....heheh...pre par dana sam nabasao na jedan sajt koji moze da ti bude od koristi ako ti engleski nije problem...
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
-
Originally posted by 206Hm, hm, tu je to negde...
Pa dobro, nije bas nesto ni skup, uzmem i probam.
A za hladnjak ulja...pa iskreno jos nisam ni video TACNO koliki je (posto se moje sklapanje auta u poslednje vreme svelo na telefonski tuning) ali videcu za vikend, pa ako upadne ispred, upao. Ako bas ne bude mogao da legne, stavim ga negde sa strane i dovedem mu vazduh spreda. Videcemo.l
I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!
Comment
-
-
AUTO KILER
HELLAS
Vishnjichka 98
011/2781644
svrati do njih ja sam vizitku pokupio na sajmu .. rade sve mogutje hladnjake za sve zhivo .. i kod njih tju ja uzeti za ulje i za vodu da ubudzhim napred u spojler
imali su na sajmu izlazheno svashta ... nisam imao vremena da razgledam
odesh do radnje i premerish shta ti odgovara
a mislim da chak i prave po zhelju ..
ne znam da li ste reshili problem nisam stigao sve da prochitam ..
htedoh da te pitam pre neki dan shta si uradio sa kolima .. a sad nabasam na ovu temu))
u svakom sluchaju ne mozhe da shkodi .."Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
nemam pojma .. nisam bio kod njih .. samo sam na sajmu proleteo pored shtanda i video svashta od hladnjaka uzeo vizitku sa namerom da odem do radnje i pazarim neshto za moj prednji branik
ako su prevaranti .. onda mozhda killer ovde kod mene .. mada nemam pojma da li oni imaju nove hladnjake ili prave ... mozhda rade samo servis"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
Mozda nekome i sine priroda problema zbog kojeg sam i imao ovo poslednje "produvavanje" odnosno uletanje ulja u komore sagorevanja, ili kroz duvanje preko iberlaufa, ili kroz "blow by" putem velikog pritiska u karteru na visokoj turi i propisavanja pored karika. A mozda neko dobije i neku lepu ideju, ili mozda primeti kakav problem, vidi se lepo sema kuda i kako smesa sagoreva po tragovima ulja na klipu
Prve tri su slike odmah posto je motor otvoren sa uljem "svezim" na celu klipa, a ostale su posto je ulje obrisano. Mozda je samo slucajnost, ali jedna svecica (na 4-tom cilindru) je bila dosta masnija od ostalih.
Comment
-
-
Verovatno ste videli nove bregaste koje stavljam, ali ima jedna stvar koja mi nije jasna. Naime, ovo su podaci o bregastoj:
clearanace 0.15mm
duration 291deg
valve lift 12.50 mm
peak angle 105 deg
timing inlet 28/58 exh58/28
time up at 4.45 mm @ tdc on both cams.
You MUST machine the head on some head castings as the cam touches around where the solid bucket fits this is normal and is ok to do.
Also you must check the valve still has at least 1.5 mm of lift available at full lift for safety.
Sve mi je jasno osim ovog boldovanog dela - sta bi to trebalo znaciti?
Comment
-
-
znaci da je izduvni ventil pred satvaranjem za 4.45mm i d je usisni tek otvorio 4.45mm kad je klip u GMT
To je inace tacka u fazi gde stelujes zazor ventila na "bratskom" cilindru koji je takodje u GMT.. ajd sad pa nastavljamo u toku danaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment