HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    Originally posted by Bata Chvale
    Nepotpuno izgaranje..Toliko o planeti..i talasnim duzinama..pa sad i ovo cenzurisite..pozz..

    Bata Čvale, retko koga opominujem dva puta, ono što si uradio je wikipedija a zašta si optužio druge da rade. Drugo, svoj inat možeš terati gde ti dozvole a ovde ne. Ako smatraš da tvoja mora biti uvek zadnja, nije problem. Svaka poruka koja se završi ja neću više o tome nema svrhu jer da nećeš više o tome ne bi ni pisao tu poruku. Ako neko ima neku boju na ovom forumu znači da je tu boju zaslužio i da se zna šta zna ili šta može da uradi. Od tvojih 20+ poruka pola je ovo raspravljanje da ti kao džez muzičar učiš mehaničare i inženjere čemu služi EGR.
    Ti ćeš se i dalje hvatati za 100 posto sagorevanje koje je rečeno u kontekstu dizela koji ima previše vazduha pa time ga uvek ima za potpuno sagorevanje što nije baš uvek u svim režimima tačno. Sad potenciraš nešto što ne razumeš u osnovi. Odvališ da 30% goriva ne sagoreva i to se izbriše, dobiješ kulturan odgovor i to je onda cenzura. Da je tako, ja ne vozim brzo i bilo bi mi to sasvim dovoljno da se prišljamčim nekom na auspuh i teram lagano na njegovo gorivo...
    Ako je do inata, nema goreg od mene, da si novi Tesla neće te biti ovde. Spusti loptu ili idi.

    Pokaži ovde neke korisne stvari pa ću i tebe braniti. Prosto.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      @Bata Cvale pa ti mesas procenat sagorelog goriva (koji je veci od 95% ) sa stepenom korisnog rada na tockovima.
      koji je oko 25-30 % kod benzinaca. problem je sto se ostalih 70 % izgubi u nepotrebnoj toploti,gubicima u menjacu i jos nekim sitnim stvarima. ALI SAV benzin sagori , mozda 2 % ne ..neznam tacno koliko.
      isti taj ato ako ti treba da se grejes na njega ima stepen korisnog rada preko 90% , jedini gubitak je ona toplota koja ode kroz dimanjak .. van prostorije koju grejes.
      zavisi sta ti treba.

      previse ovde ima automehanicara,autoelektricara i ostalih profesionalaca da bi tako pricao.

      btw: ova tema je dozvoljena AKO nesto moze prakticno iz toga da proizidje ( necu da kazem svoje misljenje )
      ali da mi ovde trpimo da nam neko vredja zdravu pamet i osnove fizike ,nema sanse.
      ova tema je izuzetak , ovo NIJE forum " trece oko ".

      btw2 : pocele su cesto da se potezu godine starosti i staz, kao garant znanja , sto je besmisleno .. i ja radim 21 godinu na zeleznici pa neznam da vozim voz. .. koga briga za to?
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • cikabosko
        CBC Veteran
        • 13.11.2008
        • 146
        • Novi Beograd

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Originally posted by Bata Chvale
        .Zatvaranjem egr ili agr ventila na izduvu se ne smanjuje dim vec se povecava.
        Koliko ja mogu da shvatim iz donjeg teksta, stvar je obrnuta, t.j. rad EGR-a dovodi do povećanja emisije čestica čađi i ugljovodonika.
        Extending Exhaust Gas Recirculation Limits in Diesel Engines
        Well, that didn't work...The good news is that there are other ways to find what you're looking for. Try the resources listed below. If you still can't find what you need, let us know and we'll try to track it down for you.Search the website using the magnifying glass at the top of the pageFind people at the labLook for other kinds of contact information












        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          btw2 : pocele su cesto da se potezu godine starosti i staz, kao garant znanja , sto je besmisleno .. i ja radim 21 godinu na zeleznici pa neznam da vozim voz. .. koga briga za to?
          Naučiću te ja nije problem, malo je falilo da jednom slupam voz ali nisam
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Bolje tramvaj to se sad trazi .. nikako da navataju dovoljno vozaca tramvaja u GSPu , ne kapiram sta fali tom zanimanju. ?

            nakrivis kapu i cin-cin-cin.

            jedino sto su poceli da ih biju jednom nedeljno ,ali boze moj ...
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • PanduR
              CBC Veteran
              • 18.11.2010
              • 133
              • Pecinci

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Juce sam na TV gledao kratku reportazu o londonskom busu na H2 oxygen. Da li je to stvar o kojoj pricate, jer ste na pocetku teme spominjali hydrogen (ili mozda obrnuto)?

              Nisam uhvatio deo o racionalnosti, isplativosti projekta, ali je prikazana tocionica H2 u centru Londona i navedeno, da sa jednim punjenjem vozi oko 7 casova. Prikazali su i motor: lepa slika kao da je upravo izasao iz fabrike. Nisam shvatio, da li se radi o hibridu, ili u celosti na gas?

              Cinjenica je, da se radi o ekoloskom projektu, jer motor 100% sagoreva H2! Proizvod sagorevanja je najcistija H2O. Sagorelo ulje i druge cestice su zanemarljive.

              Comment

              • nikola panic
                CBC Početnik
                • 22.09.2010
                • 5
                • valjevo

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                Ja mislim da to moze funkcionisati naspite u rezervoar samo vodu i terajte do mile volje.Zapravo postoji jedna moja opcija a to je da se u staklenu teglu sipa vodeni rastvor natrijum hidroksida u zasicenom rastvoru kao najaci elektrolit u tom procentu mesanja sa vodom i tako najbolje provodi elektricitet i uroniti elektrode od kiselootpornog prohroma i kroz poklopac tegle provuci kablove za dovod struje i crevo za odusak proizvedenih gasova koji se tako proizvedeni odvode pravo u motor.Druga stvar jeste da kolicina proizvedenog HHO gasa iskljucovo zavisi od kolicine proteklog elektriciteta 2* Mr(H2) +MR(O2) su srazmerni Q(As) onda sledi da je brzina proizvodnje HHO gasa iskljucivo srazmerna jacini struje koja protice kroz ceo taj sistem a da napon koji se dovodi treba da bude sto manji 2 volta po celiji nikako vise da se sto manje utrosi elektricne energije.Ako je tacna ova relacija onda bo nam bio pravi cilj da postavimo rezim da elektrolit ima sto je moguce vecu specificnu elektricnu provodljivost kako bi za sto manji dovedeni napon uzimalo veliku jacinu struje iz omovog zakona i pri tome bez obzira sto vuce iz anasera veliku struju pri niskom naponu netrosi veliku snagu u watima kao proizvod truje i napona a pravi velikom brzinom gas jer brzina proizvodnje gasa iskljucivo zavisi od jacine struje kroz elektrolit.Ovako auto funkcionise bez benzina ili nafte ili TNG gasa.i kada vodonik i kiseonik sagoreju eksplozivno u cilindru motora kao prodikat je opet vodena para koja kad izbaciva na izduvni sistem netreba da se izbacuje u spoljasnju atmosveru vec se prigusivaju zvukovi eksplozije i time se ona sabija kroz cevcice i hladi time cista vodena para kao gas pod vecim pritiskom od atmosverskog i nizim temperaturom od 100 stepeni celzijusa mora kondenzovat utecno agregatno stanje i ponovo se povratnim crevom sliva u teglu gde rastvor natrijum hidroksida kom se dodaje sakljupljena voda iz izduvnog sistema a elektrolizom ovog rastvora natrijm hidroksid neizparava i neizlazi iz tegle on tu ostaje samo se voda gubi razlaganjem na svoje lelemente(vodonik i kiseonik) a istovremeno se dovodi ponovo voda kao rezultat skedinjenog vodonika sa kiseonikom i sta materija kruzi u krug samo se vrse razmene energije promene vida materije iz jedne supstancije u drugu i povratno nazad i tako stalno u krug i ispade da u ovaj auto samo jednom cemo nasuti vodu u vidu rastvora natrijumhidroksida i vise nikad necemo dosipati vodu

                Comment

                • painter
                  Banovan
                  • 04.03.2010
                  • 738
                  • beograd,m.mostanica

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  Originally posted by subancbf
                  Evo primera kako izgledaju prohromske ploce posle 60h rada i zasto se insistira na prohromu 316L. Test je radjen pri struji od 10-16A, Katalizator KOH (bolji od NaOH) 25gr/1.5lit vode.

