RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mupe
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 822
    • bg
    • Laguna 3 GT 2.0T 205

    Re: RENAULT LAGUNA II

    Pa biće da ti nešto ipak nije ispravno. Verovatno prekidač za rikverc svetlo pošto on daje informaciju i o izabranom stepenu prenosa.

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      Originally posted by krypton View Post
      ... kod mene ukoliko je sve ispravno i svi senzori rade, onda moraš da držiš pritisnuto kvačilo da bi se startovao motor,
      Ne moraš! Pravilno je, pritisnuta pedala kočnice. Naravno, menjač na praznom hodu (leru).

      To je u vezi sa UCH i imobilajzerom. Ručna nije u vezi sa tim sistemom. A i ja sam grešio, jer sam pre sto godina tako naučio. Objašnjenje je bilo, da se olakša start motora, jer je ulje u menjaču gusto!

      A, što pali i sa pritisnutim kvačilom, razlog je, da su indikatori obe komande, priključeni na isti konektor UCH. Na mojem meganu (ista shema), nakon ubacivanja kartice, pojavljuje se na displeju poruka: "pritisni kočnicu + start".

      Comment

      • mileca
        CBC Početnik
        • 29.11.2010
        • 7
        • Cacak

        Problem klapna-leptir gasa

        Motor 1.6 16v. Imam problem sa leptirom gasa o kome je dosta pisano a kod mene je specificno da mi se to desava samo kad je malo hladnije i to samo kad potopim gas, dok umereno mogu da vozim. Znaci za 4 meseca ni jednom mi se to nije desilo do pre nekog hladnijeg jutra.Cini mi se da je problem u konektoru. Javlja mi se greška da postoji prekid od kompa do klapne pa sam mislio prvo da proverim konektor. On je vec menjan, auto sam uzeo sa zamenjenim. Prskao sam konektor kontakt sprejem i sa tim su problemi postali redji ali se ipak desavaju. Nasao drugi konektor sa jaceg motora. On ima dve deblje i 4 tanje zice. Kod mene su trenutno dve deblje u sredini, a na novom na kraju.Verujem da ne mogu da zamenim konektor zbog preseka zica a nigde ne mogu da nadjem koji je pravi raspored. Pomisllio sam da nije i pri prvoj promeni pogresno zamenjeno. Ako neko ima isti motor bio bih zahvalan da mi kaze raspored zica na njegovom.Takodje ako neko misli da zna sta bi jos moglo da bude da se to desava samo po hladnijem vremenu neka pise.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          Originally posted by mileca View Post
          ... Nasao drugi konektor sa jaceg motora. On ima dve deblje i 4 tanje zice. Kod mene su trenutno dve deblje u sredini, a na novom na kraju...
          Mora biti, kao što je na tvom starom, jer je standardni raspored:

          1. Potentiometer earth
          2. Potentiometer no 1. signal
          3. - engine (minus)
          4. + engine (plus)
          5. Potentiometer +5 V supply
          6. Potentiometer no 2. signal

          Možeš proveriti ohm.metrom ispravnost potenciometra: treba da su oko 1200 ohm (1K2), dozvoljeno odstupanje 240 ohm.

          Engine resistance - mereno na konektoru 1.6 ohm. Rekao bih, da su upravo ti kontakti (ili kablovi) u pitanju.

          Comment

          • kimi r
            CBC Član
            • 27.04.2012
            • 55
            • Nis
            • Laguna 2 1.8 16V

            Jedno pitanje, kad ukljucim tempomat, na Laguni 2 18.16V,poprilicno se zagreje prekidac tempomata, bilo da je u "narandzastom" modu,bilo u "zelenom" da li je to normalno ili sta vec?

            Comment

            • krypton
              CBC Član
              • 04.08.2012
              • 25
              • Beograd
              • Astra G 1.8 16V 1999

              Jeste normalno, iako nemam pojma zašto se to dešava, a koliko sam pročitao ovde, svima pa i meni se isto dešava.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                Nije normalno!

                Radi se o običnom prekidaču, kroz koji prolazi relativno slaba struja, ako je sve ispravno. Do zagrevanja, najčešće, može doći usled lošeg kontakta u samom prekidaču i varničenja. Rešava se zamenom, jer je neispravan. Isključite speed control i vidite, da li se zagreva. Zatim, uključite speed kontrol (položaj 1) i proverite, da li se preklopnik zagreva. Ako se zagreva, ohladite ga i zatim uključite speed limiter (tempomat u položaju 2) i proverite, da li se prekidač zagreva. Ako se zagreva u oba položaja, velika je verovatnoća, da je greška do kompjutera, ili motora leptira.

                Da li imaš indikatore uključenog tempomata i speed control, kao i podešavanje kontrole brzine?

                Comment

                • kimi r
                  CBC Član
                  • 27.04.2012
                  • 55
                  • Nis
                  • Laguna 2 1.8 16V

                  Da imam indikatore, ali cinjenica da sam aprila cistio leptir gasa, i sada opet na ler-u ne radi bas najbolje, nista strasno ali cesto je ispod 900 obrtaja, bez obzira sto je motor zagrejan.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    Da li ti tempomat "drži" određenu brzinu, ili prekida sam od sebe? Bez upotrebe bilo koje komande: bilo koje od tri pedale ili komande na upravljaču?

                    Comment

                    • kimi r
                      CBC Član
                      • 27.04.2012
                      • 55
                      • Nis
                      • Laguna 2 1.8 16V

                      Da drzi brinu bez problema, kada preticem, vraca je na zadatu km/h, kada sam testirao speed lim. takodje radi besprekorno, jedino neobicno je to po meni zagrevanje prekidaca.

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        Neispravan preklopnik, ili loš kontakt na konektoru.

                        Dvostruki, tropolni preklopnik:

                        A1 + side lights / B1 Speed limiter On/Off switch
                        A2 + After ignition feed (shut-down circuit) / B2 Earth
                        A3 Cruise control On/Off switch / B3 Not in use

                        Posle preklopnika, prvi na udaru su radni otpornici jednog i drugog kola, ali bi njihova neispravnost prouzročila nepravilan rad tempomata.

                        Preklopnik u neutralnom položaju, ne sme da se greje, jer je sve isključeno!
                        Last edited by Franjo; 24.10.2012, 00:58.

                        Comment

                        • kimi r
                          CBC Član
                          • 27.04.2012
                          • 55
                          • Nis
                          • Laguna 2 1.8 16V

                          Hvala, do kraja nedelje idem da menjam ulje a tamo radi i dobar elektricar, pa cu mu reci i ovo kao mogucnost.Pozz

                          Comment

                          • djura 82
                            CBC Član
                            • 23.10.2010
                            • 27
                            • vojka

                            Da li neko zna koliko tečnosti staje u lagunu to jest koliko da kupim litara antifriza 100% a koliko da sipam destilovane vode.Inače,auto mi nije hteo da upali,samo vergla,prikačen na dijagnostiku i pokazao da je crko senzor radilice,tako da danas idem da kupim i da namestim pa se nadam da će biti u redu.

                            Comment

                            • krypton
                              CBC Član
                              • 04.08.2012
                              • 25
                              • Beograd
                              • Astra G 1.8 16V 1999

                              Kako ti se ponašao pre nego što je crkao senzor? Jel išta nagoveštavalo da će da crkne?
                              Pitam, pošto ja imam problem sa "jutarnjim" paljenjem, tj vergla nekoliko puta pa tek onda upali...

                              Comment

                              • djura 82
                                CBC Član
                                • 23.10.2010
                                • 27
                                • vojka

                                Pogrešna informacija,dakle majstori stvarno nisu normalni,zamenio sam senzor i auto i dalje neće da upali,poludim i odem kod drugog majstora,on udari čekićem po ajnspric pumpi i auto upali,znači da poludiš!Vrati stari senzor radilice,zameni pumpu,bosch 14500 rsd,i auto ide ko metak!Kako je onom prvom majstoru pokazao senzor,nikom nije jasno,zato pamet u glavu i dobro birajte majstore!

                                Comment

                                Working...
                                X