F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Perez zadovoljan povratkom u bodove


    Vozač Force Indie smatra da je danas dobro odradio svoj posao.



    On je trku počeo sa 11. mjesta, ali je nakon dobre pit-stop strategije uspio da se probije do osme pozicije. Tako je za svoj tim osvojio četiri boda i to prve nakon trke u Australiji:

    "Osjećam se vrlo dobro i jako sam zadovoljan 8. pozicijom. To je lijepa nagrada za cijeli tim."
    "Prije trke nismo mislili da je moguća taktika sa dva stopa jer smo mislili da bi degradacija guma bila previsoka. Ipak, bilo je moguće i inžinjeri su odradili sjajan posao danas.Mislim da je ovo bila jedna od mojih najboljih trka u karijeri u smislu kontrole tempa i kontrole guma."
    Njegov timski kolega,Hulkenberg nije bio baš tako oduševljen:
    "Za mene, razočaravajuće. Izgleda da nije bilo moguće pronaći isti nivo prijanjanja u kvalifikacijama i u trci danas. Nismo mogli ništa bolje da uradimo",rekao je Nico.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Grosjean doneo Lotusu nove poene


      Roman Grosjean doneo je timu iz Enstona nove bodove dok Pastor Maldonado nije uspeo da završi trku.



      "Ovo je bio težak vikend za mene, tako da sam srećan što sam uspeo da trku završim na sedmoj poziciji. Nadao sam se da mogu sustići Daniela Ricciarda ali to nije bio slučaj. Bilo je teško održati gume na radnu temperaturu, ali smo uspeli da odradimo taktiku sa dva pitstopa. Uspeli smo da nađemo neke rešenja za probleme koji su se javili u petak i ovaj rezultat je svakako dobar rođendanski poklon za mene." kazao je Roman Grosjean.

      "Za mene ovo je bila razočaravajuća trka. Pokušavao sam da forsiram na medijum gumi ali svi oko mene bili su na mekšoj pa tako nisam uspeo da nzaradnim neke pozicije. Nažalost na kraju sam imao problema sa motorm jer bi inače mogao da trku završim na veoma visokoj poziciji." dodao je Pastor Maldonado.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Velika nadogradnja Ferrarija stižu u Montrealu


        Ferrari je tim koji ima odličan ritam i jedini su koji trenutno drže korak sa vodecim Mercedesom.



        Iako su, kako rekoh u najavi jedini tim na gridu koji ima približan tempo vodećeg Mercedesa, u Ferrariju ne odmaraju. Po najavi SkySportsa oni će na VN Kanade uvesti nadogradnju motora od 20-30 KS, što bi trebalo da im pruži čistiju borbu sa nemačkim timom.

        To neće biti jeftin zahvat i ova televizija procjenjuje potrošnju pet tokena na tako nešto, što ako pratimo potrošnju tokena, nije zanemarljivo. Kako bilo inkrementalnu nadogradnju pogonske jedinice videćemo već u Barseloni, gde će Ferrari pokušati da sustigne srebarne strele.

        "Mi trenutno pripremamo neka rešenja i solucije za Barselonu. Činimo naš razvoj korak po korak i trudimo se da ne bude koraka unazad. Mislimo da je to dobar metod." izjavio je Maurizio Arrivabene.

        Sa druge strane šef Mercedesa Toto Wolff kaže:
        "Gledajući rezultat u Bahreinu, nismo bili nimalo dominantni a Ferrari nas i dalje sustiže. Moramo uložiti sve naše napore kako bismo ih i dalje tukli na stazi."

        Da preciziramo, Ferrari je do sad na razvoj pogonske jedinice potrošio 22 od 32 raspoloživa tokena i nakon potrošnje pet za veliku nadogradnju uoči Montreala, ostaće mu još pet tokena. Mercedes je od svoja 32 tokena utrošio 25 i ostalo mu je sedam raspoloživih za dalji razvoj agregata.



