@Boost: Ne mogu, jer bi onda taj senzor ne bi generisao signal tamo gde treba vec malo pre ili posle, zar ne? 
Problem je u tome sto senzor generise signal ne na izbocini, nego na praznini. Bregasta ima 3 velike i 1 manju "supljinu" izmedju bregova, svaka od ovih supljina generise napon. Standardan ECU je onaj najkraci skok napona koji generise najuza supljina uzimao kao merodavan. U prevodu, CAM senzor je generisao 4 signala po obrtaju bregaste, umesto 1 koliko NIRA zahteva.
Resenje je da se 1) iskoristi postojeci senzor, a 3 siroke supljine na bregastoj zapuse ili popune (recimo metalni prsten) ostavljajuci tako samo i tacku koja generise signal; 2) da se na remenici bregaste na odgovarajucem mestu usrafi, recimo, sraf koji ce prolaziti pored novog CAM senzora koji generise napon kad prodje pored metalne povrsine (dakle suprotno od ovog sto imam).
U CAM modu, dakle, NIRU buni to sto CAM senzor ne daje 1 nego 4 signala po obrtaju, nije ni cudo sto nije hteo da pali auto, cudi me kako je ikako upalio. U ION modu, palio je, ali iskljucivo na osnovu signala senzora na radilici, a signal CAM senzora je ignorisao. Zato jeste palio, ali malo teze jer na verglanju nije imao dovoljno preciznu indikaciju polozaja cilindra jer nit' je imao CAM signal kojim je mogao da se vodi, niti jonsku struju...
Dakle, ili novi CAM senzor ili muljanje sa postojecim i modifikacije na postojecoj bregastoj.
Idemo dalje

Problem je u tome sto senzor generise signal ne na izbocini, nego na praznini. Bregasta ima 3 velike i 1 manju "supljinu" izmedju bregova, svaka od ovih supljina generise napon. Standardan ECU je onaj najkraci skok napona koji generise najuza supljina uzimao kao merodavan. U prevodu, CAM senzor je generisao 4 signala po obrtaju bregaste, umesto 1 koliko NIRA zahteva.
Resenje je da se 1) iskoristi postojeci senzor, a 3 siroke supljine na bregastoj zapuse ili popune (recimo metalni prsten) ostavljajuci tako samo i tacku koja generise signal; 2) da se na remenici bregaste na odgovarajucem mestu usrafi, recimo, sraf koji ce prolaziti pored novog CAM senzora koji generise napon kad prodje pored metalne povrsine (dakle suprotno od ovog sto imam).
U CAM modu, dakle, NIRU buni to sto CAM senzor ne daje 1 nego 4 signala po obrtaju, nije ni cudo sto nije hteo da pali auto, cudi me kako je ikako upalio. U ION modu, palio je, ali iskljucivo na osnovu signala senzora na radilici, a signal CAM senzora je ignorisao. Zato jeste palio, ali malo teze jer na verglanju nije imao dovoljno preciznu indikaciju polozaja cilindra jer nit' je imao CAM signal kojim je mogao da se vodi, niti jonsku struju...
Dakle, ili novi CAM senzor ili muljanje sa postojecim i modifikacije na postojecoj bregastoj.
Idemo dalje

Comment