Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Cale slozio bih se sa tobom,
pa hajde recite ko od nas nije naleteo na pricu prijatelj ga uvezao ali na zalost moram da ga prodam, vozila ga neka bakica u nemackoj, podigao sam mu Km zbog carine, ima servisnu knjizicu stici ce ti na adresu,.... ...sve je pitanje srece.
I kao sto neko rece Laguna ima svoje zezalice i jeste mocna kao traktor i udobna kao bebina kolevka, a izgled je kao u francuske siparice, a osvaja poput francuskih sobarica,...
Pozdrav
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@ debeli73,
sto se tice ekonomske opravdanosti pasata, ja znam da prve serije imaju probleme b5, dok je kod b6 toga ima mnogo manje, moram napomenuti sto si mislim izostavio ,da je pasat, ima mnogo bolje i trajnije resen motor od renoa(dizeli), zavrsna obrada vozila i enterijera je bolja, trap istrajniji, elektroniku ne bih pominjao ,jer i te serije boluju od problema kao i reno. Sto se tice cuvanja vrednosti tice, mislim da je bas obrnuto, WV kod nas mnogo duze drze vrednost nego reno i to je opste poznato(ne bih kometarisao poslednje 3 godine jer usled smanjenja carina i preregistracije crnogoraca, cene polovnih vozila u nas su pale i do 50% , sto je porazavajuce).
Uz cinjenicu da je moj model iz 2002 god i da ne mogu reci nista vise ili manje nego bilo ko sa foruma(u smislu kilometraze i stanja), dodao bi samo da je primetna po postovima golema razlika u iskustvu vozaca i vozila iz koga se preslo u reno. Ralika je recimo jasna u prelasku iz vozila, identicne vrednosti i klase, npr bas taj passat, ford mondeo koji i slabasniji od lagune u smislu snage, mnogo se bolje pokazao u smislu ekonomicnosti, jedan fiat STILO u kojeg se dan danas mnogi taksisti kunu, ozloglaseni opel vektra sa odlicnim dizelima i nepoderivim trapom, a da ne spominjem japance , tipa, mazda 6 ,honda akord, tojota avensis ili u prelasku iz nekog vozila iz recimo pomenutog B segmenta ili goreg(Ž segmenta-zastava)
Nadam se da su uspeli u ph2 da isprave sve probleme i da ti se ni jedan nikada ne manifestuje, jel sudeci po ovom forumu, mnogo je nezadovoljnih ljudi koji su ovde samo da bi sto jeftinje prosli u svojoj muci, a osecaj vezanosti i pripadnosti sto nam se u ovom forumu pojavio je usled redovnog verbalnog opstenja i emotivnog praznjenja sve prisutniji
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@cale,
uz svo duzno postovanje, pokusao sam da objektivno ocenim situaciju u nasem voznom parku i dzepu, opaska nije bila na racun zaljubljenika-ljubitelja, jel , kao sto rekoh, emocija je relativna pojava i sistem vrednosti u okviru nje je podlozan subjektivnom odmeravanju, ili kako bi zaljubljenici RENAULTA rekli , jedini bolji reno je noviji reno.
A sto se kvaliteta vozila tice kao modela LAGUNA, iz naseg proizvodnog perioda, ceni se sva ukupna proizvodnja od 2001-2007, prosecna ocena u kvalitetu izrade je dosta ispod proseka(statistika iz magazina, mislim da je auto Bild, pogledacu pa cu da nalepim)
Evo zanimljivog kilpa, prvo sam ga video na tv-u a u narednoj epizodi su rekli da je to prvo vozilo koje im se pokvarilo:
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Pa sve je ok. Nisam nista licno shvatio i nisam zeleo da ulazim u diskusiju da li je laguna dobar izbor ili nije i zasto. Samo sam ,kao i gogi 11 izgleda, naleteo na ocuvaniji primerak polovnjaka. A sto se ocene u auto Bildu tice tu sam malo skeptik, jer Nemci vole francuska vozila ko Srbi Siptare i obrnuto!!!! {Bez da nekog vredjam}. I to nije samo u njihovoj strucnoj javnosti, vec i obicna raja to tako dozivljava. Moj zet je ,slucajno,Nemac i kad sam rekao da kupujem lagunu kazao je da bi on radije isao pored nje nego da se vozi u njoj!!!
