F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Ferrari razmislja o sledecoj sezoni


    Felipe Massa tvrdi da Ferrari razmišlja o prebacivanju resursa na narednu sezonu



    Brazilac, čiji je ostanak u Ferrariju i ove godine pod znakom pitanja, tvrdi da njegov tim već razmišlja o tome da se usresredi na narednu sezonu zbog radikalno drugačijih pravila.

    „Mi već razmišljamo o narednoj sezoni“, tvrdi Massa.

    Nakon veoma solidnog starta sezone, Ferrarijev razvojni program je počeo da bledi, a njihov glavni vozač, Fernando Alonso, se na pola sezone nalazi skoro 40 peona iza vodećeg Sebastiana Vettela.

    To znači da Ferrari, kao i drugi timovi, sada odbrojava trke sve dok priprema za 2014. godinu ne postane prioritet.

    „To je veoma važno, jer se mnogo toga menja i mi imamo posebnu grupu koja odavno radi samo na automobilu za sledeću godinu“, rekao je Massa: „Ali moramo da pogledamo performanse u narednim trkama, kako bi odlučili da li ćemo nastaviti sa razvojem ovogodišnjeg automobila, ili ćemo se kompletno fokusirati na 2014.“
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Danas je godisnjica smrti Enza Ferrarija


      Čuveni Enzo Anselmo Ferrari preminuo je 13.08.1988.


      Enzo Ferrari je rođen u Modeni 1898 godine. Živeo je dug i ispunjen život. Vest o njegovoj smrti je, na njegov zahtev, objavljena dan kasnije pa zato u mnogim podacima o Enzu Ferrariju stoji da je preminuo 14. avgusta, što nije tačno. Ferrari je umro pre četvrt veka na današnji dan.
      Na početku karijere Ferrari je radio kao novinar u listu “La Gazzetta dello Sport”, da bi se posle I svetskog rata zaposlio u FIAT-u. Na trkama je počeo da učestvuje daleke 1919-te. Naredne godine se priključuje Alfa Romeo timu gde će do 1929. napredovati do direktorskog mesta za Alfa-Corse. U narednoj deceniji je sarađivao sa vozačima poput Ascarija i Camparija, dok se on sam trkao do 1932. godine kada mu se rodio sin. Nažalost, njegov naslednik Dino, koji je kasnije radio sa ocem, je preminuo od distrofije mišića 1956.godine. Vanbračni sin Piero, rođen 1946.godine, je danas potpredsednik kompanije Ferrari sa 10 % vlasništva.
      Čuveni Ferrari Scuderia tim je osnovao 1929.godine, a sedište je premestio u Maranello tokom II svetskog rata. Ekipa Ferrarija je učestvovala u šampionatu Formule 1 od njegovog osnivanja. Tokom godina za ovaj tim su vozila mnoga velika imena: Ascari, Lauda, Scheckter, Pironi, Villeneuve, Schumacher, Raikkonen...
      Poslednja titula u šampionatu vozača kojoj se Enzo Ferrari radovao je bila ona koju je osvojio Jody Scheckter 1979.godine.

      Do danas, ekipa Ferrarija je osvojila 16 titula u šampionatu konstruktora, jednu manje u šampionatu vozača. Ferrari ima najviše pobeda od svih timova-ukupno 221, kao i najviše startova-čak 860!
      Zaveštanje Enza Ferrarija, čoveka koji je posvetio ceo svoj život auto sportu je ogromno. Njegovo ime je poznato širom planete, a ekipa iz Maranella uvek nađe put i način da se i posle kriznih perioda vrati u sam vrh Formule 1.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vettel: MP4-8 najbolji bolid u "istoriji"


        Deset najboljih bolida u istoriji F1 po mišljenju Sebastiana Vettela


        10. Brabham BT52B, 1983

        "Ovaj bolid je BMW-u dao poslednju titulu šampiona sa Nelsonom Piquetom. Takodje, za ovaj bolid se pričalo da je u kvalifikacijama omao preko 1500 ks, što je manje više kao raketa.Voleo bih da vozim ovaj bolid. Piquet je pobedio Prosta 1983. godine za samo dva boda. U konstruktorsom poretku Brabham je završio na trećem mestu iza Ferrarija i Renaulta".

