Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
nakon prvih voznji utisci su: Izuzetno tih automobil, ne trosi previse
1.4 benzinac oko 6,5l po gradu u proseku, u rezimu voznje - penzos ako je verovati bord-u. Ipak je pre toga vozen na otvorenom putu gde je potrosnja bila manja za oko dva litra.
To i mene interesuje...kazu da oni CRDi od 1.6l bas malo trose, a postoji slabiji od 90ks i jaci od 115ks. Slabiji su isprobale brojne test ekipe i novinari i jedina zamerka jeste da citiram 'gubi snagu nakon 2500o/min'. Jaca verzija bi trebalo da prevazidje taj problem ali mislim da je jos uvek nema kod nas u ponudi. Takodje postoji i 2.0 CRDi od 140ks.
A tooooo
Znam da za i30 cenovnik za nasu zemlju jos nije formiran, a ja ne mogu da se setim za koju zemlju jesam video. Iskreno, pre sam za cee'd, nekako mi je lepsi! =]
Mogu da se izgledaju lepo na izgled i Kije i Hyndai, ali sve je to bizuterija u odnosu na stare evropske brendove! 2000e manje da dam za auto koji mirise na kinesku robnu kucu i uz to se jos prosetate do obliznje zlatare da mu kupite verenicki prsten Non comprendo, really!
@iwcam: Jes' ti seo nekad u neki auto osim u Golf? Provozao neku KIA-u ikad, Hyundai mozda? Daewoo makar? Bio u salonu, seo, sagledao ergonomiju, prakticnost, video uzivo, namestio se u sedistu? Bilo sta?
Da nisi, mozda, bio u kineskoj robnoj kuci (u Kini)? Ili si video kineze samo na buvljaku...
Comment