        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Ecclestone: Baku je spreman a Monca je upitna


          Vlasnik F1 misli da ovaj sport sa ultra modernim stazama samo napreduje te da nema potrebe žaliti za nekim koje izlaze iz kalendara.



          Azerbejdžan gura napred sa planovima da se naredne godine pridruži Formuli 1. Ecclestone kaže da su sa kalendarom svi zadovoljni, ali ne deluje tako bar što se tiče VN Italije i Italijana.

          Dogovor sa naftom bogatim Bakuom upitno je podigao obrve nekolicine boraca za ljudska prava, ali Bernie misli da takvih problema tamo nema:
          "Mi imamo dogovor a ljudska prava nemam potrebe proveravati. Mislim da su svi zadovoljni ovakvim stanjem stvari."

          Situacija oko VN Italije nije sjajna jer Moncin ugovor ističe 2016. a dogovora za novi nema ni na pomolu:
          "Moramo sačekati i videti. Oni nemaju dogovor sa nama i na kraju bi mogli završiti kao Nemačka" kaže Ecclestone.

          Na konstataciju jednog novinara kako bi bilo nezamislivo ostati bez Monce u kalendaru, Bernie je grubo odbrusio:

          "Da ti kažem ja nešto. Isto mi je rečeno kad smo ostali bez trka u Francuskoj i sad u Nemačkoj. Međutim, mi smo našli adekvatne zamene. Jeli tako?"


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Alonso predviđa veliki napredak sa McLarenom


            Španac očekuje da će naredne par trke biti puno interesantne za njegov tim.



            McLaren je od početka sezone polako i sigurno pokazao veliki napredak, gde je Fernando Alonso uspeo da na VN Bahreina ude u drugi deo kvalifikacija ali i takođe da kroz cilj prođe kao jedanaesti, što je veliki uspeh za tim iz Vokinga.

            "Svi smo ujedinjeni. Odrasli smo i znamo koliko je ovaj projekat važan. Niko ne paniči i to je veoma bitno. Mislim da ćemo u Barseloni prikazati veliki korak napred a takođe staza u Monaku ne zahteva posebno jak motor. Predviđam da će naredne par trke biti veoma interesantne za nas."
            "Obećao sam mojim fanovima da ćemo učiniti sve da popravimo performanse a sve su veće šanse za to. Optimista sam i svestan sam situacije i znam da još puno posla treba da se uradi." izjavio je Fernando Alonso.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Horner: Renault zna šta treba da popravi


              Šef Red Bulla bio je frustriran zbog pucanja još jednom Renaultovog motora u sezoni.



              U trenucima kada je Daniel Ricciardo prelazio preko finalne linije na trcii za VN Bahreina, Reanultov motor u njegovom bolidu jednostavno nije imao više duše. To ujedno znači da će Australijanac biti prvi vozač u ovoj godini koji će se susresti sa kaznom zbog menjanja pogonske jedinice, odnosno zbog korišćenja petog agregata.

              "Izgleda da je motor želeo da se što ranije priključi vatrometu." kazao je Christian Horner odmah posle trke kada je u tim trenucima bio aktiviran slavljenički vatromet. "Nije bilo nikakvog upozorenja, svi smo iznenadjeni. Sva sreća pa se to desilo 200 metara pre cilja pa smo kako-tako uspeli da završimo trku."
              On je dodao da francuski proizvođač zna šta treba da uradi: "Oni dobro znaju celu situaciju. Ne moram ništa specijalno da kažem."

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Arrivabene: Ne želim da se Raikkonen opusti


                Ferrarijev šef tima kazao je da on nema nameru da dovodi Lewisa Hamiltona u Maranelo.



                Aktuelni šampion i trenutno vodeći u šampionatu, Lewis Hamilton, posle dužeg vremena nije potpisao produženje ugovora sa Mercedesom. Zbog toga već su se pojavile sumnje da će Britanac uskoro zameniti Kimija Raikkonena koji je trku za VN Bahreina završio na drugom mestu.

