F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    RB ne uvodi timske naredbe


    Red Bull još uvek ne razmišlja o uvodjenu timskih naredbi


    Iako je trku završio na trećem mestu, Daniel Ricciardo još uvek ima matematičke šanse da se bori za ovogodišnju titulu, jer se nalazi na 60 poena od vodećeg Lewisa Hamiltona, a ostalo je još pet trka do kraja sa ukupno 150 poena na raspolaganju.

    Sebastian Vettel je dodatnih 57 poena iza Daniela Ricciarda i zbog toga Red Bull neće uvoditi timske naredbe svojim vozačima.

    „Obojica imaju matematičke šanse, iako je to krupan zalogaj“, kaže Christian Horner.

    „Bilo bi pogrešno da se umešamo u ovom momentu, pa smo im dopustili da se trkaju, kao što ste već videli. Daniel je to znao i pre trke, i ne samo pre ove trke, nego odavno, tako da je veoma zadovoljan i slaže se sa tim.“


    „Da postoji realna šansa da Daniel pobedi, a da je Sebastian i matematički van mogućnosti za osvajanje titule, onda bi naravno odradili ono što je najbolje za tim. Situacija u kojoj se trenutno nalazimo je krupan zalogaj.Oni (Mercedes) imaju ogromnu prednost u ovom momentu. Idemo trku po trku.“








    Preuzeto sa f1srbija.rs
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Pirelli preti da neće dostaviti gume ekipi Caterhama


      Caterham bi mogao da ostane bez guma pred nadolazeću trku za VN Japana, prema holandskim novinama De Telegraaf.


      U izveštaju se navodi da je izvor blizak oficijelnom dobavljaču guma Formule 1 "neoficijelno potvrdio" da Pirelli upozorava Caterham da mora hitno da izmiri svoje obaveze pre trke u Suzuki rano sledećeg meseca.

      Caterham je skoro bankrotirao sredinom sezone nakon što se osnivač Tony Fernandes povukao i prodao ekipu misterioznoj grupi ljudi sa srednjeg istoka sa bazom u Švajcarskoj.

      "Verujem da tim nije bio spreman za trku u Silverstoneu," potvrdio je u Singapuru jedan od šefova, Manfredi Ravetto. "Ovo je istina.

      "Nakon što dolaska novih vlasnika, mislim da smo uspeli ne samo da nastupimo u Silverstoneu ali takodje da stignemo do Singapura. Moram da kažem da to nije uopšte lako," priznao je.

      "Finansijska situacija nije jedna od najlakših," rekao je Ravetto. "Nasledili smo situaciju koja je više nego kritična."

      Glasine su da je situacija bila toliko kritična da je Christijan Albers, koji je postao šef ekipe Caterhama nakon dolaska novih vlasnika, napustio ekipu kada je shvatio da dugovi ne mogu biti plaćeni.

      De Telegraaf tvrdi da je Pirelli "jedan od glavnih krivaca" za muke Caterhama.

      "U paddocku se šuška sa glasinama da Caterham neće biti u paddocku na kraju sezone," pisalo je.








      Preuzeto sa f1srbija.rs
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Ne želim odmrzavanje motora samo zbog Ferrarija - Mattiacci


        Šef Ferrarija i dalje podržava ideju o odmrzavanju motora


        Marco Mattiacci, šef Ferrarija izjavio je da odmrzavanje motora ne bi pomoglo samo njegovoj ekipi, već da bi pomoglo svima, a takodje i celokupnom šou F1.

        Mattiacci je ranije govorio o tome da želi da "promeni pravila", koja nalažu da motori nemogu biti menjani nakon homologacije, kao što je to bio slučaj pred početak ove godine, i što će takodje biti slučaj i za narednu godinu. Jedine promenen koje su dozvoljene na motorima nakon homologacije su zbog sigurnosti, pouzdanosti, ili smanjenja troškova.

        Ova pravila su pogotovo pogodila Renault i Ferrari koji su u senci dominantnog Mercedesa. Kada mu je rečeno da bi "odmrzavanje motora" moglo da dovede u jedna položaj njegov tim sa Mercedesom, Mattiacci je rekao da "ljudi ne gledaju veću sliku".

