HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    nije on nikom nudio ,nego su njemu trazili da im proda.
    i da ne bi sirili temu u pravcu verujem-neverujem.Neka svi sagovornici iznose samo svoja prakticna iskustva i teorijska znanja.
    Niko ne pliva na novcu , pa ako neko moze da mu obezbedi te "jeftine" agregate i ostale merne uredjaje za test njegovog uredjaja.neka obezbedi i neka ga pozove na gotovo.

    On ulaze svoje vreme i novac da nesto potvrdi . ko neveruje nek ulozi svoje vreme i novac da to ospori.

    normalno da ni ja nebih kupio nesto u sta neverujem i nemogu da proverim da radi.ili bar da imam mogucnost da vratim proizvod ako nisam zadovoljan.
    tako da ne drzim nikom stranu.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • painter
      Banovan
      • 04.03.2010
      • 738
      • beograd,m.mostanica

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      Uf uf! NShappy,nismo se razumeli...
      Ne krijem kako sam radio testove nego pojedinosti, zapazanja i zakljucke,jer kad bih rekao na koji nacin sam nesto bitno zakljucio to bi nekome ko poznaje materiju bilo dovoljno da ukapira sta da uradi da postigne efekat. Kada sve patentiram vise necu morati toliko da krijem. A i temu sam shvatio drugacije,ne znam za tebe,sta zelis od mene? A testovi su teska muka,ja sam se nekako zadovoljio kada sam video da se slazu sa testovima NASA-e i slicnih,zato verujem da nisam imao bitnih gresaka. Test "na stolu" odnosno u leru nije problem,to sam odavno naglasio da cemo uraditi,na skupu. I snimace se,naravno. Ne slazem se s tvojim idejama o tome kako funkcionise industrija,ukljucujuci i greenpeace,sve je to gomila profitera koji gaze preko svega zarad svojih materijalnih ciljeva. To sto se neki zovu "green..."- ! Ja nisam objavljivao pojedinosti jer mi nije stalo do toga,objavio sam rezultate i naglasio da nisu konacni. U celu pricu sam usao jer sam se primio na mehurice i imam neku svoju viziju zivota i sveta a verovao sam i sumnjao istovremeno u smanjenje potrosnje. U leru sam vrsio prve testove i razocarao se jer tad nisam znao da treba ponavljati testove zaredom ili jedan duzi,zbog odlozenih efekata hho-a na motor. Bitno mi je da sam potvrdio i dokazao da sigurno smanjuje potrosnju a procenat mi nije toliko bitan i ono sto sam zakljucio ne mogu dokazati drugima,ja nemam mogucnost za precizne testove u voznji. Jedino u mestu,pa dodavati obrtaje,opterecenje itd. Sto se tice mog izuma,ako budem prodavao ici ce i garancija na smanjenje i ko ne bude zadovoljan moci ce da vrati uredjaj. Ipak mislim da ni ti nisi pazljivo citao postove i ako si to sam spomenuo,ja sam sve objasnio,pomalo sturo ali ipak dovoljno.

      Comment

      • painter
        Banovan
        • 04.03.2010
        • 738
        • beograd,m.mostanica

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Originally posted by NShappy
        Možda sam bio malo grub te zato izvinite.

        Da pojednostavim... ...uradi test na stolu. Do tada, sve ovo je b***laština.
        Pazi ovo,ako uradim test pred tobom i ti ces poverovati,jel tako? A onda ce doci drugi nepoverljivi i sve tako u krug? Gde je kraj? Danas vecina Srbijanaca veruje da je podno grejanje stetno,da siporeks blokovi zrace itd,a to su teske ******stine! I ko ce ih ubediti u suprotno? Nista ne vredi sto je neko dokazao da su to mitovi. Oni bi da vide licno dokaz a i tad misle da je neka fora... Ko shvati shvatice...

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          Pa i to merenje na stolu nije merodavno. Motor je bez opterecenja te to merenje ne bi bilo realno i merodavno. Tek bi imalo smisla uz neku kocnicu kao i merenje snage na odredjenim obrtajima.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • expendable
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2009
            • 3662
            • Bor

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Znate šta?
            Od vremena koje nemam izgubio sam još 2 sata pišući tekst koji je nestao bez traga kada sam stisnuo „pošalji“. Nije prvi put ali je drastično, mislim sam sam kriv jer nisam pisao drugde pa kopirao ili prvo iskopirao tekst ali sad šta je tu je, fond za ovu nedelju sam potroši te me dugo neće biti u ovoj temi.
            Koliko se sećam napisaću (u skraćenom obimu).

            Nshappy je rekao:
            „Da će se voziti na vodu, hoće. Čim nestane nafte. Iz vode će se praviti H2 i O2 i vozićemo na to. To je sada već vrlo očigledno. Da li će to koristiti SUS motori ili gorive ćelije, nije sada bitno ali svi znamo, SUS motori mogu lepo da rade na vodonik. Čak i obični SUS (mislim da će brzo crći zbog stvaranja vodene pare i korozije u njima ali za probu, rade) a da ne pričamo o SUS motorima posebno prilagođenima za vodonik. A gorive ćelije su se koristile još na Apolu i nisu ništa novo.“
            Ovo za Apolo i nije nešto jer se tu nisu žalile pare. I pre Apola orali su njive po Oregonu i Ajdaju traktorima na gorivne ćelije.
            Da že se voziti na vodonik, hoće. Doduše kraće vreme i u ograničenom obimu jer će zapravo „full električni“ automobili pre ili kasnije prevagnuti kao energetski efikasniji i sa već razgranatom „infrastrukturom“.
            Na vodu ipak malo teže jer je voda (bogu hvala inače ni nas ne bi bilo) vrlo stabilno hemijsko jedinjenje i kao takvo slabo pogodno kao energent.
            Vodonik će se pre dobijati iz organskih jedinjenja ili još jeftinije prilikom sinteza nekih organskih jedinjenja (redukcija) gde je vodonik nus proizvod (koji doduše često troši više od 50% stuje, energije pri procesu).

            „Ali da će vodonik moći da se proizvodi u dovoljnoj količini U VOZILU, korišćenjem energije koja se takođe proizvodi U VOZILU iz istog tog dobijenog vodonika i kiseonika, e to neće moći. Ćao zdra'o...“
            Za ovo ćemo se lako složiti

            Sam koncept vodonik iz vode (ali ne elektroliza u kolima bar ne sva) za vozila nije tako naopak pa čak i u motorima SUS.
            Naftni lobi obično tvrdi – razlaganjem vode gubite (makar malo) energije, u gorivnim ćelijama opet gubite energiju i to još više te je neto – čist gubitak energije.
            Nije, loše. Na prvi pogled sve je tu logično. Međutim, ... benzinski motori iskorišćavaju tek 15% energije (sve ukupno) a dizeli i svih 20-tak %. Prava katastrofa, međutim tu nije kraj:
            Da se nafta dobije potrebna je energija, da se dopremi do rafinerije troši se ista – energija, da se rafiniše, energija, i da se distribuira još energije, ako nije negativno (ili „pozitivna nula“) ono nije bolje ni od parne mašine (5% ili tu negde) jer za nju drva imate u okolini (ne baš u Bg-u mada bilo je i tu onih platana makar).
            Slogane naftnih kompanija u stilu – Mi pokrećemo, „to i to“ treba shvatiti vrlo bukvalno jer je to i činjenica, tečna (fosilna) goriva zaista pokreću vozila ali SAMO to i čine i ništa više.
            Radi se o tipičom monopolu zasnovanom na potrebi (veštački napravljenoj da bude neophodnost) pri čemu države na sve dodaju ekstra poreze te više nije jasno šta je manje zlo: duvan, alkohol ili gorivo?
            Možemo i letnji dan do podne ali i podne a i leto su prošli te moram da skraćujem.
            Još samo da dodam i pored toga što vodonik daje veća iskorišćenja energije u klasičnim motorima glasam za fuel cells jer imaju 2 do 3 puta bolje i od toga (nije samo kod knjigovođa da može i ovako i onako, može i u tehnici).

            Kao prelaz samo da dopunim tvrdnje iz ranijih post-ova.
            Komercijalni elektrolitički sistemi koji vrše elektrolizu vode rade pri gustinama struje od oko 10kA/m2 i naponu na ćeliji (po istoj) od oko 1,75V (1,6 do 1,9V). Iskorišćenja struje su oko 75%. Sunđerasti nikl i platina imaju zapravo „prividne“ velike gustine struje jer imaju razvijenu povšinu pa je zapravo gustina struje (j) manja.
            2V je inače moguće i u priručnim uslovima ali ipak za manje gustine struje.

