Zashto dizeli ubijaju benzince

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    Nisam vozio kupus u gepeku. Realno ili ne, tako mi se dogodilo. No nevazno, izbor dizel ili benzin, mislim da je stvar potrebe i ukus. Kome auto sluzi za sumorni, suvi transport, a pri tome je ruzan trosak, potpuno mogu da razumem dizel opciju. Ako neko hoce uzivanje u voznji, mislim da mora da kosta.

    A auto i pripadajuca industrija ce se vec pobrinuti da nam uzmu pare.

    Ovako, kako je diskusija krenula, ko ne vozi daciju logan, 1,5 DCI, taj je rasipnik

    Poz.

    Comment

    • ToNcA
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2006
      • 868
      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
      • Mazda 6 2.0d

      Floridu 1.4 HDI

      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        audi avant 1,8T, nesto preko 8,5L u gradu, sa ostrijom(start sa 2500 obrtaja minimum) voznjom

        ovo je extra jako.
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • ToNcA
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2006
          • 868
          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
          • Mazda 6 2.0d

          Ma taj Audi 1.8T u stvari ni ne trosi gorivo nego ide bez njega a ono vremenom isparava. Zavisi u kom gradu ali u BG-u nema sanse ispod 10 da spustis - mogu da se kladim. A naravno ako zivis u nekom gradu bez semafora i zastoja - moze vrlo lako .

          Toyota Yaris 1.0 vvt-i mi je u gradu trosila oko 8 tako da mi je taj podatak za Audi 1.8T koji je mnogo tezi i jaci a i motor je mnogo veci - nerealan u potpunosti.

          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

          Comment

          • Rendjo
            CBC Senator XXL
            • 26.06.2006
            • 340
            • Zadar HR

            Jedan od boljih diesela koje sam probao je prijateljeva Panda 1.3multijet.Radi od 7ujutro i gasi se u 10 navečer svaki dan(auto tuče dvije smjene u autoškoli).Već ima 75000km uglavnom gradske vožnje(godinu i par mjeseci star auto).Kako ide to je nevjerojatno..kad mi je rekao da ima samo 7o ks nisam vjerovao.Kandidati po gradskoj vožnji ne mogu nabiti preko 6l.To je stvarno čudo od motora i preporučio bih ga svakom.To je diesel pored kojeg ne bi ni na kojeg drugog benzinca te klase ni pomišljao.Na otvorenoj 4-4.5l.Treba probat.Kao manu bi naveo relativno visoku cijenu za auto te klase ali se za autoškolu definitivno isplati..

            Comment

            • Skyline GT-R
              CBC Senator XXL
              • 13.02.2005
              • 806
              • Chicago - My Kind Of Town

              Originally posted by Rendjo
              Kandidati po gradskoj vožnji ne mogu nabiti preko 6l.
              Pa naravno da ne mogu kad je tu poenta ici sto sporije.Niko ne prelazi 40-50km\h...ili cak 25km\h gde su skole i slicno.

              Comment

              • Rendjo
                CBC Senator XXL
                • 26.06.2006
                • 340
                • Zadar HR

                Što sporije ideš(do 80km/h to vrijedi)to više trošiš.To što ti govoriš ti je isto ko da kažeš da auto najmanje troši dok radi na mjestu..razmisli malo..

                Comment

                • Skyline GT-R
                  CBC Senator XXL
                  • 13.02.2005
                  • 806
                  • Chicago - My Kind Of Town

                  ko ti kaze da vise trosi.Vozi ga lagano 40km\h u trecoj..pa ce da vidis..i jos diesel.

                  Totalno nebitno...diesel i lagana voznja - sta je cudno da malo trosi.Moja Toyota Corola sa 1300ccm benzinac, iz 91. je na otvorenom pri 80km\h u 5. brzini trosila 4.5L\100km.So...

                  Comment

                  • Rendjo
                    CBC Senator XXL
                    • 26.06.2006
                    • 340
                    • Zadar HR

                    Ovaj se meni kune u sve živo da ga je stiskao ko manijak na otvorenoj cesti i da preko 5-5.5l ne ide,a to je sa bilo kojim benzincem teško ostvariti a kamoli sa nekim zastarjele konstrukcije..a kad bi baš pazio s ovim motorom nije teško ostvariti ni potrošnju ispod 4l.Prateći board vidim da ako se vučem ko baba po gradu da mi je potrošnja veća nego da ga tu i tamo stisnem.Jednostavno prelaziš veći put u jedinici vremena što se odražava i na potrošnju..ne može onaj ko vozi u drugoj trošiti manje od mene koji vozim u četvrtoj ili trečoj brzini(pretpostavimo da je rijeć o istom autu).To ti svatko ovdje može potvrditi..

