F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Zvanicno- Vettel potpisao za Ferrari


    Sebastian Vettel je od 2015 vozač Ferrarija


    Šampion Formule 1 Sebastian Vettel je potpisao trogodišnji ugovor sa Ferrarijem i sa opcijom produženja na još dve godine.
    Suma koja se spominje je 25 miliona eura po sezoni - ili za 5 godina 125 miliona.

    Vettel je objavio ovog vikenda da napušta Red Bull. Iako njegov ugovor sa njima ističe 2015, imao je posebnu klauzulu koja glasi da ako do 30. septembra ne bude makar treći u šampionatu da može da promeni tim.

    Vettel je oko ugovora pregovarao sa Sergiom Marchioneom, naslednikom Luce di Montezemola sa kojim je Vettel predhodno imao predugovor oko prelaska u Ferrari. Navodno, Ferrari je otkupio Vettelov ugovor od Red Bula za poslednjih godinu i po. Suma nije poznata.







    Preuzeto sa f1srbija.rs
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      Originally posted by Boki Ar View Post
      04.10.14.

      Verovatno već znate da Fetel prelazi iz Red Bula u Ferari, da li će mu to biti motiv da juriša na bar jednu pobedu do kraja ili će se "štekovati" i tako čekati novu sezonu?
      Ovo se znalo još u subotu. Na drugoj strani,
      nisam našao neki komentar u vezi Bjankijevog udesa. Da li je bolid bio funkcionalan, upravljač, kočnice... Ne vidim da je igde pisano o tome.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vidi, mislim da je sve bilo u redu sa bolidom, barem je to moja pretpostavka.
        Na trecem treningu je (tako sam procitao) izleteo sa staze i ostetio menjac prilikom udara u zastitinu ogradu.Zamenjen mu je menjac i dobio je kaznu da startuje sa 5 mesta nize.
        Na trci je izleteo sa staze na istom mestu gde i Sutil.Pretpostavljam da nije postovao zutu zastavu (i to duplu), a njeno znacenje je "Opasnost-usporiti i biti spreman na zaustavljanje". Prilikom njegovog izletanja bolid se kretao brzinom od 200km/h. S' obzirom da je dupla zuta zastava, on je morao usporiti na pola sekunde svoga najboljeg vremena. Pravilo je smesno (da ne kazem idiotsko), jer pri svim tim uslovima na vlaznoj stazi, vozac nije kompjuter da sve to proracuna.

        Sada je kasno pricati "Sta bi bilo, kad bi bilo...".
        Ostaje nam samo da se nadamo da ce sve biti u redu. A ja sam sinoc napisao u jednom od postova da nisam veliki optimista u pogledu udesa Bjankija. Mlad je, snazan, zdrav, kao i svi piloti F1...ali udarac je izuzetno jak i to u glavu.
        Gledao sam onaj snimak....ni ja ne znam koliko puta...i usporavao ga. Od siline udara, on je na trenutak podigao traktor. Veoma, veoma gadan udarac.
        Daj Boze da sve bude u redu i da Bjanki uskoro sedne za kokpit.
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Montezemolo: Treci Ferrari bi bio za Bianchija


          "Bianchi bi bio savršen vozač za naš treći bolid"


          Jules Bianchi je bio na putu da obuče crveni kombinezon - možda već naredne godine. To je izjava odlazećeg Luce di Montezemola koji dodaje da je veoma tužno videti vozača njihove akademije kako se bori za život nakon strašnog udesa koji je imao na VN Japana.

          "Ovaj dečko je "rodjen kod nas", i mi smo ga tretirali kao našu budućnost", izjavio je Montezemolo

          "Ako, a mislim da bi se to i desilo, sledeće godine imamo treći bolid, on bi definitivno bio u njemu. Doveli bi ga iz Marussije i vozio bi treći bolid Ferrarija, a verujem da bii bio savršen za naš tim".

          "Nadam se da ćemo uskoro čuti dobre vesti. Naravno, mi uvek pričamo o takvim stvarima, ali se uvek nadamo da se neće desiti. Na Suzuki, nešto je zakazalo, a to nije smelo da se desi. Ako ima nešto pogrešno, to momentalno treba promeniti", dodao je Montezemolo.

          "To je bila veoma posebna trka, sa veoma malom vidljivošću jer je već bilo 15.00H po lokalnom vremenu i bilo je dosta vode na stazi. Imali smo i ranije ovakvih trka, ali se nikada ništa ovako strašno nije desilo. Najvažnije je da shvatimo šta se desilo i da sprečimo u budućnosti da se takve greške ne dešavaju".







