Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    Ali sigurno ne i zato sto imaju teske rotacione elemente . Tom analogijom bi trebalo povecavati masu sa povecanjem momenta. I nesto nisam primetio da ti saabovi posebno dobro trpe da povecanja

    I ne znam ko je ovde Bosanac pa je tvrdoglav

    Vi jos niste dali nijedno objasnjenje. Samo neke fensi izraze i to je to... Tako je i gotovo. Daj ad cujem zasto ej tako?

    I kako, zapravo, tezak zamajac utice na taj priliv snage? Mislim daj smanji nitro na 30% na pocetku pa neces imati vremena... Ako hoces da ubijes motor teskim zamajcem nema ni svrhe frizirati ga. Samo trosis snagu za pokretanje zamajca umesto da pokreces auto.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Stavljen standardan zamajac i problem resen, nije se vishe pojavljivao.

      Poseban problem je bio sa rezonacijom radilice na koju utche tezina zamajca na kojim obrtajima ce se pojaviti.

      Jednostavno je zamajac bio prelagan za terati u obrtaje na kojima se vrtela TESHKA radilica.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Nisi video ne zato sto ne mogu da istrpe nego zato sto nasi ljudi sve rade na pola.

        Izmedju ostalog i zato sto imaju teske rotacione elemente.

        Ja ti vec treci put objasnjavam ZASTO je to tako. A nisam ni od tebe cuo neko smisleno objasnjenje osim "Nikola mi je rekao". Pa razmisli malo sam, sta ti je logicnije, da povecavam snagu na perolakom motoru, ili nekom koji ce imati cime da upije to povecanje? Zamolicu kuma, inace tvog bivseg profesora, da ti poblize objasni kad vec mene ne razumes
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Originally posted by Uros Piperski
          Samo trosis snagu za pokretanje zamajca umesto da pokreces auto.
          Da, trosenje snage na teske elemente JESTE trade-off za stabilnost celog motora i mogucnost da istrpi povecanje snage. Brick no. 2
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            To nije dokaz da je zamajac prouzrokovao problem. Bilo je tu i lomljenja klipova, vise puta... Lagan zamajac? I don't think so... Klipovi posle nisu pucali... Zbog tezeg zamajca? ne ne...

            @206
            Hajde molim te da mi objasni, ali da i ti budes tu pa ces mozda shvatiti neke stvari

            A ti mi nista nisi objasnio... Samo si se pozivao na neke engleske tjunere...
            Ja sam naveo ime coveka. Eno ga njegov forum pa izvoli pitaj. A onaj post gde sam pomenuo nikolu procitaj bolje pa ces videti da li mi je on rekao... Ipak mi se cini da tebi "neko" sve ovo prica


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              Malo mi je muka od ovoga... Mene ocigledno ne cenite dovoljno da bi se zamislili nad tiem sto pricate...
              Zato vam evo jedno ugledno ime: http://www.pumaracing.co.uk/
              i drugo ugledno ime: www.guy-croft.com

              pa citajte tamo od mnogo strucnijih ljudi nego sto ste vi.

              Mada znam da ni to nece pomoci...


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Dobro, sad me zvanicno nerviras.

                Da bi te neko smatrao za autoritet, ili cenio kao sto s pravom ocekujes, moraces da pokazes nesto vise od "idite ovde i ovde pa pogledajte na Forumu...". Ti sa tvoje strane preterano ne cenis bilo koga drugog, ocigledno.

                Ti ili me smatras za kakvog idiota koji je jako podlozan "necijem" punjenju glave svim i svacim, ili lupetas gluposti tek da bi rekao nesto. Ako pogledas kada je poceta tema o prokletom autu, videces da sam ceo koncept postavio davno pre nego sto sam upoznao "nekoga" na Cannonu ko bi mogao da mi govori da je crno belo i obrnuto. Ako imas nesto da kazes, onda reci, ne uvijaj mi u masnice i sareni papir.

