HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    verovatno je nekog nagovorio da investira povecu sumu novca , pa je "nestao" u pravcu Juzne Amerike.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • painter
      Banovan
      • 04.03.2010
      • 738
      • beograd,m.mostanica

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      Haha! Moje price su iz prve,druge ruke,nisu bas urbani mitovi. Danas sam cuo za coveka koji je (izmedju ostalog) napravio mini hidro centralu na terasi( ! ) i pravio dovoljno energije za domacinstvo pa je krenuo u prodaju proizvoda. Veoma je lose prosao,bukvalno je maltretiran dok nije odustao. . Dobio sam njegov broj pa cu pokusati da saznam vise o njegovom radu. Od iste osobe sam cuo za neke lekare (iz Zrenjanina valjda),napravili auto na vodu na bazi neke medicinske opreme ( ! ) i isao je uglavnom na vodu,veoma malo benzina je dodavano. Posle brojnih problema (pretnji) pri pokusaju reklamiranja prodali su patent. Probacu i njih da kontaktiram. Ove informacije za sada su NEPOUZDANE.

      Comment

      • expendable
        CBC Senator XXL
        • 04.11.2009
        • 3662
        • Bor

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Painter,
        Ovo za mini hidrocentralu je O.K. Doduše kako na terasi, pojma nemam!
        Morao bih malo da pročačkam (i ne tako staru) "dokumentaciju", makar linkove ali zaista postoje manje kompanije (firme) na zapadu koje prave (zapravo) mikro hidrocentrale koje koriste (najviše ali mislim da ima i drugih izvora) energiju iz gradskog vodovoda (pritisak) ili samo pad iz vodokotlića. Snage su relativno male ali koliko se sećam nekih 20-tak % ili nešto više potreba domaćinstva može da se iskoristi. I tamo je problem sa vodovodima čija se energija "krade", doduše mislim da su dobili sudsku odluku da ako je pad prirodan (ne pumpama) da se iz takvih vodovoda u USA može koristiti energija (pod nekim uslovima).
        Ne zvuči preterano korisno ali zato zvuči izvodljivo. I nije za podcenjivanje.
        Za ovo drugo zaista ne znam, mož' bit da, mož' bit ne.
        Pozdrav!
        Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          Bilo je nekad davno u časopisu SAM kako to radi i kako da se napravi kao i hidraulični ovan otprilike ali da ne trujemo temu
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • expendable
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2009
            • 3662
            • Bor

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Naravno, ionako ima toliko toga u vezi HHO generatora što nismo ni dotakli!
            Ne gubimo vreme na sitnice i stvari koje nemaju veze sa "Core" temom.
            Bolje da zavrnemo rukave i udahnemo čist kiseonik (najbolje sa anode).
            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Meni nije potrebno ja sam dovoljno blesav i bez tog udahnjivanja kiseonika
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • hmisa
                Banovan
                • 02.11.2008
                • 36
                • Beograd,Vrčin