        "Mi nikad nismo radili cinično i rekli: hajde da preuredimo pravila tako da samo nama odgovaraju. To je totalno neistinito. Ono od čega treba svi da krenu je činjenica da ne treba da čekamo celu godinu kako bi radili na poboljšanju motora, i cele pogonske jedinice. Mi u Ferrariju ne verujemo da je ovo"magični metak". Ako neko tako misli, taj nije u Ferrariju onda. Mi nastojimo da razvijamo tehnologiju i uvodimo inovacije, ali to nemožemo da radimo ako smo previše ograničeni pravilima", izjavio je Mattiacci.






        Preuzeto sa
        f1srbija.rs
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Schumacherov sin na putu ka F1


          Sin sedmostrukog šampiona je na dobrom putu ka najbržem cirkusu.


          Kako je njegov poznati otac počeo da se oporavlja od povreda koje je zadobio prošlog decembra, 15-godišnji Mick Schumacher je postao vice-šampion FIA-ine KF-Junior karting kategorije.

          Finalna trka je održana u Francuskoj, gde je mladji Schumacher učestvovao ne pod obično lažnim prezimenom Betsch, ali sa nemačom zastavom na kojoj je pisalo 'Mick Junior'.

          "Naravno da sam zadovoljan sa ovako važnim rezultatom," Micka citira La Gazzetta dello Sport, "ali takodje je jasno da je moj cilj da budem šampion.”

          "Ali ovo je tek početak moje karijere."

          Za to vreme, na O Estado de S.Paulo u Brazilu još jedan mladić sa poznatim prezimenom je postao šampion britanske Formula Renault serije.

          Pietro Fittipaldi, 18, je unuk dvostrukog šampiona Emersona Fittipaldija rodjen u Majamiju.

          "Pietro se briljantno trka," Emerson Fittipaldi je citiran.

          "Nakon deset pobeda u 13 trka, osvojio je šampionat. Jako smo srećni i ponosni."






          Preuzeto sa f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Ferrari podrzava ideju o tri automobila


            Ferrari je odvojio od ostalih i objavio da će pordžati timove sa tri automobila.


            Usred glasina das u čak tri ili četiri tima u finansijskim problemima, Bernie Ecclestone je izjavio u Singapuru da će sport popuniti prazna mesta na gridu tako što će top timovi morati da predju sa dva na tri automobila možda već u 2015.

            "Znaćemo nakon dve ili tri trke, ali plan sa tri automobila se pregleda," rekao je prvi čovek F1.

            Strah je da su dve decade stari Sauber i poslednji u šampionatu Caterham pod najvećim pritiskom finansijskih problema, ali i Marussia je očigledno u razdoru i u izveštajima se navodi da ekipa Lotusa takodje ima problema sa neplaćenim računima.

            Vlasnici Force India-e Vijay Mallya i Subrata Roy,koji je u zatvoru, medjutim, takodje imaju velike finansijske probleme.

            "Pitao sam našeg sponzora Saharu da li žele da promene situaciju ali oni su odgovorili “ne”, žele da ostanu," Mallya je rekao u Singapuru.

            "Oduvek sam vodio ekipu koja je sada bolja nego ikada u svojoj istoriji i i dalje idemo napred ," rekao je.

            Takodje i šef ekipe Saubera Monisha Kaltenborn demantuje glasine, uprkos priznanju da ekipa iz Hinwila trenutno prolazi kroz najgoru sezonu do sada u F1.

            "Često nas to pitaju ali mi odgovaramo ‘Bićemo tu'. Odgovoriću na isti način – bićemo na gridu i sledeće sezone," rekla je.

            Šef ekipe Caterhama Manfredi Ravetto je takodje demantovao glasine, iako je rekao da se već muče: "Samo pokušavam da sačuvam tim živim" nakon što je Tony Fernandes napustio ekipu na polovini sezone.

            "Naravno da želimo da budemo na gridu u Melbourneu sledeće sezone – to je definitivno naš cilj," rekao je.