        9. Mercedes W196, 1954

        "Ovo je legendarni auto koji je označio povratak Mercedesa u svet GP trkanja. Naravno, te godine je šampion bio Huan Manuel FangioGangio je pobedio na 6 od 9 trka te godine pre nego što je osvojio titulu, a i naredne godine je vozio taj bolid".

        8. Williams FW14, 1992

        Još jedan fantastičan Neweyev bolid. Mansel je bio dominantan u tm bolidu. Mislim da je bolid posedovao aktivno vešanje. Vozio sam jednom taj bolid i bilo je kao da sam na šinama Britanac je pobedio na 9. trka te godine i osvojio titulu sa 52. boda prednosti ispred Patresea koji je imao jednu pobedu".

        7. McLaren MP4-13, 1998

        Ovaj bolid je bio u upotrebi još dok su bile gume sa šarama. To je naravno još jedan Neweyev bolid, a Hakkinen je bio odličan u njemu, i osvojio je titule sa njim. Finac je osvojio dve titule, prvu 1998, dok je naredne godine samo evolucija tog bolida donela mu i drugu titulu".

        6. Ferrari F2002, 2002

        Ovaj Ferrarijev bolid je bio dominantan i izgledalo je kao da se Schumacher poigrava sa konkurencijom. Nije ni čudo što je već u Francuskoj bio šampion. F2002 je došao na stazu na trećoj trci sezone 2002. i korišćen je do četvrte trke naredne sezone. U tom periodu je pobedio na 15. od ukupno 19. trka."

        5. Lotus 72, 1970

        Lep ali i tragiča bolid. Rindt je osvojio titulu sa njim, pre nego što je imao udes u Monci.

        Brabham BT46B, 1978

        "Laudin bolid sa velikim ventilatorom nazad. Ali je posle pobede u Švedskoj zabranjen. Taj bolid se pojavio samo na VN Švedske, i nikad više i ostao je poznat zbog ogromnog ventilatora na zadnjem delu bolida.

        3. Red Bull RB7, 2011

        Ovo je bolid sa kojim sam osvojio svoju drugu titulu, i zaista je bio sveobuhvatan bolid. Bio je pouzdan i brz na svakoj stazi. Pobedio sam na 11. trka, ostvario pet drugih mesta i jedno treće.

        2. Red Bull RB6, 2010

        Daleko najbolji bolid te godine i da nismo osvojili titulu bilo bi veliko razočaranje za nas. Sa ovim bolidom sam postao najmladji šampion sveta sa 23 godine i 134 dana.

        1. McLaren MP4-8, 1993

        Apsolutno najboji bolid po meni. Ovo je prvi bolid koji sam imao u punoj veličini kao dete. McLaren nije imao najbolji bolid te godine, ali je Senna ipak uspeo da pobedi na 5. trka te godine.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Alonso cilja 1000-ti bod sa Ferrarijem


          I pored svega, ALonso želi da nastavi sa Ferrarijem, i da dodje do 1000. boda.


          Promene u bodovnom sistemu 2010. godine nisu svi odobrili, ali je to dalo priliku vozačima da ruše rekorde, kao i da lakše i brže stignu do 1000. bodova.

          Sledeći na listi koji bi trebao da predje magičnu cifru od 1000. bodova je Fernando Alonso koji uprkos nedavnim problemima sa Ferrarijem, bi trebao ove godine da predje u četvorocifrene bodove u karijeri.

          Iako ga od 1000. bodova deli još 80. Španac do kraja ove sezone ima jo 9 trka tako da treba očekivati i proboj te cifre. U dosadašnjih 10. trka ove godine Španac je osvojio 133. boda, što govori da će 1000. bodova preći daleko pre karirane zastave u Brazilu na kraju sezone.

