RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke [ARHIVA]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • max3m87
    CBC Senator XXL
    • 17.05.2010
    • 531
    • Beograd
    • Renault LagunaII 1.8 16v

    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

    jel moguce da auto propusti vodu samo kod vozacevih nogu ili sam ja to uneo svojim nogama ovih kisnih dana...

    Comment

    • savke
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 575
      • Novi Sad, Temerin
      • Laguna 2 ph2, Golf 3

      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

      Pa moze, jer tuda ti izlaze komande kocnice, kvacila i sl. iz kabine u motorni prostor, ali malo verovatno. Pre ce biti da ti to uneses. Cesto i ja posumnjam na tako nesto ali na kraju ispadne da mi se samo cedi sa patika.....
      Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

      Comment

      • hope
        CBC Senator
        • 03.06.2010
        • 212
        • ca

        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

        sagnes se ispod auta gde ti je prednje sediste i proveris da li stoje zastitne gumice od srafova koji drze sediste da mozda neka nije spala,kod lagune kada se vade sedista odsrafljavaju se srafovi ispod auta a preko stoje zastitne gumice da ne bi ulazila voda odozdo.

        Comment

        • max3m87
          CBC Senator XXL
          • 17.05.2010
          • 531
          • Beograd
          • Renault LagunaII 1.8 16v

          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

          to sam gledao jos prosli put kad sam bio u dilemi hehehe.... ali oko suvozacevih i tad sam guro prst u onu rupu i od tad tamo ne vlazi hehehe... poz i jos jednom hvala ali nije mokro bilo ispod sedista nego ispod letnje kadice ona propusta sigurno heheh...ali bilo malo mokrije pa posumnjah...hehhe...

          Comment

          • djura 82
            CBC Član
            • 23.10.2010
            • 27
            • vojka

            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

            cao drugari,samo da vas pozdravim i da kazem da ste sjajni i da ste mi puno pomogli da resim neke kvarove.Ovaj forum je vrh!

            Comment

            • savke
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 575
              • Novi Sad, Temerin
              • Laguna 2 ph2, Golf 3

              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

              Ziv ti nama bio i dobrodosao!
              Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

              Comment

              • SDSd
                CBC Član
                • 23.06.2010
                • 49
                • Beograd
                • VW touran 1.9 tdi

                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                Originally posted by SDSd
                Drugari, zna li neko u čemu je caka- povremeno mi ne radi ventilacija u kabini. Primetio sam da kada startujem motor pre no što on odradi sve provere, ventilacija ne radi, tako da uvek sačakam kraj provere ali i pored toga se povremeno desi da ne duva. Proradi nakon 2-3 ponovljena starta motora ali me ta nepouzdanost nervira, posebno zbog vremenskih uslova i magljenja šoferke, jer često putujem.

                Пошто никог није заинтригирао мој проблем (осим Савкета на тренутак, хвала му и на томе ), закључујем да немате сличне проблеме. Јуче сам решио свој проблем, те чисто за злу не требало, да кажем у чему је била фора.
                Пре 5 дана ме је ауто изневерио при старту-одради све провере и када притиснем СТАРТ дугме, мало завергла и НИШТА. Ја покушам још неколико пута безуспешно и затим упалим преко каблова. Мислио сам да се акумулатор истрошио јер се мој клинац играо у ауту'-укључивао светла и радио безброј пута, притискао сирену,укључивао мигавце и слично. Ал` не лежи враже, акумулатор ме издаде и пре 2 дана и поново радише каблови.Тада сам схватио да му је дошао крај(бар за употребу у Лагуни). За све то време, вентилација у ауту је радила свега 2-3 пута, углавном сам усавршавао технику брисања стакла у вожњи.
                Јуче сам купио нов акумулатор ТУДОР 72 ах, 720 ампера стуја (цифра 9360 динара),3 године гаранције, уградио га и ПРОБЛЕМ СА ВЕНТИЛАЦИЈОМ ЈЕ РЕШЕН. Све ради баш онако како треба.

                Comment

                • savke
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 575
                  • Novi Sad, Temerin
                  • Laguna 2 ph2, Golf 3

                  Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                  Da li je prilikom zamene akumulatora ostao na kratko bez struje?

                  Hocu da kazem da se mozda racunar resetovao kada je skinuta klemna i da je posle toga sve proradilo kako treba. Da li je ranije izbacivao neke greske vezane za akumulator ili je otkazivanje doslo ovako odjednom?
                  Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                  Comment

                  • apokalipto
                    CBC Početnik
                    • 24.10.2010
                    • 4
                    • KV

                    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                    Zdravo ljudi,

                    Prvo da vam se zahvalim za gomilu dobrih saveta koje pokupih ovde, sto me i navelo na to da odaberem Lagunu. Radi se o Laguni iz 2003 1.6 16v. Izgleda pristojno za to godiste sa 97 000 km na satu i odaje utisak da je toliko i presla bez obzira koliko to ludo zvucalo (vozila zena) Auto uvezen iz Belgije, oprema osnovna, nista posebno ali meni i odgovara posto mi je to prevozno sredstvo. Za uzivanje koristim jednog japanskog dvotockasa od 600 ccm i prilicno HP.