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
svakih desetak stranica pojavljuje se ista tema povodom kupovine lagune i njene kilometraze(koliko je bitna)
po mom misljenju ona je najbitnija pri kupovini auta
evo moj slucaj... ali bez sale ,uvezao sam auto iz svajcarske i tu su najstroziji po pitanju kilometraze i servisa i mogu vam reci da je mnogo bitnije koliko je auto presao nego samo godiste,cak i paket opreme a evo i primera
10.000-13.000 chf je cena '06 sa 90-100.000 km (1.9dci)
a ako je automatik tu cena ide + 3.000 naravno svajcaraca
ali zato ako je auto presao 170-200.000 pa i vise onda je cena od 6-8.000 chf
mislim da je ovo dovoljno slikovito za svakog kome to do sada nije bilo jasno
i mislim da je to u svici najizrazenije jer nema srba i turaka da drze placeve jer su zakoni rigorozni po pitanju kilometraze i svega ostalog
naravno da treba dodati da su automobili u svici sigurno 10-15% skuplji zbog kataloga i polazne cene ali obratite paznju na odnos cene i km
i jos jedno,svi koristimo net,pa nije nikom tesko da ode na mobile ili autoscaut i pogleda cene i uporedi ,a prica da ako pise na netu da je auto 7.000 a preprodavci imaju razradjene seme pa je kupe za 4-5.000 je toliko glupa da vredja inteligenciju,pogotovo sa izgovorom da oni kupuju na slepere jer ako se malo razmisli videce se da na sleper(voz ) moze da stane 6-7 automobila a ako su lagune karavan u pitanju ne moze ni toliko,tako da to nisu neke znatno vece kolicine
najbitnije je da su u srbiji najjeftinija kola,a samo me zanima odakle li ih dovoze
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Zdravo svima
Vec duze vreme citam vase postove i mogu reci da dosta ovih ljudi nikad ranije pre Lagune nije imala auto.
Ja sam vlasnik Lagune 2.2 dci iz 2003 to je moja druga laguna prva je bila 1.9 dci 2002 .
Obe su perfektni automobili , narocito ova 2.2 ona je porodicna formula .Sto se tice odrzavanja istina je da je malo skupo
no za sve koji misle da je to nesto skuplje od drugih novijih automobila GRESE a i tu je Golf 2 1.6 d pa neka izvole , tu je bar odrzavanje jeftino.
Ja se izvinjavam ako je moj prvi post suvise kritican , ali takvo je moje misljenje
Postoje dve vrste ljudi ONI KOJI VOZE LAGUNU I KOJI CE TEK DA JE VOZE
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@lagunas
apsolutno se slazem sa tobom. Glavna opaska ljudi koji nece da kupe renault je praistorijska informacija da su za njih najvece cene. Naravno grese. Kolegu sam ubedjivao da kupi lagunu jer se dvoumio izmedju lagune i oktavije. Oba su bila 2005.god, 1.9 dizeli ali su ga ipak roditelji ubedili da uzme oktaviju posto je navodno jeftinija za odrzavanje. Na kraju se ispostavilo da mu je svaki deo koji je menjao bio otprilike 30% skuplji nego sto je za lagunu, a kvalitet delova je losiji od najlosijih za lagunu.
Mozda sam malo preterao u procentima ali verujte mi ne mnogo.
Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
SerbianHero,
Ti si baš popi... na Lagunu . Pazi, ja sam zadovoljan vozilom ali nisam fasciniran nešto, a tvoje iskustvo razumem da te dovodi do ludila (još ako imaš nekog ko ti stalno pametuje). Spadam u ljude koji nisu zaluđenici po pitanju marki vozila, vozim ono što probam i što smatram da je dobro za pare koju mogu da dam. Prosto. Najbolje vozilo jeste novo vozilo i to na primer nov hundai i 30 za 11000eur.. ali kada sam preračunao kasko, troškove kamata i naknada i koliko to vozilo čim ga kupim gubi vrednost odustao sam od te varijante. Opet se ne slažem za Pasate (mada imam i ličan animozitet prema tipovima ljudi koji ga voze...tzv srpski preduzetnici koju su ostvarili san ) jer kod nas stižu rabljene mašine sa 200-300k i po rečima dilera tu im je najslađa zarada. Naši ljudi padaju u nesvest kada vide pasata ili golfa a naši ili Turci ga peglali, razvlačili, šili nove presvlake, obloge volana....to se kod Francuza ne radi jer se ne isplati. Pazi, meni dan danas bliski ljudi govore da je bolje bilo da sam uzeo npr neki Mecedes eeeeee (naravno dok ne uđu u vozilo). Kažeš imaju pouzdane motore. Ko se ovde na 140 strana žalio na falinku u motoru (osim ako turbinu ne smatramo sastavnim delom motora)To su naša posla. Kod naših ljudi su ti dve najvažnije stvari. Da bi mogao da se hvali u kafani najvažnije kod vozila je da je npr na putu do mora potrošio samo 4,4l i da se ništa nije kvarilo a da reparirana spona za njega košta npr 500din. Mene bre ne zanima koliko troši, da sam hteo da malo troši kupio bih punto. Da sam hteo jeftine popravke vozion bih kao nekad 128-cu.