            Računica:
            (Ne znam ni kome više ovo odgovaram, verovatno samom sebi)
            U priručnim uslovima gustina struje ne bi trebala da pređe 1000A po m2. To mu je 10A po dm2. Ukoliko vam je to površina katode (i uopšte elektroda) tolika vam je i struja u kolu (10A).
            To i nije malo, npr. 125x80mm!!
            Sa tom strujom u JEDNOJ ćeliji možete proizvesti tek 3dm3 (litara) vodonika po satu (čak i nešto manje) a ne minutu (uz iskorišćenje struje od oko 60%). Naravno ukoliko na 12V povežete (recimo i preporučeno) redno 5 ćelija (ili 10 elektroda u jednoj ćeliji) imaćete istu struju u kolu i napon po ćeliji od nešto iznad 2V. Time dobijate 5 puta više ali oper tek „frtalj“ litra (dm3) vodonika u minuti (250ml/min. H2). Ovoliko vodonika (i pola od toga kiseonika) ne izgleda začajno ali „nikad ne reci nikad“.
            Ne kažem da se ne može dobiti i svh 3litara u minuti ali je za to potrebno 100A pri 12A ili 50A uz napon od 24V ili bolje rečeno 1200VA (1,2kW) istalirane snage ili bar 1000VA uz bolje iskorišćenje energije (napona i struje).

            Teško da ste (svi koji ste pokušali) negirali (prethodno izvedenog i skoro napamet izračunatog) Faradeja ali je vaš rad veoma značajan i verovatno vredan truda.

            Svima Vam želim puno uspeha! Naravno sve treba i dokazati u praksi. Inače to će u Srbiji biti malo teže. Ovde zaista vladaju mitovi i legende te sve što je novo nema šanse bar više godina da prođe, mada neke stvari traju i više desetina godina (čuveno podno grejanje što reče „painter“) pa još ništa. Doduše na stiropor se narod sada navukao kao na drogu a pre dvadesetak godina je bio kancerogen i tako nešto svašta. Ma idealni smo za tehnološko đubre dok sve što je novo (i još ako nije iz inostranstva) uglavnom (i samo) pljujemo.
            Šteta.
            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Originally posted by NShappy
              Možda sam bio malo grub te zato izvinite.

              Da pojednostavim... ...uradi test na stolu. Do tada, sve ovo je b***laština.
              Bio si mnogo pregrub, smanji ribi glavu, hitno....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • NShappy
                CBC Senator
                • 09.03.2005
                • 261
                • Novi Sad
                • Ford Focus 1.8TDCi

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                ^ Ok, izvinjavam se. Ali imam ponekad dojam da pričam (pišem) u vetar.

                Slažemo se da je dovoljno niska cena nafte razlog zbog čega i dalje vozimo na nju. To je otprilike rekao i expandable. Kada nafta postane preskupa tj. ne bude je bilo, očas posla će se preći na nešto drugo. Zaprepastićemo se koliko će to biti naglo. U to ne treba sumnjati. Mada još nije jasno kada će te nafte nestati. Da li za 10 ili za 50 godina. Da mi ovde prognoziramo, pa bilo bi slično gledanju u pasulj. Takođe mi se čini da se budući pogon neće zasnivati na prirodnom resursu koji nemaju ovi na zapadu. Dosta im je naganjanja sa Arapima ili Rusima. Ali se verovatno hoće zasnivati na visokoj tehnologiji koju imaju ovi sa zapada i koju onda mogu da prodaju i s' njome ucenjuju ove što to nemaju. I ne treba se zavaravati da ćemo voziti jeftinije. Ups, opet ja u politiku!

                Od budućih pogona dva su izvesna. Vodonik ili struja. Ali ako se bude vozilo na vodonik, on će se ili tankovati na pumpama, ili praviti odmah u kolima hemijskim procesima ali vrlo teško elektrolizom.

