Ima, i ja imam upravo takav, nije VN, dakle ne moze kabal izmedju bobine i svecice. Uzecu signal sa kabla, zasto bobina uopste mora da bude nakacena na dzek, zar ne? Otkacim bobinu, sa dzeka koji dovodi struju do nje uzmem sinal za strob, i teram.
E sad, jedina razlika u ocitavanju koja moze da se desi ako tako uzimam signal za strob preko dzeka ili preko VN kabla je da cu preko 12v verovatno imati maaaaalo raniji signal za strob nego sto bi bobina zaista i okinula svecicu zbog vremena punjenja same bobine. Konkretno za ovu bobinu, to vreme punjenja nigde nije vece od oko 3.5ms, mislite da to igra ulogu?
The difference between men and boys is the price of their toys
Odakle sinc signal dolazi je nebitno ako je vreme varnice dovoljno da stvori first flamefront, do toga kod tebe nedolazi
206 rece da svijetli kao bozicna jelka.
13 bara kompresija sama po sebi trazi nesto jacu iskru. Ako sve ostalo nije idealno moze utjecati na problem. CDI daje do 60KV, morao bi stvarno biti u losem stanju da nemoze upaliti smjesu. 20 KV bi trebalo biti vise nego dovoljno.
206 je na forumu. Nije vazno gdje se kacis. Na 200 rpm 3.5 ms ne igra ulogu.
Dali trigger wheel dolazi od Puga, ili nira daje njihov i koliko zubaca ima isti?
12.2-12.5 bara kompresije je imao standardan motor koga je palio standardni wastespark coilpack, 13bara jeste mozda podosta ali da ne moze da ga upali CDI bobina...ne znam sta bi onda moglo?
OK, dakle mogu da raskacim bobinu i zakacim strob na signal sa dzeka bobine, OK
Rece BOOST, senzori su standardni Pug-ovi, apsolutno svi relevantni senzori su konfigurisani kako treba, kao i injektori i bobine...
Pojma nemam KAD pali, ali ne pali Sto se tice goriva, ranije je bilo staro, nije hteo da bekne s njim, promenjeno kad je sklopljen motor, staro mozda 2 meseca. U medjuvremenu nije otvaran rezervoar, niti je muckan preterano, unutra je BMB95, NIRA je podesena na 95 oktana i AF 14.7:1.
The difference between men and boys is the price of their toys
Ima monitoring svih parametara ali nema po defaultu alarme za sve. Ima ako se iskopca neki senzor, ili padne napon injektora na primer. Po potrebi ti mozes da definises bilo koju vrstu alarma za bilo koju vrednost bilo kog parametra, dakle, lupam, ako ti lambda iskoci iz zadatog opsega, ili voltaza baterije padne ispod neke granice...u principu sve sto ti padne na pamet, mozes da postavis alarm za to.
Zatim imas i opciju INSPECT, sto je u stvari data logging za bilo koji set zadatih parametara, odnosno uporedno i simultano pracenje od 1 do proizvoljnog broja od ukupnog broja parametara, kojih ima sigurno preko 150. Dakle u real time-u i naknadno mozes da pregledas uporedni grafikon RPM vs. MAP vs. Injection time vs Ignition angle vs. stagodtivecpadnenapamet
PS: ovo je cisto bilo vise informativno za ostale sta i kako moze da se uradi Ne, NIRA ne daje nijedan alarm ni u kom trenutku. INSPECT je iskljucen, jer nemam potrebe da nadgledam uporedno parametre kad ni auto ne mogu da upalim...Mogu da ukljucim za neke parametre koje smatras bitnim, i da probam da upalim auto, pa da ti posaljem taj log.
The difference between men and boys is the price of their toys
Proverio paljenje, umesto ugla od 117 stepeni GMT-->VR senzor, bilo je 112. Nisam pokusao da ga palim da vidim da li to resava problem, posto jos nisam vratio restriktore za MAP nazad na motor, pokusacu sutra kao i jos par drugih stvari, pa javljam sta se desava.
The difference between men and boys is the price of their toys
E pa onaj Uros je stvarno sretan neki covek, i za sebe i za druge oko sebe
Elem, onih 112 stepeni je bilo presudno, izgleda...8 stepeni predpaljenja (mozda je moglo i vise, nisam se puno igrao), fuel enrichment na oko 200% , par kontalata da se usis napuni gorivom, malo dam gas, zaverglam, on stucne par puta, malo detonira par puta, i uhvati Radi lepo, kad se ugasi po istoj proceduri startuje opet, malo teze, ali nema vise verglanja po 10 minuta
Jos jedna stvar je promenjena a to je Fuel Injection to TDC koji je povecan, osnosno vreme rada injektora u odnosu na otvorenost usisnog ventila. Izgleda da i polozaj injektora ipak igra neku ulogu i otezava startovanje, tako da cu, ako vreme dozvoli, malo da se poigram repozicioniranjem injektora blize glavi, i ako to umanji problem, onda cemo da aktiviramo svih 8 injektora u batch modu
Sto se tice MAP-a stavljeni su restriktori, signal malo manje oscilira, ali i dalje je na oko 77kpa na leru, tu nema promene. Sta mislite, da li bi eventualno smanjenje zapremine plenuma za MAP (sad je oko 150ml) dovelo do malo veceg vakuuma na leru, i generalno bolje rezolucije senzora? OK, znam da ce smanjenjem komore signal opet poceti malo da oscilira, ali radije i to nego da imam slabu rezoluciju. Misljenja?
Trubice jos treba izjednaciti, dakle, namestiti regulaciju rada ventilatora, vakuum za servo kocnice, jos par sitnica i to je tooooo, pravac dyno
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment