znaci tu si na nekih 400 konja(ako je sa N2O)jer je toliko danas vozio nisan 200sx s14 sa malo vecom izlaznom brzinom oko 178 ili 179 kmh...mada oni imaju samo sper sa nekih 25% tako da je prva i dobar deo druge otisao u luft
(tako da ti mozda imas bolje vreme i sa manje snage
)...
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
Ne, daleko je ovo od 400KS.
Auto, sa vozacem i gorivom, je tezak oko 1350kg, i 400KS bi ga doveli na niske 12-ice. Ovo sto je do sada isprobano, sa N2O, ima 280-300KS. Istina, sa slikovima koje smo probali sinoc, ima mnooogo manje proklizavanja tako da se snaga prilicno dobro prenosi na podlogu bez rasipanja.
Sa najvecom diznom, i popeglanim mapama onoliko koliko cu ja moci da to popeglam, moze da izbaci ~350KS, i mislim da ce to biti sasvim dosta od ovog auta.
Ja sam, iskreno, jos uvek daleko od zadovoljnog time kako auto ide bez N2O, jer znam da to moze da bude jos dosta bolje. To naravno znaci da cu i dalje nastaviti da radim na autu, iako na njemu nema vise bog zna sta krupno da se uradi u smislu mehanickih zahvata.
Sve u svemu, eto mene na prvom dragu, koji prvi naleti, pa da vidimo zvanicno sta smo napravili
Comment
-
-
Bas si duhovit
Evo sad sam stigao...polako da prebacim klipice i malo ih reznem pa nabacujem.
Nego Sale imas li negde zabelezeno na lapu kada si vozio na koliko si saltao brzine.
Aj ponovi max. brzine po stepenima prenosa pisao si vec ali ne mogu da nadjem
I ako nemas zabelezeno da li znas na koliko obrtaja shaltas 3-cu i 4-tu odokativno da izvrsim neku tabelu ubrzanja.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Zato ga i pitam al njega nema jutros pa nema
Trebalo bi da je blizu 200 ali cekam da kaze na koliko salta i da da onu tabelu kako je naslagan menjacTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Hehe interesantno je videti kako mu od sila inercije pedala kocnice radi i pokusava da potisne kocnicu u ubrzanju
Odatle mu sve vreme za vreme ubrzanja blickaju stopaljke
been there done that
ps: Stavi jacu oprugu na pedalu
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ma bre ceo dan trcem po gradu, nikako da stignem do kompa...
Evo ovako, sto se tice tacki saltanja - shiftlight je nastelovan na malo preko 8000, kad se upali pustam N2O, i saltam dalje, znaci motor navrti mozda jos oko 100 obrtaja vise. Jedino 4-tu punim malo dalje od limitatora jer znam da je 402m otprilike tu negde pri kraju 4-te, ali malo pre ili posle limitatora ne znam dok ne stanem (zavisi od starta), zato 4-tu izvrtim do kraja pre saltanja u petu. Posle se pokaze da 402m uglavnom bude negde oko 7800rpm u 4-toj.
Evo grafika kalkulatora za prenos i gume sa shiftlimitom na 8100, kad shaltam:

4-ta na 8100 je oko 190, na 7800 kad predjem 402 je ~180 - G-Tech je pokazivao izlaz na 13.2@177. Ne mogu da tvrdim nista dok ne proverim makar drugim G-Techom, ili na zvanicnom dragu, ali ne verujem da sam pogresio mnogo, tim pre sto mi je u 3-4 navrata pokazivao izlazne brzine otprilike iste sa niskim 13-icama, odnosno ~200@12.9 sto je bila najbolja trka - ali iskreno, sumnjam da je napravio toliko, makar ne jos uvek
Sam kalkulator ne pravi gresku vecu od 1-2%, merio sam GPS-om brzinu na 8000 u petoj - po GPS-u ispada malo manje od 228 km/h, po kalkulatoru 230, tako da je prilicno tacan.
Comment
-
-
Eee namucih se posteno..
Dobrih sat vremena...sve je islo kako treba dok nisu pocele da me muce 3-ca i 4-ta brzina da bi se na kraju jednostavno pomirio i shvatio da je tu jednostavno auto najbrzi. Bez obzira koliko uzivo iz daleka gledano imas utisak da opada snaga u odnosu na prve 2, nema pada snage uopste sto sam na kraju kada sam opet pogledao snimak iz auta video da auto jednostavno isto puni samo jos bolje prenosi na put.
Mucilo me tu i udari nitra i velike pauze izmedju delova gde se shalta...ali realna slika izgleda ovako.
Ispasce da sporo saltas ali taj 1-1,5sec pauze je deo gde pustas nitro+saltanje+spajanje kvacila+vreme do ponovne aktivacije nitra
0- 60km/h = 2,7sec.
0- 80km/h = 4,0sec.
0-100km/h = 5,0sec.
0-120km/h = 7,4sec.
0-140km/h = 8,9sec.
0-160km/h = 12,0sec.
0-180km/h = 13,6sec.
0-190km/h = 14.5sec.
0-200km/h = 16.8sec.
Znaci ide kao jedan E46 M3 CSL

Dakle vozi niske 13-ice kako hoces!
Najbolje voznje su drugi klip i druga voznja na drugom klipu.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Comment
-


Comment