                Poyenta priče je da elektroliza zahteva određenu energiju. Sagorevanjem vodonika kiseonikom, bilo u SUS motoru bilo u gorivoj ćeliji se dobija energija i opet ista ta voda u istoj količini! A energiju za elektrolizu bi proizvodili u kolima. E to je već perpetumobil. Možda zakoni termodinamike zaslužuju dopunu, ali se neće toliko izmeniti da PPM proradi. Ali ovde dobijam odgovor da možda Faradej i ostali nisu u pravu, evo, samo malo da usavršimo i radiće to. Zaista bih voleo da pojedinci bar priznaju da će to kada im proradi, biti uspešan PPM. Otvoreno sam u ovoj temi davno pitao, da li je to PPM? I ako nije, kako to da nije? E za to mi se čini da pišem u vetar.

                Što se tiče ideje sa probom na stolu, pa naravno da motor mora raditi pod teretom. Zato sam spominjao generator i termički potrošač kao vrlo pogodne za to pogotovo u priručnim uslovima. Merenjem struje i napona nekog potrošača na tom generatoru imamo veoma precizan uvid u gubitke i dobitke. Ne možemo tačno izračunati energiju na radilici jer su gubici generatora X, kao i toplotni gubici našeg motora, ali za komparaciju dva režima rada samog SUS motora je dovoljno.

                Probu predlažem jer se slažem sa expandableom da bi HHO (teoretski) mogao povećati iskorišćenje rada na benzin. Evo i jedne od teorija zašto. Mešavina H2 i O2 je poznatija pod trivijalnim nazivom "praskavi gas" i ima osobinu da sagoreva veoma veoma brzo. Mnogo brže od benziskih para. Mešavina H2, O2, vazduha iz usisne grane i ušpricanog benzina zbog toga može znatno brže da sagori od samog benzina raspršenog u vazduhu. Što brže sagorevanje smeše je jedan od načina da se smanji potrošnja.

                edit: Ej bre, pa ovaj forum stvarno guta tekstove?!? Umalo mi propao ceo post.
                Volim sve što su voleli mladi kada sam i ja bio mlad...

                Comment

                • Stratos
                  CBC Senator XXL
                  • 10.09.2008
                  • 2594
                  • Novi Sad

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  ^ Ok, izvinjavam se. Ali imam ponekad dojam da pričam (pišem) u vetar.
                  Ovaj forum se zasniva na dobroj volji učesnika...A možda tvoj ton daje zasluženi efekat?

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    Cita se ne sekiraj se mnogi prate ovu temu ali ne bi bas da pisu jer je previse strucna pa ne vide sebe u njoj kao pisace ali svakako citaju, uce, paze i prate desavanja
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • singer
                      CBC Član
                      • 13.07.2010
                      • 29
                      • vrsac

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      EDIT : Ne postavljaj tudje radove sa youtube i tome slicno.
                      Ovde se prikazuju svoji radovi , svoja prakticna iskustva

                      Zoranbg

                      Comment

                      • painter
                        Banovan
                        • 04.03.2010
                        • 738
                        • beograd,m.mostanica

