F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Izjave nakon treninga





    Izjave vozača Red Bulla nakon prvih slobodnih treninga

    Daniel Ricciardo:
    „Bilo je komplikovano danas na stazi, vetar je pravio probleme, jer to je veoma otvorena staza, tako da svaki oblik poprečnog ili pozadinskog vetra dosta poremeti bolid, i videli smo par okretanja tokom 2. treninga sa različitim momcima. Imamo dobar bolid i nadam se da sutra možemo da izvučemo još brzine iz njega. Jutros nismo mnogo vozili, ali smo na kraju 2. treninga završili medju top pet i dugački stintovi nam izgledaju prilično dobro, tako da mislim da smo imali veoma dobro popodne.“

    Sebastian Vettel: „Bile su ovo drugačije sesije, jer smo se skoncentrisali na pripremu za nedeljnu trku. Imali smo problema sa menjačem jutros, pa smo malo izgubili vremena oko toga, ali sve u svemu završilo se dobro. Nie baš lepo kada znate da ne možete da izadjete na stazu i da krenete u pripremu kvalifikacija, ali to smo znali od početka vikenda, pa smo se fokusirali na trku i nadam se da ćemo imati dobar povratak s obzirom da krećemo iz pitlanea u nedelju.“




    Izjave vozača Williamsa nakon prvih slobodnih treninga

    Felipe Massa:
    "Volim i uživam da vozim na ovoj stazi, a danas je bio veoma produktivan dan, jer smo sproveli u delo sve što smo planirali. Poslepodne je bilo veoma vetrovito, što je dosta otežalo procenu balansa bolida, a takođe se i bolid osećao dosta drugačije od prvog treninga, mada bi vetar ponovo trebalo da se promeni za kvalifikacije, tako da bi setup mogao malo da se promeni. Zadovoljan sam kako se bolid ponaša, i verujem da ćemo imati dobar tempo u nastavku vikenda".

    Valtteri Bottas: "Dobili smo dosta informacija na drugom treningu o gumama i deluje kao da smo pronašli način da izvučemo dodatne performanse iz njih. Nije bilo lako voziti na drugom treningu zbog prejakog vetra, i nije bilo lako pronaći optimalan balans, tako da imamo dosta posla večeras, kako bi bolje razumeli bolid i njegove realne performanse na stazi. Lično, mislim da mogu naći još performansi i još dodatnog vremena po krugu, tako da će treći trening biti dobra prilika za to".

    Felipe Nasr: "Ovo je bila moja prva vožnja u FW36 još od Barcelone, tako da sam morao brzo da se vratim u formu, a takođe ovo je nova staza za mene. Staza je veoma zabavna za vožnju jer je veoma tečna, pogotovo prvi sector, koji ima dosta brzih i promenljivih krivina. Bolid se dosta poboljšao od mog poslednjeg susreta sa njim, pogotovo prijanjanje, i dosta je lakši za vožnju. BIla je ovo veoma pozitivna sesija za mene i uspeo sam da ostvarim dobru kilometražu".




    Izjave vozača Toro Rossa nakon prvih slobodnih treninga

    Daniil Kvyat:
    „Ovo je bio prilično standardan petak za nas. Moramo da shvatimo karakteristike ove staze i radićemo na tome da pronadjemo optimalna podešavanja kao što obično radimo izmedju petka i subote. Sad nas čeka domaći zadatak za sutra, a to je nešto što uglavnom dobro odradimo. Nadamo se da ćemo izaći sa nečim što će ekstra poboljšati naše performanse. Što se staze tiče, uživao sam na njoj.“

    Max Verstappen: „Glavna razlika izmedju Japana i ove staze je ponašanje guma. Na Suzuki je najbrži prvi krug i posle toga nema mogućnosti za poboljšanje, dok vam je ovde potrebno vreme da ostvarite dobar krug, ali za mene je dobro to što mogu da vidim ove razlike i da naučim svaki put nešto novo kada sam u bolidu. Danas sam takodje pokušao bolje da shvatim gume, iz kruga u krug. Mislim da su gume glavni aspekt na ovoj stazi. Ali auto je generalno bio dobar, uzimajući u obzir i Daniilove performanse. Sve u svemu, ja nisam ovde da bih vozio brze krugove već da se priviknem na bolid i da naučim što više mogu za sledeću godinu. Ne treba sada da pronalazim granice, biće vremena i za to.“

    Jean-Eric Vergne: „Bio je ovo produktivan petak. Postoje još neke stvari koje treba da shvatimo kako bi gume bolje radile, jer to je ključna stvar. Performanse bolida na primarnim gumama nisu bile loše ali moramo da se poboljšamo na opcionim. Dugački stintovi izgledaju dobro pa iako sam propustio prvi trening mislim da sa par podešavanja sa moje strane postoji dobar prostor za poboljšanjem sutra. Noćas ćemo analizirati sve podatke ali mislim da je bolid dobar i ubedjen sam da možemo da budemo zadovoljni u ostatku vikenda.“




    Izjave vozača Mercedesa nakon prvih slobodnih treninga

    Lewis Hamilton:
    „Bolid je bio dobar danas i uspeli smo da napredujemo konstantno kroz obe sesije. Imao sam samo nekoliko krugova mog dugačkog stinta, ali Nico je sakupio podatke za tim što bi trebalo da bude ok. Nisam siguran u čemu je bio problem, ali sam morao da se zaustavim iz predostrožnosti, ali sam siguran da će se to rešiti tokom noći. Ovakve sitnice se dešavaju i siguran sam da nećemo ubuduće imati problema. Bolje što se dešava danas nego kasnije u toku vikenda. Biće veoma tesno sa Nicom i očekujem veoma tešku borbu sa njim ovog vikenda. Volim da budem ovde i lepo je videti toliko fanova pored staze, tako da sam unapred uzbudjen zbog ostatka vikenda i spreman sam da im priredim šou.“

    Nico Rosberg. „Naša Srebrna Zvezda je veoma brza na ovoj stazi što je lepo videti. Izmedju Lewisa i mene je veoma tesno, kao i uvek. Ali zabrinuo sam se kada sam video da Lewis ima probleme sa bolidom što dokazuje da naš bolid još uvek nije 100% siguran. Moramo na tome da poradimo, ali sve u svemu jedva čekam vikend. Izgleda da će doći do bliske borbe izmedju mene i mog timskog kolege, i nadam se da možemo fanovima da priredimo dobar šou.“




    Izjave vozača Ferrarija nakon prvih slobodnih treninga

    Fernando Alonso:
    "Danas smo imali dobro testiranje, a pomogli su nam i dobri uslovi na stazi, koji su bili daleko bolji nego u prethodnim godinama. Moguće je da je trka koja je održana ovde pre nekoliko nedelja pročistila stazu i ostavila dobar grip na njoj, jer na ova dva treninga nismo imali problema sa prijanjanjem. U drugoj sesiji situacija je bila malo lošija zbog jakog vetra, ali to je i bilo očekivano tokom vikenda i nije nam mnogo ugrozilo naš program. Soft gume izgleda traju manje nego što se očekuje, ali svi smo svesni koliko perofrmanse guma mogu da se promene tokom vieknda i sa evolucijom staze. Sigurno je da će trka biti drugačija nego do sada, jer su mogućnosti za strategije su različite. Danas smo takođe probali i simulaciju virtuelnog sigurnosnog vozila, i mislim da je sve prošlo kako treba, ali i dalje ima dosta toga što treba da se unapredi u ovom sistemu. Svi vozači misle da je ova ideja vredna pažnje i samo treba da se naviknemo na nju".

    Kimi Raikkonen: "Dan je počeo sa nekoliko poteškoća u prvoj sesiji, u kojoj smo upoređivali i procenjivali nekoliko aerodinamičkih komponenti. Nisam se osećao udobno sa setupom koji sam imao, jer nije bilo lako kontrolisati bolid. Na drugom treningu smo napravili neke promene i upravljivost je bila daleko bolja. Na medium gumama sam uspeo da odvezem dobar krug i mislim da bih odvezao mnogo bolje da sam imao čist krug. Imamo dosta posla do sutrašnjih kalifikacija ali poboljšanje koje smo videli sa prvog treninga na drugi daje nam nadu da možemo imati dobar ostatak vikenda. Samo moramo da nastavimo da radimo najbolje što možemo".




    Izjave vozača Saubera nakon prvih slobodnih treninga

    Esteban Gutierrez:
    "Bio je ovo prilično težak dan, ali je bio i pozitivani - uspeli smo da kompletiramo ceo program. Sa druge strane, imao san neke probleme koje pokušavamo da rešimo. Balans bolida je razuman, jer smo ekperimentisali sa setupom, kako bi pronašli onaj pravi. Uslovi nisu bili najbolji danas jer je bilo veoma vetrovito, i to je nešto što ćemo morati da uzmemo u razmatranje za sutra. Generalno, gume su bile OK. Soft gume imaju veću degradaciju od medium guma. Deluje da su obe komponente dobar izbor za ovu stazu".

    Adrian Sutil: "Bio je ovo normalan petak. Prošli smo kroz ceo program bez nekih problema. Probali smo nekoliko setupova na bolidu kao i obe komponente guma. Sutra ćemo pokušati da izvučemo najviše iz onoga što imamo".




    Izjave vozača Force Indije nakon prvih slobodnih treninga

    Nico Hulkenberg:
    „Mislim da možemo da budemo zadovoljni ovim petkom. Odradili smo planirani program i uvek je zabavno trenirati na ovakvoj stazi. Bila je velika promena u vremenskim uslovima izmedju jutra i popodneva, a popodne je bilo mnogo toplije i pojavio se veoma jak vetar koji je predstavljao dodatni izazov. Sve u svemu, bio je ovo dobar dan. Odradićemo uobičajeno fino podešavanje set-upa i moramo da pogledamo podatke o gumama kako bi shvatili kako rade, ali to je normalna stvar kada nemate probleme u petak. Ovo je veče Noći veštica, pa se nadam da će nam kvalifikacije biti slatke.“

    Sergio Perez: „Ovo defitnitivno nije loš početak vikenda. Imali smo neka poboljšanja na bolidu i naš glavni cilj je bio da odradimo što više krugova kako bi proverili njihovu efikasnost. Uspeli smo da napredujemo sa balasnom bolida izmedju sesija pa se osećam prilično samouvereno za ostatak vikenda. Imamo još dosta toga da prekontrolišemo noćas, posebno komponente guma, kako bi pokušali da iz njih izvučemo još performansi za sutra. Osećam se veoma pozitivno iako današnja vremena ne pokazuju gde se nalazimo, ali poeni se dobijaju u nedelju i to je moj glavni fokus.“




    Izjava Pirellija nakon prvih slobodnih treninga

    Paul Hembery:
    “Za tri godine, koliko se trkamo u Austinu, staza je definitvno napredovala, evoluirala i sada ima više gripa, i videli smo koliko staza evoluira tokom prvog i drugog treninga. Takođe smo videli i dosta različite temperature staze tokom celog dana, što je imalo uticaja i na prijanjanje i na degradaciju. Očekujemo slične varijacije temperatura i u nastavku vikenda, sa teperaturama koje bi za kvalifikacije mogle biti znatno niže od današnjih. Iz onoga što smo do sada videli, strategija sa dva zaustavljanja je najverovatnija za trku u nedelju, ali su i neke druge strategije moguće na nižem delu grida, sve u zavisnosti od staze”.





    Preuzeto sa f1srbija.rs
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Vozači nisu impresionirani virtuelnim sigurnosnim automobilom


      Jenson Button i Roman Grosjean izneli su određene probleme vezane za novo pravilo o virtuelnom sigurnosnom automobilu.



      Upravo ova dva vozača smatraju da je pred Formulom 1 težak posao i da je potrebno još vremena kako bi se ideja o virtuelnom sigurnosnom automobilu spronvela u delo. FIA je tokom oba slobodna treninga po prvi put testirala ovu zamisao, gde su svi vozači morali da izvezu spore krugove u zadatom vremenu, koje je slično onom kada se i pravo vozilo sigurnosti nalazi na stazi.

      "Imamo pozitivne i negativne strane. Ako ste tokom trke u duelu i stigne obaveštenje da je ovaj sistem na snazi, vi morate odmah da kočite kako bi ste se uklopili u zadato vreme. To je veoma teško. Sviđa mi se ideja ali tada previše vremena provodimo gledajući u volan. Od vas se traži da uvek imate sporije vreme od zadatog i tako možete da izgubite korak sa ostalima. Takođe, u ovoj situaciji postoje velike šanse da budete kažnjeni." izjavio je Jenson Button.
      I Roman Grosjean je dodao da je veoma teško naći pravu brzinu u krivinama kada se virtuelno sigurnosno auto aktivno.
      "Razlika u dozvoljenom zaostatku se uvek menja. Teško je pratiti takav ritam. Ako kojom prilikom previše usporite teško ćete nadoknaditi zaostatak za bolidom ispred sebe. U jednom trenutku ja sam imao zaostatak od 1.2 sekunde a u narednoj krivini bio sam brži za šest desetinke." dodao je Francuz.







      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Rosberg ubedljivom vožnjom došao do pol pozicije


        Nemac je u kvalifikacijama prikazao znatno bolji tempo nego na slobodnim treninzima i zahvaljujući tome je došao do izuzetno bitne pol pozicije u Ostinu.



        Svi vozači osim Nica Rosberga su u Q1 svoje brze krugove ostvarili na mekim gumama, a najbrži na kraju je bio njegov timski kolega Hamilton sa vremenom 1m37.196s. Najbliži pratioci su mu bili Massa i Bottas koji su dosta zaostajali. Takmičenje je nakon Q1 očekivano završio Vettel koji je kao što je i ranije najavio vozio samo jedan probni mereni krug pošto ga sutra čeka kazna zbog koje će krenuti sa začelja. Pored njega su kvalifikacije nakon prvih 18 minuta završili još Vergne, Gutierrez i Grosjean.
        Rosberg je bio u odličnoj formi u Q2 što potvrđuje i njegov rezultat od 1m36.290s koje je bilo sekundu brže od Hamiltonovog i Massinog. Odličan rezultat je ostvario Adrian Sutil koji je sjajnom vožnjom uspeo da se probije na deseto mesto i prođe u Q3, a iza njega su ostali Maldonado, Perez, Hulkenberg i Kvyat.
        Na kraju je u borbi za pol poziciju Rosberg bio ubedljiv. On je postavio vreme 1m36.067s koje je bilo skoro četiri desetinke brže od Hamiltonovog koji nije imao nikakav odgovor. Treća pozicija je pripala Bottasu koji je zaostajao osam desetinki za prvoplasiranim, dok je četvrti bio Massa. Ricciardo je izvukao maksimum iz svog Red Bulla osvajanjem petog mesta, a prvih deset su kompletirali Alonso, Button, Magnussen, Raikkonen i Sutil.









        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Hamilton: Mučio sam se sa kočnicama


          Britanac je bio brz tokom celog vikenda, ali od Q2 nikako nije mogao da pronađe pravi tempo.



          Nico je obavio odličan posao danas. Ja sam se mučio sa kočnicama pošto je prednja leva konstantno bila za oko 100 stepeni hladnija od desne. To mi je pravilo probleme i nikako nismo uspeli da razrešimo problem. To me je svakako koštalo dosta vremena, ali mislim da je Nico generalno bio brži. Ovaj problem sa kočnicama bi mogao da se prenese i u trku i moraćemo da vidimo sutra pre trke šta možemo da uradimo“, izjavio je Hamilton.








          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Rosberg: Moram da zadržim prednost na trci


            Nemac je rekao da su kvalifikacije za njega bile perfektne, ali je svestan da ga tek sutra čeka pravi izazov.



            „Ovo je bio odličan dan i veoma sam srećan. Sve je prošlo kako treba, a ja sam sa svojim inženjerima radio na poboljšanjima. Danas me je sačekao savršeno podešen bolid i jako sam zadovoljan kvalifikacijama. Jutros su uslovi bili dosta različiti u odnosu na juče i nije bilo jednostavno pripremiti sve. Pol pozicija je sjajan uspeh, ali bodovi se dobijaju samo u trci, a ona je sutra. Moraću dobro da se skoncentrišem i pokušam da zadržim prednost koju sam danas stekao“, rekao je Rosberg.







            Preuzeto sa f1-serbia.com
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Maldonado: Greška me je koštala prolaska u Q3


              Venecuelac veruje da je imao tempo za prvih deset.


              „Bolid je mnogo bolji nego na nekim prethodnim trkama i to nam je omogućilo da pritiskamo više nego inače. Znali smo da naš bolid funkcioniše dobro na stazama sa brzim krivinama i mislim da ima još tempa koji može da se otključa. Ja sam u mom krugu u Q2 napravio malu grešku u predzadnjoj krivini i mislim da me je to koštalo plasmana među prvih deset. Ipak, i pored toga smo u dobroj poziciji i nadam se da možemo do bodova“, izjavio je Maldonado.






              Preuzeto sa f1-serbia.com

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ricciardo cilja podijum


                Australijanac smatra da sutra može da se suprotstavi Williamsima.



                „Bio sam na kraju jako blizu Felipea, ali peto mesto je realan rezultat. U trci ćemo juriti treću poziciju i mislim da možemo to da ostvarimo. Sam krug je bio prilično dobar, a čistija strana na gridu bi trebala da nam pomogne. Nadam se da će sutra biti dobrih duela. Mercedesi će imati svoju borbu, ali mislim da smo mi, Williams, Ferrari i McLaren veoma izjednačeni“, izjavio je Ricciardo.







                Preuzeto sa f1-serbia.com
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Još jedne pozitivne kvalifikacije za Bottasa


                  Valtterri Bottas je bio najbliži pratilac Mercedesa i sutra će u trku krenuti sa trećeg mesta.



                  Bila je ovo veoma dobra kvalifikaciona sesija za mene. Zadovoljan sam sa oba brza kruga u Q3, a uspeh je upotpunjen time što smo zauzeli ceo drugi startni red. Ovo je veoma važna trka za nas pošto se trudimo da održimo treće mesto u šampionatu konstruktora“, rekao je Bottas.







                  Preuzeto sa f1-serbia.com
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Button se nada da će iskoristiti strategiju


                    Britanac je rekao da samo dobrom strategijom može da napravi ozbiljniji napredak na trci.



                    „Moja i Magnussenova vremena su bila veoma slična tokom skoro svakog kruga na kvalifikacijama. Moj najbolji krug nije bio preterano dobar. Ovde je dosta teško voziti savršen zbog vetra, temperature, ali i nedovoljne količine prijanjanja. Kvalifikovao sam se na poziciju koja se nalazi na čistoj strani staze, ali ću zbog kazne završiti na prljavoj. Mislim da bi sutra mogli da vidimo bar dva, a možda čak i tri pit-stopa što će dodatno otvoriti mogućnosti kada je u pitanju strategija“, izjavio je Button.







                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ferrari: Ovo su bile dobre kvalifikacije


                      Oba vozača Ferrarija bila su zadovoljna učinkom na kvalifikacijama.



                      "Mislim da je ovo za nas bila dobra kvalifikaciona sesija, jer ako pogledamo vremena bolida ispred mene, onda nisam imao šta da tražim. Pre nego što smo dolazili ovde razmišljali smo da promenimo pogonsku jedinicu ali smo se odlučili da već iskoristimo postojuću. Površina staze je mnogo bolja nego prošle godine, ali je degradacija veća pa su dva zaustavljanja obavezna. Temeprature i vetar biće još jedan ključan faktor ali to ćemo videti sutra." kazao je Fernado Alonso.

                      "Moj bolid se ponašao mnogo bolje nego juče i veoma sa zadovoljnan balansom, čak iako nisam uspeo da sastavim dovoljan brz krug. U svim sektorima na stazi bolid mi je dosta priklizavao. Ipak, pokušaćemo da do sutra rešimo ovaj problem i damo sve od sebe." dodao je Kimi Raikkonen.







                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Force Indija očekivala više na kvalifikacijama


                        Nico Hulkenberg je u finalnom krugu napravio grešku na stazi koja ga je udaljila od Q3.



                        "Ovo je do sada bio težak viked za nas i još uvek radimo na balansu bolida jer su vremenski uslovi dosta napredvidivi. Vetar puno menja pravac što nam pravi velike probleme. Zbog toga bila je teško napraviti dobar krug. Morali smo da koristimo meke gume u Q1 kako bi mogli da uđemo u Q2. Mislim da smo ipak upeli da odradimo dobar posao ali sam se nadao boljem rezultatu." kazao je Sergio Perez.
                        "Od početka kvalifikacija verovao sam da je završi deo moguć, ali sam napravio grešku jer sam blokirao točkove i tako pao na 12. poziciji. Još nisam imao takvo iskustvo jer sam u krivini izgubio prijanjanje, otišao preširoko što me je koštalo nekoliko desetinki. Nadam se da na trci mogu da ispravim ovu grešku." rekao je Nico Hulkenberg.








                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Sutil: Ovo su bile najbolje kvalifikacije u sezoni


                          Adrian Sutil uspeo da je uđe u završni deo kvalifikacija za VN SAD.



                          "Ovo su za nas bile odlične kvalifikacije. Imali smo i dobar treći trening i bolid je bio dobar. Temperature su se u odnosu na jutro dosta promenile ali to nam je samo poboljšalo stvari. Mislim da je tim odradio sjajan posao i da smo zaslužili ulazak u Q3 po prvi put u ovoj sezoni. Ovo će nam biti velika motivacija." kazao je Adrian Sutil.