                  Prohrom 304



                  Prohrom 316L

                  Nemoj plasiti ljude. Te informacije nisu tacne,proveri ih. 60 sati je svega dva ipo dana,25g.NaOH na 1,5l vode je svega 1,66%,a i to je "mokra celija"...

                  Comment

                  • painter
                    Banovan
                    • 04.03.2010
                    • 738
                    • beograd,m.mostanica

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    Originally posted by 206
                    Napon je jedna od tri poznate sile, pored gravitacije i magnetizma
                    Mislim...nisam fizicar ali rekao bih da ovo i nije bas tacno. Ovakve stvari bas i ne idu u prilog kredibilnosti ovakvih tekstova...
                    Ivona je novinar,nije naucnik. Odlicno se snalazi obzirom na raznolikost tema svojih tekstova. Verovatno je pod naponom mislila na elektricitet koji i zvanicna nauka smatra vezanim za magnetizam,te imamo cetiri osnovne sile,JAKU;SLABU;GRAVITACIONU;i ELEKTOMAGNETIZAM.Inace,danas se sve cesce spekulise o tome da je samo jedna osnovna sila a to je elektromagnetizam,i da su sve sile ukljucujuci i gravitaciju proizvod elektromagnetizma i niceg vise. Zanimljivo,zar ne? A elektroliza je (mnogi zaboravljaju) HEMIJSKO-ELEKTRO-MAGNETNI proces! Ako hocete efikasnu (standardnu) elektrolizu trebate raditi sa ovom recenicom u mislima,neprestano...

                    Comment

                    • painter
                      Banovan
                      • 04.03.2010
                      • 738
                      • beograd,m.mostanica

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      Originally posted by PanduR
                      Juce sam na TV gledao kratku reportazu o londonskom busu na H2 oxygen. Da li je to stvar o kojoj pricate, jer ste na pocetku teme spominjali hydrogen (ili mozda obrnuto)?

                      Nisam uhvatio deo o racionalnosti, isplativosti projekta, ali je prikazana tocionica H2 u centru Londona i navedeno, da sa jednim punjenjem vozi oko 7 casova. Prikazali su i motor: lepa slika kao da je upravo izasao iz fabrike. Nisam shvatio, da li se radi o hibridu, ili u celosti na gas?

                      Cinjenica je, da se radi o ekoloskom projektu, jer motor 100% sagoreva H2! Proizvod sagorevanja je najcistija H2O. Sagorelo ulje i druge cestice su zanemarljive.
                      To je klasican motor na vodonik,naftne kompanije hvataju foru da nam podvale "ekologiju". Vozicemo automobile na vodonik i nece biti zagadjenja od vozila,ali u procesu proizvodnje vodonika bice zagadjenja! A vodonik ce nam i dalje prodavati naftasi samo sto ce nova tehnologija biti znatno skuplja i nece svako moci da si je priusti! Mi ovde polemisemo o vodoniku koji se dobija iz vode elektrolizom,zajedno sa kiseonikom sto se naziva oksi-hidrogen ili hidroksi ili HHO ili praskavi gas,zeleni gas itd. Ideja je da se uvodjenjem male kolicine ovog gasa u motore smanji potrosnja goriva i emisija stetnih gasova a produzi vek motornog ulja i motora,sto je odavno dokazano ali se krije pa sad ispada da mi otkrivamo nekakvo CUDO u koje je tesko poverovati! Druga ideja je voziti se samo na "vodu",san mnogih,i to je vec velika diskusija,nauka nikad nije potvrdila da je to moguce pa radovi pojedinih inovatora ostaju sumnjivi do daljnjeg(za sire narodne mase). Ako te zanima procitaj sve polako od pocetka i informisi se na internetu.