            Ako se neki timovi na kraju povuku, ipak, moguće je da će timovi sa tri automobila popuniti mesta na gridu.

            Većina šefova ekipa su protiv ove ideje.

            "Nadam se da do toga neće doći," said Mallya.

            Očekuje se da ako grid bude imao manje od 20 automobila i ideja sa tri automobila bude realizovana, znači da će velika četvorka timova: Mercedes, Red Bull, Ferrari i McLaren dodati trećeg izazivača u svoje garaže.

            Dominantni gigant Mercedes, medjutim, nije raspoložen za ovo.

            "Za nas, to će koštati oko 32 milion evra kako bi imali tri automobila," Toto Wolff je citiran od strane Speed Week-a.

            Njegov kolega Eric Boullier, medjutim, izjavio je da bi McLaren "možda" uveo treći automobil "kako bi grid bio u pristojnom broju".

            Ali Ferrari je jasno izjavio da im se svidja ideja sa tri automobila koji bi nosili logo “propetog konjića” tokom kalendara sledeće sezone.

            "Nije u pitanju opstanak F1," rekao je zastupnik ekipe španskom AS-u, "već šou”.

            "Uz sve dužno poštovanje, ljudi bi radije videli još tri Red Bull-a, Ferrari-ja i Mercedes-a nego ostalih automobila," dodao je.






            Preuzeto sa
            f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Nije fer da problemi odrede sampiona


              Wolff smatra da ne bi bilo fer da problemi sa bolidom odrede šampiona


              Nico Rosberg je morao da odustane od trke u Singapuru zbog problema sa kablovima u sistemu volana, i to je bio momenat koji je njegovog timskog kolegu, Lewisa Hamiltona doveo na 1. poziciju u generalnom plasmanu vozača.

              Ove sezone su, do sada, Hamilton i Rosberg imali po dva odustajanja tokom trke , s tim što je Hamilton imao još dva problema tokom kvalifikacija zbog kojih je morao da startuje iz zadnjeg dela grida.

              Njihov šef tima, Toto Wolff smatra da ne bi bilo fer da problemi sa bolidom odrede šampiona na kraju sezone.

              „Ne bi bilo zadovoljavajuće da šampionat bude odlučen tako što se jednom od vozača pokvario bolid“, rekao je Wolff: „Moramo da se sredimo i koncentrišemo na to da sprečimo da se ovakvi problemi ponavljaju.“

              „Sa tim moramo da izadjemo na kraj, mi imamo projektil od bolida ali, u smislu pouzdanosti, imamo problema. U našem timu imamo odličnu grupu ljudi za pouzdanost bolida koji su posvećeni kvalitetu. Mi smo veoma ponosni na strukturu koju oni sastavljaju i zbog toga smo još više zapanjeni kada se ovakve stvari dešavaju.“

              „Potrebno je vreme da se ovakve stvari reše, ali nećemo stati dok ne zaustavimo te probleme i odustajanja od trke. Ako možemo da učinimo bilo šta da bi sprečili ova odustajanja mi ćemo učiniti-ako treba ja ću ponovo da polomim ruku da se to ne bi više dešavalo“, našalio se Wolff.

              Wolff je iskoristio priliku da pohvali Rosberga koji se veoma profesionalno ponašao kada je problem iskrsao.


              „Izvinio sam se Nicu što ga je tim izneverio. Kao vozaču, njemu je ovo gorak udarac jer je izgubio mnogo dragocenih poena, tako da mu ne pomaže mnogo to što sam mu rekao, ali kao tim uvek morate da se izvinite kada nešto zabrljate“, rekao je Wolff.

              „Nico je bio pravi profesionalac, veoma smiren, veoma sam ponosan na njega. Jedna od njegovih vrlina je i ta da kada se desi katastrofa, on i dalje drži glavu visoko uzdignutom i daje podršku timu tokom trke.“







              Preuzeto sa f1srbija.rs
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Alonsova buducnost u Ferrariju dovedena je u pitanje


                Pojedini mediji navode da je budućnost Španca u Ferrariju idalje neizvesna.



                Španski novinari su nastavili sa pričama da je Fernando Alonso na pragu povratka u McLaren. Zbog toga spominje se da je budućnost Kevina Magnussena u timu iz Vokinga okončana jer je Jenson Button najajvio da će naredne godine ostati sa timom.
                "Nemam razloga da prelazim u manji tim od McLarena. Ako nisam u stanju da izvršim ono šta oni traže onda ja nisam šampionski materijal." kazao je Magnussen.
                Sa druge strane postoje određeni dokazi da Marco Mattiacchi nije uspeo da usreći Fernanda Alonsa da ostane u Maranelu. Na pitanje da li Španac ostaje u Ferrariju i naredne sezone, šef Ferrarijevog tima je kazao:
                "Da, za sada. On ima ugovor sve do 2016. ali trenutno smo u pregovorima i uskoro ćemo da definišemo našu vezu."
                La Gazzetta dello Sport navodi da je Alonso već izrazio želju da ide iz Ferarija uz pomoć nekoliko klauzula koje mu to garantiju.
                Španski list Marca preneo je Mattiacchijeve reči gde se navodi da se odnos između njega i Alonsa nije promenio.
                "Ne znam kako kada neke kompanije sa ovolikim profitom naprave pojedine izmene i niko se zbog toga ne buni. Nekima se to sviđa a nekima ne. U Singapuru smo imali tempo kao i bolidi Red Bulla. Očigledno je da smo se poboljšali." dodao je on.
                Ipak Alonso je ukazao na činjenicu da je ovog puta njegov timski kolega za njim kasnio skoro 45 sekundi.







                Preuzeto sa f1-serbia.com
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Kaltenborn: Pravimo novi Sauber


                  Šefica švajcarskog tima kazala je da Sauber nije zaboravio način na koji se prave dobri bolidi.



                  Trenutno Sauber je drugi najgori tim u Formuli 1 i u ovoj sezoni nije zabeležio niti jedan bod, gde su pritom Adrian Sutil i Esteban Gutierrez bili primorani da odustanu sa trke u Singapuru.
                  "Trenutno radimo na novom projektu. Sauber ima istoriju i promena pravila imala je veliki uticaj na sve nas, ali smo uvek uspeli da se vratimo na staze uspeha. Setitie se situacije sa produvanim difuzorom: prve godine nismo uspeli da zabeležimo dobre rezultate dok smo druge već stigli do podijuma. Zbog toga sam sigurna da ćemo u 2015. ostavriti bolji učinak."

                  "Nismo zaboravili kako se prave dobri bolidi. Ovogodišnji sigurno ne predstavlja naš uspeh. Svi znamo zbog čega se to dešava. Znamo gde smo pogrešili i videli smo da motor sada ima važnu ulogu. Trenutno nemamo najbolji agregat i zbog toga su naše mogunosti ograničene." kazala je Kaltenbornova.






                  Preuzeto sa f1-serbia.com
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Hamilton nije opusten


                    Hamilton i dalje veoma oprezan


                    Hamilton je pre trke u Singapuru zaostajao 22 poena u odnosu na Nica Rosberga, ali je zahvaljujući svojoj pobedi i Nicovom odustajanju, Singapur napustio kao vodeći u generalnom plasmanu sa tri poena prednosti.

                    To je prvi put, od VN Španije, koja se vozila u maju, da Britanac vodi u generalnom plasmanu, ali on i dalje nije opušten.

                    „Vi biste rekli da je tako“, odgovorio je on novinarima kda su ga pitali da li je sada opušteniji nakon trke u Singapuru: „ali, u ovom momentu, ja ne sedim ovde sa vama i razmišljam o tome da mi je lakše.“

                    „Cele godine je ta razlika prisutna i cele godine ja jurim, sustižem pa onda sve iz početka.“

                    „Došao sam u Singapur razmišljajući o tome da osvojim tih sedam poena (razlika izmedju prvog i drugog u trci). Nico će biti brz i konstantan, ali ja ću da uzmem tih sedam poena i da nastavim dalje, to je ono zbog čega sam došao u Singapur.“

                    „Očigledno, osvojio sam 25 poena i to malo menja stvari, ali ja i dalje želim samo tih sedam poena od sada pa na dalje. To je u mojoj glavi i želim tako da nastavim.“
                    On kaže da je bitno ići trku po trku, kao što je i Rosberg izjavio dok je vodio u generalnom plasmanu.