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        Expendable,i ja sam gubio tekstove a ne volim da kuckam,grozno. Sta je tu je!
                        Sto se tice voznje na cistu vodu elektrolizom na licu mesta meni ta ideja nije ni malo nemoguca ali ne onako kako vi to zamisljate. Naime,bilo bi uzaludno pokusavati napojiti ove preterano rasipnicke SUS masine vodonikom. Poenta je u povecanju energetske efikasnosti pa je onda potrebno dosta manje vodonika. Plus izvuci iz vodonika vise energije nego sto se dobija obicnim sagorevanjem. Sve je to moguce uraditi.! Naravno i sam motor zahteva prepravljanje. Ali zaista ne bih vise o tome. Ja takodje podrzavam ideju izbacivanja SUS motora i upotrebu elektricnih,uz gorive celije ili super baterije koje se kriju jos uvek itd. Moze i bolje od toga ali shvatam da naftasi (ili kako god ih zvali) nece dozvoliti nista "besplatno" pa ni jeftino. Kada predju na novu tehnologiju bice papreno skupo voziti auto! Mozda ce "gorivo" biti normalne cene ali sama tehnologija u startu ce se prodavati skupo. To je moje predvidjanje.
                        Sto se tice komercijalnih elektrolitickih sistema,verovatno mislis na velike pogone. Ogromna povrsina elektroda je prividna kao sto si rekao,odnosno aktivna povrsina je zaista ogromna ali gustina struje je ista,gleda se dimenzija elektrode. Ako ti veliki sistemi rade kao sto si opisao onda mi nije jasno kako imaju svega 75% efikasnosti? O ovome mozemo privatno razgovarati...
                        Eh sad,nije mi jasno kako si dobio onu racunicu? Ja sam na internetu saznao da je Faradej rekao da (izvedeno) trebas 129,6W za 1LPM,to je 100% i preko toga ne moze,moze samo manje. Moji prvi pokusaji bili su ocajni,trebalo mi je nekoliko kilovata da dobijem 1lpm! Vremenom se to menjalo i brzo sam stigao do dvesta-trista wati,a posle toga i 160W-1lpm imitirajuci neke bolje uredjaje iz Amerike i Australije,ali nisam uspeo da postignem 138W-1lpm do 140W-1lpm kao sto su oni uspeli. Eh da,jos pre toga sam napravio svoj dizajn i postigao bolje od 140W-1lpm ali ne znam tacno koliko jer mi je uredjaj stradao u prvom pokusaju,gas je cureo pa taj iscureli deo nisam izmerio. Sadasnji dizajn,malo bolji od onog nastradalog,daje 1lpm sa mnogo manjom ulaznom energijom ali necu da pisem javno koliko,forumasi ce videti demonstraciju,moramo to uraditi pre zime. A i lakse je objasniti se recima nego kuckanjem...

                        Comment

                        • painter
                          Banovan
                          • 04.03.2010
                          • 738
                          • beograd,m.mostanica

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Originally posted by M-power
                          Pa i to merenje na stolu nije merodavno. Motor je bez opterecenja te to merenje ne bi bilo realno i merodavno. Tek bi imalo smisla uz neku kocnicu kao i merenje snage na odredjenim obrtajima.
                          I jeste i nije. Ima smisla donekle ali ne znam zasto (poklapaju se merenja na stolu i u voznji do jedne granice koja je opet promenjiva)... Opet naglasavam,nije lako napraviti precizan test,mala promena i to ona za koju mislite da je nebitna- sve poremeti!

                          Comment

                          • expendable
                            CBC Senator XXL
                            • 04.11.2009
                            • 3662
                            • Bor

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Poštovani Painter,
                            NShappy je sve kooperativniji (kako pogrešan izraz, zapravo sve više u pravu i sve zasnovaniji htedoh reći, nego da ne bude da ne grešim). Prilično se slažem (90 do 99%) sa njegovim postom od 23.09. ("Juče"), 20:13.
                            Ali da ne dužim po detaljima.
                            Slažem se i sa tobom u mnogim stvarima, i divim se tvom optimizmu. Ipak samo na vodu u autu?? Živi bili pa videli!
                            Uzgred, činjenica da naftni lobi naročito ne voli vodu!! (nije džabe da se voda i nafta ne mešaju). Voda je prilično (osim u Sahari i Mongolskoj pustinji) dobro raspoređen resurs te ga je teško kontrolisati. Doduše (ovo sam možda već rekao ili je bilo u izgubljenom tekstu) sa flaširanom vodom (sa kojom pomenuti lobi nije baš imao veze) su na zapadu napravili priličan monopol nad vodom.
                            Ipak vodu i vazduh će ipak teže bilo ko da kontroliše.
                            No da se vratimo na bitnije stvari:
                            Za 1lpm vodonika je naime potrebno:
                            V (sa tačkom gore; zapreminski protok) = .... da skratim, svodi se na to koliko struje po Faradeju treba za to:
                            I = n*F*z/t, n broj molova, F - Faradejeva konstanta, z - broj razmenjenih elektrona i t vreme u sekundama (60s, jedan minut).
                            z = 2, F = 96485C/mol i n = 1/22,4 (22,4dm3 ima jedan dm3 pri normalnim uslovima).
                            Znači kada je iskorišćenje struje 100%: I = 143,58; Potencijal (napon) teorijski je 1,23V pa vam je potrebno 176,6VA (W) za 1 lit. u minuti dobijenog vodonika. Zapremina vodonika je za normalne TD uslove pa prethodno može da bude i 175W no to je već sitničarenje. Uz napon na ćeliji (au... nadam se da ovo ne čita moj mentor sa faksa na p.d.) od 1,75V stigosmo do 250W za 1lpm.
                            Ako je to (ipak) 2V i iskorišćenje struje 80% dobija se: oko 360VA (tačnije 358,95). Za 3lit. treba nešto preko 1000VA. Uf, jesam koristio digitronče ali nisam ovako išao redom te mi je jučašnja računica bila jako dobra.
                            Računaj da je sve boje od 500VA (za 1lpm) dobro a ispod 400VA izuzetan rezultat!!
                            Iskorišćenje energije je u velikim industrijskim sistemima čak tek oko 70% a struje 75%. Zašto samo toliko? Da bi se povećala "proizvodnost" i smanjile kako investicije tako i veličina samog postrojenja. Tu se forsiraju zaista visoke gustine struje da bi iz manje zapremine (el.hem. sistema) dobili više vodonika. Uz manje gustine struje dobija se (ima i takvih) 85% ali takva postrojenja dobijaju manje količine (potrebna velika površina elektroda, prosec sporiji itd.). Poluindustrija ide na 90% a istraživački centri i do 95% ali da bi dobili tone vodonika morate ići u nepovoljnije uslove inače vam treba 10 fudbalskih terena da bi smestili potrebne elektrode.
                            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                            Comment