                    Unutra je dobro ucuvana bez ikakvih tragova drljanja. Ovo sto sam po placevima gledao je bilo grob do groba. Slika na zalost nemam i nece ih ni biti uskoro jer se nalazim 8 000 i vise km od auta. Sad se keva vozika okolo.

                    Medjutim htedoh da ipak postavim par pitanja obzirom da sam auto vozio nekih 3 nedelje mislim:

                    1. Auto blago vuce u levo. Promenjena je desna spona i regliran trap. Zadnje gume prilicno lose (bile napred i neravnomerno trosene). Izgleda da je auto nasadjen negde jer je desna sajtna farbana, onaj deo pod zastitom.

                    2. Kad je hladan ler je ravnomeran ali neravnomerno prima gas, brljavi malo, guta knedle. Cim se zagreje, posle par minuta, sve je OK. Bio kod majstora, cistili dizne i nista se ne promeni.

                    Inace sam po kupovini odradio mali servis u Cacku (ovlasceni) i na testeru nista ne pokaza od gresaka. Ako vas ne mrzi dajte neko misljenje o tom motoru generalno i sta bi moglo da bude uzrok ova dva navedena problemcica tako da znam na sta da obratim paznju.

                    Unapred hvala

                    Comment

                    • miroroma
                      CBC Početnik
                      • 11.05.2010
                      • 7
                      • i. sarajevo

                      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                      poz svima i ako ima neko nekog iskustva da mi pomegne i ako ne bude mrsko naravno, prije 2 dana mi se kod brata na meganu 2003 1.9 dci (120 ks) mi se pojavilo ali na nemackom EINSPRITZUNG DEFEKT, ali se u ta 2-3 dana to palilo i gasilo par puta samo od sebe i to naravno kada se upali motor vuce dosta slabije i to se pali samo kada se auto tek pali, nikako u voznji, a posto je isti motor vjerovatno kao u laguni, pa sam resio lagunase da pitam, sto sam i sam, i posto su aktivniji da li neko zna sta je to, malo sam se raspitivao i izgleda da je vjerovatno neka elektricna dizna. e sada ako jeste izgleda da se te mrtve dizne krecu oko 400 - 500 e, pa da li neko zna sta je to i ako je dizna postoji li mogucnost neke reparacije ili bilo sta, hvala svima i poz

                      Comment

                      • lagunas
                        CBC Član
                        • 01.09.2010
                        • 28
                        • NOVI PAZAR

                        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                        miroroma

                        Poruka koja ti stoji na displeju ne znaci samo da ti dizne nisu u redu , ta poruka se odnosi i na smesu koja se pravi unutar cilindra.Kad kazes da ti auto slabo vuce interesuje me da li pusi crn dim.A sto se tice remonta dizni momci su u nekoliko postova objasnili da to nije skupo negde oko 45 eur i cak su naveli ime servisa.

                        Comment

                        • savke
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 575
                          • Novi Sad, Temerin
                          • Laguna 2 ph2, Golf 3

                          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                          Ciscenje dizni je oko 40e, a remonti su negde oko 90e ako se ne varam. Mislim da bi za taj problem na originalnoj dijagnostici mogla da se nadje i koja je dizna u pitanju ako je do njih.

                          Originally posted by apokalipto
                          Zdravo ljudi,

                          Prvo da vam se zahvalim za gomilu dobrih saveta koje pokupih ovde, sto me i navelo na to da odaberem Lagunu. Radi se o Laguni iz 2003 1.6 16v. Izgleda pristojno za to godiste sa 97 000 km na satu i odaje utisak da je toliko i presla bez obzira koliko to ludo zvucalo (vozila zena) Auto uvezen iz Belgije, oprema osnovna, nista posebno ali meni i odgovara posto mi je to prevozno sredstvo. Za uzivanje koristim jednog japanskog dvotockasa od 600 ccm i prilicno HP.

                          Unutra je dobro ucuvana bez ikakvih tragova drljanja. Ovo sto sam po placevima gledao je bilo grob do groba. Slika na zalost nemam i nece ih ni biti uskoro jer se nalazim 8 000 i vise km od auta. Sad se keva vozika okolo.

