Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 24v
    CBC Senator XXL
    • 11.12.2004
    • 479
    • Beograd, Karaburma

    Pa nema debalansa ako olaksas zamajac, ne skidas ti parce zamajca pa da bude u debalansu vec se lepo obradi na strugu koliko treba i onda se odnese na balansiranje (sta ja tebi ovo pricam kad si vec to radio).

    A iz iskustva znam da je tezi zamajac davao bolje rezultate na Acinom yugu, jer auto kad se presalta iz 2. u 3. poleti ka napred zbog vece mase zamajca koji je u obrtajima.

    A to sto ST skoro da nema zamajac rezultira time da em sto ne moze da radi na leru ne moze ni da krene iz mesta bez 5000 obrtaja a i vise. Ali on je napravljen za leteci start a ne kao kod nas iz mesta
    I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

    Comment

    • zvrle
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2005
      • 961
      • Beograd, Batajnica
      • Golf 4

      Originally posted by 206
      Ili jos prostije, ako zagrejete odredjenu kolicinu vazduha u jedinici nepromenjive zapremine, koliko se poveca pritisak? Hajdemo, fizicari
      Jednacina stanja idealnog gasa : pV=mRgT

      V=idem i m=idem Rg= idem ( konstantna zapremina i nisi ubacivao novu kolicinu gasa, )
      kada podelis jedancinu dobijas p1/p2=T1/T2
      “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Originally posted by 24v
        Pa nema debalansa ako olaksas zamajac, ne skidas ti parce zamajca pa da bude u debalansu vec se lepo obradi na strugu koliko treba i onda se odnese na balansiranje (sta ja tebi ovo pricam kad si vec to radio).
        Nema tu balansiranja, to ti pricam, nema nacina da izbalansiras stranu na kojoj je radilica, i stranu na kojoj je zamajac laksi za 2-3kg. Po toj logici trebao bi da skines isto toliko i sa radilice.

        I ne pricam samo o balansiranju zamajca, sto nij problem uraditi. Govorim o celom SKLOPU radilica/zamajac/korpa.

        Druga analogija: uzmi obican teg, kao u teretani, nakaci po 10kg sa svake strane. A onda uzmi i skini 3kg jedne strane. Sta se desava? Teza jedna strana i sta god da uradis ostace teza, tu nema balansiranja, jedna ruka ce ti uvek trpeti veci teret.

        @zvrle

        nesto mi se ta jednacina ne uklapa preterano niti u ovak kalkulator koji sam naveo, niti u bilo koju drugu racunicu koju napravim.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          Sale... to sa balansiranjem... Prvi put cujem tako nesto. Kod olaksavanja obrtnih masa se radi o tome da im se smanjuje moment inercije i onda brze postizu odnosno gube brzinu.
          Kod ovoga sto si pisao, uticaj postoji samo u statickom stanju i jednak je masi koja je uklonjena. Prakticno, olaksas zamajac za 2kg i onda je sila kojom se lezaj radilice do zamajca pritiska manja za 2kg (odnosno 20N da budemo precizni ). Ali ta sila od 20N je toliko mala u odnosu na silu kojom klipnjaca pritiska radilicu pa radilica pritiska lezaj, da moze potpuno da se zanemari.
          Mislim, imas iste motore sa automatskim i obicnim menjacem. Jedni imaju samo tanku plocu koja nosi zupcanik a drugi ceo zamajac plus korpu... I oba sasvim lepo rade ceo vek...
          Mislim, veci je uticaj na radilicu kada previse zategnes kais ili ako imas klimu i/ili servo nego ovo o cemu pricas...


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            A zasto ste otisli sa temom na radilicu?
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Ni meni se nije cinilo preterano logicnim do pre jedno 4-5 godina kad mi je jedan od tvojih kolega, koji radi za jednog poznatijeg engine buildera u UK rekao upravo ovo sto sam ti napisao Onda mi je izgledalo savrseno logicno.

              Osim toga, smanjenje rotacione mase mi NIKAKO ne odgovara najvise zbog peglanja samih udara N2O-a.

              Zasto na radilicu...hm, pojma nemam A o cemu da pricamo?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                Pa mislim... 40 strana svega i svacega, zasto ne bi smo o radilici i zamajcu?

                Daj link gde moze da se procita nesto o tome ili jos malo objasni...
                Fiat na dva ista motora koristi zamajce koji se razlikuju par kg u masi...


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  Masa zamajca se odredjuje prema inertinim masama u motoru + Nm + tezina auta.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    + vazdusni pritisak + polozaj zvezda a i suncevi vetrovi imaju uticaja.


                    Sta, kako? Da cujemo...


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Urose, na automatskimmenjachima ide i pretvarac momenta koji se kachi i njegova tezina je takodje uracunata.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Vidis, uvek sam se i pitao ZASTO je zamajac tezak bas onoliko koliko jeste?

                        @BOOST

                        ote mi misao
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Agreivitet motora sa Nm koje dobijas prilikom aktivacije NOSa pokazuje da je masa zamajca odjednom u missmachu .
                          Zato i proklizavash u svim brzinama i pored dif-blokade.

                          Na RWD ima smisla olaksacati i na 4WD ali na FWD , samo se izhendikepiras i ucinis startove jos tezim
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            Onda su uracunate i mase zupcanika, osovina, vratila, tockova... Eto, niko ne misli na tockove kada menja nesto a cine deo istog sistema kada je kvacilo spojeno... a nije spojeno samo dok se menjaju brzine i taj period je nebitan.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd


                              pa daj onda da se nadju neke manji dizne za nitro pa nece biti proklizavanja


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Originally posted by Uros Piperski
                                Onda su uracunate i mase zupcanika, osovina, vratila, tockova... Eto, niko ne misli na tockove kada menja nesto a cine deo istog sistema kada je kvacilo spojeno... a nije spojeno samo dok se menjaju brzine i taj period je nebitan.
                                Tachno, samo sto je uloga zamajca i da sacuva menjach od pulsnih vibracija , odatle i izvodbe sa zamajcima duple mase.

                                Jedna radilica koja radi sa prelakim zamajcem kontra tezini klip/klipnjacha, ekipaza, ima da dobije takve distorzije da ce da bude kao banana dok se vrti.
                                Sve te sile se prenose preko lezajeva (lezecih) i nateraju blok na uvijanje.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X