Pasat drži vrednost plaitš ga skuplje ali kada ga zadršiš 3-4 godine i on ima 12-13 godina tvoj je i Božji..nema prodaje. Ok ford mondeo je dobro vozilo ali je problem što kod nas nema velike ponude ovih vozila i zato je bolja opcija Laguna..možeš da izabereš.
Nepoderivi trap kažeš..pa vozio sam Opele službene. Ok neće da ga upropastiš nikad. Ali bre, to je daska na točkovima, nema dušu nema ništa. I šta je to skupo kod delova trapa kod Lagune što je jeftinije kod drugih. I da vidim taj krater po našim putevima gde će Opel samo da poskoci
Ja SerbianHero verujem statistici, forumima i recenzijama. Odem na nemačke sajtove, pa na engleske forume, pa na TOP GEAR recenzije i tako biram. Za sada nemam problema i kažem da je Laguna auto koje nema konceptualnih problema. Vrati se forumom unazad. Dve stvari su konstatne -struja, prekidači i pitanja oko turbine. Pogledaj godišta vozila ljudi koji pitaju.
Tebi savetujem da se ne nerviraš i ako ne možeš da ga dovedeš u stanje koje želiš da ga lepo prodaš. Slažem se sa tobom da se ljudi previše emotivno vezuju pa automobile zovu ljubimcima. Za mene je auto ljubimac ko i veš mašina. Mora da bude tip top, ali da ja to pazim u smislu neću da pređem 2600 obrtaja jer ga čuvam, ma ajde bre...nikad. Ko je kupio Lagunu kao statusni simbol a zadršao filozofiju Zastavinog vozača taj se zaje..Toliko
PS. SebianHero u pravu si za to emotivno pražnjenje, baš prija ova komunikacija
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
lepo ste ga zakuvali. Ma laguna je mamara i .-tacka . Inace ja sam odustao od prodaje trenutno, jer imam posla-obaveza koji mi zavisi od auta a jalja se i onaj problem sta da ja kupim posle ?? Tj nisam uspeo trenutno da nadjem nista sto mi odgovara sa ok km i da je ok auto onako generalno pa da ga rezervisem (posto sam poprilicna picajzla ih kome ja to pricam pa ima ovde i vecih od mene ) tako da sam za sada odustao od prodaje a za manjak kesha sam se snasao pozajmicom osim ako mi i to propadne onda opet na dobos lagunu
A i muci me onaj plin : vozim se za dzabanu ko gospodin, blebnuo sam 700e za odlican plin u lagunu i sada to poklanjam nekome , e pa necu !! bar ne jos
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
u pravu si za to emotivno pražnjenje, baš prija ova komunikacija
za sada stvarno lepo tece diskusija, za primer. nastojte da i ostane tako
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Originally posted by hope
svakih desetak stranica pojavljuje se ista tema povodom kupovine lagune i njene kilometraze(koliko je bitna)
po mom misljenju ona je najbitnija pri kupovini auta
evo moj slucaj... ali bez sale ,uvezao sam auto iz svajcarske i tu su najstroziji po pitanju kilometraze i servisa i mogu vam reci da je mnogo bitnije koliko je auto presao nego samo godiste,cak i paket opreme a evo i primera
10.000-13.000 chf je cena '06 sa 90-100.000 km (1.9dci)
a ako je automatik tu cena ide + 3.000 naravno svajcaraca
ali zato ako je auto presao 170-200.000 pa i vise onda je cena od 6-8.000 chf
mislim da je ovo dovoljno slikovito za svakog kome to do sada nije bilo jasno
i mislim da je to u svici najizrazenije jer nema srba i turaka da drze placeve jer su zakoni rigorozni po pitanju kilometraze i svega ostalog
naravno da treba dodati da su automobili u svici sigurno 10-15% skuplji zbog kataloga i polazne cene ali obratite paznju na odnos cene i km
