Profesore,mi smo pobegli sa casa!Sutra kacimo manometre i javljamo se da popravimo ocene.
potreban savet
Collapse
X
-
Dugo vas VV ubedjuje da zakacite taj vakummetar i iscitate vrednosti.Ako je cackana glava,u smislu prosirivanja kanala i sl,poremecena je volumetrija u****.Znaci, sa cim da uporedimo taj podatak koji dobijemo?Sa podpritiskom na standardnom motoru(sa standardnom glavom)?
Comment
-
-
Ne moramo da poredimo...Isto kao kod ispitivanja nepropusnosti karika, ako imamo instrument, "čitaćemo na njemu". On je sam po sebi i uputstvo za rukovanje. Obeležene su "crvene" zone koje imaju svoje značenje. "Zelena" zona, takodje. Lako ćemo testirati i u vožnji, ako skala mnogo "igra" u većim obrtajima, imamo problem sa zaptivanjem ventila, lošim oprugama i sl., ako "pada" ka nuli problem je sa karburatorom...
Da li je ovo od pomoći?
Comment
-
-
Hm, malo ce biti problem sto sav taj ALAT je nedostupan vlasniku ovog juga tako da ce biti tesko izvrsiti sva ta merenja,
Ja i dalje cekam da se vlasnik javi i da kaze kako ide posle skidanja resoa za plin...3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
Interesantno, jedna te ista skala u smislu crvenih i zelenih polja oznacenih na vakuummetru vazi za bilo koji automobil ?
To bi znacilo da su podpritisci u usisnim granama razlicitih automobila vrlo silcni. Ili sam nesto propustio? Npr. ako bi se ovaj vakuummetar iskombinovao sa meracem pritiska goriva, to bi vec imalo vise smisla, bar za mene.
Comment
-
-
Originally posted by Dr BocaOk, treba objasniti Bricku da taj "rešo" nije nikakav grejač plina...tako ja i kum zovemo mešač zato sto ima one rupe kao rešo
nisam stigao jos da odem do kuma ali trebali su danas da ga skinu da probaju bez njega
valjda ce se posle javitizasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Pa posto sam misljenja da razliciti automobili imaju razlicite vredenosti podpritiska u usisnim granama, i ako ne znamo referentu vrednost za odredjeni motor, ne mozemo doneti previse precizan sud. Sa druge strane odnos koicine gorivo/vazduh je isti za bilo koji motor. Ako znamo vrednost pritiska vazduha i vrednost pritiska goriva, mozda mozemo izvesti zakljucak o tome da li je smesa bogata ili siromasna (bez l-sonde).
Ovo je moje laicko razmisljanje vodjeno logikom MAP senzora i senzora pritiska gorva kod injection sistema. Nikada nisam imao auto sa karburatorom pa ne znam koliko ova logika drzi vodu, al eto.
Comment
-
-
Pa posto sam misljenja da razliciti automobili imaju razlicite vredenosti podpritiska u usisnim granama, i ako ne znamo referentu vrednost za odredjeni motor, ne mozemo doneti previse precizan sud.
Sa druge strane odnos kolicine gorivo/vazduh je isti za bilo koji motor. Ako znamo vrednost pritiska vazduha i vrednost pritiska goriva, mozda mozemo izvesti zakljucak o tome da li je smesa bogata ili siromasna (bez l-sonde).
Ovo je moje laicko razmisljanje vodjeno logikom MAP senzora i senzora pritiska gorva kod injection sistema. Nikada nisam imao auto sa karburatorom pa ne znam koliko ova logika drzi vodu, al eto.
Comment
-
-
Evo ja sam obecao merenja,
Jugo 60:na leru oko 0.65
Jugo 65EFI:na leru oko 0.5
PUG206 1.4:skener na leru pokazuje 320 mbr(0.68)
Merenja u voznji(prva dva) ,na punom gasu svi padaju do blizu nule,u oduzimanju gasa vuku do 0.9.Zakljucujem da merenja vakummetrom ima svrhe samo dok auto radi na leru.Iskljucenjem goriva ovi se rezultati u voznji ne menjaju i ja nevidim nacina kako se na osnovu njih moze videti neispravnost karburatora
Za ovaj prvi jugo(i bez rezultata merenja)znam da je motor solidan a za EFI da je tanak sa kompresijom.
Mereno je sa vakum pumpom u ciju preciznost nisam siguran.
Da li bi neki precizniji manometar pokazao nesto sto nisam video sa ovim?
Gde i sa dobrim manometrom uci u usisnu granu i da li to podrazumeva na nekim autima busenje grane?
Comment
-
-
ne teco,vakummetar se kači ispod leptira karb,možeš videti i neispravnost karburatora tako što sam karburator podešavaš sa tim istim vakummetrom.moj je skoro isti kao i bocin(mislim na vakummetar da ne bude zabune) na njemu imaju obeleženi podeoci tako da ne možeš da pogrešiš imaš zeleno i crveno polje,prikačiš ga na karburator i šteuješ vazduh i lepo se vidi kada ga nateraš u zeleno polje prede kao maca,vrlo korisna stvarčica
Comment
-
-
opet ja prvi na "crtu" kod profesora
merenjem vakuma možemo da ustanovimo poremećaj odnosno disproporciju u kompresionom prostoru nastalu prilikom obrade glave,ukoliko je nizak pritisak ili ako na 2-2,5k obrtaja počne jako da varira motor "ne diše" kako treba,tačnije motor na većim obrtajima ne može da u**** dovoljnu količinu
u ćošak,ili...?
Comment
-
Comment