                I ne znam KAKO da ti objasnim, ti si zapeo za jedan aspekt cele price bez da uopste uzimas u obzir ono sto ti pricam, i totalno zanemarujuci poentu cele price i koncept celog prokletog motora...Da pitam na Forumu - super, eto odakle cupas vecinu svojih informacija. Sta meni znaci sto cu ja pitati nekog koga ti smatras za autoritet? Idi pa pitaj nekog koga ja smatram za autoritet, i tako mozemo do sutra...Inace, ovo ugledno ime sa Puma Racing Engines sam, na njegovu veliku zalost, davno smarao oko toga sta bih zeleo da napravim od auta, i pokupio "par" korisnih stvari i saveta, tako da nisam BAS toliki duduk za koga me ocigledno smatras ponekad. Ovo mi nije struka, ali daleko sam od blente koji ne razmislja rodjenom glavom.

                Mislim, bez veze...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  Dok sam ja pisao ovo uleteo je saletov post:


                  Javljaju mi se ljudi na msn i icq i podrzavaju me u ovoj prici... Navode citate raznih ljudi i ostale cinjenice... Ne verujem sta se desava...

                  Sale, Boost... Imate veliki autoritet ovde, ljudi vas cene... Nemojte da ovako... Osim sto niste u pravu i nacin konverzacije je malo...

                  "Paja Komnenovic je to srocio u jednoj recenici: " Zamajac na trkackom autu nema sta da zamajava, zato on ide na 1kg, a moze i 800g i sluzi samo za elektro pokretac""

                  Motori se u fabrikama cesto testiraju bez zamajca... i uopste nisu nezni pri tim testovima... I pogadjate da motorima nista ne fali?

                  Koliki zamajac imaju motocikli? Pa kao da ga nemaju, samo da drzi kvacilo. A formula jedan? Isto tako...

                  Sad ce prica o NM? Pa ko ih ****. ako ne mogu da se prenesu na podlogu ili im usporite priliv ili smanjite ili stavite vece gume... Ali nemojte otezavati zamajac.


                  Hocu ja da pitam te tvoej autoritete, samo ih nema. Da cujem imena?

                  Zar ti je toliko tesko da prihvatis da nisi u pravi da si poceo da me vredjas?

                  Sto se tvog poslednjeg posta tice imam samo jedan komentar: vice versa


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    A sto se tice izbora zamajca za obicna kola evo vam info direktno iz auto industrije (da, Sale, Nikola mi je rekao. Je l' to problem? Ja se nisam rodio naucen, za razliku od nekih ovde)


                    " racun konacnih elemenata

                    merenja se sprovode tako sto se motor na specijalnom probnom stolu (min. moment inercije, na principu male telme) provede kroz odabrani ciklus radnih uslova... onda se analiziraju podaci (furieova analiza), i odabira se najmanji moguci moment inercije koji omogucava da vibracije budu ispod odredjenog definisanog nivoa...

                    ukoliko je potreban moment inercije preveliki, primenjuje se zamajac sa dvostrukom masom"

                    hmmmm... nigde se ne pominje masa vozila??? Kako to? Da ih dovedemo na cannon da malo nauce nesto?


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Urose, meni su 2 uta pucali klipovi jer je auto stajao celu zimu napolju do nekih 10 dana pre godisnjeg kad sam izvukao krov i nabacio shoferku.
                      Za to vreme je TPS oksidirao i nije davao signal za ful load i siromasno je vozen. Moj nemar prema mojem delu, to je samo jedan od auta koje vozim i totalno mije nebitan.

                      Ti opet pricas o SPORTSKIM motorima.

                      I svi koje pominjes pricaju o sportskim motorima.

                      Naravno, tamo gde postoje PRAVILA sta sme i koliko sme kad se dodje do granice i nemoze vishe, OLAKSAVANJE SVEGA JE ZAKON!!
                      Treba da izdrzi jednu trku, ako...
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Richard Longmann. Eto ti autoritet. Total Motorsport kao preparator iskljucivo Peugeotovih ui Citroenovih motora.

