F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Mercedes: Situacija je ponovo pod kontrolom


    Hamilton i Rosberg su pohvalili ekipu što je uspela da preokrene situaciju nakon jako teškog vikenda u Japanu.



    „Ne mogu da opišem šta osećam. Prosto je nerealno. Bilo nam je jako važno da ovde uzvratimo udarac. Ferrari je bio jako brz na prethodnoj trci, a mi nismo bili u najboljoj formi. Nakon Singapura smo se vratili korak nazad, sagledali situaciju i pripremili se za Suzuku. Neverovatno je šta je tim napravio i bolid je bio jako prijatan za vožnju“, izjavio je Hamilton.

    „Lewis je bolje startovao, zadržao je liniju kroz prve dve krivine, a ja sam malo sišao sa staze i izgubio nekoliko pozicija. Nakon toga sam imao zanimljivu borbu za povratak na drugo mesto pošto je četvrta pozicija bila neprihvatljiva. Takođe je bitno da se tim vratio u formu nakon Singapura. Ja sam morao da pobedim danas, ali nije uspelo. Moram da se vratim i pokušam na sledećoj trci“, rekao je Rosberg.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Alonso: Osramotili smo se


      Alonso je rekao da je njega sramota nakon današnje katastrofalne trke McLarena trke u Japanu.



      „Danas nismo imali u čemu da uživamo na stazi. Frustrirajuće je bilo gledati kako nas ljudi obilaze na pravcima. Samo smo kroz krivine koliko toliko mogli da pratimo, ali na pravcima smo bili potpuno nemoćni. Kada imate ovakav dan, uvek vas je malo sramota. Nemoguće je da nas ljudi ovako obilaze. Moramo biti konkurentni. Nadam se da ćemo nešto naučiti iz svega ovoga. Oba bolida su završila trku nakon odustajanja u Singapuru, tako da smo barem poboljšali pouzdanost“, izjavio je Alonso.



      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Maldonado zadovoljan povratkom u bodove


        Venecuelac kaže da je pozitivno što je ovaj vikend, koji nije bio jednostavan za Lotus, završen novim plasmanom u prvih 10.



        „Bila je dobra trka i potpuno smo zaslužili ovaj rezultat pošto smo se jako trudili tokom celog vikenda. Šteta je što nismo uspeli da zadržimo Hulkenberga iza nas, i pregledaćemo podatke kako bi smo videli da li smo mogli nešto više da uradimo. Svi smo zajedno radili ovog vikenda i sada očekujemo nastavak sezone. Što se moje trke tiče, bili smo nešto sporiji u odnosu na Force Indiju. Pokušali smo da se borimo protiv Hulkenberga, ali nismo mogli. Mučio sam se sa gumama pred kraj trke i čini se da Pirellijevi novi propisi oko pritiska u gumama imaju više uticaja na naše nego na neke druge i moraćemo da radimo na rešenju za sledeću trku“, izjavio je Maldonado.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Massa: Teška trka


          Massina trka je upropašćena već u prvom krugu nakon kontakta sa Ricciardom u kome mu je pukla guma.



          „Ovo je bio težak dan za mene, bukvalno od prvog kruga. Imao sam loš start, a onda je došlo i do kontakta sa Ricciardom. Bilo mi je potrebno mnogo vremena da se vratim do boksa i nakon toga nisam imao nikakve šanse da se vratim u trku. Valterri je osvojio peto mesto, a ja sam imao bolid sa kojim sam mogao dodatno da doprinesem timu u borbi za treće mesto u šampionatu konstruktora. Moramo da se pregrupišemo i vratimo te bodove na sledećoj trci“, izjavio je Massa.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Sainz: Napravio sam početničku grešku


            Španac je prihvatio svoju grešku kada je udario graničnik na ulasku u boks, ali je i rekao da mu nije jasno kako je to uspio.



            Sainz je bio plasiran među prvih deset vozača, ali je pri udaru u graničnik oštetio svoje prednje krilo čija ga je zamjena koštala dragocjenih sekundi i uslovila daljnje gubljenje pozicija:

            "Bila je to dobra trka do moje greške na ulazu u pit, možda i moja najbolja trka ove sezone. Bio je to fantastičan prvi stint na opcionoj mješavini pneumatika, a još bolji drugi na primarnoj gumi. Jednostavno sam letio po stazi i hladno sustizao automobile naprijed."
            "Onda sam došao do situacije kad je jednostavno nemoguće bilo prestići Lotus ispred mene. Odlučili smo da čekam. Međutim, tim mi je rekao za Pastorovu moguću taktiku i ja sam u momentu odlučio da je odlazak u boks najbolja opcija. Bilo je prekasno i svi ste vidjeli ishod."rekao je Sainz.
            "U boksu sam izgubio dragocjeno vrijeme i vratio se iza Pereza na stazu. Vozeći iza, uništio sam gume i na kraju se sve svelo na to da bezbejdno završim trku. Tim je odradio odličan posao i siguran sam da bismo bili bolje plasirani od desetog mesta, da ja nisam napravio takvu početničku grešku."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Hulkenberg: Šesto mesto je bilo naš maksimum


              Nemac je uspeo da sa 13. startnog mesta dođe do 6. pozicije na cilju.



              Nico Hulkenberg je zbog kazne u VN Japana morao da krene sa 13. mesta, da bi na kraju trku završio na visokom šestoj poziciji.

              "Ovo je za nas dobar rezultat, jer je šesto mesto za nas bilo maksimum. Imao sam dobar start, gde sam preskočio nekoliko bolida i posle prve krivine bio sam u jako dobroj poziciji. Posle toga za mene je ovo bila usamljena trka, ali je rezultat bio i više nego dobar. Tim je odradio dobar posao i zaslužili smo ove poene." kazao je Nico Hulkenberg.
              Njegov timski kolega imao je incident na startu, posle čega je uspeo da dođe samo do 12. mesta.
              "Moja trka bila je ugrožena već posle prve krivine. Video sam da je Massa slabo krenuo i pokušao sam da ga izbegnem, ali sam onda bio udaren sa strane. Pokušali smo da kroz taktiku stignemo do poena, ali nam je malo falilo." dodao je Sergio Perez.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Sauber: Dobre performanse ali bez rezultata


                U ekipi su generalno bili zadovoljni današnjom trkom iako nisu osvojili bodove.



                „Imao sam dobar start i prvi stint. Tempo je bio solidan i bio sam u bodovima. Pred kraj stinta sam previše forsirao i izleteo sam u krivini 13. Tu sam izgubio vreme i šteta je zbog toga. Malo smo se kockali ranijim drugim pit-stopom znajući da nas čekaju tvrde gume na kraju. U poslednjoj trećini sam duže vreme uspevao da zadržim rivale iza sebe, ali na kraju zadnje gume više nisu mogle da izdrže. Mislim da smo danas imali sasvim solidne performanse, čak i ako rezultat to ne pokazuje. Ipak, i dalje postoje stvari koje moramo da popravimo“, izjavio je Ericsson.

                „Trka je dobro počela pošto sam nadoknadio nekoliko pozicija na startu, a bilo je i preticanja u prvom stintu. Međutim, odjednom se osećaj u bolidu potpuno promenio. Odlučili smo da se povučemo sa trke i sada ćemo pažljivo da analiziramo sve kako bi videli u čemu je problem“, rekao je Nasr.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Grosjean postao prvi vozač Haas tima


                  Još jedna od javnih tajni u Formuli 1 je sada potpuno otkrivena.



                  Roman Grosjean će na kraju ove sezone napustiti Lotus i preći i novi američki tim. Osnivač tima Gene Haas je veoma zadovoljno i ponosno ovu odluku objavio u Kanapolisu, gde se nalazi i sedište ove ekipe. Haas je prvi američki tim koji će se takmičiti u Formuli 1 još od 1986. godine.

                  "Mislim da je ovo projekat koji za veoma kratko vreme može biti uspešan. Svidela mi se ideja i partnerstvo sa Ferrarijem, kao i na koji način se ovaj proces odvija. Veoma sa zadovoljan mojom odlukom. Mi se nadamo da nećemo imati nikakvih problema iako samo novi tim. Verujem se da možemo da u prvih nekoliko trka da zabeležimo poene. Proveo sam 10 godina u Enstonu i znam kako i šta je potrebno jednom timu." kazao je Roman Grosjean.

                  I tehnički direktor tima veruje da je Francuz pravi izbor za njih:
                  "Cilj nam je bio da uzmemo iskusnog vozača, a Roman je veoma dobro tehnički potkovan. On će nam dati jake i specifične informacije o bolidu."


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Potvrđen kalendar za 2016, VN Evrope možda bude pomerena


                    Zbog preklapanja termina, moguće je da će se VN Evrope voziti nakon završetka trke 24H Le Mansa.



