Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    Re: Idemo iz pocetka...

    Crni sine, gde ce ti dusa
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      Re: Idemo iz pocetka...

      Boles...

      Nego, pises da ne znas da li ce mjenjac da izdrzi. A sta je sa poluosovinama, zglobovima i sl.? Da li si i tam radio neke custom verzije kao na M3 Aero ili je i dalje stock?
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Re: Idemo iz pocetka...

        Dusa? Verovatno kroz turbo, na auspuh, pa gore

        Poluosovine i zglobovi su stock, i trebalo bi da drze, videcemo kako se ponasaju pa po potrebi naci neke malo jace - ali su generalno i u standardu jako solidne.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • jevrem
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2006
          • 948
          • Smederevska Palanka
          • A4 2.0TDI quattro

          Re: Idemo iz pocetka...

          Koliku jos snagu planiras da dobijes uz pomoc N2O?
          Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
          Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            Re: Idemo iz pocetka...

            Kaka sprava nemam reci!
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Re: Idemo iz pocetka...

              Ma kakav N2O, gde planiram sta i koliko jos i njega da dodajem...nisam planirao ni da naduvam ovoliko u motoru, kamoli jos i N2O da pustam na ovolickom autu i FWD pogonu, bilo bi malo...hm.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Manfred
                CBC Senator XXL
                • 04.08.2007
                • 905
                • Beograd

                Re: Idemo iz pocetka...

                bilo bi malo... hm... preterano?

                svaka chast na projektu.. postavi neki snimak da vidimo na sta to sve lichi i kako zvuchi...

                jel novi turbo imao problema sa viskom ulja kao stari, tj da li je sa restriktorima ili bez?

                Comment

                • stanoje
                  CBC Član
                  • 15.04.2009
                  • 15
                  • borca

                  Re: Idemo iz pocetka...

                  O boze gledam i ne verujem jesi li ga vozio kakav je osecaj

                  Comment

                  • Bojan1212
                    CBC Senator XXL
                    • 15.07.2008
                    • 468
                    • Zemun
                    • Honda Accord

                    Re: Idemo iz pocetka...

                    Respect

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Re: Idemo iz pocetka...

                      I stari je prestao da dimi sa 2 restriktora + scavenge pumpom, iako je pritisak ulja na zadatom leru od 1150rpm i dalje oko 3bar na vrucem motoru, a pod opterecenjem oko 5. Jos samo moram da stavim neku vrstu inline filtera na dovodnu liniju na turbo da se restriktori, mali kakvi jesu, ne bi zacepili.

                      Osecaj? Vuce linearno i jako kao elektricni voz kome je neko stisnuo FAST FORWARD Nema cimanja volana levo-desno na full opterecenju, 3 i 4 konstantno proklizava, i uprkos tome volan ostaje skoro savrseno miran, maltene moze da se pusti. Kako, ne znam, ne pitajte me, ali je tako

                      Auto je tek stigao, i mora da se resi par problema koje smo tamo ustanovili. Hladnjak za vodu je, recimo preterano mali, kao i ventilator, koji ne uspevaju sve to da ohlade bas najbolje, tu moramo naci neko resenje. Scavenge pumpa, odnosno tajming paljenja iste je lose uradjen te turbo pre**** ulje ako auto stoji na kontaktu, neupaljen. Nista strasno, samo par gluposti koje moraju da se popeglaju, a iskreno sam ocekivao vise problema, i to komplikovanijih - da ce sve proci ovako uslovno receno trouble free, bez ijednog ozbiljnijeg problema, to je vec iznad onoga na sta sam ja bio unapred spreman
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • mirdza
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2005
                        • 2437
                        • Katowice (PL) / Banja Luka
                        • AGP / W126

                        Re: Idemo iz pocetka...

                        Zasto toliki ler? Nije se dalo nize zbog injektora ili ... ?
                        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Re: Idemo iz pocetka...

                          Ne, injektori su tu najmanji problem. Ler moze da bude i 700rpm, ali zbog bregastih tek na oko 1100 obrtaja dobije bas zdrav zvuk i prestane da pravi maaale varijacije gore-dole u brzini. Nema motor ler gasa, pa je za ovu konfiguraciju motora tih 1150rpm u stvari jako malo

                          Btw, i launch control je napravljen tako da na leru i 4000rpm pravi oko 0.7bar pritiska. Bice to korisno za start...
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • 24v
                            CBC Senator XXL
                            • 11.12.2004
                            • 479
                            • Beograd, Karaburma

                            Re: Idemo iz pocetka...

                            Dal ce bolje potezati od Aera?
                            A???

                            Da li ce da bude
                            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Re: Idemo iz pocetka...

                              Ne znam, videcemo

                              Ali, ono sto znam je da je novi asfalt od Banjice ka Avali dosao BAS u pravo vreme, i da cemo ipak moci da napravimo onu sliku o kojoj smo pricali
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                Re: Idemo iz pocetka...

                                Znaci gledamo se u Varazdinu !!!

                                Comment

                                Working...
                                X