ti przi naftaricu ,za to su i napravljene , jos ako nabacis komad mesa na nju ijujju

    Pazi i nezanosi se, TuRbo benzinci kad pocnu da pune sa turbinom, povecavaju efikasnost motora.. meni je prosli put sa SAAB 9000 2,3T sa 300+KS i 500Nm sa 2 kompletna motora u gepeku i zadnjem sedistu uzeo 9,6l /100km od Svedske do Srbije preko Austrije , Slovenijei Hrvatske.
    Totalna tezina 2300Kg sa prosecnom brzinom od 150km/h na 2300Km.

    I da, retko vozim ispod 200, to nije voznja vec jedrenje

    Ajd, ako ti je za utehu, motor nije standard, ja sam ga preradjivo
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      ako dodamo i ovo:

      Originally posted by BOOST
      Uvek kad idem za SCG, vozim 2300 km iz jednog poteza.

      Kad stignem, ma na koju stranu, pospan , pa mozda, ali treba se u prodavnicu i kupovinu, pa sedeti i caskati itd.. e tu nastaje problem, gde god dodjem da sednem zabole me krsta od neudobnih stolica, te , kad se zato dugo i nezadrzavam na mestu, jer me vuche da sednem u auto i odmorim malo

      saab je cudo
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • Vladd
        CBC Senator XXL
        • 09.07.2006
        • 581
        • NBG

        Originally posted by BOOST
        Ajd, ako ti je za utehu, motor nije standard, ja sam ga preradjivo
        Prerada da smanji potrosnju ili poveca zadovoljstvo?

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          I SMANJUJE potroshnju i POVECAVA zadovoljstvo!!!

          Iz iskustva

          Comment

          • NemanjaNS
            CBC Veteran
            • 26.10.2004
            • 121
            • Novi Sad

            Originally posted by Vladd
            razlika cene dizela i benzina je 10 centi. Sto bi predpostavilo ustedu 0,7 evra na 100km, i sada treba "stedeti", na vec date pare, do jedno 1500 evra, sledecih 21000km.
            Mislim da ova matematika ne valja, ispravite me ako gresim..
            Potrosnja po gradu:
            Prosli auto - Audi A4, 125ks (1.8 bez T) - 10-11l/100km
            Sadasnji - 1.9TDI, 128ks - ispod 7l/100km (ne po bord.komp. nego pun/prazan/pun pa preracunam km i gorivo)
            znaci razlika je min 3 litre + razlika cene BMB95 i eurodiesela, zaokruzeno na 4eur/100km.
            1000km = 40eur, 10.000km = 400eur.. (sad sam bas umoran tako da se nadam da nisam nesto prevideo i lupio neku glupost ovde )
            Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              @ Nemanja,

              SAAB 2.0 T CSE, 265HP
              Dok je bio kod mene ... 10-11 Lit kad pazim, 13 kad ne pazim...
              PLIN... 12-15 Sve gradska voznja i relacije od 3-4 KM...
              15*34 din= 510 din PLIN
              7.5*67=505 din DIESEL

              Gde je to jeftinije i kako?
              Da pritom moja potroshnja od 15 Lit/100 KM je EXIBICIONISANJE sa TuRbo ZONOM i trkicama od semafora do semafora, NA PLINU! tako sam i odrao C200 KOMPRESOR... pa je dechko plakao...
              Kad sam vozio na otvorenom... cca 150 km/h znala je biti 8-9 litara plina...= 4 litre NAFTE... mislim samo na cenu, uzivanje sigurno nije na istoj RAZINI...

              Potroshnja od 7.5 je nortmalna potroshnja za G IV TDI, Znam jer ga imam i preshao dosadnih 50-tak iljada kilometara.

              Comment

              • mahi
                CBC Član
                • 29.01.2007
                • 40
                • Bolech,Beograd

                Ljudi,ovde svako fura svoju teoriju,HAJDE DA BUDEMO NEPRISTRASNI!Evo-benzinac,atmo,sa kubikazom prosecnog vozaca(1.4-2.0).Kazu:dobar,tih,jak,ugradio plin,mogu da ga nateram u obrtaje. Turbo diesel istih kubikaza:malo bucniji,manje trosi,turbina,bolje medjuubrzanje,jbg niski obrtaji,veliki obrtni moment. Ja licno, zna ko zivi u beogradu,sam vozio uz begaljicko brdo(na auto-putu kad ides prema Nish) moju astru, i ako ne uhvatim zalet dobar,ne gine mi 4 brzina. Tu sam vozio i ujakovu Boru 1.9 tdi. Bez zaleta,dao gas na uzbrdici,kad turbina piiiii odlete bora, ja se uplasio! turbo benzinci,sad su druga prica,tek su u fazi plasiranja na trziste. Da li u njih moze da se ugradi plin?ne znam,ali ako moze onda vidim san svakog vozaca u narednih pet godina... Eto, jel sam bio iskren???
                OPEL Astra H.I ni reci vise.

