Upravo tako, samo sam ja napisao da cilj desnoasimetričnog svetla nije da osvetli pešake, nego da ne zaslepljuje vozače koji dolaze u susret. Ne znam šta Mrceli nije jasno.
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
E, sad ste ga, brate, preterali!
Podešavaju se na istu visinu, a usled konstrukcije sočiva - asimetrično osvetljava desnu stranu višlje, za razliku od onih, predviđenih za vožnju levom stranom kolovoza!
Evo, kako se podešava, po visini i pravcu:
Podešavanje usmerenosti farova
Comment
-
-
primer stelovanja, da steknete predstavu o cemu se radi. farovi se steluju jednako, far zbog svoje konstrukcije baca vise tamo gde treba(desno u ovom slucaju)
i kraj.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
IMam jedno pitanje za one koji se malo bolje razumiju.
MOzda se neki sjecaju, raspitivao sam se za kuckanje u laguni . Moj majstor mi rekao zamajac, ja sumnjao i otisao u servis...majstor u servisu mi potvrdio.
E sad, i jedan i drugi su mi rekli da se mogu jos navozati, pa tek ga mjenjati .... Da li mi je to rizikk ? Da li se to moze?
Comment
-
-
Zdravo svima. Evo, da se i ja priključim forumu, pošto sam od pre 20-ak dana vlasnik Renault Laguna 2001, 1.8 16v.
Auto sam kupio od poznanika, ali sam odradio veliki i mali servis, kao i zamenu zadnjih silent blokova. Ugrađen mu je plin LANDIRENZO pre nekoliko godina i zaista dobro radi na leru (miran je na 900 obrtaja) i na benzinu i na plinu. Što se tiče potrošnje, po gradu (Beograd), po dosadašnjem merenju (prešao nekih 500km) troši oko 12,5l, što mislim da je korektno.
A sada, pitanja za vas iskusnije:
1. Da li je normalno da ovaj motor, pri brzini od 120 km/h ide na 4000 obrataja, zatim na 140 je već blizu 5000, na 160 je skoro na 6000? Isto se ponaša i na benzinu i na plinu.
Raspitao sam se kod nekoliko majstora, neki mi kažu da to može biti zbog kvačila (koje bih uskoro trebalo da promenim jer "odvaja" više nego što bi trebalo). Iskreno meni je nekako čudno da auto radi na tolikom broju obrtaja, posebno pri brzii od 120km/h.
2. Na kom broju obrtaja, pri tim brzinama, rade vaše Lagune, sa ovim motorom?
3. Da li, kada se uključi klima, i vama obrtaji na leru skoče na nekih 1100?
Hvala unapred na odgovorima i pozdrav svima!
Comment
-
-
Moja je dizel pa ti obrtaji ništa ne znače, ali matematika je prosta. Ako na 4.000 ide 120km/h, onda na 6.000 mora da ide 180, a na 2.000 - 60km/h. Naravno, u istom stepenu prenosa. Ako bude tako, onda proklizava lamela.
Comment
-
-
dosta bisera sam ovde procitao ali mislim da je ovaj jedan od najboljih.
pa zar neko stvarno misli da je moguce da proklizavanje lamele na konstantnih 6000 ne bi zapalilo lamelu posle 10-15 sekundi a samim tim i auto.valjda ima nekog ovde kome je nekada proklizavala lamela i da je to ne moguce ne primetiti.
Comment
-
-
Ja znam čoveka koji je vozio sa lamelom koja kliza i pojma nije imao o tome i pored smrada. Sad vidim i grešku u svom postu, reč "bude" treba da bude "nije". Glupi swype.
U svakom slučaju, biser je tvoja glupa i sasvim beskorisna poruka. Ko je spominjao klizanje na 6.000 uopšte?
Comment
-
Comment