Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
na dizelu ti ona i ne treba kao parametar za pracenje smese, ima sasvim drugu ulogu.[/q
Sve je jasno.Ja imam protokomer.Ali noviji passat-i imaju lambda sondu.Sto se tice egr ventila nisam ga mehanicki zatvorio elegantno sam mu zacepio crevo koje ide prema usisu sa sipkom fi 6mm i duzine 1,5cm.Ventil inace ne radi na leru i pod punim gasom.Kazem radjen je iz ekoloskih razloga, na stetu motora.Jasno vam je sta je dizel motor.prvi takt je u****vanje vazduha.koji mora da je preciscen dobrim filterom, ne zalite pare za promenu filtera kod dizela..to mu je zivot..jer kad udje sitna prasina glanca stubline i na taj nacin ih zajedno sa karikama trosi..E sad zamislite izduvne gasove koji se vracaju u stublinu..sta se tu dogadja.Da imam novog pasata iz fabrike..odmah bi mu zatvorio egr ili kako kazu Svabe agr.Kad sam vec poceo da nastavim drugi takt je sabijanje vazduha..kad klip dodje na gmt vazduh se pretvara u zar kako bi se reklo.. ostvaruju se visoke temperature..u tom trenutku se ubacuje nafta.. preko pumpe visokog pritiska u vidu praha..i taj komprimovani vazduh pali naftu...itd..udaljio sam se malo od teme..nije lose da se obnovi gradivo..Obzirom da imam HHO u autu..moje potrebe za ekologijom su zadovoljene..i sve sto lici na rudimentarni ostatak se izbacuje napolje.
Originally posted by ale944
Sve je jasno.Ja imam protokomer.Ali noviji passat-i imaju lambda sondu.Sto se tice egr ventila nisam ga mehanicki zatvorio elegantno sam mu zacepio crevo koje ide prema usisu sa sipkom fi 6mm i duzine 1,5cm.Ventil inace ne radi na leru i pod punim gasom.Kazem radjen je iz ekoloskih razloga, na stetu motora.Jasno vam je sta je dizel motor.prvi takt je u****vanje vazduha.koji mora da je preciscen dobrim filterom, ne zalite pare za promenu filtera kod dizela..to mu je zivot..jer kad udje sitna prasina glanca stubline i na taj nacin ih zajedno sa karikama trosi..E sad zamislite izduvne gasove koji se vracaju u stublinu..sta se tu dogadja.Da imam novog pasata iz fabrike..odmah bi mu zatvorio egr ili kako kazu Svabe agr.Kad sam vec poceo da nastavim drugi takt je sabijanje vazduha..kad klip dodje na gmt vazduh se pretvara u zar kako bi se reklo.. ostvaruju se visoke temperature..u tom trenutku se ubacuje nafta.. preko pumpe visokog pritiska u vidu praha..i taj komprimovani vazduh pali naftu...itd..udaljio sam se malo od teme..nije lose da se obnovi gradivo..Obzirom da imam HHO u autu..moje potrebe za ekologijom su zadovoljene..i sve sto lici na rudimentarni ostatak se izbacuje napolje.
Comment