Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Meni je adam centrirao zadnji trap, tako da ne znam šta da ti kažem..
Sta ima tu cudno, tebi je bilo potrebno da se centrira zadnji trap a @kremi nije.
Ljudi, nije mi jasno da li ste centrirali zanji trap na AUTOMOBILU ili ???
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Danas pored Auto Cacka na Zrenjaninskom putu slucajno bacio pogled i video nesvakidasnju pojavu.Laguna za delove.Englez je,bordo karavan,privilege oprema,nema branike i svetla,sve ostalo je tu...ima fabr.player sa Cabasse sarzerom,felne ....pa ako nekom zatreba nesto.....
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Nemam pojma posto je ali negde sam nasao a cini mi se na ovom forumu ovaj tekst, pa ako te interesuje ti pitaj:
Sto se tice NSa - za servis autoklima mogu da vam preporucim Masinsku radionicu "Vidija", Vardarska 19, na Telepu. Covek radi remont kompresora svih vrsta, pa samim tim i kompresora autoklima, kao i samih autoklima. 0641482810 i (021)6362742.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Evo par novih informacija u vezi problema klime.. Ako neko ima ideju neka pomaze
Najnelogicnija stvar je sto temp da izduvima na leru 15-17C a pri voznji putem 70+ km/h 8-9C..to je ono sto bi nekom moglo znaciti sta moze biti
Pricah sa covekom koji radi rashladne sisteme kaze da ne veruje da je kompresor, da je on oktisao bilo bi problema pri vecim obrtajima a ne obrnuto.
Druga stvar je (ko se razume u ovo pritiske ssskontace ) pritisak na usisnoj grani. Laguna ima samo jeda taj ventil za punjenje i servis klime koji se nalazi na usisnoj grani. Pritisak koji treba da bude je valjda oko 2-3 bara na leru, a kada motor poteram u obrtaje pritisak tu treba da opada... Kod mene je suprotno, na leru ok oko 2-3 bara, ali kada poteram u vise obrtaje motor kod mene pritisak tu RASTE , ide do -6-7bara..
Eto, aok sam malo dosadan oprostite..
pozdrav
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@cikajowa
A u kakvom ti je stanju kondenzator klime? Da li je možda oštećen, ili preterano prljav? Jesi li probao prvo da ga opereš (ali nikako ne pod pritiskom!)?
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Pa onaj "hladnjak" koji je prvi po redu iza branika, to je kondenzator. Prvo njega ugledaš, pa tek posle interkuler, hladnjak antifriza...
U njemu "gas" kondenzuje, odnosno, prebacuje ga iz gasnog u tečno stanje hlađenjem, a ako je suviše prljav onda ništa od adekvatne razmene toplote...
Ako ne možeš da vidiš u kakvom je stanju otvori haubu i skini one plastične rešetke između farova, mislim da ih drže 2 neka plastična šrafčića.
Prvi je na udaru pa se jako brzo isprlja od blata, prljavštine, buba, i klima počne očajno da hladi. Idealno bi bilo oprati ga sa nekim od onih sredstava za skidanje buba sa hladnjaka, mada ja to nikad nisam našao negde u prodaji pa sam koristio nešto od onih sredstava za pranje stakala (jer imaju malo alkohola pa skinu bube). Naprskam dobro čitav kondenzator, malo sačekam i isperem crevom, ali vodi računa da to nikako ne pereš aparatom pod pritiskom jer ćeš oštetiti spojeve. Idealno bi bilo prilikom ispiranja isprati ga sa suprotne strane (odakle duva ventilator), ali je sve suviše nabudženo i zbijeno na laguni pa je akcija rizična i nemoguća.
Ja sam pre par godina zapitkivao nešto o tome ovde po forumu, pa možda još uvek postoji ta tema, pretraži...
Možeš i neki blaži deterdžent da koristiš, pa sunđer u ruke i lagano trljaj.
E, sad, zašto ovoliko smaram o tome... Možda ti je kondenzator samo suviše prljav pa ti se javljaju takvi problemi. Uglavnom, ništa te ne košta da probaš, to ionako treba s vremena na vreme očistiti.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Car@
Pogledacu druze, pazi kada stojim u mestu i klima radi slabije hladi pa zakljucujme da taj hladnjak kada auto stoji, hladi onaj veliki ventilator verovatno.. e sada ako je on zaprljan sa strane sa koje duva ventilator mozda zato slabije hladi. Ali ti rece da je tu stranu jako tesko ocistiti.. Jer kada se auto krece kroz masku vazduh hladi taj hladnjak klime pa zato i klima duva hladnije mnogo..
Pravilno razmisljam?
Comment