                    Comment

                    • Skyline GT-R
                      CBC Senator XXL
                      • 13.02.2005
                      • 806
                      • Chicago - My Kind Of Town

                      I sta sad...posle 10 strana...ti pokusavas da mi objasnis da diesel trosi manje od benzinca

                      O brother...

                      Comment

                      • ToNcA
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2006
                        • 868
                        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                        • Mazda 6 2.0d

                        1.3 multijet je stvarno extra za grad ali mu je pocetna cena toliko visoka da se ne isplati. A to da auto u auto-skoli manje trosi nego normalno - KAKO?

                        Sve vreme je 1. - 2. eventualno 1. 2. 3. 2. stani. Kreni-stani na poligonu , mnogo rada u mestu...

                        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                        Comment

                        • low rider
                          CBC Senator XXL
                          • 03.04.2006
                          • 613
                          • Beograd

                          Turbo Benzinci - u cemu je problem ???

                          Mislio sam da pitanje postavim kao posebnu temu, ali posto vidim da se ovode opasno rasplamsalo na sve strane, taman ce da legne .

                          Moje pitanje je sta je to sto sprecava siru implementaciju turbina u benzinske motore ??? U cemu je problem, za tehnologijiu turbo kompresora se zna decenijama, a opet turbo benzinci su jos uvek retki automobili. Turbine se uglavnom ugradjuju u motore vece kubikaze, i onda su oni oznaceni kao sportski. Sigurno bi svaki proizvodjac automobila prihvatio da za ne velike pare iz turbo motora od 1000cc izvuce istu snagu kao iz atmosferca od recimo 1400. Gde su turbine na motorima male zapremine ? Sta je to sto ogranicava njihovu uptrebu ?

                          Kod dizela imamo situciju da su turbo motori uobicajeni, i ne pretstavljaju nikakvu egzotiku. Ne verujem da je cena dodatnog hardvera za T motore ogranicavajuci fator, kada fabrika kupuje na veliko to su smesne cene, a sigurno da bi i kupci voleli da imaju turbo motor i platili bi dodatno.

                          Da li postoji problem u izvoru energije za okretanje turbine, mozda sa trajnosti/pouzdanosti ? Elektricna turbina bi sigurno resila neke od problema koje imaju danasnje turbine, zar ne ? A ne verujem da je veliki problem napraviti dodatnu elektricnu instalaciju...

                          Comment

                          • ToNcA
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2006
                            • 868
                            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                            • Mazda 6 2.0d

                            Ovo ce ti sigurno bolje objasniti neko ko se bolje iod mene razume u tehniku.

                            Pretpostavljam da je cena ekspolatacije u pitanju. Koliko god se oni koji furaju benz+turbo busaju smatram to malo nepouzdanom kombinacijom.

                            A i dosta poskupljuje celu stvar tako da se prebacuje cena dizela a kod benzinaca je jedna od bitnijih karakteristika - niza cena pri kupovini.

                            Rezervisana je uglavnom za sportske automobile "Porsche turbo na primer" ili one marke koje se loze da su sportske BMW (tek sada na 335i), Audi, Saab...

                            M3ehanicki kompresor mi deluje mnogo pouzdanije od turbo kompresora ali to je na proizvodjacima da utvrde. Nekako ne verujem mnogo tim turbinama (ni kod dizela ni kod benzinca) da su nesto mnogo pouzdana stvar.

                            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                            Comment


                            • DELETED

                              Comment

                              • Rendjo
                                CBC Senator XXL
                                • 26.06.2006
                                • 340
                                • Zadar HR

                                Originally posted by Skyline GT-R
                                I sta sad...posle 10 strana...ti pokusavas da mi objasnis da diesel trosi manje od benzinca

                                O brother...
                                Još gore..moram te ubjeđivati da sporija vožnja nije nužno i štedljivija

                                Comment

                                Working...
                                X