Ma sta tu petljate...evo radi testa ja cu sa mojim benzin gliserom da stanem sa svakim turbo dizelom 1.6 i da idemo leteci start i da nabodemo gas, sa vidimo ciji ce da poleti . Trazi se gnoj-test vozilo 1.6TD
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Opet kao primer BMW324TD 2400kubika prema 318i 1800ccm pokidace ga benzinac a ovaj mnogo kubikazniji +Turbo.
Ajkde recicete to su stari dizeli. Ok
BOOST je postavio 535d i to nanaj bi turbo i ostale zajebancije. Uzmite 535i bez turba i ko je gde?....
=]
Jedinu prednost mogu imati ovi tdi 1.9 oko 100-tinak konja u nekom tezem vozilu pa je njih pogodnije voziti po gradu.
Uzmi 535i i sta kao nije elastican "kbsz" treba nekog da preteknem...nema niza...das gas i pretekao si ga
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Kod nas je pojam "domacina" kada vozi dizel. A sve je pocelo od beneficiranog dizela za poljoprivrednike i sluzbena vozila. A i najvise se nabavljao na crno.
Prosto ne razumem one koji imaju dizela, i "normalno" kupuju gorivo. Tu nema opravdanja za ustedu, posto svaki ustedjen dinar za gorivo, ode kod servisera ili za neki seo, skuplji nego za benzinca.
Da ne spominjem kvalitet goriva i osetljivost "novih" dizela na doticno...
A "nenormalne" kombinacije su za preveliku diskusiju..
Nisam ni hteo da se mesam u diskusiju, jer je ovo n-ti put da razmatramo slicnu temu...
Dizeli se ne kupuju zbog voznih karakteristika, vec zbog ekonomije... Prosle godine u Evropi broj prodatih dizela je premasio broj prodatih benzinaca... Ne mogu da nadjem izvor, jer me mrzi... Sa tim da ekonomija pada u vodu sa pojavom plina... Ipak kada se uzme u obzir, malo manje ipak mora da se salta u obicnoj voznji.
E sad, za koju godinu ce sve ovo pasti u vodu kada trziste preplave mali turbo benzinci.... Dizelima je odzvonilo!!!! Za sada je problem uzasno mala ponuda turbo benzinaca.
@Brick
Citao sam skoro u nekom casopisu i iznenadio se, postoji hibrid sa dizel motorom, ali kao prototip, potrudicu se da nadjem. I sam sam se iznenadio, jer mi bilo nelogicno da dizel motor trpi silna paljenja i gasenja.
@Vozaci benzinaca (bez turba)
Ne zaboravite na silne vozace koji vozilo voze od tacke A do tacke B. Oni nemaju nameru da izvlace snagu cestim promenama stepena prenosa i teranja makine u visoke obrtaje. To je samo za fanatike.
Pa recimo moj cale vozi mondea karavana 1.8td.Auto smo kupili zbog posla,velike tovarne mogucnosti,mala potrosnja i iskren da budem nikakvo odrzavanje(sto se tice cena)!!! Kad smo razmisljali sta da kupimo da li dizel ili benzin mnogo smo se mislili, zasto? Pa sa benzincem ispod 1.8 taj auto je mrtav ,potrosnja sa ovim motorom ne bi bila ispod 11l ,da stavimo plin izgubicemo prostor u gepeku ,a rezervni tocak mi se nesto bas i nevadi.
Moje licno misljenje da sa novim dizelima i nema neke preterane ekonomije zato sto trose skoro isto kao i benzinci ,euro dizel ima skoro istu cenu kao i bezolovni ,odrzavanje je skuplje za dizela nego za benzinca...
Sto se tice dizni ,ja cu vam reci (na svu srecu nikad nisam tako nesto doziveo ali sam se raspitivao) jedna dizna primera radi za mondea iz 99god. dizel varijanta kosta od 48-52.000 dinara!!! Moze i jeftinije malo da se nadje ako imate coveka preko ili znate nekog sto ovde mulja bez carine i pdv-a!
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Stvarno mi je ne objasnjivo kada vidim novu mecku S klase 400cdi ili BMW 7-micu 740d.
Pa valjda tada trazi vrhunski konfor po svakom pitanju i ima u steku barem 10 soma narednih nekoliko godina za gorivo.
Jasno mi je kada to srbin uradi jer poslednje pare da za auto pa posle kuka i prodaga kroz godinu dana ali za stranca mi je potpuno ne jasno.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Kupovina auta je stvar prilike, i potreba. Kako se standard menja, tako i potrebe, i prilike se prosiruju.
Mislim da se ponavljam, ali solucija sa par vozila postaje nekako "univerzalno" resenje. Univerzalno, trajno vozilo, jos malo moze da egzistira, ali na duzi rok, postavlja se pitanje opravdanosti "ekonomije", i uopste opravdani "razlozi" kupovine kola, od pre deset godina, nisu vise aktuelni.
Mislim, ako se nekad radio i transport, ili bilo kakav "biznis" na sitno, bila su jedna pravila. Sada pikap, manji kamionet valjda odgovaraju povecanju posla..
Pa valjda tada trazi vrhunski konfor po svakom pitanju i ima u steku barem 10 soma narednih nekoliko godina za gorivo.
u jednim PL novinama bilo poredjenje accorda type-S i 2.2cdti. diesel je skuplji nesto oko 8-9.000 euro (nije greska). da bi diesel poceo da se isplati treba da predje preko 80.000km (i sve to pri potrosnji type-S koja nije malena)
Naravno da znam da Vectra isporucuje 90Kw pri 5600rpm. NIsam gleda okrivu da vidim koja je snaga u kom opsegu ali me u principu i ne interesuje. Samo znam da je motor ispod 2500rpm mrtav ali bukvalno.
A sto se potrosnje koju su naveli tice - ja sam za da sipamo 20l u rezervoar i da uhvate prema nisu auto-put pa das vidim dokle ce stici pri 200km/h.
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
Comment