Znam da na 106 ima taj lim iznad bregaste, ali samo zato jer standardno deklo ostavlja jako mnogo prostora iznad bregaste, te je bilo potrebno smanjiti taj prostor limom. Ja taj problem nemam jer je standardno deklo, kada se zasrafi, maltene na milimetar od vrha brega.
Konkretno, sinoc, evakuaciono crevo iberlaufa nije bilo spojeno ni na kakav vakuum (obicno stoji zakaceno na usisnu granu) vec je slobodno stajalo otvoreno, ono ulja sto je krenulo na iber je dakle iscurelo svud po motoru
Ovo za evakuaciju nazad u blok te ne razumem najbolje, sada je auto upaljen sa standardnim usisom, dakle standardan sistem evakuacije ulja je i dalje montiran, dakle iz dekla bregaste ide crevo u usisnu granu, koja pravi vakuum i vuce uljane pare nazad u motor. Dakle, konstantno postoji vakuum koji vuce iz ibera nazad u usisnu granu. E sad to vise nisu uljane pare nego ulje...Sistem vracanja ulja nazad u BLOK, koliko ja znam nema, makar eksterni (tek ce da bude kad monitram oil catch, je li
). E sad, ako mislis na kanale na samom deklu, ili sliku same glave, to mozda i imam negde...
Dakle, merac pritiska POSLE reduktora pritiska?
Sto se tice temp. motora, bila je prilicno stabilna, i pocela blago da se penje ka 600c cim sam pomerio auto motorom umesto guranjem
E da, nije hteo da upali sa starim benzinom, sipali smo 10l novog, i za 25-30 minuta rada u mestu na 3000+ obrtaja, popio vise od pola
Doduse, mene iskreno JAKO cudi kako je uopste upalio, imajuci u vidu preklapanje bregastih i sam profil. Jeste da smo morali da iskopcamo MAP jer sa njime nije hteo ni da bekne...
Konkretno, sinoc, evakuaciono crevo iberlaufa nije bilo spojeno ni na kakav vakuum (obicno stoji zakaceno na usisnu granu) vec je slobodno stajalo otvoreno, ono ulja sto je krenulo na iber je dakle iscurelo svud po motoru

Ovo za evakuaciju nazad u blok te ne razumem najbolje, sada je auto upaljen sa standardnim usisom, dakle standardan sistem evakuacije ulja je i dalje montiran, dakle iz dekla bregaste ide crevo u usisnu granu, koja pravi vakuum i vuce uljane pare nazad u motor. Dakle, konstantno postoji vakuum koji vuce iz ibera nazad u usisnu granu. E sad to vise nisu uljane pare nego ulje...Sistem vracanja ulja nazad u BLOK, koliko ja znam nema, makar eksterni (tek ce da bude kad monitram oil catch, je li

Dakle, merac pritiska POSLE reduktora pritiska?
Sto se tice temp. motora, bila je prilicno stabilna, i pocela blago da se penje ka 600c cim sam pomerio auto motorom umesto guranjem


Comment