                          "Za mene ovo su bile teške kvalifikacije. Trudili smo se da nađemo najbolji kompromis za balas i setup. Ipak, nismo uspeli da iskoristimo potecijal sa mekih guma. Sa druge strane Adrian je odradio dobar posao ali se nadam da i ja to mogu ponovim sutra." dodao je Esteban Gutierrez.








                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Kazne za Kvyata i Buttona


                            Oba vozača dobila su kazne zbog zamene određenih elemenata na bolidu.



                            Danil Kvyat postao je treći vozač koji je dobio kaznu pred VN SAD. Vozač Toro Rossa pomeren je na startu za 10 pozicija zbog promene motora, odnosno glavnog dela pogonske jedinice. On je prvi vozač u sezoni koji je upotrebio treći agregat.

                            Jenson Button je ranije dobio kaznu pomeranjem za pet pozicija zbog promene menjača dok će Sebastian Vettel startovati iz pitlejna zbog zamene celokupne pogonske jedinice.






                            Preuzeto sa f1-serbia.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Zvanično: Sauber potpisao sa Ericssonom


                              Ono o čemu se proteklih dana šuškalo je sada i ozvaničeno.



                              Sauber je potpisao ugovor sa švedskim vozačem Marcusom Ericssonom i na taj način rehabilitovao njegovu karijeru F1 vozača, s obzirom da je njegov Caterham pod stečajnim postupkom od prošle sedmice.
                              Uz pomoć finansijske podrške, Ericsson je debitovao za Caterham ove sezone i zabeležio najbolji rezultat u drugoj trci u Maleziji.
                              Posle toga, najveći deo sezone bio je pobeđivan od strane timskih kolega koji su vozili za njegov tim. Međutim, formu je poboljšao par trka pre blokade njegovog tima.
                              Direktorka Sauber tima Monisha Kaltenborn rekla je da je ubeđena da će njegova forma nastaviti da se poboljšava iduće sezone.
                              "Zadovoljstvo nam je da najavimo ovu saradnju. On nije imao laku ruki sezonu u F1, međutim zadržao je mirno i konstantno ponašanje, posebno u zadnjih par trka. Uvereni smo da će potpisivanje sa Marcusom dati timu svež impuls."
                              Ericsson je otputovao u SAD ovog vikenda kako bi se vido sa vodećim ljudima Saubera i oduševljen je što je potpisao ugovor sa njima.
                              "Sveže iz veoma turbulentne sedmice, moj najbolji rani božićni poklon ikada. Sauber mi je poklonio svoje poverenje, a svima je poznato da je to najbolji tim za razvoj mladih vozača."
                              Sauber je rekao da će ime drugog vozača objaviti kasnije sa Adrianom Sutilom koji je ubeđen da će ostati u timu i mladim Gutierrezom koji je izjavio da traži neke druge opcije za nastavak svoje karijere.






                              Preuzeto sa
                              f1-serbia.com
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Ecclestone: Iduće godine bi smo mogli da imamo 14 automobila


                                Gazda F1 rekao je kako nema brige za budući izgled ovog sporta.


                                Grid za 2015. godinu bi mogao da ima samo 14 bolida rekao je danas gazda F1 Bernie Ecclestone. Ovaj trkački vikend ima najmanji broj bolida na gridu u zadnjih 10 godina i to je ono što zabrinjava.

                                Posle povlačenja dva tima, još dva imaju ogromne finansijske probleme, a i Lotus je blizu njih. Međutim, Bernie izgleda nedirnut tim činjenicama.
                                "To bi moglo značiti 14. Toliko bolida na gridu ako se povuku još dva kritična tima. Ne mogu predvideti hoće li ili neće. Ali ako ih sad ima 18 i uopšte nema drame, neće je biti ni tada."
                                Na pitanje da li F1 ima potrebu za malim timovima, Ecclestone je odgovorio:
                                "Oni su dovoljno stari da znaju da se pobrinu za sebe."
                                Jedan od glavnih razloga za brigu Ecclestonu ove godine je ograničenost zvuka novih V6 turbo motora:
                                "Moramo da promenimo pravila. Obavezno moramo da se rešimo tih motora jer oni ne donose ništa ni za koga. Oni nisu Formula 1."










                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X