                    „Ovaj zalet nije nešto o čemu razmišljam. On može vrlo lako da bude prekinut-samo pogledajte Nica, imao je dobre rezultate i zalet, ali je onda jedno odustajanje sve to promenilo. Ne razmišljam o zaletu, samo treba ići trku po trku, jer ne znate šta možete da očekujete.“


                    Bez obzira na to, Hamilton je zadovoljan što se vratio u formu, što je dva puta zaredom pobedio, i što iza sebe ima sedam pobeda ove sezone.

                    „Što se performansi tiče, srećan sam što sam se vratio u najboljem izdanju u smislu osvajanja pol pozicija i maksimalnog učinka na trkama. Imam utisak da sam u Singapuru pokrio sve oblasti i da sam odradio solidan posao.“

                    „Želim da narednih pet trka budu najbolje u mom životu.“






                    Preuzeto sa f1-serbia.com

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Honda namerava da otkupi Alonsov ugovor?


                      Japanski proizvođač ima nemaru da da 30 miliona evra kako bi izvukla Fernanda Alonsa iz Ferrarija.



                      Prvi čovek McLarena Ron Dennis javno je izjavio da bi ponovo voleo da vidi Fernanda Alonsa u svom timu, što je bio dovoljan razlog za Hondu da krene u lov na Španca. Iako vozač Ferrarija ima važeći ugovor sa timom iz Maranela njegova budućnost je idalje neizvesna.

                      Najnovija informacija nam sada dolazi iz Velike Britanije u kojoj se navodi da Alonso još nije odlučio ga će da vozi naredne sezone ali da je Honda zbog njega već duboko zarila u svoje džepove.

                      "Honda je već dala Alonsu svoju prvu ponudu ukoliko on želi da ponovo sarađuje sa Ronom Dennisom. Japanci žele da vide vozača Ferrarija u svom timu i sada su fokusirani na dugoročnu budućnost tima. Povratak Petera Prodromoua u McLaren je veliki plus ali za četiri meseca na zimskim testovima bićemo u mogućnosti da saznamo da li tim iz Vokinga možda da nadoknadi zaostatak od 1.5 sekundi. Sa druge strane Ferrari više nema šta da ponudi Špancu kao i da je on njima rekao da želi da ide. Pino Allievi mi je kazao da Honda sada želi da otkupi dve godine Alonsovog preostalog ugovora sa Ferrarijem." kazao je James Allen.





                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ferrari: Tim je na prvom mestu


                        Italijanski tim potvrdio je da je dizajn bolida za narednu sezonu njihov najveći prioritet.



                        Za Ferrari ova godina bila je veoma burna. Posle razlaza sa Stefanom Domenicalijem, tim su napustili i Luca Marmorini i Luca di Montezemolo. Ali i posle svih ovih odlazaka izgleda da ovo nije kraj. Kao što je poznato dosta se priča da bi i Fernando Alonso mogao da napusti tim i ponovo se preseli u McLaren. Ipak, sa druge strane Ferrari je sada sve karte bacio na dizajn bolida za narednu sezonu.

                        "Prioritet tima je na dizajniranju i razvoju novog bolida. Mattiacchi i njegov tim ulažu velike napore kako bi se Ferrari vratio na sam vrh. Za sada su priče o odlasku Fernanda Alonsa iz tima samo glasine." kazao je izvor iz Maranela.







                        Preuzeto sa f1-serbia.com

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Boullier: Potrebno nam je šest meseci da se pripremimo za treći bolid


                          Šef McLarena misli da je sada kasno za ideju o trećem bolidu.



