Pa nema debalansa ako olaksas zamajac, ne skidas ti parce zamajca pa da bude u debalansu vec se lepo obradi na strugu koliko treba i onda se odnese na balansiranje (sta ja tebi ovo pricam kad si vec to radio).
A iz iskustva znam da je tezi zamajac davao bolje rezultate na Acinom yugu, jer auto kad se presalta iz 2. u 3. poleti ka napred zbog vece mase zamajca koji je u obrtajima.
A to sto ST skoro da nema zamajac rezultira time da em sto ne moze da radi na leru ne moze ni da krene iz mesta bez 5000 obrtaja a i vise. Ali on je napravljen za leteci start a ne kao kod nas iz mesta
A iz iskustva znam da je tezi zamajac davao bolje rezultate na Acinom yugu, jer auto kad se presalta iz 2. u 3. poleti ka napred zbog vece mase zamajca koji je u obrtajima.
A to sto ST skoro da nema zamajac rezultira time da em sto ne moze da radi na leru ne moze ni da krene iz mesta bez 5000 obrtaja a i vise. Ali on je napravljen za leteci start a ne kao kod nas iz mesta

Comment