@ superfly tnt
Nesto se mnogo sijaju usisi na ove dalje dve?
Da li ova 1. ide na plin?
@ brzi_pas
Ne valja ti to nista, doceraj je meni u BG i svi srecni!
Od TS na jace sve imaju blokadu diferencijala. AR 75 se proizvodila do 92.
Da se ne ponavljamo po 1000. put, evo ti link pa pojuri sta pise o istoriji, modelima i serijama.
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
je prva je TS na plin, to je moja. druga je TS isto moja. srebrna je 24v a zadnja crvena je 12v.
sto se tice onog ts sta nece da upali. provjeri jeli radi pumpa. ako ne, promrdaj relej iza klapne za gas, tamo je iza onog tapecirunga na vatrozidu .imas ih 4, prvi ili drugi sljeva neznam vise. dok neko vergla drugi nek drzi pumpu rukama i osluskuje jel radi. ako radi i nece upalit( sto je 99% nemoguce) samo nastavi verglat, upalit ce kad tad.
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice nova stranica
ko zna jel ce tako izgledat ako ubacim v6 ili pofarbam u crno. mozda je ovo bas dobitna kombinacija, ofucana boja spustena na pod. da ne diram nista bolje?
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice nova stranica
Vozio sam preko 200km da bi vidio ovu 75icu....
Nije "limited edition", nema AC, nema recaro a ni plocicu, znaci "obicna"...
Boja je fabricka, ali toliko losha da cak ni ja nebih mogao da je vozim dok je ne lakiram (a tolerantan sam za lak)
Motor nije htio da upali, ali ja nisam neki majstor, kupljena je nova pumpa za gorivo i dobija struju, ali.... Osim toga motor je dosta masan, mada motor kao motor ne bi trebalo da bude problem da se sredi...
Parkirana je prije dvije godine, da doceka bolju finansisku situaciju vlasnika, ali je docekala toliko bolju da je vlasnik kupio novi auto, a ona ostala na parkingu...
Vlasnik mi je rekao da se "malo" cuje kardan, i to mi predstavlja mozda najveci problem, jer kod mene nece niko da radi 75ice... Koliki je to problem sta mislite???
Ona generalno (ako izuzmemo katastrofalnu boju) izgleda OK, nije trula nidje, patos (tepih) unutra josh uvjek je u celofan, tacnije unutra osim sjedishta koja su popustila sa strane (zbog shirih gabarita vlasnikove zadnjice) je bash, bash pristojna...
Sta mislite, koliko (ovako okvirno) treba u nju josh da se ubaci para da se dovede u OK stanje (farbanje da ne racunamo)... Jer je vlasnik cijeni smijeshnih 400e, sto mislim da je mala cijena za RWD Alfu, kojih je sve manje i manje kod nas...
na 4cilindra je kardan manji problem, gume se daju nabavit, pa cak i polovne ce radit ok. jedino ako je lager oso , e to treba novo. nije neka nauka ga skinut.
prije bih se zabrinuo zasto ne pali. TS kad nece upalti to je ozbiljan problem. daj joj direkt plus i minus na pumpu da vidis jel vrti. kad nabije tlak MORA upalit !.
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice nova stranica
To su sitne pare kad bi problem bili samo kardan, boja i sedišta.
Zamena hardijevih zglobova nije neki preteran bauk, ja sam ih u Beogradu nalazio bez problema, kao i ležaj i nosač.
Bukvalno ga bilo koji pristojan majstor može srediti.
'91 su koliko se secam imale catalysator... to mozes da skines naravno... bolji malo zvuk i vishe snage... za 400e to bi trebala da bude dobra kupovina... a kao sto ti kolege vec rekoshe nije to neka tehnologija ultra-mega... tako da je mozes i sam mehanicki srediti sa nekim malim predznanjem...
Vlasnik mi je rekao da se "malo" cuje kardan, i to mi predstavlja mozda najveci problem, jer kod mene nece niko da radi 75ice... Koliki je to problem sta mislite???
Ima na ulazu u Podgoricu sa leve strane iz pravca kanjona 75 skroz spremna za trke. Kada sam isao na more stao sam da se upoznam sa covekom!
Onako u razgovoru sam ga pitao za koje trke je spremana i on mi rece za neki gradski sampionat???
Posle samo 300m odatle sam video i jednu djulijetu (pretecu 75) koja je spremljena u istom fazonu!
Taj momak sto sprema tu 75 radi neku mehaniku...,mozda bi trebalo njega da kontaktiras za neke eventualne "kompleksnije" radove?
Comment