                Comment

                • Sasha
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 4126
                  • Novi Sad

                  Originally posted by mahi
                  turbo benzinci,sad su druga prica,tek su u fazi plasiranja na trziste. Da li u njih moze da se ugradi plin?ne znam,ali ako moze onda vidim san svakog vozaca u narednih pet godina... Eto, jel sam bio iskren???
                  Turbo benzinci su mnooogo pre turbo dizela u upotrebi, a plin se ugradjuje bez problema
                  www.arcs.org.rs/forum

                  Comment

                  • Rendjo
                    CBC Senator XXL
                    • 26.06.2006
                    • 340
                    • Zadar HR

                    Eto moj prijatelj koji ima mazdu 323 DITD(90 ks motor starije provjerene konstrukcije.nikakvi egr ventili,common rail i slične novitade)i vozi se jeftinije pri 200km/h(ipak mislim da ga malo sat laže) od turboplinaša..naime sipa ložu U 100000km je uštedio još jedan auto a vozi ga uvijek pun gas..motor vrti 180000 i ide ko da se tek razradio..sad na stranu to što vara državu(vara i ona nas pa nikom ništa )i što je nelegalno..

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      Originally posted by mahi
                      Ljudi,ovde svako fura svoju teoriju,HAJDE DA BUDEMO NEPRISTRASNI!Evo-benzinac,atmo,sa kubikazom prosecnog vozaca(1.4-2.0).Kazu:dobar,tih,jak,ugradio plin,mogu da ga nateram u obrtaje. Turbo diesel istih kubikaza
                      O5...

                      MAHI...
                      Pa kako ali KAKOOOOOOO mozesh biti ovde nepristrastan???
                      OVER load motor prema NA motor... Pa na kojim ste vi drogama???

                      PS..
                      TuRbo Benzin... ODAVNO ali ODAVNO u upotrebi...

                      Ewo Uzmi Ti tu Boru, i ja cu moj auto... ima 1985 ccm... TuRbo je...
                      i idemo na to BRDO...
                      Pa da vidimo...

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        E, TAZZ, opusti se znamo svi da si u pravu...
                        Samo je prica pocela od NA benz i TD-a, o tome se radi...
                        Ovde se lepo mixuju grandmothers & frogs.
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          vala bash

                          Comment

                          • Rendjo
                            CBC Senator XXL
                            • 26.06.2006
                            • 340
                            • Zadar HR

                            Što će nam perpetum mobile kad imamo turbobenzince Ipak su turbobenzinci na ovom forumu dogma u koju se ne dira Šalu na stranu radije bi ih vozio nego turbodiesela ali ne mogu kupiti nov turbobenzinski auto koji bi mi bio pod garancijom ako ugradim plin Ipak bilo je i pozitivnih primjera..ovdje mi je lokalna autokuća obečala umjesto popusta besplatnu(eto gdje ode popust ) ugradnju autogas sistema bez gubljenja prava na garanciju na novi accord type-s
                            Nije turbobenzin ali isto lijepo ide..

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              Originally posted by NemanjaNS
                              Originally posted by Vladd
                              razlika cene dizela i benzina je 10 centi. Sto bi predpostavilo ustedu 0,7 evra na 100km, i sada treba "stedeti", na vec date pare, do jedno 1500 evra, sledecih 21000km.
                              Mislim da ova matematika ne valja, ispravite me ako gresim..
                              Potrosnja po gradu:
                              Prosli auto - Audi A4, 125ks (1.8 bez T) - 10-11l/100km
                              Sadasnji - 1.9TDI, 128ks - ispod 7l/100km (ne po bord.komp. nego pun/prazan/pun pa preracunam km i gorivo)
                              znaci razlika je min 3 litre + razlika cene BMB95 i eurodiesela, zaokruzeno na 4eur/100km.
                              1000km = 40eur, 10.000km = 400eur.. (sad sam bas umoran tako da se nadam da nisam nesto prevideo i lupio neku glupost ovde )
                              Osim sto si poredio ne T sa T, ja cu da dodam, audi avant 1,8T, nesto preko 8,5L u gradu, sa ostrijom(start sa 2500 obrtaja minimum) voznjom.

                              Onda je razlika, zbog potrosnje, 150 evra na 10k km. Vredi li to 1500 evra razlike u ceni, "u startu" , a popravke posle 100000, pa za to treba, bar meni, jedno osam godina....da "povratim" ulozene pare u stednju, a da sam ih dao na kamatu....4%...

                              Mada ja licno ne gledam na potrosnju, tj, trosim koliko imam, ali ovo je opsta prica. Licno mi vise odgovara auto koji moze da povuce, pa makar to kostalo 20€ mesecno

                              Poz.

                              Comment

                              • NemanjaNS
                                CBC Veteran
                                • 26.10.2004
                                • 121
                                • Novi Sad

                                8.5l/100km za a4 karavan mi zvuci malo nerealno (naravno da moze da se spusti i ispod toga, sa kilavom voznjom ili na otvorenom putu) ali u gradu + ostrija voznja.. Moj a4 je stvarno bio u super stanju pa nije mogao da trosi ispod 10 po gradu ako ne vozim penzionerski..
                                Al nije ni bitno..
                                Btw nisam na strani dizela, sledeci auto ce mi biti benzinac 99% (TDI je privremeno resenje, pare idu na neku drugu stranu sada, a kao sto svi znamo na nasim prostorima Golfu dizelu cena jako sporo pada - ma koliko on smarao svojom pojavom)..
                                Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

                                Comment

                                Working...
                                X