          Preuzeto sa f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Smedley podrzava zatvoreni kokpit


            Rob Smedley kaže da je lako implementirati koncept zatvorenog kokpita


            Nakon užasne nesreće Julesa Bianchia na VN Japana, Rob Smedley, Williamsov šef inženjera kaže da on podržava inicijativu zatvorenog kokpita.

            Zatvoreni kokpiti su nešto o čemu se odavno govori u F1, a Smedley kaže da su, kojim slučajem bili na bolidima, mogli su spasiti život Henry Surteesu prilikom njegove trke u Formuli 2, samo nekoliko dana posle Massine nesreće tokom VN Madjarske 2009 godine kada je Brazilac imao velike povrede glave nakon što ga je udario deo koji je otpao sa bolida Rubensa Barrichella.

            FIA je tokom proteklih godina eksperimentisala sa konceptom zatvorenog kokpita, a Smedley smatra da tako nešto treba ponovo biti razmotreno.

            "Sa tehničke strane, taj koncept bi se veoma lako implementirao u bolide. Promenilo bi izgled F1 bolida, a verujem da je oko toga i najveći problem, jer se tiče estetike. Ovo je serija sa otvorenim točkovima, i takodje otvorenim kokpitima, pa zbog toga ljudi ne žele zatvaranje kokpita", izjavio je Smedley.

            "To je nešto oko čega se konstantno priča na sastancima radne grupe. To je sve krenulo od Massine nesreće u Madjarskoj 2009 godine. I dalje se priča o tome, ta tema nije zatvorena".

            "Da li bi to promenilo F1 makar malo?
            Ako pogledate kako bolidi izgledaju 2014 godine, i onda pogledate one iz 1950 godine, siguran sam da nisu ni malo slični, zar ne. Iako to možda ne bi bilo estetski za neke ljude, ja lično ne bih imao problem sa tim. Ja sam bio na nekoliko trka 24 sata LeMansa, i ti automobili se voze i noću. Veoma pametni ljudi su našli način da poboljšaju vidljivost unutar automobila. Mislim da vidljivost, kako mnogo veruju, ne bi uopšte bila problem".









            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Cp6uH
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2008
              • 553
              • Beograd
              • Corolla TSn

              Na snimku izletanja se vidi redar koji maše zelenom zastavom pored slupanog Zaubera

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                posto je bila lokalna zuta, ta zelena oznacava mesto odakle moze pun gas
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  da...to je tacno.
                  Jer od tog mesta moze da se poveca brzina na takmicarski tempo...kako je i Ebner (sudija) rekao.
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Red Bull negira da je odlazeći Vettel sada br.2


                    Tako kaže Helmut Marko ali....


                    Sebastian Vettel neće biti marginalizovan od strane Red Bulla uprkos tome što je šokirao tim svojim iznenadnim odlaskom koji je objavio u Japanu.

                    To je tvrdnja šefa tima dr Helmuta Marka, koji je već počeo da negira tvrdnje da je nemac imao tretman drugog vozača za vreme trke u Suzuki.

                    Pre nego što je objavljena iznenađujuća vest prošle subote, Red Bull je institirao da vladajući četvorostruki šampion Vettel neće biti žrtva timskih naredbi da bi podržao svog timskog kolegu Daniela Ricciarda u poslednjim trkama u 2014.

                    "Već su postojali neki znaci," kaže Marko za Servus TV. "Njemu je žao što se to desilo bez upozorenja, ali mene to nije iznenadilo. Prišao sam Sebastianu u petak u Suzuki jer sam primetio da nešto nije u redu," otkriva Marko. "Onda smo večerali i rekao mi je tada da će otići od nas."

                    Marko insistira da je Vettel "i dalje prijatelj" sa njim, ali je takođe istina da je 27-o godišnji šampion aktivirao klauzulu za beg u svom ugovoru u jedanaesti čas.

                    Nemački Auto Bild izveštava da su prvi znaci Vettelove nove uloge kao odlazećem broju 2 vozaču činjenica da je njegova strategija u Japanu njemu kako se čini više odmogla u poređenju sa Ricciardom.

                    "To nije tačno!" Marko poriče.

                    "Pittali smo Sebastiana da li hoće da uđe po nove guume za poslednji sprint, a on je hteo da rizikuje. Predpostavili smo da bi mogao da prođe Rosberga sa novim gumama ali to nema nikakve veze sa diskriminacijom. Kod nas nema timskih naređenja (Multi 21, Malezija 2013. prim. prev.). Mi ostajemo fer i sportski, što je naša filozofija."
                    Marko takođe objašnjava zašto nikada nije razmatran Fernando Alonso kao zamena za Vettela za 2015. Red Bull se ipak odlučio da unapredi novajliju iz Toro Rossa Daniila Kvyata.

                    "Alonso bi bio najsigurnija karta na koju bi mogli da igramo, ali to se ne uklapa u Red Bull," kaže Marko za Auto Moto Und Sport.
                    "Onda bi to obesmislilo naš juniorski program."


                    Australijanac Ricciardo takođe podržava unapređenje Kvyata.

                    "Aloso bi bio logičan izbor, ali Red Bull je napravio sličan korak sa mnom i isplatilo im se. Kvyat je takođe jeftinija opcija, tako da se nadam da će Red Bull taj novac koji je uštedeo time uložiti u auto."







                    Preuzeto sa f1srbija.rs
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Jean Todt zahteva punu istragu oko Bianchijevog udesa


                      Predsednik FIA zahteva da se rasvetle sve okolnosti oko incidenta


                      FIA analizira situaciju da bi videla šta mogu da učine da izbegnu ovakve nesreće u budućnosti. Još uvek znamo malo o stanju Julesa Bianchija jer se ne oglašavaju ni FIA a ni bolnica i kojoj je Jules. Poslednje zvanično saopštenje je da je Bianchi kritično ali stabilno.

                      Sada predsednik FIA Jean Todt zahteva pun i detaljan izveštaj o događajima i okolnostima koje su dovele do strašne nesreće. Mnogi, uključujući trenutne i bivše vozače, pozivaju na reviziju trenutnih pravila.

                      Oba roditelja Bianchija su stigla u bolnicu i sa nestrpljenem čekaju vesti o svom sinu. Profesor Gerard Saillant, koji je nadgledao tretman Michaela Schumachera nakon nesreće na skijanju je takođe otišao u Japan da bi pomogao kako god može.








                      Preuzeto sa f1srbija.rs
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        I Ecclestone poziva na istragu Bianchijeve nesreće


                        Prvi čovek Formule 1 traži da se daju odgovori na neka pitanja


                        Bernie Ecclestone je pozvao na nezavisnu istragu nakon što je Jules Bianchi doživeo ozbiljne povrede glave na VN Japana.

                        Njegova izjava dolazi nakon što je predsednik FIA Jean Todt navodno tražio od direktora trke Charliea Whitinga izveštaj koji će biti "komletan i detaljan što je više moguće u cilju razumevanja šta se i kako se tačno dogodilo."

                        "Meni je teško da kažem šta se dogodilo i to je za istragu da bi smo saznali tačno sve o tom događaju," rekao je Ecclestone za britanski The Times.

                        "Uradili smo toliko mnogo za bezbednost. Ovih dana možete videti nesreću na stazi i vozača koji odvezuje pojas i skida volan i izlazi iz bolida nepovređen."

                        "Uvek sam govorio ako treba da imam nesreću, neka to bude u bolidu Formule 1, jer su oni najbezbedniji na svetu."

                        "Ali dešavaju se i ovakve stvari i mi moramo da saznamo uzrok. Ovo se dogodilo mladom momku koji nam je veoma blizak svima i to je izazvalo strašan šok za sve. Naše misli su sa njim i njegovom porodicom."








                        Preuzeto sa f1srbija.rs
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Todt: Schumacher će moći ponovo normalno da živi


                          Jean Todt je ponovo posetio svog prijatelja


                          Jean Todt je dao možda najoptimističniju vest o stanju Michaela Schumachera od kada je nemac doživeo nesreću na skijanju prošlog decembra.

                          Oni su postali bliski još u Ferrarije prosle dekada kada je Ferrari bio dominantan u Formuli 1. Od tada se dosta promenilo, Todt je sada predsednik FIA, Schumacher se povukao iz F1 ali su i dalje ostali bliski prijatelji.

                          Todt je posećivao porodicu Schumacher od kada se sedmostruki šampion vratio kući svojoj porodici u Svajcarskoj nakon meseci provedenih u bolnici i na rehabilitaciji.

                          Veoma malo se zna o zdravstvenom stanju Schumachera, ali Todt je dao jednu vest za blegijski RTL koja je veoma pozitivna.

                          "Sada možemo da kažemo da će Schumacher moći da živi relativno normalno i to vrlo ubrzo," rekao je predsednik FIA.

                          "Ono što mogu da kažem je da zasigurno više nikada neće voziti Formulu 1."

                          RTL navodi da je Todt posetio Schumachera u njegovoj kući na obali Ženevskog jezera vikend pre VN Japana.

                          "On se bori. Njegovo stanje se poboljšava što je veoma važno, kao i činjenica da je sa svojom porodicom kod kuće," kaže Todt.







