HHO - znamo li nesto o tome ?
Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Pre nego sto pocnem da kritikujemda pozdravim sve ljude i entuzijaste.Ni do jedne dobre i velike stvari se nije doslo preko noci, pa nece ni do najboljeg HHO generatora.
Poceo sam da se bavim ovom tematikom jos 2002. Jedina stvar sa kojom sam bio zadovoljan kako radi je Joe cell.
A sada malo saveta
Originally posted by Ivans023Znači signal sa lambde bi bilo najbolje štelovati potenciometrom?I za to vreme posebnim uređajem meriti šta izlazi iz auspuha. Kada se podesi na optimalne vrednosti, izmeriti koji otpor je ostao na potenciometru i umesto njega staviti otpornik. Tako nekako bi bilo ako bi sve bilo linearno.
Ako ne, onda bi pwm, pored svoje osnovne funkcije, morao imati i funkciju podešavanje lambde, tj podešavanje koliko će ona lagati. To bi već bilo komplikovano i za malo bolje elektroničare..Kod starijih kola je isla lambda sa 1 zicom, koja je bila analogna. Noviji automobili imaju sondu direktnog ocitavanja ili digitalnu sondu. ona ima 2 ili vise zica. Tu mora da ide elektronika koja ce se ponasati kao potenciometar digitalnog signala.
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Ajda da se više ne gadjate tim analognim i digitalnim sondama i digitalnim potenciometrom za sondu.
jel zna neko od vas uopšte o čemu pričate šta je razlika izmedju sonde sa 1,2,3,4 žice, šta je uskopojasna a šta široko pojasna, kako meri jedna a kako druga. Šta je AFR, koliki treba da bude itd...
Imate na ovom forumu teme o sondama, informišite se pre pisanja.
Laganje ECU-a nije uopšte moguće. Moguće je jedino na štetu motora ili da napravite elektroniku koja tačno očitava stanje u cilindru ili zbirno svejedno. kad odete to da patentirate iznenadićete se da je to već patentirano i zove se lambda sonda.
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Kod starijih kola je isla lambda sa 1 zicom, koja je bila analogna. Noviji automobili imaju sondu direktnog ocitavanja ili digitalnu sondu. ona ima 2 ili vise zica. Tu mora da ide elektronika koja ce se ponasati kao potenciometar digitalnog signala.Long Live CBC!!!
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Na ovo čudo sam mislio
Ugradjuju ga u auto zajedno sa hho sistemom. Ili pogledati ovde: http://hhogeneratorkits.com/map-sensor-enhancers/ A detaljnije na http://www.3rdbrakeflasher.com/document ... nstall.pdf
Čini me se da sam pogrešio. Ne vezuju ga sa lambdom nego samo sa kompjuterom. Izvinjavam se zbog greške, pisao sam po dosta zastarelom sećanjuAko primetiš da sa svetom nešto nije u redu, napravio si jedan korak. Ako shvatiš šta sve nije u redu, prepešačio si ceo svet.
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Upozorenje: Ako koristite motor dolje mršavih kontrole goriva možete uzrokovati ozbiljne štete na motoru funkciju. Potrebno je imati dobru prilagodbu goriva, vodika i zraka za dobro.Warning: If you use the engine with down lean controls of fuel you can cause serious damages to the engine .Is Necessary to have a good adjustment of fuel, hydrogen and air for a good function.
Nisam protiv ovoga (HHO) naprotiv, ali sam protiv lupetanja...
Prikopčao na lambda sondu ili na ECU svejedno, lažiraš signal koji ECU dobija od nje, da li je prikopčano na žicu od sonde ili na pin ECU-a na koji dolazi signal od sonde, svejdno je.
Ukratko, sonde imaju od 1 do 4 žice (te što ih zovete analogne) hemijski utvrdjuju razliku izmedju atmosferske količine kiseonika i one koja je u auspuhu i na osnovu te razlike proizvode odredjeni napon u opesegu od 0-1 ili 0-5V i to ECU pokušava da održi na srednjem nivou što u prevodu znači odnos smeše 14.7:1 u ekološkom smislu, u smislu snage motora ova smeša nije dobra.
Te digitalne sonde kako ih zovete su wideband sonde i rade malo drugačije, idealna smeša je 1 (opet ekološki) a što se tiče snage malo drugačije, imaju 5 žica i mnogo su skupe pa ih ne čačkajte jer ćete ih spaliti.
Jedna od tema sa foruma ima ih još... viewtopic.php?f=300&t=49372&start=0
Kad pročitate recite mi koji je odnos za HHO+benzin i vazduh?
Neko je napravio genijalnu spravu za 24.99 dolara, da kako da ne....
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Izgleda da nije ni blizu jednostavno kao što izgleda i kao što sam ja pomislio. Hvala Dora na stručnom pojašnjenju. Ispada da je najbolje imati auto bez čipovaAko primetiš da sa svetom nešto nije u redu, napravio si jedan korak. Ako shvatiš šta sve nije u redu, prepešačio si ceo svet.
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Za nas da ali za autoindustriju ne...
Comment
-
-
Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
bravo bravo samo napred ako imas vremena onda se treba posvetit necemu sto te interesuje . dizajn ti je malo cudan nesto izmedju dry cell i wet cell vidim da si stavio automat pritiska ulja na vrhu pa me interesuje zasto,mislis da uredjaj moze da izdrzi 1,5 bara sa ovakvim srafovima nisam siguran .jedino je vazno da celija radi ono zasta je projektovana ,a to ces znati tek kada je pustis u rad . ja sam sa svojom imao velikih problema ne zbog moje greske vec loseg materijala ,ali to je poenta svakog istrazivanja na greskama se uci svojim ili tudjim
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Au,koliko postova! Iz nekog razloga nisam dobijao izvestaje na mail!
Mvujanovicu,odakle Ti onaj komentar za snimak s youtube,ja nigde ne videh komentar (ispod snimka)? Dakle,kako znas da je napravio elektrolit koji proizvodi ne-eksplozivan gas ili kako si vec napisao? Drago mi je da si zavrsio generator. To nije (kao sto neko napisa) wet cel,ni kombinacija,nego "dry" ali sa smanjenim curenjem struje,znaci naprednija varijanta. Srafovima nista ne fali,osim izgleda. Pritisak od 1.5 bara verovatno nece biti unutra nikada a i da bude nije problem.
Vujanovicu,jos uvek nisam siguran zasto ti izbacuje elektrolit napolje,mozda je mala gornja komora? Uradi onako kao sto sam Ti rekao,sa "hvatacem" pene i tecnosti jer steta je rasturati ga celog i prepravljati. Nego,na fotkama vidim samo 4 celije!???
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Originally posted by alexa05Imam utisak da je tvoj Vortex previse "zatvoren" u odnosu na painterov.
Painter, gde je slika tvog Vortexa?
Kako mislis gde je slika? Na 22-oj strani,ako to mislis.
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Ivans023,uredjaj sa fotke je za menjanje signala MAF i MAP senzora. U sredini (dole) je prekidac za ukljucivanje uredjaja odnosno vracanje na fabricki mod. U sredini gore je prekidac za biranje "voznja po gradu" - "voznja na otvorenom". Levo je potenciometar za izmenu signala senzora u gradu,a desno na otvorenom. Igranje s ovom spravicom moguce je jedino ako imas dijagnostiku u vozilu,barem za prvo stelovanje. Nisam nikada probao ali hocu jer je veoma jednostavno za izradu i mozda bi moglo posluziti kad se pokvari MAF,novi je skup a za par stotina dinara moze se napraviti ovaj uredjaj u jednostavnijoj varijanti. Imam jedan pokvaren MAF pa cu probati,(ako je naponski,nisam siguran) jer ne radi na frekventnim sistemima(mislim da ste ih vi ovde nazvali analogni i digitalni,valjda ne gresim,nije mi struka). Za HHO sisteme,kao sto sam ranije pisao,ne svidja mi se budzenje elektronike. Inace ideja je da se odradi lambda sonda a ako ne moze onda MAF ili MAP. Mislio sam da EFIE menja napon na lambda sondi proporcijalno rezimu rada ali posle svega sto ste napisali pitam se odakle mi takva ideja..Eh,ja bih naj radije svu elektroniku izbacio iz automobila...Dok sam vozio spacek i dijanu bio sam srecniji!
Comment
-
-
Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Otkrio sam nesto zanimljivo. Secate se mojih zapazanja o acetonu i vortex usisu u citroenu 2,0HDI? Auto mi ima problem s EGR ventilom,nekad ide losije a nekad bolje,a nekad nikako (od skoro)! Tako da mi to kvari testiranja... Mozda je i usisna grana zapusena ili ce se zapusiti ako ne sredim EGR. Obratite paznju na ovaj problem,to je najcesci uzrok lose vuce na ovim novim dizelima a malo se zna o tome(bar u mojoj okolini). HHO uredjaj moze spreciti da dodje do ove pojave jer sa njim nema naslaga cadji! Zna li neko,smem li zapusiti EGR na HDI-u?
Takodje,nasao sam podatke o vorteksu koji upucuju na to da ipak nisam umislio da ima efekta na turbu! Vortex kompresuje vazduh i to sto ga turbina isecka nema veze,vec je kompresovan. Mada ja mislim da se tu jos nesto desava a vezano je za naelektrisanje vazduha (vec sam pisao o ovome). Na karburatorima bolje radi ako se "razbije" pre karburatora jer vortex smeta radu venturijeve cevi. Imam osecaj da se ponavljam (dezavu)
Comment
-
Comment