i jos jedno,svi koristimo net,pa nije nikom tesko da ode na mobile ili autoscaut i pogleda cene i uporedi ,a prica da ako pise na netu da je auto 7.000 a preprodavci imaju razradjene seme pa je kupe za 4-5.000 je toliko glupa da vredja inteligenciju,pogotovo sa izgovorom da oni kupuju na slepere jer ako se malo razmisli videce se da na sleper(voz ) moze da stane 6-7 automobila a ako su lagune karavan u pitanju ne moze ni toliko,tako da to nisu neke znatno vece kolicine
najbitnije je da su u srbiji najjeftinija kola,a samo me zanima odakle li ih dovoze
Pošto se osećam prozvanim jer sam ja pisao da kupuju na šlepere a da nikome ne bi vređao inteligenciju objašnjenje je sledeće:
Kada sam rekao da kupuju na šlepere nisam mislio da odu sa kamiončićem pa natovare 5 komada, nego da kupuju krupni igrači po 20, 30 ,40 vozila pa ih dovlače šleperima. Veća količina , niža cena
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@debeli73,
moja perspektiva na vozilo i ocekivanja od njega su samo zasnovana na iskustvu do sad a ono se svodi na zamenu tik kratkorocno amortizacionih delova (tipa redovno odrzavanje) i periodicno, srednjerocno amortizacionih (kaisevi, spone, silen blokovi, diskovi, solje, amortizeri...),, NIKAD do sada nisam menjao ni na jednim kolima kao falinku(a jos manje sve sto sledi u jednom vozilu): bravu(koja na skoro svakoj laguni zvuci cudno a uzrok je lose uradjen plasticni zubcanik koji se izlize i na kraju crkne), ni na jednom dizelu nisam menjao egr ventil, moze se redci da se on u glavnom cisti na drugim kolima a u laguni u glavnom rikne, interkuler, koji fabricki nema ojacanja koja bi trebao da ima, preko kljuceva-kartica, koje lepo izgledaju ali da bi je sacuvao u funkcionalnom stanju ne mozes da je drzis u dzepu, jel nedo bog da ti nesto zensko sedne u krilo, cujes kvrc, mozes slobodno da se namrstis a kad te ona pita "sta ti je" , samo se blago osmehnes kazes "nista" i u tom trenutku obracunas 150evropljana u glavi, prednjih silen blokova kojima nas proizvodjac nije udostojio tj nije uvrstio u svoju ponudu, vec kad neki od njih crkne, moras da pazaris cele sanke(sto je ,by the way, sramota za jednog proizvodjaca) a kao sto znate RENAULT+ nasi putevi + toliko cenjena udobnost, neminovno dovodi do hvatanja za glavu , podizace prozora, koji generalno na kolima umeju da crknu ali kao sto kaze momak iz BOBAN sajli, "naj cesci su renoi", sto sve kumulativno dovodi coveka u situaciju da auto mnogo vise osluskuje i mnogo cesce je pod tenziom u toku voznje a sa konacnim zakjljuckom(ukljucujuci i mene) "e ljudi vratio sam se sa puta presao 1000-2000-3000km i ni jedan kvar, stvarno sam zadovoljan", ovaj zakljucak i ushicenje nisam imao ni sa jednim kolima do sada, u glavnom se pouzdanost podrazumevala.
Ja od LAGUNE ne ocekujem cuda, ali je cinjenica da posedujem vozilo koje je u ekstra stanju(i mene nervira kad nesto zvecka pucka i ne radi i to se odmah promeni), na proveri u renou(internet baza), od porodjaja dana inicujalne prodaje 2002god a u dijaspori prelazio je 10-15000km god, dok ga nije pazario moj dobar drugar 65000km, pa onda ja od njega pre 3 god sa 85000km, auto je kod mene full odrazavan i nije krs, cak moj otac ima istu samo benzinca a jos 2 drugara sam usrecio sa toplom preporukom, zakljuci se da su sve isti-identicni problemi - iskustva sa kao sa foruma.
Sve u svemu, ako se LAGUNA objektivno sagleda i uporedi bez emocije ,auto jednostavno nije dovoljno puzdan, to ce svako zakljuciti ko ima iole iskutva sa drugim brendovima(a tu i ne spominjem ozbiljnije nemce i japance tipa audi, bmw, mercedes, toyota, honda), ako nista drugo,a ne po pitanju kvaliteta, onda po kolicini duhovnog mira vlasnika svojih ljubimaca i izostatka ovakvih foruma a po pitanju identicnih vozila drugih proizvodjaca.
Comment