Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Ima bypass ali su zatvoreni, a ler gas se regulise minimalnim otvaranjem glavnih leptira, i sasvim lepo radi i tako Dakle, nije neko curenje ili interferencija sa te strane. Meni na leru moze da radi u Alpha-N ili MAP, trenutno radi na MAP modu, ali opet kazem, nije ni bitno, i na 37 i na 80kpa moze da radi sasvim mirno na leru, kazes NIRI da je normalna vrednost MAP-a na leru 80kpa, i on to kapira kao normalno i ne brljavi.

    Trebala bi mi oba ta manometra Onaj obican da izmerim potpritisak u plenumu, a diferencijalni za merenje eventualne razlike pritisaka na leptirima (posto se regulisu 2 po 2).
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      nemoj sa digitalnim, obicno nisu dovoljno brzi da octaju varijacije, jedan analogni sa opsegom +/- 0,5 bara i to jedan koji nije prigusen sa glicerinom da bi uocili varijacije, njegove bregaste prave dugacak zastoj te mislim da vakum nestane u pauzi pulseva...
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        nemoj sa digitalnim, obicno nisu dovoljno brzi da octaju varijacije, jedan analogni sa opsegom +/- 0,5 bara
        onda cu da iscupam boost gauge iz porscha pa da probamo... mada i ovaj digitalac bi trebalo da je kvalitetan (brz), probacemo ovih dana....(kad nabavim instrumente)
        koji je razlog bio za zapusavanje bypass-a i regulaciju lera preko leptira ? da bi mogao da radi u alfa-n ili nesto drugo ?
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Ne, tako je po defaultu predvidjeno da radi, dovoljno je precizno napravljeno telo leptira da moze precizno da dozira kolicinu vazduha na leru i glavnom klapnom, umesto da komplikuju stvari bypass-om
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            ne sumnjam da je dovoljno precizno napravljeno, jedino sto se onda kroz taj mali zazor po velikom delu obima trotla struja vazduha ubrzava mnogo, i jos u impulsima, pa mozda to remeti signal map-a, koji je takodje uzet sa unutrasnje povrsine trubice... rupa preko koje vazduh struji u impulsima velikom brzinom....teoretski to bi trebalo ejektrorskim efektom da pojaca signal vakuma ali, svasta tu moze da se desava...
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Onda bi i bypass imao isti problem, tako da onda teoretski ne bi imalo nacina da dobijes dobro ocitavanje, zar ne?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                A da jednostavno jos malo zatvoris leptire? To ce smanjiti potpritisak u grani.
                Mi smo preksinoc stelovali leptire manometrom napravljenim za 15 minuta i potpritisak na leru je ok. Signal za map senzor se uzima odmah posle leptira crevom od 3mm.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  Sad vidim da ti od pocetka imas problem sa MAP ocitavanjima.
                  Ne slici ne vidim odakle si uzeo signal i kako si napravio "posudu" za smirivanje impulsa. Moze neka slika?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Leptire vise ne mogu da zatvorim, i ovako rade na manje od 1% otvorenosti, pocece da brljavi na leru. Mislim da uopste nije potrebno smanjivati potpritisak u grani, mislim da sa njim nema ama bas nista sporno da i nije visi nego sto treba da bude, mislim da je problem u losem ocitavanju. A ti ako vec imas manometar, ti ga ponesi

                    Ako pogledas slike na prethodnoj strani, videces da izmedju TB-a i same usisne grane postoje mesingani umeci, siroki oko 2cm - stavljeni su upravo da bi se sa njih uzimao vazduh da ne busim granu ili TB-ove. Sa njihove donje strane navarena je po jedna cevcica kojom se uzima vakuum, sa svake cevcice ide crevo jednake duzine od oko 15cm, i skupljaju se u plenum zapremine kao karton od rolne toalet papira, na koji je zakacen MAP. Sliku trenutno nemam, moram da prekopam laptop...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      ok, ne bi trebalo da bude problema sa mestom odakle uzimas map. Osim sto mozes da napunis 'plenum' za map gorivom ako su cevcice skroz dole

                      Kako si usaglasio leptire ako nemas manometar za to? Ja mogu da ponesem svoj, nije problem... ali da obecate da necete da se smejete kad ga vidite


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Da, to ostaje kao mogucnost, iako cevcice nisu skroz dole, vec malo sa strane...Mada, auto je dugo radio na leru, dakle mala brzina strujanja relativno velika kolicina goriva, a plenum je ostajao suv, tako da mislim da nece biti problema sa te strane.

                        Leptire nisam usaglasio, to ti i pricam 2 leva i 2 desna imaju centralni sraf izmedju njih kojim moze da se podesava razlika do neke granice, zato mi i treba manometar. Zezao sam se da nadjem manometar za merenje 4 leptira odjednom uopste ne razmisljajuci da za time nema potrebe jer se podesavaju samo 2 leptira, tako da ce i dupli biti sasvim OK
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          Moj meri samo jedan cilindar. Sto dva ili cetiri odjednom? Jeste lakse za rad, ali moze i jedan po jedan...


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Da, znam, mogu ja da merim sva 4 odvojeno, ali mogu da stelujm samo 2 po dva, kapiras? 2 leva leptira imaju zajednicku osovinu, 2 desna imaju svoju osovinu, odnos i razlika izmedju ta dva moze da se steluje, eventualne razlike izmedju pojedinacnih leptira sa zajednickom osovinom ne mogu da se steluju, tako da dzaba merim...Ovo sto imam nisu 4 odvojena leptira, nego 2+2.

                            Malopre pricah sa Nikolom, sto se tice MAP-a preporucio mi je Weber MAP br. APS03/03 za koji ima i datasheet - ima li ko ideju sa cega je ovaj MAP i gde u Bg ga naci?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              Zovi celavog jocu, ali on ce te ubedjivati da mozes da koristis bilo koji map ili ce te pitati sa kog je vozila...

                              Cekaj, zar malopre nisi rekao da izmedju leptira 1 i 2 i izmedju 3 i 4 ima neko malo stelovanje? To bi trebalo da bude dovoljno ako su precizno napravljeni, a u Jenvey imam poverenja. A iako nisu, razlika izmedju dva uparena leptira bi trebala da bude u granicama dozvoljnog. Mislim, u svakom slucaju moze da se nasteluje sa jednim manometrom.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                Carbtune motorcycle carburetor synchronizers;polycarbonate tool pouchs;for motorcyclists

                                Comment

                                Working...
                                X