Nego, pises da ne znas da li ce mjenjac da izdrzi. A sta je sa poluosovinama, zglobovima i sl.? Da li si i tam radio neke custom verzije kao na M3 Aero ili je i dalje stock?
Poluosovine i zglobovi su stock, i trebalo bi da drze, videcemo kako se ponasaju pa po potrebi naci neke malo jace - ali su generalno i u standardu jako solidne.
The difference between men and boys is the price of their toys
Ma kakav N2O, gde planiram sta i koliko jos i njega da dodajem...nisam planirao ni da naduvam ovoliko u motoru, kamoli jos i N2O da pustam na ovolickom autu i FWD pogonu, bilo bi malo...hm.
The difference between men and boys is the price of their toys
I stari je prestao da dimi sa 2 restriktora + scavenge pumpom, iako je pritisak ulja na zadatom leru od 1150rpm i dalje oko 3bar na vrucem motoru, a pod opterecenjem oko 5. Jos samo moram da stavim neku vrstu inline filtera na dovodnu liniju na turbo da se restriktori, mali kakvi jesu, ne bi zacepili.
Osecaj? Vuce linearno i jako kao elektricni voz kome je neko stisnuo FAST FORWARD Nema cimanja volana levo-desno na full opterecenju, 3 i 4 konstantno proklizava, i uprkos tome volan ostaje skoro savrseno miran, maltene moze da se pusti. Kako, ne znam, ne pitajte me, ali je tako
Auto je tek stigao, i mora da se resi par problema koje smo tamo ustanovili. Hladnjak za vodu je, recimo preterano mali, kao i ventilator, koji ne uspevaju sve to da ohlade bas najbolje, tu moramo naci neko resenje. Scavenge pumpa, odnosno tajming paljenja iste je lose uradjen te turbo pre**** ulje ako auto stoji na kontaktu, neupaljen. Nista strasno, samo par gluposti koje moraju da se popeglaju, a iskreno sam ocekivao vise problema, i to komplikovanijih - da ce sve proci ovako uslovno receno trouble free, bez ijednog ozbiljnijeg problema, to je vec iznad onoga na sta sam ja bio unapred spreman
The difference between men and boys is the price of their toys
Ne, injektori su tu najmanji problem. Ler moze da bude i 700rpm, ali zbog bregastih tek na oko 1100 obrtaja dobije bas zdrav zvuk i prestane da pravi maaale varijacije gore-dole u brzini. Nema motor ler gasa, pa je za ovu konfiguraciju motora tih 1150rpm u stvari jako malo
Btw, i launch control je napravljen tako da na leru i 4000rpm pravi oko 0.7bar pritiska. Bice to korisno za start...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment