Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Imam, kako nemam?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • itza
      CBC Senator XXL
      • 28.12.2004
      • 658
      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
      • -

      pitam ..
      palo mi je na pamet da je dizalica posluzhila kao masa a ti imash onaj osigurach koji iskache i kada spojish +i- iako nisu pod naponom .. zaboravih kako se zove .. pa da reshimo misteriju sa iskakanjem osiguracha bar
      "Brano sine , vozi POLAKO..."

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Pa palo mi je na pamet nesto slicno, ali rekoh ako sam vec nasao nacin da to proradi, sad me nesto mrzi da trazim zasto se to desavalo, bice vremena, daj redom
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • itza
          CBC Senator XXL
          • 28.12.2004
          • 658
          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
          • -

          ako mogu da pomognem znash broj ..
          "Brano sine , vozi POLAKO..."

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Pa hvala, u svakom slucaju mozes da svratis kad imas vremena, pa ako se nadje nesto sto mozes da uradis (osim sajta o kojem smo davno pricali... ), dogovoricemo se
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Za ne verovati, ali ona salata od kablova je povezana, problemi sa varnicom (odnosno odsustvom iste) na bobinama resen, svi senzori kalibrisani kako treba, danas bi trebalo da povezemo vodove goriva i da vidimo da li ce da kresne

              Par dana smo imali problem sa bobinama, povezali sve po PS-u, ali pri verglanju bobine jednostavno ne dobijaju nikakav signal...prc Problem je bio u tome sto smo + uzimali sa standardog ozicenja sa ECU-a, koji je taj + imao vezan na relej, koji je iskopcavao struju dok se ne zavergla auto. Naravno, posto ECU vise nema senzora na sebi, nije ni znao kad auto vergla te nije mogao ni da da struju Dakle + direktno na poseban relej i sad radi

              Ako sam ista naucio to je da je nekad MNOGO bolje malo sesti, odmoriti mozak, i krenuti ispocetka...Ne kazu dzaba jutro pametnije od veceri, sta ces...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                bobine od 1.8T? znaci uspjelo - ajd fino!
                BTW koliko je budzevine bilo da se montiraju?
                i jos nesto - i dalje je na standard ECU ili vec na NIRA?

                upravo sam ugledao



                jesi li siguran da disk treba da bude ovako montiran? zar ne bi kanali trebali da budu usmjereni prema naprijed?
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Ne, nego upravo ovako. Poenta grooved diskova je da kanali, dok se tocak okrece, vode VAN diska, dakle da prasinu koju sastruzu odvedu napolje, sa diska. Da su okrenute naopacke, sva prasina, toplota itd. bi bile odvodjene prema centru tocka, sto je naravno pogresno. Par puta sam video kod "ozbiljnih" tunera (uglavnom Ameri...) da diskove okrenu naopacke...ccc...

                  Budzevine? Vrlo malo. Malo zezanja oko kabliranja, ali ne zato sto ga je komplikovano uraditi (naprotiv, +, - i signal, kao i za svaku bobinu) vec zato sto smo mi malo zeznuli stvar Same bobine samo se ubodu u postojeci kanal na glavi, savrseno pasuju.

                  Svi senzori, kontrola paljenja, goriva, pumpe itd. sve je vec vezano na NIRU.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    ok, covjek se uci dok je ziv
                    naime, u 95% slucajeva koje sam vidio diskovi su bili motirani naopacke (a bila su tu i auta stvarno ozbiljnih tunera...)

                    a, usput, to su EBC T.G.? kolika je razlika u kocenju u odnosu na glatke diskove? i kakve pakne koristis na njima?
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Pa eto, pre neki dan gledam na Discovery "Rides", i Chip Foose priprema auto za SEMA-u - sa naopacke montiranim diskovima...Mozda mu je tako lepse, sta ja znam.

                      Diskovi su Black Diamond Combi, pakne takodje BD. Razlika u kocenju nije preterano velika (jer su kocnice bile odlicne i pre toga), samo sto bi trebalo da budu otpornije na fading i patiniranje plocica, sto i jeste glavna poenta busenja i groovovanja diskova. Nisam imao preterano mnogo prilike ni da ih provozam, videcu tek sta i kako rade.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        hoce li ici DI kasete ili ces pokusati da naucis niru sta je knock senzor ?
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Profesorski sam raspolozen
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            Originally posted by 206
                            Pa eto, pre neki dan gledam na Discovery "Rides", i Chip Foose priprema auto za SEMA-u - sa naopacke montiranim diskovima...Mozda mu je tako lepse, sta ja znam.
                            U celoj prici nisu mnogo bitni kanali na disku. U slucaju 206-tice postavljeni su kako treba ali to sto ste vidjali da neki stavljaju kontra su isto postavljeni kako treba. Razlika je u obliku diska, velicini (gde se stvara turbulencija) rasporeda rupa i od poprecnih kanala koji spajaju 2 ploce diska.

                            Obojica ste u pravu.
                            Na pr. Ferrari ih tera ka unutra da poprecne ploce grabe vazduh i izvlace ga ka glavcini dok porsc. tera ka felni.
                            Ali u poslednje vreme se sve vise primenjuje princip postavke kao kod 206-tice.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Za ne verovati, upalili smo auto

                              Svi senzori lepo povezani, airbox i trubice doduse nisu namontirani (mada mi ne trebaju preterano za probu), okrenuli kljuc, malo verglanja, eksperimentisanja sa uglom predpaljenja i upali A taman sam mislio da nikad nece

                              Za divno cudo sa hladnim motorom, onolikim preklapanjem bregaste, bez trubica, bez stelovanja vakuuma lera vakuummetrom, bez airboxa, filtera itd, nema oscilacija bog zna kakvih u radu motora, dakle radi prilicno mirno na nekih 850-900 rpm.

                              Dakle, sad treba popakovati sav hardver na mesto, izmeriti potrebne duzine kablova, sve opet razmontirati, pokratiti i upakovati kablove, sve ponovo spakovati i vratiti na mesto, pa lepo sesti i mapirati motor, sad kad znam da ce da upali

                              Sad vec pocinjem da se zanosim da ovome mozda i ima kraja
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                it´s alive , it´s alive

                                I kakav je osecaj kad posle toliko vremena nateras gomilu gvozdjurije da ozivi
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X