                          Medjutim htedoh da ipak postavim par pitanja obzirom da sam auto vozio nekih 3 nedelje mislim:

                          1. Auto blago vuce u levo. Promenjena je desna spona i regliran trap. Zadnje gume prilicno lose (bile napred i neravnomerno trosene). Izgleda da je auto nasadjen negde jer je desna sajtna farbana, onaj deo pod zastitom.

                          2. Kad je hladan ler je ravnomeran ali neravnomerno prima gas, brljavi malo, guta knedle. Cim se zagreje, posle par minuta, sve je OK. Bio kod majstora, cistili dizne i nista se ne promeni.

                          Inace sam po kupovini odradio mali servis u Cacku (ovlasceni) i na testeru nista ne pokaza od gresaka. Ako vas ne mrzi dajte neko misljenje o tom motoru generalno i sta bi moglo da bude uzrok ova dva navedena problemcica tako da znam na sta da obratim paznju.

                          Unapred hvala
                          Dobrodosao nam i cestitke na kupovini.

                          Prvi problem je malo skakljiv za resiti ga preko foruma, ali i da je udaren centriranje trapa moze da se uradi bez problema. Vozio sam jednom prilikom megana koji je bio dibidus ulupan, pa je na kraju kada je odradjen isao pravo ko strela i nije tresao cak ni na 180km/h.

                          Za drugi problem, rekao bih da je povezan za prvi. Dosta renaulta sam vidjao uvezenih iz belgije koji su bili lupani i uradjeni napolju. Dobra stvar je sto je verovatno kilometraza prava, posto je cekao uradjen na nekom autoplacu da bude prodat. Losa stvar je sto ti motori ne vole da stoje, a pogotovo ne duzi vremenski period. Imao sam megana 1, sa tim motorom uvezenog iz Belgije i imao je isti problem. Ciscenje dizni nije nista pomoglo, pa je majstor uzrok kvara trazio na drugim mestima. Ma kraju kada je popiz..o, zamenio je ipak dizne sa nekim polovnim koje je nabavio od 1.8 16V i problem je resen. Naravno majstor kod kojeg sam nosio dizne na ciscenje je tvrdio da su mi one stare dizne bile dobre ali.....Moja preporuka probaj da nadjes ipak kod nekog majstora polovne dobre dizne da probas, pa da znas da li je to u pitanju.
                          Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                          Comment

                          • hope
                            CBC Senator
                            • 03.06.2010
                            • 212
                            • ca

                            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                            remont dizni je od 50-150 evra komad,zavisno sta je otislo jer je dizna sastav elektronskog i mehanickog dela
                            ne znam da li je ko od vas video masinu za proveru dizni,ja jesam pa vam mogu reci da se sastoji od 8 velikih posuda koje izgledaju kao epruvete
                            i dizne se stave na vrh "epruvete" i povezu sa elektronikom
                            kada se ukljuci aparat onda iz dizni izbija gorivo u vidu magle jer je pod velikim pristiskom
                            aparat pali dizne u isto vreme i sve rade isto vreme tj gase se u isto vreme
                            i na kraju se vidi da li je svaka dizna izbacila isto goriva tj da li je isti nivo goriva u svakoj epruveti(ako bilo koja kaplje onda nije u redu)
                            a majstor koji nema taj aparat moze samo da vadi diznu i gleda da li baca gorivo u magli ali ne moze proveriti da li svaka dizna izbacuje podjenako goriva

                            Comment

                            • miroroma
                              CBC Početnik
                              • 11.05.2010
                              • 7
                              • i. sarajevo

                              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                              e ovako, pre svega hvala svima na odgovorima, a ne baca crni dim ,a li mi se to bilo upalilo i dok je upaljano auto slabije vuce a recimo dan posle ujutru to se nije bilo upalilo i auto je vuklo kao pre, znaci kao da nista nije bilo, pa tako jedan dan, pa se opet upalilo, a kada slabije vuce isto kao da ima neku blokadu, i opet 50 -150 evropljana je bolje nego 500 komad, ja sam ukucavao na forumu vec i nisam nasao ko i gde radi reparaciju da vas dzaba ne peglam, u svakom slucaju ujutru idem na dijagnostiku i znam sto posto sta je, ali mi je lakse vec i ako su dizne, za 150 se vec moze preziviti..... ali mi nije jasno ako se vec pokvari sto stalno nije pokvareno a ne dan jeste a dan nije ......hvala svima jos jednom

                              Comment

                              • apokalipto
                                CBC Početnik
                                • 24.10.2010
                                • 4
                                • KV

                                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                                Hvala Savke na promptnom odgovoru. Mozda je jos uvek problem u gumama cim i dalje vuce po malo. Videcu kad izmenjam gume izbalansiram pa da opet odem kod lika koji je radio reglazu.

                                Pozdrav svima!

                                Comment

                                Working...
                                X