Ma moze kod nas jako mnogo toga da se odradi, ako znas gde da trazis.
Auspuh ko auspuh, nista specijalno, standardne prohromske cevke i krivine od 76mm, radio ga Marko koji i radi vecinu stvari na autu, i Vuk, jos jedan drugar koji radi povremeno sa nama.
The difference between men and boys is the price of their toys
Evo da i ja postavim jedno pitanje pa da zatim odem u coshak da se stidim
Dali Peugeot poseduje tzv.transfer pumpu za ulje kao sto je bila "upakovana" na aeru? Jes da je malo glupo pitanje jer se ovde radi o motoru koji je postavljen poprecno tako da su manje sanse da se desi neki veliki "oil surge" kada se da nagli gas{nadam se da me razumes } .Ali ipak posto se ovde radi o veoma brzom automobilu smatram da ste usvojili to resenje .
E sada prilikom pracenja M3 aero projekta - odnosno gledanja snimaka zapazio sam zvuk transfer pumpe koja ima zvuk poput dvotaktnog Tomosa odnosno koja se pali kada se da kontakt.Problem je u tome sto sada prilikom posmatranja ovog snimka prilikom paljenja 206-ce nisam uocio rad navedene pumpe. Pa sad pitanje je kako ste iskombinovali problem sa "oil surge " mozda sa ugradnjom Accusump-a ili pak nisam osmotrio dobro ?
206 izvini ako preterano smaram sa ovim svojim zapaznjima . Posto sam sa obzirom na godine potpunu pocetnik u ovome nadam se da ces tolerisati ove moje stavove i raznolika pitanja.
206 nema transfer pumpu ni preluber, isti posao obavlja Accusump. Accusump skladisti ulje pod pritiskom u rezervoaru, koje pusta nazad u sistem kad se za to ukaze potreba, odnosno pri padu pritiska ulja ispod minimalnog zadatog, na primer pri jakom ubrzavanju, kocenju ili po krivinama. Isto ulje pod pritiskom se pri davanju kontakta pumpa u sistem praveci efekat kao preluber pumpa. Znaci 2 u 1
Btw, ono sto se pri pokretanju Aera cuje je preluber pumpa, mada ni transfer, koja radi kad i motor, nije nista manje bucna...
The difference between men and boys is the price of their toys
Evo da se nadovezem na temu,danas sam imao isti problemsa turbom kao i ti.Auto je dizel turbo ,covek je radio turbinu u Uzicu(menjali rotor peraja..)stavili turbinu i curi ulje.
Skino turbo i nazad za Uzice proverili i sve ok,vratili je nazad.Onda sam skino povratnu cev sa turbine i navuko crevo fi 16 na turbinui u kanister.Kad sam ga upalio malo je curnulo i stalo turiro ga puno i nista ne curi(pritisak ulja je na leru 0.8 a na pola gasa oko 2.8bara).Tako da sutra nosim crevo da se preradi na veci fi.Holender na turbini unutrasnji fi je 10mm
a pocetak creva je 8mm metalni deo pa onda crevo ide na 10mm .Toliko javicu dal sam resio problem sa crevom
Pozdrav
Fenseruuuuuuuu
Kad si vec stavio sve moguce satove koji su bili dostupni, sto nisi ugradio obrtomjer na mjesto fabrickog? I zasto je ostao fabricki brzinomjer? Ozbiljno pitam - nije zezancija
BTW Dobra ti tablica!
da bre , stvarno... vratio si original cajgere tj kazaljke a auto se vrti preko 7000rpm bar se vrteo pre... kao i sto pokazuje dodatna obrtaljka levo...
a tabla uradjena... nem reci, bravo... cemu sluze dugmici ispod gornjeg reda cukica i jel i ovaj nema klimu kez sad tek ima da greje
negooo, tek sam sad provalio da si izbacio muziku... eeeee jeeee, daj nabudzi bar neki mp3 u kasetu pored NIRE, steta da nema i muziku kad ima zadnji sic kez
Svetli ona tabla malo vise nego sto bi trebala, doduse vise se cini da sljasti zato sto je drugacije nijanse nego cukice, uzivo nije ni izbliza ovoliko dramaticno, fotografija je cudo. Sredice se i to cim nadjem negde one raznobojne LED diode koje se ne prodaju na 5 metara, pa da uklopim nijansu sa cukicama.
Ne znam na koji "stari" filter za vazduh se misli, gde...?
Ne znam sto bih sekao fabricku tablu da u nju stavim obrtomer koji se ionako nece slagati sa ostatkom, bolje da ga stavim pored kad je vec napravljen da tako stoji. Faricki brzinomer je ostao zato sto radi sasvim OK. Mislim, mogao sam ja celu tablu da izbacim i stavim neki digitalni dash display, ali to je vec malo...puno.
Nisam stavio sve satove koji su bili dostupni, nego one iste kao i na Aera, i koji su mi zaista i potrebni. Boost, EGT, pritisak ulja, temperatura ulja, temperatura vode, pritisak goriva. Ne mogu da zamislim koji bi mi jos podatak bio potreban, a opet svaki od ovih 6 mi jeste potreban. Dugmici ispod cukica su kontroler za cukice - podesavanje alarma, snimanje, peak value, itd. Nema klimu, nema muziku, nema to ko da slusa, a za klimu nema mestaaaaaaaa...kompresoru klime ionako nije preterano prijalo 8000+ rpm, a i hladnjak klime jedino na krov da sam stavio
The difference between men and boys is the price of their toys
Kadice su definitivno perverzija, ovako ne znam kako deluju ali materijal od kog su sasivene je brooka, ja bi ovo vozio i go ko od majke rodjen koliko je mekano.
Mozda su cukice malo prejake,ali ok nisam video uzivo samo mi ovako deluju i mozda ce se pokazati najbolje situacija kad budes vozio po mraku koliko su jake,ovako je i u garazi svetlo pa se ne cini. Mozda ne bi bilo lose da se umetne i poveze neki dimer za njih i tablu komplet, mislim da ne bi bio problem za povezati, cisto da se nadje, a mozda vec i ima .
Ebes konje i snagu ako to nije spakovano lepo i pedantno, ko da imas zenu zver u krevetu a da lici na Carlu del Ponte ili vec nesto sl..
I pod hitno da kupis dve tri doobre krpe za brisanje prasine, u protivnom saljem specijalnu sanitarnu inspekciju
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
Comment