                Zbog ovoga oglasio se i šef tima Maurizio Arrivabene: "Da li vas je Lewis zvao? Mene on nikada nije pozvao. Jasno je da svaki vozač u padoku želi da vozi za Ferrari, to je normalno. Srećan sam mojom vozačkom postavom i njihovim učinkom, ali to ne znači da ću sutra potpisati novi ugovor sa Kimijem."

                "Mi smo bili veoma jasni, gde sam ja njemu rekao da mu novi ugovor zavisi od performansi. Sada ako me pitate da li on zaslužuje novi ugovor, ja ću vam sada reći da da. Ali, ako sada to uradim plašim se da će se previše opustiti i želim da ga održim budnog. Kimi je najbolji kada se nalazi u maloj frci. To je psihološki pristup." dodao je šef Ferrarija.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Pirelli objavio izbor guma za naredne četiri trke


                  Italijanski dobavljač guma objavio je spisak pneumatika za VN Španije, Monaka, Kanade i Austrije.



                  U Španiji će Pirelli, na trku koju će ujedno i sponzoriše, timovima dostaviti tvrdu i medijum komponentu svojih guma a pre svega zbog abrazivne površine staze i toplih vremenskih uslova.

                  Što se tiče Monaka i Kanade zbog veoma slabog mehaničkog prijanjanja, kao i ranijih godina na ovom mestu naćiće se super meke i meki pneumatici a isti izbor važiće i za VN Austrije.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Sauber demantovao da je testirao Ferrarijev novi motor


                    Švajcarski tim odbacio je navode da je tokom zimskih testiranja isprobao novu specifikaciju Ferrarijevog motora.



                    Italijanski tim planira da svoju novu verziju motora spremi tek za VN Kanade, ali nemački magazin Bild navodi da je ovaj agregat već bio viđen na stazi.

                    "Ova specifikacija motora je već testirana na zimskim testovima u Barseloni, ali konkurencija to nije primetila jer je on bio instaliran na bolidu Saubera." pisalo je u ovom listu.
                    Takođe, navodi se da nema mnogo logike da se nova specifikacija motora pojavi pre trke u Kanadi.
                    "Za ranije korišćenje ovog agregata nema puno logike, jer je Vettel u Bahreinu tek stavio svoj drugi motor."
                    Po pravilima jednom kada tim stavi pogunsku jedinicu u bolid, onda on nema pravo da je nadogradi na poslednju specifikaciju. Sauber je tako iskoristio priliku da demantuje da je koristio novi Ferrarijev motor preko zime.
                    "Imali smo samo jedan motor na raspolaganju i ne mislimo da je on bio specijalna verzija. Mi bih smo svakako primetili rezliku." kazao je izvor iz Hinvila.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Raikkonen je na kraju prošle godine razmišljao o penziji


                      Finac je posle očajne prošle sezone razmišljao da ponovo napusti Formulu 1.


                      Kimi Raikkonen je posle teške 2014. uspeo da u ponovo pronađe sebe u novoj sezoni, gde je tokom ove zime razmišljao da napusti najbrži cirkus. Vozač Ferrarija je poslednji put na podijumu pre VN Bahreina bio u Koreji 2013. kada je branio bije Lotusa. Ipka, sada je situacija znatno drugačija.

                      "On sada želi da 100% ostane u Ferrariju." kazao je izvor blizak Fincu, koji je potvrdio da je Kimi pre samo nekoliko meseci razmišljao o penzionisanju. "Prošle godine nije uspeo da podesi bolid onako kako želi i bio je veoma frustriran."
                      Ali sada se sve promenilo, Raikkonen je prezadovoljan radom koji je obavio James Allison a bolja atmosfera stigla je i dolaskom novog šefa tima Maurizija Arrivabenea.

                      "Kimi je druga osoba sada, srećan je i uzbuđen." dodao je neimanovani izvor.
                      Sa druge strane vozač Ferrarija za sada ima samo jedan problem.
                      "Jedini problem koji sada imam je to što je Sebastian brži od mene u kvalifikacijama, ali stvari se menjaju kada dođe trka." kazao je Raikkonen.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Hulkenberg testira za Porsche na Pol Rikaru


                        Nemac je ponovo dobio priliku da testira za tim koji se takmiči u Endurans šampionatu.



                        Ove sezone Nico Hulkenberg trenutno radi na dva projekta, odnosno vozi za tim Force Indiju u Formuli 1 i ujedno testira i provodi vreme sa fabričkim timom Porschea u WEC šampionatu.

                        "Možda je Porsche moj novi dom u nekoj budućnosti." kazao je Hulkenberg.
                        Iako je Nemac dosta uvažen u Formuli 1, on ipak nije dobio priliku da se u ovom takmičenju dokaže na pravi način a pored Force Indije on je vozio još za Sauber i Williams. Trenutno sa timom iz Silverstona nije ostavrio baš najbolji početak sezone.
                        "Situacija u ovom momentu nije laka. Mislim da se u narednih dva meseca ne može puno očekivati od nas, možda sve do VN Austrije. Bar imamo na čemu da radimo, ali realnost je da smo spori i da ne možemo puno toga da učinimo." kazao je Hulkenberg.
                        On je dodao da se idalje trudi da napravi što bolju karijeru u najbržem cirkusu: "Trudim se oko toga. Moj cilj je da idalje pobeđujem na trkama i da osvojim šampionat."
                        Nemac je kazao da trenutno nije u kontaktu sa nekim drugim timovima.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Lotusov Filmski dan na Brands Hatchu


                          Tim će ovaj zadatak odraditi na čuvenoj Kent stazi, koja je sada već davne 2008. zadnji put ugostila neki F1 bolid


                          Lotus F1 Team najavio je da će obaviti svoj dan za snimanje, tzv. "filming day" 27. aprila na čuvenoj stazi u Brands Hatchu. Kent staza će biti otvorena za gledaoce besplatno, dajući im priliku da uživo u akciji vide bolid za 2015. godinu. Uprava staze je potvrdila da će za ovu priliku za ulaz publike biti otvorene Paddock Hill i Pit Straigth tribine, odakle će moći da prate događaj.
                          Od vozača, nastupiće Lotusova puna postava, odnosno Grosjean, Maldonado i Palmer.
                          Da napomenemo da je ovo prvi put od 2008. godine da će ova staza ugostiti F1 tim. Tada je ovdje vozio Lewis Hamilton, i to svoj šampionski MP4-23, na proslavi svoje titule. Inače, staza je bila domaćin F1 trka 12 puta od 1964. do 1986. godine.
                          Sem najnovijeg Lotusovog E23, na manifestaciji će nastupiti i Lotusov trofejni 72 E-5 i Lotusovi cestovni automobili.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Marko:Red Bull nije konkurentan do kraja sezone


                            Doktor smatra da tim nema nikakve šanse za priključak do kraja tekuće F1 sezone


                            Dr. Helmut Marko priznao je danas da bi Austrijski GP, finansiran od strane Red Bulla, verovatno ove godine trebao završiti u rukama Mercedesa. Trka u junu na A1 Ringu promovisana je od strane ovog proizvođača energetskih napitaka.
                            Ove nedelje, promovisan je i pehar za osvajače podijuma u ovoj trci, a prezentovali su ga Marko i Daniel Ricciardo.
                            Prozivajući kolegu austrijanca iz Mercedesa, Niki Lauda Marko je rekao:
                            "Pehar verovatno neće biti naš ove godine, ali će ipak otići u austrijske ruke. Sigurno će ga uzeti Lauda. Ono što bi nas, šalu na stranu, moglo spasiti u ovoj trci, jeste kiša. U kvalifikacijama i to u Q3 i prvih desetak minuta trke. Onda bismo bili uključeni u borbu za najviša odličja. Ovako, nemamo šanse "rekao je Marko.
                            Za Renaultov motor, Helmut je novinaru austrijskog lista Wirtschaftsblatt rekao:
                            "Realno, tek bismo na kraju sezone mogli imati izlaznu nominalnu snagu Mercedesa i Ferrarija. Jednostavno smo učinili sve što je u našoj moći i maksimalno se trudili da napravimo vrhunsku šasiju. Ali bez dobrog motora, to je uzaludno."
                            Marko je objasnio, da pre nego što Renault doda gas u smislu performansi, mora obezbediti visoki nivo pouzdanosti jedinice:
                            "Važno je za narednu trku postići najmanju dopuštenu količinu pouzdanosti, da se trka završi. Tek tada možete raditi na poboljšanju snage motora, kad imate pouzdanost."