                    Svetsko Motosport Veće je danas potvrdilo provizioni kalendar trka za sezonu 2016. Početak sezone će, umesto najavljenog 03. aprila ipak biti u tradicionalnom martovskom periodu, tačnije 20. marta. Kalendar se završava trkom u Abu Dhabiju 27. novembra, a letnja pauza je uključena u ovaj raspored, zbog koje je i ranije bio pomeren start sezone.
                    Raspored takođe potvrđuje plan da se trke MotoGP-a i Formule 1 u Maleziji održe jedna za drugom, tako što će F1 trka biti 02. oktobra a MotoGP-a sledeće nedelje.
                    Trka u Azerbejdžanu će imati termin kada i trka 24H Le Mansa, ali je FIA odlučila da pomeri start trke kako se ne bi poklopio sa samom trkom u Francuskoj. Da podsetimo, 24H Le Mansa počinje subotom u 15h i završava se u nedelju u isto vreme, tako da će verovatno start trke u Bakuu biti nakon 15h.

                    Kalendar trka bi izgledao ovako:



                    20. mart - Melburn, VN Australije
                    03. april - Bahrein, VN Bahreina
                    17. april - Šangaj, VN Kine
                    01. maj - Soči, VN Rusije
                    15. maj - Barselona, VN Španije
                    29. maj - Monte Karlo, VN Monaka
                    12. jun - Montreal, VN Kanade
                    19. jun - Baku, VN Evrope
                    03. jul - Špilberg, VN Austrije
                    10. jul - Silverston, VN Velike Britanije
                    24. jul - Budimpešta, VN Mađarske
                    31. jul - Hokenhajm, VN Nemačke
                    28. avgust - Spa, VN Belgije
                    04. septembar - Monca, VN Italije
                    18. septembar - Singapur, VN Singapura
                    02. oktobar - Sepang, VN Malezije
                    09. oktobar - Suzuka, VN Japana
                    23. oktobar - Ostin, VN SAD
                    06. novembar - Meksiko Siti, VN Meksika
                    13. novembar - Sao Paolo, VN Brazila
                    27. novembar - Abu Dabi, VN Abu Dabija


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      FIA promenila pravila kako bi povećala buku motora


                      Vladajuće telo Formule 1 promenilo je određena pravila kako bi pojačala buku kod novih motora.



                      Pre toga Svetski Savet Motor Sporta je odobrilo ove promene, za koje se veruju da neće izmeniti performanse ili efikasnost današnjih pogonskih jedinica.

                      To znači da od 2016. godine svi bolid moraju da imaju izmenjeni izduvni sistem koji će poboljšati zvučne efekte motora a neće im dati nikakve nove performanse. Takođe, sa ovom modifikacijom emisija štetnih gasova se neće povećati.
                      Takođe, biće i određenih promena oko kažnjavanja vozača posle zamene delova. Na primer, posle zamene menjača, prednost na listi priporiteta među kaznjenima imaće onaj vozač koji prvi prijavi kaznu tehničkom delegatu. Naredne sezone start iz pitlejna biće samo za vozače koji nisu imali uspešan start u krugu za zagrevanje ili samo kada vozač iz nekog očiglenog razloga zehteva da trku krene iz boksa.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Button ostaje u McLarenu i naredne sezone


                        Ovaj iskusani Britanac stavio je tačku po pitanju njegove budućnosti u narednoj sezoni.



                        Jenson Button je izjavio tokom VN Singapura da jednostavno uživa vozeći za McLaren, ali da jednsotavno nije siguran šta se sve može desiti po pitanju njegove dalje budućnosti. Ali posle određenih razgovora sa prvim čovekom tima, Britanac je odlučio da i naredne sezone ostane tu gde jeste.

                        "U zadnjih nekoliko meseci sam puno razmišljao i nije tajna da sam imao dve opcije na umu. Ali ja sam već sada proveo šest sezoona sa McLarenom i za ovo vreme sam upozna Rona veoma dobro. Sa njim sam imao nekoliko dobrih razgovora i on mi je lepo rekao da želi da izvuče tim iz ove teške situacije. To mi je dalo veliko samopouzdanje i najviše zbog toga sam odlučio da ostanem. Znamo da stvari u timu nisu lake, ali trebamo da ih popravimo." kazao je Button koji je za sada na svom kontu u Formuli 1 izvezao 279 trka.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Manor od naredne godine prelazi na Mercedesove motore


                          Od naredne sezone ovaj mali tim imaće u svojim bolidima jedne od najmoćnijih agregata na gridu.



