Mercedesove inovacije na zadnjem delu bolida
U Šangaju smo mogli videti dve značajne, za upućene očigledne, razlike na zadnjem delu Mercedesovog bolida, što znači da ovaj tim konstantno uvodi inovacije na svoj bolid
Mercedes je predstavio mnoštvo apdejta na telu bolida, uoči Kineskog GP. Neki od njih su odgovor Ferrariju i njihovoj odličnoj formi u zadnje vreme, dok su ostali deo redovne nadogradnje nemačkog bolida.
Tim je učinio mnogo posla na zadnjoj strani bolida, uključujuci i uvođenje novog zadnjeg krila sa top zatvaračem, sve u cilju što boljeg smanjenja tzv "drag" efekta.
Dizajn krila je jako sličan onom sa Spa iz 2014.a odlika je zaobljenost rubova krila, što rezultuje boljom kontrolom protoka vazduha preko samog krila i samim tim i boljim uravnoteženjem pritiska na zadnjem delu bolida.
Sa ovakvim oblikom ruba krila, menja se oblik samog vazduha koji prelazi preko ove površi.
Druga inovacija je revizija sistema za hlađenje, takođe na zadnjem kraju automobila. Tim je smanjio donji izlaz, koji je u prvobitnom obliku imao flat gornju sekciju, a to opet uzrokuje bolje oblikovanje struje vazduha koja prolazi kroz krilo,i sa time i optimalizuje hlađenje i uz to utiče i na gore pomenuti drag efekat. To sigurno ima veze sa trkom koja dolazi,Bahreinom i vjeruje se da će specifikacija bolida biti kao ona u Maleziji, da bi se sa ovim nadogradnjama dodatno obezbedili od pregrejavanja. Posle toga, Mercedes se ponovo vraća na specifikaciju iz Kine, koju će pripremati i za Evropsku turneju.

U Šangaju smo mogli videti dve značajne, za upućene očigledne, razlike na zadnjem delu Mercedesovog bolida, što znači da ovaj tim konstantno uvodi inovacije na svoj bolid
Mercedes je predstavio mnoštvo apdejta na telu bolida, uoči Kineskog GP. Neki od njih su odgovor Ferrariju i njihovoj odličnoj formi u zadnje vreme, dok su ostali deo redovne nadogradnje nemačkog bolida.
Tim je učinio mnogo posla na zadnjoj strani bolida, uključujuci i uvođenje novog zadnjeg krila sa top zatvaračem, sve u cilju što boljeg smanjenja tzv "drag" efekta.
Dizajn krila je jako sličan onom sa Spa iz 2014.a odlika je zaobljenost rubova krila, što rezultuje boljom kontrolom protoka vazduha preko samog krila i samim tim i boljim uravnoteženjem pritiska na zadnjem delu bolida.
Sa ovakvim oblikom ruba krila, menja se oblik samog vazduha koji prelazi preko ove površi.
Druga inovacija je revizija sistema za hlađenje, takođe na zadnjem kraju automobila. Tim je smanjio donji izlaz, koji je u prvobitnom obliku imao flat gornju sekciju, a to opet uzrokuje bolje oblikovanje struje vazduha koja prolazi kroz krilo,i sa time i optimalizuje hlađenje i uz to utiče i na gore pomenuti drag efekat. To sigurno ima veze sa trkom koja dolazi,Bahreinom i vjeruje se da će specifikacija bolida biti kao ona u Maleziji, da bi se sa ovim nadogradnjama dodatno obezbedili od pregrejavanja. Posle toga, Mercedes se ponovo vraća na specifikaciju iz Kine, koju će pripremati i za Evropsku turneju.


Comment