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Marko: Mercedes pomaže Ferrariju


                              Kontroverzi nikad dosta, pa je tako i ova najnovija uskovitlala prašinu oko vodećih timova u šampionatu.



                              Glavni čovjek za odnose sa javnošću Red Bulla i njihov savetnik, kontroverzni Helmut Marko danas je probudio nove priče svojom izjavom da Mercedes direktno pomaže Ferrari u F1 šampionatu.

                              Po njemu razlog za to je podizanje ugleda i poljuljanog kredibiliteta ovog sporta na najviši mogući nivo, po sistemu ujednačavanja dva tima u borbi za titulu. Prema direktoru Mercedesa Niki Laudi, ne treba da čudi sto je Ferrari toliko brži ove godine:
                              "Ako pogledate šta smo sve osvojili prošle godine i na koji način, odmah vam je moglo biti jasno da to neće uvek biti tako."

                              Red Bullov Marko,međutim miriše podvalu i tvrdi:
                              "Teško je dokazati, ali sam siguran da je Mercedes potpomogao Ferrari. Svi znamo i zašto."
                              Austrijanac tvrdi da je po sredi politički motiv, a cilj je taj da se spreče sugestije o štetnosti dominacije jednog tima po čitavu F1. Sport Bild sugeriše da je Mercedes čak usporio razvoj svog motora preko zime i da je Ferrariju omogućio angažman svog specijaliste za hibridni pogon Wolfa Zimmermanna.

                              "Očekivali smo novi, poboljšani motor." rekao je inžinjer Saubera, Giampaolo Dall Ara, misleći na Ferrarijev agregat." ali takav napredak u tako kratkom vremenskom roku mi nismo očekivali. To je teško izvodljivo."

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Maldonado ne da svoje mesto


                                Pomalo smešna situacija u redovima zlatno crnog tima


                                Lotusov vozač Pastor Maldonado odbija prepustiti svoje mesto u FP1 na narednim trkama, koji se vozi petkom, a koji za njegov tim ove sezone vozi mladi Jolyon Palmer.
                                Do sada, na prošlim trkama, mesto Palmeru ustupao je Roman Grosjean, koji za sve to ima svoj stav:
                                'Ovo nije idealno rešenje za trkačke vozače, jer na taj način mi gubimo sat i po vremena i nismo baš oduševljeni da ga poklanjamo našim bebama."
                                "Ali sa druge strane, imamo ekonomsku stvarnost i borbu tima da preživi. Znamo da to uopšte nije lako i da se traži svako moguće rešenje za popunu budžeta."
                                Turun Sanomat piše da je sada šef tima Federico Gastaldi zatražio od Pastora Maldonada da ustupi svoj bolid petkom mladom Palmeru, ali su ovaj vozač i njegov stručni tim taj zahtev glatko odbili. Venecuelanac, koji je pod snažnim sponzorskim patronatom venecuelanske naftne kompanije PDVSA, sigurno ima prostora da odbije zahtev:
                                "Jasno je da mu tim daje pravo da vozi u svakoj sesiji na svakom Gran Priu u sezoni" kaže dopisnik Luis Vaconselos.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X