          Od njegovog prelaska u Ferrari odvezao je 68. trka, i do sada je sa Ferrarijem osvojio 920. bodova.38. podijuma i 11. pobeda sa timom iz Maranella znači da je ispred njega samo Sebastian Vettel koji je u protekle tri godine osvojio isto toliko titula šampiona.

          Alonsov broj pobeda je u senci Vettela, ali se zato odlično nosi sa Hamiltonom i Webberom zajedno, od kojim ihma više bodova iz istog broja trka. Kao kontrast Alonsu, Massa je do sam osvojio 445. bodova, bez pobeda i sa samo 5. podijuma iz istog broja trka.

          Ako se gleda po statistici do sada, Alonso bi trebao da probije barijeru od 1000. bodova sa Ferrarijem na VN Indije u oktobru.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Da Costa umesto Ricciarda


            Tost je imenovao da Costu kao naslednika Daniela Ricciarda


            Pošto se naveliko priča da će Daniel Ricciardo zameniti Marka Webbera u Red Bullu, od sledeće godine, njihov juniorski tim, Toro Rosso kaže da žele da zadrže Jean-Eric Vergnea.

            Što se tiče naslednika Daniela Ricciarda, Tost je izjavio: „Antonio Felix da Costa je jedan od kandidata, ali sačekajmo odluku Red Bulla.“

            „Ako uzmu Daniela, onda ćemo videti ko će nam biti izbor za drugi kokpit.“

            Da Costa se trenutno nalazi na 5. mestu u Formula Renault 3.5 seriji.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Sutil ocekuje "veliki izazov" od stedljive F1


              Sutil smatra da će sledeće godine količina goriva predstavljati pravi izazov


              Sledeće godine, sa novim V6 motorima, vozači će tokom jedne trke imati na raspolaganju samo 100 kg goriva, za razliku od dosadašnjih 150 kg.

              „Sigurno će biti drugačije jer imamo samo 100 kg goriva u rezervoaru“, rekao je Sutil: „Tako da će biti dosta čuvanja goriva , s'obzirom da sada imamo 150 kg u bolidu.“

              „Odjednom ćemo imati 33% goriva manje, a to je mnogo. Biće mnogo čuvanja goriva na startu trke, to je sigurno. Motori su manji, tako da je i potrošnja manja, ali će i dalje predstavljati veliki izazov.“

              Sutil tu promenu vidi kao idealnu priliku za male timove: „Očekujem da će neki automobili na startu sezone ostati bez goriva pri kraju trke, tako da će to otvoriti neke mogućnosti. To će biti prilika manjim timovima da završe na najvišim pozicijama.“

              On dodaje da će važan faktor biti to kako vozač ume da sačuva gorivo: „Barem sad mogu i ja na nešto da utičem, posebno ako budem mogao dobro da sačuvam gorivo. To može da bude prednost.“

              „Neki timovi neće sve uklopiti, a postojaće i problemi sa stabilnošću“, rekao je Sutil.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Sauber negira kolaps sa rusima


                Sauber negira izveštaje da su na ivici propadanja ili prodaje


                Saga oko finansijskih problema Saubera se nastavlja, a poslednjih dana izveštaji u novinama tvrde da je NIAT, jedan od tri Ruske kompanije koje bi trebalo da podrže Sauber, glasao protiv predložene investicije u F1 tim.

                Takodje se navodi da će gubitak NIATA dovesti do gubitka oko 400 miliona evra u narednih nekoliko godina.

                Medjutim, Sauber je negirao te tvrdnje.

                „Mi smo iznenadjeni lakoćom kojom mediji mogu da šire prevare i glasine“, rečeno je iz Saubera: „Najava naše saradnje sa Ruskim partnerima ostaje i dalje pozitivna. Imamo ugovor sa Sergeyem Sirotkinom i naša priprema za njegovu upotrebu u Sauberu će biti objavljena za nekoliko nedelja, nakon završetka našeg odmora.“

                Potparol tima je potvrdio da NIAT nije ni trebalo da ulaže novac u tim. Odnos izmedju Saubera i kompanije je bio „tehničke prirode“.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Mercedes ce imati jaci motor


                  Mercedes bi mogao da u novoj V6 eri ima ogromnu prednost


                  Kako navode izveštaji u Auto Motor und Sportu, Mercedes bi mogao da ima 100 KS više od rivalskih motora u narednoj V6 eri.

                  „Mercedes je obećao Hamiltonu da će da pobedi Sebastiana Vettela u 2014.“, napisao je novinar Tobias Grunner.

                  Do sada, tri proizvodjača motora, Mercedes, Ferrari i Renault ne otkrivaju svoje karte, ali Grunner navodi da „postoje znaci koji pokazuju da je Mercedes jedan korak ispred rivala.“

                  „U padoku, iza zatvorenih vrata se priča da Mercedesov motor ima 100 KS više od Renaulta i Ferrarija.“

                  „Mercedes to očigledno nije potvrdio, ali oni koji su nadležni za to su neobično samouvereni.“

                  Jedan od znakova koji to potvrdjuju je taj da se Mercedes zalaže za šire zadnje gume od sledeće godine, koje bi bolje preneli snagu i obrtni momenat pretpostavljenog motora na stazu.

                  Sa druge strane, Ferrari i Renault su, navodno, zadovoljni užim gumama, koje se sad upotrebljavaju.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Bianchi zeli jos jednu sezonu u Marussiji


                    Francuz veruje da je ostanak u Marusiji naredne godine dobra stvar za njega


                    Ferrarijev štićenik, Jules Bianchi veruje da bi još jedna sezona provedena u timu Marussije bila odlična za njegovu karijeru u F1 kako bi stekao dodatno iskustvo za neki veći tim, iako se njegov tim muči u ovoj sezoni.

                    Bianchi je mesto u Marussiji ove godine dobio u poslednji čas, nakon što je već potvrdjeni vozač Luiz Razia ostao bez finansija.

                    Bianchi je trebao da vozi u Force Indiji, jer je bio njihov treći vozač, ali se tim ipak opredelio za iskusnijeg Sutila pred početak ove sezone.

                    Bianchi veruje da će promena pravila koja slede od naredne godine pomeriti Britanski tim napred.

                    "Mislim da će Marussija biti dobar tim naredne godine", izjavio je Bianchi.

                    "Imaćemo nove motore, i svaki tim će startovati sa nule zbog promene pravila. Mislim da ćemo imati dobru priliku. Mislim da je najbolja opcija za mene da ostanem ovde".

                    Francuz takodje navodi da nije frustriran što vozi na začelju grida, i kaže da dobro razume poziciju tima, pa se stoga fokusira na borbu sa Caterhamom.

                    "Ovo je drugačiji izazov, ali mi smo svesni naših mogućnosti i samo se koncentrišemo na to da svaku trku odvezemo najbolje što možemo. Za mene je pobeda ako završim ispred timskog kolege i Caterhama, tako da je to jedini cilj koji mi imamo".


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Drago mi je da sam napustio McLaren


                      Lewis Hamilton zadovoljan svojom odlukom da napusti McLaren


                      Nakon mnogo godina provedenih u McLarenu, Lewis Hamilton je rešio da od ove godine predje u Srebrne Strele, pa čak iako su mnogi bili kritični prema tom izboru, izgleda da je Britanac uradio pravu stvar, uzimajući u obzir koliko se McLaren muči ove godine.

                      Nakon svoje prve pobede za volanom Mercedesa, u Madjarskoj, Hamilton je priznao da je srećan što je napustio McLaren.

                      „Bio sam veoma dugo deo te porodice, od svoje 13. godine“, rekao je Hamilton.