                        Paja Komnenovic vozi ST od, koliko, 350Nm i 1000Kg sa vekom trajanja motora od 3 sata. To ne pravi nikakvu razliku?

                        I po stoti put, niko ne govori o OTEZAVANJU ZAMAJCA, vec o zadrzavanju tezine zamajca tu gde jeste u odnosu na originalnu tezinu radilice! Motori i primeri o kojima govoris su u originalnoj konfiguraciji PRAVLJENI sa datom tezinom zamajca za datu tezinu radilice. F1 takodje. Pajin ST takodje. Motocikli takodje. Dakle svi su iz fabrike izasli sa radilicom od 5kg, i zamajcem na njoj od 5Kg, nikome na pamet nije palo da olaksava taj zamajac, pa mi ti reci zasto?

                        Ja sa svoje strane ne verujem koliko je tebi tesko objasniti neke stvari...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          hmmmm... nigde se ne pominje masa vozila??? Kako to? Da ih dovedemo na cannon da malo nauce nesto?
                          Izgleda, ili nikad nisu mali potrebe sem SAABa da misli o tome.

                          4 cilindra in line 180 stepeni, sedi pa upravljaj autom od 500 , 600 Nm sa chetvrtakom i testiraj kako u niskim obrtajima udaras glavom u volan izmedju pogonskih pulseva
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • NickRP
                            CBC Senator
                            • 19.10.2005
                            • 263
                            • Serbia - Germany

                            Imam jedno pitanje:

                            Recimo da imam auto koji dolazi (iz fabrike) sa zamajcem momenta inercije X. Umesto njega stavim zamajac momenta inercije X/10. Na kakve probleme smatrate da cu naici tokom eksploatacije?

                            Poz,
                            Nikola

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Vidi, ako JA sa svoje strane pocnem sa ironijom i bockanjem na svoj nacin, nece da valja, i ode sve u 3 p.m. Hajde sad PROCITAJ sve od pocetka i reci mi GDE ja to pominjem OTEZAVANJE zamajca? Sve sto od pocetka govorim je da niti ima potrebe niti je dobro za motor predvidjen da trpi veca opterecenja, smanjivati tezinu zamajca.

                              Sa druge strane, zamajac od 7-8kg sigurno ne sluzi samo kao frikciona povrsina i nosac zuba anlasera. Uostalom, sam si rekao sta ti je Nikola napisao, da se zamajac upravo i ima funkciju ublazivaca vibracija, odnosno da sluzi da svede prag vibracija ispod zadatog nivoa. Pa o CEMU ja pricam od pocetka? Kako se taj zadati nivo vibracija i tezina zamajca u fabrici odredjena kao najpovoljnija slaze sa tvojom pricom o olaksavanju zamajca!? Ja upravo i hocu da IZBEGNEM dodatne vibracije nastale dodavanjem snage ZADRZAVANJEM fabrickog, odnosno tezeg zamajca.

                              A sada uzmi pa ponovo procitaj sve sto sam napisao, pa vidi kako se moja, a kako tvoja prica uklapa sa time sto ti je Nikola napisao, cemu zamajac uopste sluzi?

                              I ne, Urose, nije problem sto navodis Nikolu kao izvor, jer je covek strucan u svom polju kao 2 Cannona zajedno, to znam i priznajem. Medjutim, ono sto me nervira u celoj prici je sto ti uporno pogresno shvatas i predstavljas ono sto JA govorim.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                Naravno da pricam o sportskim motorima. O cemu vi pricate? Porodicnim limuzinama?

                                Sale, napisao sam kako se bira masa zamajca. Nema veze sa masom radilice i klipova nego samo sa nivoom vibracija koji se trazi. Za limuzinu treba da bude manje, sa manji sportski auto moze i vise. Znaci akda fabrika stavlja zamajac na motor nisu bitne mase radilica i klipnjaca nego dozvoljen nivo vibracija.


                                Dodavanje snage ne izaziva vibracije. Zamajac radi najveci deo svog posla dok motor radi na leru .


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X