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                Originally posted by painter
                Originally posted by hmisa
                Da pojasnim ideju o plameniku. Jednostavno napravio sam nešto što liči na jednostavni difuzor kojim sam u poslednjem sudu pre ulaska HHO u usisnu granu napravio nadpritisak i kroz difuzor i tim nadpritiskom dobio ono što sam opisao. Jeste zvuči neverovatno ali to se dešava i dalje. Jutros kad sam dolazio na posao sam na semaforu oduvao Ford Escort 1.6.
                I dalje ne kapiram. Rekao si "plamenik",znaci da nesto gori? Ili si se pogresno izrazio? Kako si napravio nadpritisak,smanjio protok hidroksi gasa pa je nadpritisak u generatoru i celom sistemu? To je ok ali pazi da se pritisak ne poveca mnogo,valjalo bi da ugradis u sistem neki sigurnosni uredjaj,recimo davac pritiska ulja,on gasi na oko pola bara. Moze i vise od toga ali onda vec izlazis iz granica bezbednosti. Ili si napravio venturijevu cev (ali onda si napravio podpritisak) da bolje u****va hidroksi gas iz sistema?? I jedno i drugo povecava performanse...
                Izvinjavam se svima na neredovnosti u učešću na forumu ali to je tako što se mene tiče. Shvatio sam da je ovo što piše malo konfuzno pa evo da pojasnim. Da bih ubrzao kretanje gasa u usisnoj grani morao sam da izlaz iz cevi smanjim što sam i učinio stavljanjem "piska" na kraj cevčice. Ovaj pisak je cevkoja se sužava sa R=8mm na R=1mm. Ovim dodatkom mise pritisak u bableru povećao na 2bara. Naravno da bi babler izdržao napravljen je od polipropilena debljine zida 10mm. E sad šta je to što mi održava ovakav pritisak jer samo ono što sam naveo nije sve. Naime iskoristio sam funkciju zaštitnika povratnog plamena za butan boce koji u sebi ima jednu gumenu membranu i oprugu pa sam ubacivanjem 2 takva zaštitnika obezbedio 2bara. Sada mi u usisnu granu ulazi HHo pod kontrolisanim usmerenjem i mnogo brže i (mislim) preciznije se distribuira prema ventilu koji je u fazi u****. Ponovo sam bio na test vožnji i to prema Mokroj gori. Prosečna potrošnja je bila 5l/100km. Nisam vozio penzionerski već sam pratio uslove saobraćaja i ograničenja brzine. Interesantno je da sam se uz Rudnik popeo sa 4. brzinom do pola (počeo uspon sa 100km/h i negde na pola izašao na 85km/h gde sam ubacio u treću i izašao na vrh sa 110km/h). U kolilma sam bio sa suprugom i dvoje dece (to je ukupno opterećenje) Na putu sam potrošio 24.5l goriva i prešao 620km. Izgred da pomenem pražnjenje akumulatora se dešavalo kao proizvod lošeg rada reglera pa sam ga promenio i više nemam nikakav problem.

                Comment

                • hmisa
                  Banovan
                  • 02.11.2008
                  • 36
                  • Beograd,Vrčin

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?





                  Comment

                  • expendable
                    CBC Senator XXL
                    • 04.11.2009
                    • 3662
                    • Bor

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    Ukratko o značaju kiseonika u procesima sagorevanja (uopšte a naročito SUS motorima).
                    Naravno bez kiseonika (ili drugog oksidansa ali za slučaj motora SUS je samo kiseonik) nema ni sagorevanja koje pretstavlja burnu reakciju (oksidacije). Neki autori čak ovaj proces opisuju „pesnički“ čak i u stručnim publikacijama – visokoenergetski sudar između molekula kiseonika i goriva.
                    Činjenica je da svako smanjenje količine toplote koju asporbuje inertni azot (koji delimično doduše i reaguje i što je štetno) povećava efikasnost (energetsku, toplotnu) svakog procesa sagorevanja. Da se podsetimo vazduh približno sadrži 21% kiseonika i 78% azota.
                    Sve u svemu primena kiseonika (delimično ili potpuno, kod motora SUS moguć samo prvi slučaj) u procesima sagorevanje ima nekoliko prednosti:
                    - snižene temperature paljenja,
                    - više temperature pri gorenju (ovo je korisno samo u nekoj meri),
                    - veća efikasnost sagorevanja,
                    - smanjena potrošnja goriva,
                    - manja zapremina ispuštenog gasa,
                    Problem je što bi trebalo da u smeši bude bar 25% kiseonika da bi bilo veće koristi. Takođe što se tiče protoka, par litara u minuti ne izgleda dovoljno. Računica pokazuje da tek 15lpm može da sagori 550ml (cca. 400g) benzina na sat.
                    Ipak kao i kod vodonika red veličine u praksi pokazuje drugačije rezultate te bi trebalo nastaviti sa merenjem potrošnje u raznim uslovima da bi se dokazala efikasnost sistema.
                    Hmisa je naveo svoje iskustvo i nemam nijedan razlog da mu ne verujem. Jedino što nema dovoljno podataka (mogu biti i poverljivi) kao što je pri kojoj proizvodnji gasa je sve rečeno ostvareno. Osim toga nije dovoljno (ili možda jeste?) da bi se uređaj komercijalizovao. Mislim da bi trebalo odraditi više proba na više vozila i pri sličnim uslovima (sa i bez sistema) da bi bilo ubedljivo. Nezavisna merenja bih ostavio za sam kraj jer nezavisna često budu samo „nezavisna“ ali jesu dobra garancija za buduće kupce.
                    Dakle samo napred i što više rezultata!
                    Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                    Comment