                          Bernie Ecclestone je pred VN Singapura kazao da bi naredne sezone timovi Formule 1 mogli da imaju po tri bolida, gde bi se broj učesnika sve na osam dok bi se broj vozača povećao na 24. Ipak, šef McLarena misli da bi to bila velika stvar za njegov tim, odnosno da se ova odluka mora doneti što pre ako već nije kasno.

                          "Naći vozača za treći bolid je najlakša stvar. Izraditi šasiju, napraviti logistiku i naći ljude za ovaj posao zahteva dodatnih šest meseci rada." kazao je Boullier.
                          To znači da po njegovoj računici timovi već kasne u realizaciji ove ideje pošto se VN Australije već odražva za manje od pola godine. Za sada McLaren ne namerava da forsira ovu ideju ali da će ako treba morati da se prihatvi ovog izazova.
                          "Moramo da sačekamo i vidimo kako će se stvari odvijati. Imamo mnogo pitanja, ali ako budemo morali da imamo tri bolida na startu onda ćemo biti prinuđeni da uradimo to." kazao je šef McLarena.







                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vettel: RB10 ne odgovara mom vozačkom stilu


                            Aktuelni šampion kazao je da zbog vozačkog stila nije mogao da pruži dobre partije u ovoj sezoni.



                            Sebastian Vettel trenutno zaostaje 54 poena za svojim timskim kolegom Danielom Ricciardom, koji je u ovoj sezoni za sada zabeležio tri pobede. Vettel je na VN Singapura uspeo da dođe do podijuma, ali je priznao da nije bio u mogućnosti da forsira.
                            "Svaki put kada sam želeo da forisram uvek se nešto desilo. Možda nova konfiguracija bolida sa motorima i prijanjanjem mi ne daje ono što ja želim da uradim. To se pre svega odnosi na krivine. Ovo svakako nije izgovor i na kraju moram da izvučem maksimum iz bolida. Za sada sam zadovoljan napretkom." rekao je Vettel.








                            Preuzeto sa
                            f1-serbia.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Andrea Agnelli postaje novi predsednik Ferrarija?


                              Ferrari bi uskoro mogao da dobije svog novog predsednika.



                              Luca di Montezemolo je pre samo nekoliko nedelja napustio tim iz Maranela, odnosno njega je na mestu prvog čoveka Ferrarja za sada zamenio Sergio Marchionne. Ali, kako se navodi ovo možda nije kraj jer bi na mesto upravnika čuvenog svetskog brenda mogao da dođe neko iz porodice Agnelli.

                              Andrea Agnelli, čiji je ujka Gianni Agnelli bio jedan od vodećih ljudi u Fiatu, mogao bi da postane novi predsednik. On je trenutno član upravnog odbora Fiata a ovu informaciju odao je Luciano Moggi bivši prvi čovek fudbalskog kluba Juventus.
                              "Prema mojim informacijama u Fiatu se priča i velikoj reorganizaciji u Ferrariju gde bi Andrea Agnelli mogao dosta da profitira." kazao je Moggi.






                              Preuzeto sa
                              f1-serbia.com

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Mercedes protiv pravila da se odmrzne razvoj motora


                                Toto Wolff kazao je da ponovno odobravanje razvoja motora u sezoni moglo bi imati negativne posledice za šampionat.


                                Svi šefovi timova u Formuli 1 imali su razgovor tokom vikenda u Singapuru o tome da se olakšaju pravila o razvoju motora tokom sezone. Za sada proizvođači agregata svoje pogonske jedinice mogu menjati samo iz siguranosnih razloga ili zbog veće pouzdanosti. Wolff je ovom prilikom izjavio da bi ovakav razvoj događaja dozvolio Ferrariju i Renaultu da se što više približe Mercedesovim performansama.
                                "Ovo je teška odluka, ali ja verujem da su nama potreba stabilna pravila. Na ovaj način povećaćemo samo troškove i pritom teško možemo dovesti proizvođače da istu specifikaciju. Mi želimo da budemo produktivni. Takođe ne želimo da zaboravimo zašto smo ovde i zbog čega želimo da profitiramo u Formuli 1." kazao je Wolff.








                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X