                          Preuzeto sa f1srbija.rs
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Zvanična izjava tima Marussia F1 i porodice Julesa Bianchija


                            "Ovo je veoma težak dan za našu porodicu ali poruke podrške sa svih strana sveta su veliki izvor utehe za nas. Želimo da izrazimo našu iskrenu zahvalnost. Jučes ostaje na intenzivnoj nezi Mie Univerzitetske Bolnice u Yokkaichiju. Pretrpeo je difuznu aksonalnu povredu mozga i u kritičnom je ali stabilnom stanju. Medicinsko osoblje mu pruža najbolju moguću negu i tretman i mi smo veoma zahvalni za sve što čine za Julesa još od nesreće. Takođe smo zahvalni i što je prisutan profesor Gerard Saillant predsednik FIA medicinske komisije i profesor Alessandro Fratti neurohirurg univeritetske bolnice La Sapienza iz Rima koji je doputovao u Japan na zahtev Scuderije Ferrari. Oni su danas stigli u i sastali sa osobljem koje je zaduženo za Julesov tretman da bi potpuno bili informisani o kliničkoj slici tako da bi mogli da posavetuju najbolje porodicu. Profesori Saillant i Fratti su upoznati sa odličnom brigom od strane Mie General University Hospital i žele da se zahvale svojim japanskim kolegama.

                            Bolnica će nastaviti da prati i da brine o Julesu i izveštaji o njegovom stanju će se pojaviti kada to bude prigodno."





                            Preuzeto sa f1srbija.rs
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Zvanicna definicija Julesove povrede


                              Bolnica u Japanu dala je i zvanicna definiciju Julesove povrede.



                              Porodica Julesa Bianchia je zvanicno potvrdila da je mladi as pretrpio DIFUZNU AKSONALNU povredu mozga, u stravicnoj nesreci na Suzuki, prosli trkacki vikend.

                              Difuzna povreda mozga je jedna od najčescih povreda, ali moze biti i jedna od najrazornijih. Ozbiljnost moze varirati u velikom rasponu. Takva povreda obicno je izazvana ne samim udarom, već u stvari snažnim kretanjem mozga naprijed-nazad u samoj lobanji.
                              Bianchi je smješten na jedinici Intenzivne Njege u Mie General Medical centru u Jokaiciju u Japan. Glasnogovornik FIA rekao je u ponedeljak da je u kritičnom ali stabilnom stanju. Ova vijest došla je danas, sa izvještajem za javnost Marusija F1 Tima, a u ime Julesove porodice.
                              U ovoj izjevi se navodi:
                              "Htjeli bi smo izraziti iskrenu zahvalnost, za riječi podrške iz cijelog svijeta. Jules će idalje ostati na jedinici intenzivne njege ovdje u Mie General centru, jer smatramo da ovdje ima idealne uslove za njegu. Jako smo zahvalni osoblju na dosadašnjem trudu i radu oko njega."

                              "Takode, jako smo zahvalni za prisutnost Dr.Zerara Sajlana, predsjednika FIA ljekarske komisije i Profesora Aleksandra Fratija, neurohirurga sa Univrziteta La Sapienza u Rimu, koji je ovdje doputovao na zahtjev Ferarrija."
                              "Bolnica ce nastaviti pratiiti i lijeciti Julesa i obavjestavati o rezultatima u dogledno i odgovarajuce vrijeme."
                              Konkretno rečeno, difuzna aksonalna povreda mozga, nije uzrokovana samim udarcem u glavu. Umjesto toga ona se dešava radi brzog i jakog kretanja mozga naprijed-nazad u lobanji. Kod ubrzavanja i usporavanja, koje je nevjerovatno brzo, alsioni dijelovi zivcanih stanica se ostecuju odnosno aksoni sluze za slanje poruka neuronima izmedu njih. Do njihovog oštecenja dolazi radi klizanja jednog tkiva preko drugog tkiva, i ovo stradanje živcanih završetaka naziva se i "šišanje". To uzrokuje lezije koje su odgovorne za nesvijest, kao i vegetativno stanje nakon teske povrede.
                              Takode, uzrokuje i umiranje mozdanih celija, a posljedica toga je samo oticanje mozga. Oticanje mozga automatski uzrokuje povišen mozdani pritisak. Ovako povišeni mozdani pritisak moze uzrokovati smanjen dotok krvi u mozak. Jos jedna stavka, skracivanje ili "šišanje" vrhova neurona moze uzrokovati otpustanje hemikalija koje mogu dovesti i do dodatnih oštecenja mozga.








                              Preuzeto sa f1-serbia.com
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Znam da su svi svesni rizika i posledica pre nego sednu u taj avion ali ipak me uvek potrese ovakva nesreća jer je mlad čovek u pitanju a roditelji gledaju na TV stradanje...

                                Užas, nadam se najboljem....
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X