                      „Misliti o odlasku odatle je kao kada napuštate svoju kuću, a to nije lako uraditi, zbog domaće atmosfere i ljudi koje poznajete, ljudi sa kojim se osećate prijatno.“

                      „To je bio veoma težak izbor, ali da budem iskren, osećam se tako okrepljujuće. Osvežavajuće je biti na nekom novom mestu.“


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Sutil planira konstantne poene


                        Adrian Sutil planira da od VN Belgije konstantno završava u poenima


                        Vozač Force Indije je uspeo da tri puta zaredom, od VN Monaca do VN Silverstonea završi u poenima, ali to mu nije pošlo za rukom na poslednje dve trke.

                        Medjutim, on kaže da planira da od sledeće trke, VN Belgije, počne ponovo da iz trke u trku osvaja poene.

                        „Imali smo veoma jak početak sezone, ali je u poslednjih par trka sredji deo grida postao veoma blizak, tako da je porasla tenzija“, rekao je Sutil: „Trebalo bi da u drugom delu sezone bude nekih staza na kojima opet možemo da budemo jaki.“

                        „Moramo da vidimo koliko će se drugi poboljšati tokom narednih nedelja, ali se nadam da će nam nekoliko narednih staza olakšati stvari. Lepo je i prijatno stalno završavati u poenima, i zato želimo tu da se vratimo. Ubedjen sam da ćemo biti jaki na Spa. Mnogo volim tu stazu. Veoma je izazovna, prava trkačka staza. Pazite nas se!“


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Kritikovanje Vettela, omalovazava Webbera


                          Horner smatra da kritike upućene Vettelu samo pokazuju nepoštovanje prema Webberu


                          Christian Horner kaže da Vettelova sposobnost da stalno pobedjuje Marka Webbera samo pokazuje koliko je on jak vozač.

                          Od 2009. godine, od kako zajedno voze u timu, Vettel je pobedio na 29 trka i osvojio tri šampionata, dok je Webber uspeo da se devet puta popne na najviši podijum.

                          Mnogi to pripisuju savršenom Red Bullovom automobilu, ali Horner tvrdi da i Webber vozi u Red Bullu.

                          Kada su ga pitali šta će reći bilo kome ko još uvek sumnja u Vettelove sposobnosti, Horner je rekao: „Mislim da je to veliko nepoštovanje prema Marku Webberu, jer mi imamo dva automobila, a Mark je dobar vozač, veoma dobar vozač.“

                          „Uvek će postojati ljudi koji će imati svoje mišljenje, posebno neko od protivnika. Mislim da je, bez ikakve sumnje, Sebastian prava stvar.“

                          Horner priznaje da je ostalo još malo skepticizma oko toga gde se Vettel nalazi medju velikanima F1. On se nada da će istorija pokazati da je današnja era Formule 1 vrhunska, i da je Vettelov uspeh, koji postiže protiv kolega šampiona Fernanda Alonsa, Lewisa Hamiltona, Kimija Raikkonena i Jensona Buttona, neverovatno dostignuće.

                          „On može da radi samo ono što radi, može da pruži sve od sebe i mislim da je zaista izuzetna činjenica da je on tako mlad postigao sve ovo. On će samo nastaviti da jača.“

                          „Ovo je miran period u Formuli 1, imate Alonsa, Hamiltona, Raikkonena, Buttona i Webbera ... imate neke veoma jake vozače tamo.“

                          „On je uradio ono što je uradio u Formuli 1 kada svi imaju iste gume i kada većina nas ne može da testira. Sve je prilično jednako za sve. To ga, u stvari, čini još impresivnijim.“

                          „Kada bi imali najbolji automobil, mi bi na svakoj trci i u svakom šampionatu završavali na prve dve pozicije, ali nije tako.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hulkenberg tipuje na Ricciarda


                            Nico Hulkenberg smatra da je Daniel Ricciardo najbolja opcija za Red Bull


                            Još uvek se ne zna ko će zameniti Marka Webbera u šampionskom timu, iako su se kao dva najjača kandidata izdvojili Kimi Raikkonen i Daniel Ricciardo.

                            Nico Hulkenberg, koji se i sam nalazi na listi zamena za Kimija Raikkonena u Lotusu, kaže da je Daniel Ricciardo prava opcija za Red Bull.

