Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    McSorley ti je kompletan nacrt shasije razlika u stranicama je u zavisnosti od dizajna , ako idesh na sijeru i IRS malo vishe ima stranica zbog zadnjih viljushki ako idesh na bookchassis onda idesh na live axcel i zadnje veshanje ti je smeshno jednostavno ...

    shto se tiche westfildovog crteza , meni ce gepek biti u visini sa haubom , ali skinucu karter i napraviti nov iste zapremine tako da tu imam barem 4-5cm zato shto je karter jako glupo smishljen kod ovog motora ...
    Prevelika slika u potpisu!

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      A dal bi neko bio ljubazan da okaci dimenzije viljuski i zadnjeg vesanja? Hvala.
      Ja planiram da krenem u maju sa S7!
      Pozz

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        Prvo uradi sasiju pa onda razmisljaj o vesanju , kada udlucis sta ce ti biti donor za mehaniku . U svakom slucaju evo ti crtezi viljuski cisto da vidis mere , mada moras sve da prilagodis kugli i selen blokovima koje ces da koristis . Gornja prednja viljuska korist tranzitov kraj spone umesto kugle . Imam i crtez izmenjene gornje viljuske , gde postoji umetak za stelovanje nagiba tocka na licu mesta , tj. bez skidanja kugle .
        Pozdrav











        Edit 009: Kliknuti na linkove za prikaz, skinuti tagovi zbog prevelikog formata.
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          Hvala, hvala... A dimenzije? Ima li dimenzija?
          Pozz i hvala.
          PS: Ja insistiram na fordovoj osnovi a matori ima neke novije ideje a meni muka od onih silnih spona i balans stangli koje idu uz to...
          Pozz

          Comment

          • SAAB PoWeR
            CBC Senator XXL
            • 26.04.2005
            • 1394
            • tu iza coska(Milwaukee USA)

            pa dimenzije su ti na nacrtu , samo su malo blede
            _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

            Comment

            • g60
              CBC Senator XXL
              • 20.10.2006
              • 1011
              • Vrachar je majka ;)

              A, sad vidim... Na 15" sa rezolucijom 1600x1200 mora covek orlovski da se zagleda
              Pozz

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                To su mere za koriscenje nosaca tocka forda tanusa , donje kugle od istog a gornju kuglu glumi spona od tranzita . I sve to radi , ja sam napravio tako , vidi slicice od ranije... Jos samo da nadjes letvu od starog escorta ...
                Pozdrav
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • g60
                  CBC Senator XXL
                  • 20.10.2006
                  • 1011
                  • Vrachar je majka ;)

                  predpostavljam da letva moze i od taunusa? Imam jednu... Samo cu krajeve da skratim koliko treba... A?

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    To nije dobra ideja da skracujes krajeve letve , jer oni sve zejedno sa viljuskama gornjim i donjim daju geometriju prednjih tockova , tj menjaju ugao toe-in kako tocak radi gore u krivinama i po rupama . Imas slicicu koju sam okacio kako izgleda prednji deo kada je taunusova letva . Siri je trag tockova taunusa nego escorta , tako da i viljuske moraju da budu razmaknutije . Bitno ti je samo rastojanje tacaka gde se viljuske spajaju sa sasiom. Ja sam premerio letvu , i iscratao prednji deo onako kako mi odgovara . Nisam proveravao kako to sve stoji na " by the book " sasiji , tj. onoj koje mozes da skines sa neta .
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • g60
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2006
                      • 1011
                      • Vrachar je majka ;)

                      Pa kakve to veze ima ako skratim shipke i ostavim prostor za stelovanje trapa? Pa nece to biti neko preterano skracivanje... Ne vidim gresku? Pa ionako se sve pravi pa i ovo... Ako sam te dobro razumeo, ti si prilagodjavao sirinu prednjeg dela sasiji - letvi???

                      Ja sve vreme mislim na prednji deo.
                      Pozz

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Stelovanje trapa i geometrija vesanja nemaju nista jedno sa drugim, nevidis to sto ti kolega govori, nezaleci se
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          O Boost nam se prikljuchuje u polemici to je lepo videti ...


                          e pa ljudi stigoh i ja do letve .... sutra kachim slike iznenadjenja ...
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Tema je poprilicno zagadjena i rasuta da bi se znalo kosta pije

                            Standardni nedostatak vremena, pokusacu....
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              Ne vidim da je tema skrenuta , posto je problematika postavke oslonackih tacaka stvar sasije na koju se sve to postavlja , a u skladu sa tim i ide i problem geometrije prednjeg vesanja . Ovo je veoma ozbiljna problematika , koju sam ja bio primoran da izucim na tezi nacin , jer sam krenuo od cinjenice da geometrija vesanja moze da se uradi na licu mesta . Na kraju sam tu sasiju isekao i bacio i krenuo ispocetka . Prvo sam prikupio sto je vise moguce informacija o geometirji prednje osovine lotusa 7 , premerio postojece delove koji se ugradjuju ukljucejuci i letvu i sve to izcrtao i na kraju analizirao sta se desava kada se tocak u takvoj geometriji krece na gore npr . 3 cm , kakav je novi polozaj tocka . To je VEOMA BITNA cinjenica ako hoces da ti automobil lepo drzi pravac i ne ponasa se kao podivljali magarac .


                              Na slici se vidi sta se desava kada tocak ide gore 5 cm .



                              Pozicija letve taunusa i distanaca za skracivanje . Mnoooooooogo



                              Viljuska ,gornja, onako kako sam je ja napravio
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              • Dutchman
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 741
                                • Vracar centar sveta

                                Prvo sam probao elektrolizu , chishcenje rdje sa gvozdja u rastvoru sode bikarbone u vodi - sa punjacha za akumulator na deo koji chistish a + na gvozdje koje stavish u vodu , + i - nesme da se dodiruju, 2 kashike sodabikarbone na 5L vode ... i radi , posle 24sata rdje nema nigde ... jedino uzasno izgleda kofa a crno na gvozdju je gde je nekad bila rdja ... chudo je ta hemija






                                takodje su mi stigle i biksne za amortizere , poshto su amortizeri od Harlija colovne su rupe na silen blokovima pa sam morao da ih reduciram na metrichke shrafove




                                Takodje su stigli i Brezoni , valjani navoj 90mm je 1euro, 130mm je 1,2eura a matica je 1euro, telefon 063509847 zove se Miroslav i radionica mu je u Indjiji , shalje CityExpresom pouzecem , on radi brezone za sve trkache tako da kvalitet nije sporan






                                MOntiranje tochkova i prvo sedenje u kolima





                                e pa to je to za sad ... sad malo primirujemo situaciju , treba da se zarade pare za dalje radove ...
                                Prevelika slika u potpisu!

                                Comment

                                Working...
                                X