                          Manor ove godine koristi staru specifikaciju Ferrarijevih agregata, ali ipak naredne sezone to će biti mnogo bolja priča jer će ovaj tim u svojim bolidima imati trenutnu specifikaciju Mercedesovih agregata.

                          "Posle određenih razgovora i selekcije dobavljača motora, na kraju ipak smo se odlučili da ovaj naš dugotrajni projekat nastavimo sa Mercedesom. Zbog toga naš bolid za narednu sezonu će pretrpeti određene promene. On je uveliko u vazdušnog tunelu ali ćemo zbog ovako jakog dobavljača motora moći da imamo i agresivniji pristup."
                          "Sa druge strane, želim da se zahvalim Ferrariju na podršci u poslednjih dve godine. Sa njima smo imali lepih trenutaka, posebno u Monaku kada smo zabeležili poene. Jednostavno nismo mogli da se naredne godine vratimo na grid ako nemamo dobrog dovaljača motora i mogućnost da se skoncetrišemo na razvoj bolida." kazao je šef tima John Booth.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Lotus uveliko radi na zameni za Romana Grosjeana


                            Kako navode ljudi iz tima, Lotus ima nekoliko opcija za odlazećeg Francuza.


                            Na kraju ove sezone Roman Grosjean napustiće tim Lotusa i svoju karijeru nastaviće u Haas F1 timu. Ipak, vodeći ljudi u Enstonu su uspeli da produže saradnju sa Pastorom Maldonadom.

                            "Sada možemo javno reći hvala Romanu za sve što je učinio za nas i želimo mu sve najbolje. On je bio pravi čovek za ovaj tim i zasigurno će nam nedostajati. Potvrdili smo ostanak Pastora sa nama i naredne godine što znači da imamo samo jedno slobodno mesto a raspoložiih vozača je sve manje. Ono što sada nas očekuje jeste da napravimo izbor i da vam ga javno saopštimo." kazao je šef tima Federico Gastaldi.
                            I Pastor Maldonado kazao je da nema problema sa time ko će mu biti timski kolega.
                            "Iskreno, nemam nikakve perferencije. Tokom moje karijere imao sam puno timskih kolega, tako da sam navikao da radim sa različitim ljudima. Cilj nam je da svi zajedno pomognemo timu."


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Mercedes objavio finansijski gubitak u 2014.


                              Nemački proizvođač otkrio je da ga je skupo koštalo osvajanje titule prošle sezone.



                              Prema zvaničnim podacima ove kompanije njen ogranak u Formuli 1 je prošle godine prijavio gubitak od 117 miliona dolara, u trenicima kada su osvojili i vozačku i konstruktorsku titulu. Naravno najveći deo tog troška pripisan je razvoju novog V6 agregata, koji je pokazao da je trenutno najbolji na gridu.

                              Tim je ujedno i povećao svoj broj članova u odnosu na 2013. godinu, kada se broj zaposlenih sa 663 povećao na sadašnjih 765. To je povećalo i troškove same operacije sa 190 miliona funti na 240 miliona. Sa druge strane i prihodi tima su se povećali, pa je tako sa 125 miliona u 2013. prošle godine zarađeno nešto više, odnosno 149 miliona funti.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Honda odbacila mogućnost snadbevanja tima Toro Rossa


                                Yasuhisa Arai kazao je da Honda prvo želi da stabilizuje svoje redove.



                                Pošto se ugovor između Renaulta i Red Bulla završava na kraju godine, u ovu jednačinu uključen je i tim Toro Rossa koji će takođe ostati bez francuskih motora. Sada, ova dva tima koje su pod vlasništvom komapnije za energetska pića žele da se u njihovim bolidima nađu Ferrarijevi motori. Ipak, italijanski proizvođač nema mogućnosti da naredne godine svojoj armadi doda još dva tima, pa se tako sugerisalo da tim Toro Rossa možda uzeti Hondine agregate.

                                Zbog toga je prvi čovek japanskog proizvođača kazao da su njihovi ciljevi da stabilizuju svoje redove.
                                "Teško bi nam bilo da imamo još jedan tim. Naša pogonska jedinica nije na najboljem nivou. Zbog toga mi želimo da stabilizujemo stanje pa tek onda da razmišljamo o ostalim stvarima." kazao je Arai.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X