                    • hmisa
                      Banovan
                      • 02.11.2008
                      • 36
                      • Beograd,Vrčin

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      Zaboravio sam da navedem još jednu činjenicu koja verovatno nije za zanemarivanje, tj. motor u ovim poluzimskim uslovima radi relativno pothlađen. Ovo sam isprobao na zadnjem putu za Mokru Goru. Naime kratkko vreme sam vozio bez uključenog HHOgeneratora i temperatura rashladne tečnosti je bila na sredini skale. Pre ovoga je bila negde oko 1/3 skale. Kada sam ponovo uključio HHOgenerator skala je ponovo pala na 1/3. Buka u vozilu koje nije blindirano izolacionim materijalima kao ova najmodernija je na veoma niskom nivou kao i vibracije u toku vožnje (naravno da su mi amortizeri ispravni). Hteo bih samo da expendable-u ukažem da sam na nekom mestu na forumu naveo da je proizvodnja gasa oko 1.8L/min. Slike koje sam naveo su iz mog automobila. POZZZ

                      Comment

                      • painter
                        Banovan
                        • 04.03.2010
                        • 738
                        • beograd,m.mostanica

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        hmiso mislim da sam shvatio sta si napravio. Dobro je samo pazi da ne bude eksplozije. Valjalo bi staviti sigurnosne ventile na rezervoar i babler i mozda uzemljiti iste zbog statickog elektriciteta koji lako pripali kompresovan HHO!
                        Expendable,mislim da je u ovoj prici vodonik primaran.

                        Comment

                        • expendable
                          CBC Senator XXL
                          • 04.11.2009
                          • 3662
                          • Bor

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Očigledno, da jeste!
                          Na prvi pogled mi je izgledalo da je tu i kiseonik makar sa 33.33% bitan, međutim računica me je brzo demantovala jer se naročito za benzin (po molu) mnogo troši (veliki ugljovodonici) mada po kg (lit.) slično dođe i sa TNG.
                          Zaista izgleda da ne škodi (pa time malo i koristi) ali da je vodonik primarna stvar za ovakav pogon.
                          Pozz!

                          P.S.
                          Dobro si naveo sigurnosnu opremu. Nemam šta da dodam. O ovome itekako treba voditi računa!
                          Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                          Comment

                          • painter
                            Banovan
                            • 04.03.2010
                            • 738
                            • beograd,m.mostanica

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Originally posted by expendable

                            P.S.
                            Dobro si naveo sigurnosnu opremu. Nemam šta da dodam. O ovome itekako treba voditi računa!
                            Ko se o mleko opece i u jogurt duva

                            Comment

                            • painter
                              Banovan
                              • 04.03.2010
                              • 738
                              • beograd,m.mostanica

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Najlepse i najskuplje konekcije za gas i vodu ispadose najgore! To su one za kamionsku pneumatiku. Citave su samo ove levo,ravne. Kolena su se raspala! Ovo sjajno na desnoj strani je niklovana navtka...ostao samo nikl,navrtka nestala! Ne znam koji je materijal,neka legura verovatno. Sve to za kratko vreme...

                              Comment

                              • hmisa
                                Banovan
                                • 02.11.2008
                                • 36
                                • Beograd,Vrčin

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                painter to sto ti se desivo bas je neprijatno ali sam se ja u napred toga bojao pa sam koristio (čitaj koristim) od plastičnih materijala samo polipropilen ili PVC. Od metalnog fitinga koristim prohromski koji se koristi za pneumatički razvod. Sad se spremam da ugradim automatske konektore iz bablera prema usisu. Možda si primetio prvo sam creva osiguravao na konektoru putem PVC vezica pa se ispostavilo da se grejanjem toliko ukrute da više nemaju funkciju. Samo metalne šelne sada dolaze u obzir.

                                Comment

                                Working...
                                X