                            • painter
                              Banovan
                              • 04.03.2010
                              • 738
                              • beograd,m.mostanica

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              NShappy slazemo se po mnogim pitanjima. Cini mi se da pises kontradiktorno (svi mi to ponekad radimo) u poslednjem tekstu. Pominjes perpetum mobil,trazis objasnjenje pa posle sam sebi odgovaras...
                              A i ne citas (moje) ranije postove,sve sam objasnio. Ajd opet: smanjenje potrosnje do 40% (otprilike!!!) NIJE perpetum mobil! Radi bas kao sto si sam opisao,poboljsava sagorevanje benzina itd. A ako s HHO smanjis potrosnju preko 50% to je vec dodavanje energije! A da li je perpetum mobil,e to bi trebao ceo tim "STRUCNJAKA" da proceni. Svi zakoni nauke su teoretske postavke vezane za oblast koju opisuju. Ako Faradej recimo,u ono vreme nije znao za neke stvari i nije ih uzeo u obzir,kako da posmatramo celu pricu? Overunity ili napredna tehnologija? Uostalom,koga je briga ako radi! Ja verujem u Teslin rad koji je skroz u suprotnosti sa zvanicnom naukom. Nezavisni naucnici nauku dele na dve struje : Prava nauka (Teslina jedinstvena nauka) i LAZNA nauka (zvanicna nauka,podeljena nauka). Elem,ja mislim da je ovo sto sam napravio(bez ugradjivanja u auto) perpetum mobil druge vrste,i to nije nista cudno ni nemoguce,postoje brojni primeri,neke nauka danas priznaje a neke ne,neke precutkuje itd. Znaci,dobijes vise energije nego sto si ulozio. P.M. prve vrste nauka nikako ne priznaje,to je rad bez ulozene energije. Ali to je moje tumacenje,svi razlicito tumace,toliko su zakomplikovali pricu da je smesno! Vecina misli da je sve vezano za termodinamiku ali nije,to je smesno. U prirodi postoje i implozivne sile koje hlade a ne greju. Opet,sve se vrti oko novca,ako "nekome" ne odgovara da se nesto sazna jednostavno plati i ne sazna se. Ili da se izreklamira svuda! Tako mi ucimo u skolama gomilu izmisljotina iz nauke,istorije,ishrane,medicine,religije itd,i u stanju smo da izginemo zbog toga.

                              Comment

                              • painter
                                Banovan
                                • 04.03.2010
                                • 738
                                • beograd,m.mostanica

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                Expendable,e sad mi - nista nije jasno! Dok si dosao do onih 143,58 to mi se slaze,to je po mojim podacima 100% Faradej na nekom STP,valjda nula stepeni ili tako nesto. Na sobnoj temperaturi i 1bar to je oko 130W. To su cifre s kojima barataju svi istrazivaci sveta,i privatno i na institutima...??? Konkretno: 2,16W-lph ili 7,7 mmw,a onih 130W-lpm sam ja preracunao iz 2,16w-lph...

                                Comment

                                Working...
                                X