                      Comment

                      • painter
                        Banovan
                        • 04.03.2010
                        • 738
                        • beograd,m.mostanica

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        Grozda_88,svaka cast za PWM! Ono belo je verovatno pena...proveri sastav te izvorske vode. Smanji razmak ploca sto vise,maximalno 1,5mm,jer tako mala struja tesko "preskace" 3mm. Sve ploce moraju biti potpuno iste zbog rezonance. Javljaj rezultate..

                        Comment

                        • strauss
                          CBC Član
                          • 24.01.2011
                          • 68
                          • Frankfurt

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Peinter pozdrav.U ranijim tekstovima si spomnjao curenje struje.Napomenuo si da donja rupa ne treba da bude veca od 5mm.Uradio sam i to sto si rekao ali i ploce sa 3 rupe po 8mm.Verovatno si u pravu za curenje ali Dry Cell sa tri rupe po ploci dosta agresivnije pumpa HHO..Sto je za mene vazno, manje elektrolita izbacuje u rezervoar, a vise gasa.Nekako je sva elektroliza agresivnija.Cini mi se da se manje prljaju elektrode.To cu jos u hodu da proverim.Napisi nesto u vezi ovoga..pozz.

                          Comment

                          • painter
                            Banovan
                            • 04.03.2010
                            • 738
                            • beograd,m.mostanica

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Pitanje je sta znaci "dosta agresivnije pumpa HHO"? Treba da izmeris struju i napon pa onda uporedi. Ako je veca struja (a sigurno jeste jer je vece curenje) onda sigurno da radi agresivnije. Ali s manjim iskoriscenjem(efikasnost). Naravno,na oba uredjaja da bude isti broj ploca,ista velicina,materijal ,itd. Kako mislis tri rupe,sve tri dole? A gore? Ili tri u redu jedna iznad druge? Verovatno Ti samo treba vise vremena da se zagreje i samim tim povuce vise struje ovaj uredjaj s manje rupa. Cistoca ploca je zbog vece i brze cirkulacije vode,voda sapira prljavstinu,jer je vise vecih rupa. Ako Ti tako vise odgovara onda radi tako. Sve je pitanje kompromisa.Obicno na jednoj strani dobijes a na drugoj izgubis. Ako hoces efikasniji uredjaj kao sto ja radim,onda imas problem jer se sporo ili nikako greje pa mu treba dogrevanje...
                            A 5mm je za do 15-20A u jednom pakovanju...za veci uredjaj vece rupe.

                            Comment

                            • strauss
                              CBC Član
                              • 24.01.2011
                              • 68
                              • Frankfurt

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Nisam rekao nista o struji. pretpostavio sam da se podrazumeva.Oko 18A u oba slucaja 21 plate..Samo su rupe razlika.Prva celija ima dve rupe ..druga tri ..vertikalno poredjane.Koliko sam primetio vise peni ,kazem manje elektrolita ide u rezervoar.Ima nesto u toj prici sa tom rupom u sredini.To je zapazanje na prvu percepsiju..Videcemo u radu sta ce se desavati.. sa dve rupe malo manje od 2 lpm sa tri iznad 2lpm..

                              Comment

                              • painter
                                Banovan
                                • 04.03.2010
                                • 738
                                • beograd,m.mostanica

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                Izmeri i temperaturu i napon,odnosno wate. Mozda sa dve rupe elektrolit izadje pa celije delimicno budu suve i to pravi problem. Video sam te generatore sa tri rupe,mislim da se firma zove "punch",stvarno deluje impresivno kako rade ali njihovi podaci su krajnje neverovatni za takvu konstrukciju,navodno 120W za 1lpm!!! To je bolje od Faradeja! A video sam takve generatore kod pojedinaca koji su kopirali "punch" i nije ni blizu tih vrednosti! I Tvoj je preko Faradeja ako si dobro izmerio! Proveri temperaturu pa ako nije to razlog...napravicu takav da probam. Moguce da Subanov ima isti raspored rupa... Nema logike ali elektroliza je krajnje cudna...

                                Comment

                                Working...
                                X