Na zrtezu vidis dimenziju visine centra letve od gornje ivice donje zone konstrukcije . A ko ides ispod te mere , tocak ti na udarcu ide u toe-in , suprotno ako povecavas . Zaboravio sam , ovo ti je visina gde tocak drzi isti pravac , tj bumpsteer -a nema .Konstruisao sam poziciju na osnovu kretanja tocka po vertikali od 5 cm , sto ce u praksi tesko da se desava Dobra osnova za pocetak , a sada ti proveri na forumima , i po raznim diskusijama , sta bi trebalo da se desava sa tockom . Ackermanov ugao jos nisam proveravao , za to mi je potreban ctrezz horizontalne projekcije , koji jos nisam uradio . Proveri mere sa crteza , sa merama na sasiji .
@kobac
Ma moze sve , alfa je super , samo ne ocekuj da ces dobiti nesto sto je sto posto po knjizi , bice tu dosta slobodnog konstuisanja i istazivanja , ali ces imati jedinstveni auto , licno tvoju ideju i realizaciju . Ako je alfa ispravna , tj motor i menjac rade dobro , i mozes da je dobijes povoljno , resio si problem donora
mala pauza sa sevenom ovih dana , juche sam pocheo da radim stolariju i dobro nisam ostao bez palca... mislim da ga nisam polomio ali nemogu da ga pomeram ... tako da sa jednom rukom mogu malo toga da radim a burazer mora da zavrshava posao koji smo pocheli ... ja mu dodjem kao stega samo pridrzavam mdf
@Van
koja je pozicija letve po horizontali ... juche sam prichao sa nekim trkachima koji kazu da letva treba da bude prava linija koja povezuje tachke gde se kachi spona ...
Daco , stavi ti letvu na visinu od tih 56 mm , ali uradi to preko nekih distancera da mozes naknadno da menjas set-up , a horizontalno nisam jos nacrtao projekciju , ali pogledaj kako je na ladi toj tu . Generalno probaj da napravis neki sistem da letvu moces da pomeras napred-nazad i empiriski se utvrdi akermanov ugao . Taunus ima tako postavljenu letvu da kada je spoljni tocak na 19 stepeni , unutrasnji je na 20. Generalno ti je sistem da ti je taj ugao predefinisan samom geometrijom nosaca prednjih tockova , a da dodatno mozes da ga povecas tako sto ces trerati letvu ka motoru da spone ne budu vise paralelene sa letvom. Kreni od postavke da ti je letva sa sponamo prava linija kada je gledas odozgo . Dacu ti crteze kada se budemo videli
@kobac
Evo slike nekog kola koja su derivat ideje lotusa 7 , a imaju motor pozadi . Pazi da ne preterujes sa merama , inace ces morati na deblje kutije ili da tu tvoju konstrukciju podvrgnes ispitivanju ...
ne centralno smesten motor i jos poprecno postavljen za to trebas da budes jako vest u ovome poslu da to izvedes a da auto bude stabilan i da ne pocne preupravljanje u krivinama previse naglo (tj nekontrolisano).........................inace svidja mi se ideja super izgleda ........ .........................................ali mislim da bi za mene sada tako nesto bilo preabiciozno................ali .ako imas jos materijala super spremio sam prazan hard od 200giga pa da prebacimo to ....nadam se uskoro
jasam kada sam mislio na povecanje dimenzija mislio na ovako nesto
da upravu si za vece kutije to je nekako logicno zato sam kupio kutije 40 x40 x2 mozda sam malo preterao ali isao sam logikom bolje jace kad vec nisam uradio test opterecenja ......................jer..nisam nasao nikoga ko zna dobro da radi u "catiji "........posto moj program saradjuje sa njom............inace sam model sasije nosio na masinac oni su pokrenuli u katiji ali nisu radili test oterecenja .......rekli su mi samo da je to ok .....i da donesem samo od cega cu prednje zadnje vesanje motor i ostalo je na tome za sada
Za vikend je odradjena letva volana .Ugradja je zahtevala da se napravi konstrukcija koja ce drzati letvu na mestu , a da moze da se pomera gore dole , tako da se odredi prava pozicija koja eliminise bumpy steer. Kad je pronadjena prava pozicija , postavljen je nosac letve .
Taunus je keva za ovo... Na capriju nikada nisam zamenio ove gumene nosache letve i letva je mrdala levo-desno po 3-4 cm kada se mrda volan
Nikad mi nisu ni rech rekli na tehnickim pregledima
Srbija!
Dobri su ti stari fordovi jer su tako dobro pravljeni delovi tada... A narochito za ovo sta nama treba
I bukvalno sve moze da se remontuje, legure ludachke... sve predimenzionirano...
A ne, uzmem na ladi da pritegnem nesto a svaka druga matica kao od kackavalja- oblajzne.
PS: Hteli egipcani pre neki dan da mi odnesu kompletan zadnji trap sve sa diferencijalom Sretja pa sam bio kuci
Van@
Jesi li povecao dimenzije S7 zbog sirine diferencijala (medjuosovinski razmak) ili sto bi rekli, pravish ga "za sve pare"
noramlno je rastojanje oko 2350 mm ali meni je zadnja osovina otisla 10cm nazad , zbog mog resenja zadnje vesanja . ako koristis zadnju krutu osovinu , sto preporucujem jel je mnogo laksa za ugradnju i samo pratis uputstva , neces imati problem sa duzinom.
Pozdrav
Comment