Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #46
    Originally posted by tenzo RS
    Originally posted by 206
    Dobro, otprilike mi je jasno. Gledao sam kako bi trebalo uraditi ventile (secenjem 3 ugla na njima), ima li to kakve veze s time?
    ...xaxaxa...vidi se da si tamo imao posla sa mikisonom...
    ...e tako...samo ne ide na tri ugla nego se tu lepo odradi radijus kao na ventilu...a naleganje ide pod uglom...
    Pa s kim drugim...

    Nego, kako ja vidim ovo sto je killaz nacrtao je secenje sica tako da ventil naleze vecom povrsinom na njega radi odvodjenja toplote?

    Nemoj da si lenj nego mi posalji slikicu kako treba da izgleda ventil, a kako sic, posto sam vizuelni tip i nista ne mogu da shvatim tek tako, sve mora da mi se crta Dobijes voznju na kartingu juniorki zauzvrat A BOOST-u...cemo da hromiramo turbinu na primer
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • tenzo RS
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2004
      • 309
      • Krusevac
      • Saab 9-3 TiD

      #47
      ...ovo sto je killaz nacrtao su sicevi obradjivani iz 3 ugla...i povecano naleganje, kao sto si rekao...

      ...namam mogucnosti da skeniram bilo kakvu skicu...objasnio sam Urosu kako to izgleda pa ce on da postavi skice...
      8 i 300...u firungu !!!

      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #48
        Pa, Urose...?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #49
          Evo kako sam ja to shvatio:


          N je sirina nalegajuce povrsine. Na levoj slici se jasno vidi, na desnoj ne bas jer sam sitno nacrtao. Ali tu je.
          Znaci leva slike je klasican sic, sa uglovima od 20 stepeni (gore) i 70 stepeni (dole), a desno je kako ja kapiram da treba da se odradi radijus. Ovde nije radijus nego deo elipse...

          Je l' to, Boost?


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • tenzo RS
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2004
            • 309
            • Krusevac
            • Saab 9-3 TiD

            #50
            ...samo si jos trebao da nactas i ventil pored da se vidi potrebni radijus...
            ...mi smo upravo tako uradili sa bas ovako malim naleganjem ventila da se taj radijus ne bi poremetio previse...
            8 i 300...u firungu !!!

            trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #51
              Mrzelo me da crtam i ventil .
              Da dodam i da sam stavio deo elipse a ne radijus, jer da je radijus nalegajuca povrsina bi bila suvise duboko.
              Mozda gresim...


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #52
                Cekajte, ako vas dobro razumem, sicevi i ventili ne treba uopste da imaju ostre uglove (recimo, 30, 45, 60) vec cela nalegajuca povrsina da bude radijus, bez ijednog ostrog ugla? Fakticki da ventil naleze celom povrsinom na sic koji nema nijedan ostar ugao?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  Original



                  Za vizuelnog tipa

                  Radius



                  Radius + portovan sic



                  Jasnije?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #54
                    Tipican dobitak na atmosferskom motoru :

                    6-7KS / 1000ccm

                    U pitanju je ubrzavanje strujanja , homogenitet smese etc etc..
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      #55
                      E sad samo da dodate ventil na Uroshevu skicu, kako nalezhe na sic i sve ce biti jasno.
                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • tenzo RS
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2004
                        • 309
                        • Krusevac
                        • Saab 9-3 TiD

                        #56
                        Originally posted by BOOST
                        Tipican dobitak na atmosferskom motoru :

                        6-7KS / 1000ccm

                        U pitanju je ubrzavanje strujanja , homogenitet smese etc etc..
                        ...uhhh...ako je tako...onda...

                        ...a sto se slika tice mislim da si tek sad uneo pometnju....
                        8 i 300...u firungu !!!

                        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Kod mene je dao 50KS sa istim pritiskom turbine.

                          Zato sam smanjio pritisak, i osiromasio smesu da bi sto bolju ekonomiju imao.
                          Normalno , nemam ni potrebe za extra zamascivanjem da bi izbegao knock jer je smesa toliko homogena da nema tampon zona i siromasnih detalja koji bi lakse kresnuli
                          Dakle, u primarnom delu sam iskoristio poboljsanje da bi iskorigovao greske na motoru a ne u svrhu tuninga .

                          Taj segment tek treba da dodje, B203R je ustvari ne turniran motor vec standardno ide kao sto ide
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #58
                            Znaci, ovako nesto:



                            Slika 1 je obicna glava sa 3 ugla.

                            Slika 2 je ono sto mislim da si uradio (naravno dimenzije nisu uskladjene...), vidi se paralelno iscrtano crticama prehodni oblik gde mislim da si isfrezovao onaj crni deo (ravni), kao i kompletan prvi, crveni ugao (da ga tako nazovem) i fakticki spojio u istu ravan sa nalegajucom povrsinom (koja ostaje ista ili cak moze da se prosiri?) i onda odradio radijus (koliki vec moze da se odradi?) Znaci imas maltene samo jedan ugao, odnosno crvenu i plavu povrsinu spojene u jednu ravan, i odradjen radijus dalje prema usisu? Naravno, na slici 2 ventil ne naleze kompletno na plavu povrsinu, vec samo na deo nje (to je crvena i plava zajedno?)

                            lika 3 je ono na sta mi na jednoj slici lici taj donji radijus, ali mi nekako nelogicno dasi to pravio, odnosno pravio sebi dodatni ugao bezveze...?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #59
                              Sale, i dalje postoji ugao od 45 stepeni (plava linija na tvom prvom crtezu), ali je pre i posle njega radijus umesto uglova od 70 (75) i 30 (20) stepeni. Dimenzija N na mojoj desnoj skici je ta nalegajuca povrsina. Ona je ista kao na levoj slici.
                              Jedino mi nije jasno ono sto se pominje da je radijus jednak radijusu na ventilu. Na ventilu je radijus od 10-15mm, a na ovim Boostovim slikama mi se cini da je mnogo manji. Da nisu ventili olaksani i radijus smanjen?


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #60
                                Hehe.. na ovim slikama je obrada na originalnim sicevima, dakle dorada sa profilom radijus. Dakle, neuspeva bas da da izvodbu "venturi" ali je blizu.

                                Zato deluje da je ventil olaksan. Np onaj ko je radio vidi razliku i zna.
                                Izvodba na MIRA Frezerici je moguca sa raznim profilima.

                                Zadnje 3 slike su sa glave Suzuki MC masine 1100-ke.

                                Zao mi je sto nisam uradio slike moje glave pre ubacivanja vntila, na otvoreno.

                                Ovih par komada koje su tu su teske za tumacenje ako se nezna sta je u stvari radjeno:

                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X