                            „Ja bih njega izabrao“, rekao je Hulenberg.

                            „Daniel je brz momak, i mlad vozač koji treba da dobije šansu da se dokaže.“

                            U medjuvremenu je i šef Toro Rosso tima, Franz Tost objasnio zbog čega Ricciardo zaslužuje to mesto.

                            „Jean-Eric Vergne je veoma dobar vozač i poseduje dosta veštine“, rekao je Tost: „Jedini razlog zbog koga se na Daniela tipuje za taj posao a ne na njega je pitanje iskustva - on ima 13 trka više od Vergnea, što je praktično kao još jedna sezona.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Hamilton najbrzi na gridu


                              Auto Motor und Sport izračunao da je Lewis Hamilton najbrži na gridu 2013.


                              Iako Lewis Hamilton, do sada, ima samo jednu pobedu, na VN Madjarske, Auto Motor und Sport otkriva da je upravo on najbrži čovek na gridu sa prosečnim osvojenim 2.36 mestom na kvalifikacijama.

                              Red Bullov šampion, Sebastian Vettel, se nalazi na drugom mestu sa prosečnim osvojenim 2.45 mestom, ispred drugog Mercedesovog vozača, Nica Rosberga sa 4.00.

                              Najjači vozač u trci je definitivno SebastianVettel, koji je vodio 1728 kilometara u, do sada, održanim trkama, u poredjenju sa Alonsovih 424 km.

                              Lotus i Kimi Raikkonen, kao i Mercedes i Lewis Hamilton su, do sada, tehnički najstabilniji paket, sa predjenih 3.022 kilometara, a iza njih se nalazi Jenson Button.

                              Ali, kao što se zna, Kimi Raikkonen je jedini od njih koji je u svakoj trci osvajao poene.

                              Najviše udesa, okretanja na stazi i učešća u u desima je imao Williamsov Pastor Maldonado, iza koga se na ovoj negativnoj listi nalazi Caterhamov Giedo van der Garde.

                              Toro Rosso je tim sa najviše tehničkih problema, dok Red Bull ima najbrži pit stop, a Williams najsporiji.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Hamilton: Imam puno motiva za uspeh sa Mercedesom


                                Lewis Hamilton izjavo je da je veoma zadovoljan što je prešao u tim iz Štugarta.



                                Britanac je bio na udaru kritika kada se odlučio da napusti McLaren i predje u Mercedes. Takodje, još veći problem mu je bio uspostavljanje normalne veze sa svojim ocem posle oduke da mu on više ne vodi menadžerske poslove.

                                "Mogu vam otvoreno reći da se osećam veoma ohrabrujuće. Baš je dobro kada se osećate potpuno novo", kazao je Hamilton za Al Jazeeru.
                                Hamilton je pobedio na poslednjoj trci u Madjarskoj, gde je potpuno dominirao na stazi.
                                "Nadam se da možemo da se dobro pokažemo u šampionatu. Želim da ga osvojim i to je moj cilj svake godine. Zbog toga sve ovo radim i zbog toga se trudim. Pažljivo sve planiram, a posebno vodim računa oko detalja koji su mi veoma bitni i koji dosta utiču na moj život", kazao je šampion iz 2008. godine.
                                On je objasnio zašto je odlučio da mu se otac više ne brine za karijeru i za taj posao unajmio agenciju Simona Fullera.
                                "Ovde ne bih bio bez mog oca koji je uvek tu za mene. Ja sam želeo da sa njim imam pravi odnos kao otac i sin, da se zabaljamo i uživamo u našem vremenu. Sada kada provodimo praznike i slobodne dane više se zabaljamo nego li što pričamo o poslu". kazao je Hamilton.
                                Takodje, on se objasnio svoju vezu sa McLarenom.
                                "Ja sam dosta dugo vremena bio deo te familije. Kada sam pomislio da napustim tim to mi je bilo kao da napuštam svoju kuću. Tako da je ta odluka bila veoma teška. Mislim da je imam još puno toga da naučim", dodao je on.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X